Remi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Cześć, Czy ktoś może podpowiedzieć co jaki przebieg należy robić regulację zaworów przy LPG w aucie z silnikiem EJ201 (125KM)? I ile taka regulacja, orientacyjnie, kosztuje? 100-200zł + ew. uszczelki pod dekle. Przebieg bywa różny, czasem 30 czasem 50tyś. km.Ustawiam wtedy kiedy czuję,że trzeba - niemiarowa praca silnika,wibracje,szarpanie itp. Cena około 200zł,trochę więcej trochę mniej.Samemu też można zrobić. W ASO na ogół mi mówią 400-500zł jeżeli nie ma LPG,a jak jest LPG to mówią,że koszt nieokreślony bo trzeba demontować instalację..... 100-200 PLN za SOHC? A w DOHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Sporo drożej. Wyciąganie silnika plus ew.szklanki pewnie powyżej 1000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Sporo drożej. Wyciąganie silnika plus ew.szklanki pewnie powyżej 1000 zł. Robiłeś czy domniemywasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 2200zl-mikolow z częściami , Katowice 2450zl plus części uszczelki, szklanki na wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 @@Paulus,te Hany obsługują do 70KM na cylinder, więc ja się raczej zastanawiam czy nie za duże - http://nagaz24.pl/wtryskiwacz-hana-2100-b-czerwony,s,5023,p,pl.html Kolektor był ściągany, mam nawet foto uszczelki pod kolektorem. Tylko właśnie to co piszesz, nie tej której sądziłem ... Patrząc od dołu najpierw jest uszczelka, potem coś, potem znowu uszczelka blaszana (mam jej foto), potem kolektor aluminiowy. Co to są te klapki TGV i do czego służą, praktykuje się odwierty w konkretnym miejscu ze względu na nie? A jak się sprawuje ta instalacja?powyżej 2000 rpm super, a poniżej trochę coś telepie i mam zagwozdkę czy to wina montażu czy czynników typu zapłon, zawory itp. Przy rozpędzaniu (powolnym) do 2000 rpm, potrafi leciutko poszarpywać na lpg. Macie pomysły co może być przyczyną? Wtryski zmienione na niebieskie HANA 2001, strojenie i zupełnie inne auto, śmiga jak należy. Przedtem rzeczywiście na wolnych nie było dobrze, czerwone Hany były zbyt wydajne. Teraz jest idealnie. Przy okazji podjadę chyba jeszcze, żeby włączyć dotrysk benzyny na wysokich obrotach, żeby obniżyć temp. spalania i chronić zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 przymierzam sie do gazowania mojego legasia 2,0 137 SOHC jak sie nie myle to wystarcza mi zielone Hany, tylko gdzie dokladnie trzeba je zamontowac bede po niedzieli dzwonil do goscia w ktory jako jedyny polecany jest do gazowania subaraczkow w mojej okolicy co powinna miec poprawna instalacjia i jak ja zrobic czytalem watek ale sporo tego 2 listwy, zbiornik zaworem do zderzaka, odpowiednie wtryski do mocy, zdjac kolektor, jaka przerwa w swiecach, ew jakie swiece, jakie przewody WN STAG/BRC/ ?? co wybrac na co zwrocic uwage dopytac ile mniej wiecej eurodolarow powinna dobra instalka kosztowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Witajcie, Może ktoś mi doradzi czy warto założyć instalację do Forka 2.0 158KM z przebiegiem ok. 158 tys. Rocznie robię ok. 10 tys, ale na gazie pewnie robiłbym więcej (wiadomo, jak mniej idzie z kieszeni to pojechało by się tu i ówdzie Trochę odstrasza mnie jednak regulacja zaworów co 30 tys. w DOHC (pewnie przed instalacją też trzeba by zrobić). Czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszty np. okresowa wymiana czegoś, pewnie jakieś przeglądy... Jakie są realne oszczędności na lpg np. na każde 100 km, po ilu km zwraca się instalacja? Warto, nie warto? Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez kulbit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Może ktoś mi doradzi czy warto założyć instalację do Forka 2.0 158KM z przebiegiem ok. 158 tys.Warto. W sensie finansowym oczywiście. Trochę odstrasza mnie jednak regulacja zaworów co 30 tys. w DOHC (pewnie przed instalacją też trzeba by zrobić). Czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszty np. okresowa wymiana czegoś, pewnie jakieś przeglądy...Jaki masz symbol silnika? Tak czy owak - użyj jakiegokolwiek kalkulatora i policz ile jesteś do przodu przy użyciu LPG nawet licząc "częste" (w Twoim przypadku raz na 3-5 lat) regulacje zaworów. Jakie są realne oszczędności na lpg np. na każde 100 km, po ilu km zwraca się instalacja?Jak wyżej, np.: http://www.neptun-autogaz.pl/kalkulator.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szywoj011 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Forka 2.0 158KM sprawdz sobie czy masz magiczne F w kodzie silnika - wzmocnione gniazda zaworowe - jak masz to śmiało możesz gazować. Mój ojciec ma holenderska instalację i prawie 150 tys na gazie już ma i 0 problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Trochę odstrasza mnie jednak regulacja zaworów co 30 tys. w DOHC Przy dobrze zestrojonej instalacji spokojnie można podwoić ten przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Mam nr JF1... Czyli mając utwardzone gniazda jest szansa, że regulacja będzie znacznie rzadziej konieczna? Wiem, że w stolicy polecają wszyscy forumowego "Jako", więc pewnie zgłoszę się po szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) To f to ma chyba każdy to magiczne f musisz mieć nie w vin kodzie, a na silniku EJ20F Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez SubaruSK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Na tabliczce znamionowej 5znak pod maską prawa strona jak maska otwarta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 albo w progu drzwi kierowcy chodzi o EJ20F <- to F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Racja, podałem vin. Muszę w takim razie sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Wiem, że w stolicy polecają wszyscy forumowego "Jako", więc pewnie zgłoszę się po szczegóły. To jest dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Racja, podałem vin. Muszę w takim razie sprawdzić. Bez przesady z tym "f". W moim (byłym już) s-turbo żadnych "efów" nie było a przelatał ok. 70kkm na lpg bez konieczności regulacji zaworów. Dobrze dobrana i wystrojona instalacja i nie powinno być problemów z zaworami znacząco większych niż na PB. Liczę, że tak samo będę miał w XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Mam EJ20F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuteluk Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Na twoim miejscu odwiedziłbym oddział AGC w Olsztynie. Sprawdź co oni ci powiedzą w kwestii instalacji w twoim Subaru. Warto mieć opinię innego warsztatu, a tam pracują eksperci pełną gębą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Chyba jednak trochę za daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jaki sterownik polegacie do LPG Legacy IV 2.0 137KM? wg konfiguratora Staga pasi STAG 300-4 Premim lub STAG 4 QBOX Czy ktos w praktyce odczytuje/kasuje bledy komputera poprzez staga - ma interfejs bluetoutch i apke pod androida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Czy ktos w praktyce odczytuje/kasuje bledy komputera poprzez staga - ma interfejs bluetoutch i apke pod androida Nikt chyba nie kasuje błędów poprzez STAGA. Wielu, w tym ja, korzysta z interfejsu ELM 327 i któregoś z programów androidowych (np. TorquePro) do odczytywania parametrów silnika i (ewentualnego) kasowania błędów, różnego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tez chcialem sobie kabelek kupic, a teraz stoje przed wyborem instalacji LPG i sie zastanawiam czy warto do tego Premium doplacac, czy faktycznie dziala to automatyczne strojenie w czasie jazdy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jeśli już kupować kabelek do komputera, to moim zdaniem lepiej VAG_KKL niż ELM327. Tym pierwszym odczyta się więcej parametrów silnika i zrobi całkowity reset komputera, czego ten drugi nie potrafi. Z kolei na ELM jest więcej programów, są one trochę ładniejsze graficznie.no i jest opcja Bluetooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Czy ktos w praktyce odczytuje/kasuje bledy komputera poprzez staga - Mój "gazownik" to robi, problem w tym że tych błędów to za wiele nie ma czy faktycznie dziala to automatyczne strojenie w czasie jazdy ?? podobno działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się