Jump to content

kulbit

Użytkownik
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About kulbit

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Forester MY07 2.0 XC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeszcze mam wątpliwość, czy opona 215/65/16 nie będzie obcierać przy takiej feldze ET48? Czy ktoś z Was zakładał takie opony na dokładnie takie felgi? BTW myślałem, że w moim forku indeks dla opon 215/60/16 wynosi 95H, ale jak spojrzałem na tabliczkę to jest 95V. Obecne 2 komplety mam 95H..
  2. A miał ktoś do czynienia z bridgestone turanza t005?
  3. Muszę kupić nowe kapcie letnie do swojego forka sg (budżet ok 1600zł) Dotychczas jeździłem na michelin energy saver, ale zastanawiam się, czy kupować zwykłe cywilne 215/60/r16, czy może dedykowane dla suvów (tutaj 215/65/r16, bo jest większy wybór i są tańsze). Najwięcej czasu spędzam na asfalcie (miasto, autostrady), od czasu do czasu włóczę się polnymi drogami, ale nie że jakieś dużo błocko. W sumie na tych michelinach nie miałem problemów, ale może taka opona dla suva jest bardziej wytrzymała i przystosowana do gruntowych dróg. Z drugiej strony pewnie jest głośniejsza i mniej komfortowa oraz ma gorsze parametry hamowania od zwykłych szosówek. Z typowych opon wpadły mi w oko Hankook ventus prime 3 z profilem 60 lub continental premiumcontact 6 z profilem 65. Czy możecie polecić coś z opon typu suv lub 4x4, czy je sobie odpuścić?
  4. I jak się sprawuje zestaw zimmermana? Może masz już jakieś spostrzeżenia po kilku miesiącach?
  5. Podepnę się pod temat, bo mnie też czeka wymiana, ale w forku sg bez turbo. Nie potrzebuję do swojej jazdy super hamulców, wystarczy odpowiednik oem. Słyszałem, że lepiej brać tarcze i klocki od jednego producenta. Na celowniku mam zestawy tarcze/klocki w standardowych wersjach: 1. TRW 2. Textar 3. Zimmermann (coat z) Czy któryś z tych zestawów się wyróżnia (np. trwałością), czy brać obojętnie który, bo i tak jakość podobna?
  6. Czy po wymianie amortyzatorów skontrolować geometrię? Pytam, bo zdania są podzielone.
  7. kulbit

    Rdza na Forku SG

    Bardzo dobra cena jak za taką robotę, w stolicy pewnie nie osiągalna A gdzie to robiłeś? Dziury to mam już na pewno (zobacz drugą porcję moich zdjęć w tym wątku) i bez reperaturki się raczej nie obędzie.
  8. kulbit

    Rdza na Forku SG

    Raczej tam nie było nic robione, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Idzie wiosna i szykuje się wietrzenie portfela - zauważyłem właśnie, że jeden z slsów przysiadł Zrobiłem już wstępne rozeznanie i tanio nie jest Da się gdzieś wstawić reperaturkę i zmieścić się w budżecie ok. 1k wraz z lakierowaniem i cieniowaniem na drzwiach? Wiem, że jeszcze mogą dojść jakieś koszty, po dokładnym sprawdzeniu od wewnątrz.
  9. kulbit

    Rdza na Forku SG

    Niestety muszę odkopać temat. Opisane wcześniej ogniska korozji zostały powierzone pewnemu warsztatowi, jednak po upływie niecałych 2 lat problem powrócił.. Co prawda rdza pod klapką była unieszkodliwiona powierzchownie, ale o tym wiedziałem. Reszta miała być zrobiona porządnie... Generalnie nie wygląda to najlepiej, a dodatkowo pojawiły się purchle na zewnątrz pod wlewem. Na podstawie zamieszczonych zdjęć jak sądzicie, czy najlepiej będzie zastosować od razu reperaturkę nadkola? Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-sg-02-reperaturka-blotnika-tyl-pr-7636253324 Czy ktoś może już stosował u siebie? Na zdjęciu wygląda jakby nie było tego przetłoczenia wokół nadkola. Ile może kosztować taki przeszczep w stolicy i gdzie najlepiej to zrobić, żeby po roku, dwóch znów nie oglądać takich kwiatków?
  10. Dzięki za odpowiedzi. W razie czego wiem już co zakładać. A wiecie może, ile w stolicy kosztowałaby taka przyjemność (części + robocizna)? Jeszcze jedno, czy mocowania amortyzatorów zwykle nie wymagają wymiany, czy nie ma na to reguły?
  11. Cześć, Mój lewy SLS od jakiegoś czasu cieknie, choć jeszcze nie widać żeby się opuścił. Pewnie za jakiś czas czeka mnie wymiana. Charakterystyka SLSów mi odpowiada, ale raczej nie będę inwestował w nowe. Po przejrzeniu wątku wybór pewnie padnie na polecany zestaw Kayaba + Kayaba. Nie wiem tylko czy będzie trzeba montować dodatkowo podkładkę 1cm przy butli 55l (nie mam haka i najczęściej nie wożę dużo w bagażniku). Chciałbym generalnie utrzymać nominalną wysokość. Czy na tym zestawie, przy większym załadunku tył siądzie bardzo?
  12. kulbit

    Czujniki cofania

    Zamontowałem wysuszoną centralkę i czujniki działają z powrotem ☺ Miałem też zatkany otwór odpływowy (swoją drogą jest tak mały, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że zatka się znowu), tylko nie wiem skąd tyle wody. Może dostaje się kratką, którą puszczone są przewody do czujników i przez to nie domyka się guma. Trochę poprawiłem umiejscowienie tych przewodów w kratce, żeby szczelina była mniejsza. Zobaczymy jak będzie dalej. Jeszcze raz dzięki za wskazanie problemu.
  13. kulbit

    Czujniki cofania

    Dzięki za pomoc, spróbuję namierzyć dlaczego stoi tam woda. Mam nadzieję, że wysuszona centralka ożywi czujniki ☺
  14. kulbit

    Czujniki cofania

    Kurcze, u mnie to samo. Pełno wody i w niej centralka. Wymontowałem ją i będę teraz suszył. A jak poradziłeś sobie z tym zatkanym odpływem?
×
×
  • Create New...