Jump to content

Qba25

Użytkownik
  • Content Count

    2460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Qba25 last won the day on June 12 2014

Qba25 had the most liked content!

Community Reputation

110 Wspaniały

About Qba25

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 12/05/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wisła
  • Auto
    maty mnie nie kręcą...

Recent Profile Visitors

1067 profile views
  1. Nie wiem, jak w outbacku, ale w imprezie to są kostki do kodowania kluczyków, jak je zepniesz, to przestanie Ci działać centralny z pilota... :-)
  2. 1-Juras 2-Melanż 3-Mateusz22 ( jeśli uda sie to rozegrać między 17.12 a 7.01 to jestem) 4-Dawid Macura (obecny, oprócz 30.12-06.01) 5. Paweł_P (niezależnie od terminu będzie 99%) 6. Franc_GD 7. Rafik83pl (jestem Wiśle od 23.12 do 02.01) więc może się uda 8. Papug 9. ADK90 10. Mariost (jeśli spasuje termin) 11.Rafał K 12. Qba25 :-)
  3. Przy uszkodzonych kablach silnik pracował płynnie, szarpanie było odczuwalne jedynie podczas rozpędzania z niskich obrotów. Wystarczyło przy 25-30 km/h wrzucić 3/4 bieg i szarpało tak mocno, że nie mogłem uwierzyć, że to od kabli.
  4. Qba25

    Fotele

    Nawet WRX występowały w wersji z ze skórzanymi fotelami. 1. Przednie fotele - są inaczej mocowane. Przód pasuje, ale trzeba przerabiać mocowanie tyłu - otwory nie pasują i fotel jest niżej; 2. Tył - siedzenie pasuje... trochę dziwnie - trzebaby podłożyć jakieś gąbki po obu stronach, bo wersja z legacy ma inaczej profilowane gąbki i masz wrażenie, że jest dziura pod fotelem. Siedzi się z kolej fajnie, ale nisko; 3. Oparcie tył - wymaga wizyty u tapicera i nieco rzeźby. Trzeba zrobić hybrydę stelaża imprezy i legacy - nie pasuje wysokość i średnica mocowań, ale kumaty tapicer pow
  5. Szarpanie na niskich biegach najczęściej związane jest z a ) niewyregulowanymi zaworami; b ) Starymi/uszkodzonymi kablami. Nie napisałeś, czy korzystasz z LPG - wtedy szarpanie jest bardziej widoczne, jeśli uszkodzone są kable.
  6. Pięcioramienne alu z hawka o które pytał Mateusz mają 6,5 cala. Skrót myślowy, bo się pewnie rozpędził przy pisaniu. A i mój błąd, bo wydawało mi się, że to oczywiste, że jak się zmienia szerokość, to trzeba zmienić i pozostałe parametry (profil w tym wypadku). Z tego również wynika to, co napisałem, że taniej może wyjść sprzedaż 16 i kupienie 17+ opony, niż kupowanie nietypowego rozmiaru 16 (np. 205/50/16 jest zauważalnie droższe od 205/55/16) Przy okazji - dla tych, co jeszcze nie widzieli - trochę info o fabrycznych kołach subaru: FELGI OEM SUBARU
  7. Widzę, że trafiłeś na standardowy problem właścicieli bugów. W kombi demontaż nie jest mega trudny, tylko pracochłonny. Niestety, żeby zdjąć tapicerkę boków, musisz zacząć od góry - najpierw te wokół tylnych okienek, dopiero potem dolne części. Pod tapicerką są jeszcze wygłuszenia.
  8. Tak, na te felgi można założyć szersze opony, pytanie, czy zmieszczą się w nadkola - nie napisałeś do jakiego auta?. Należy też rozważyć aspekt ekonomiczny, bo może się okazać, że taniej wyjdzie przejście na popularną 17.
  9. Spokojnie, subaru to nie prom kosmiczny. 1. Skrzynia biegów i przedni dyfer - 75W90 3,5l. 2, Tylny dyfer - 75W90 - 0,8l. LSD występowało tylko w wersjach doładowanych, z wolnych ssaków miały ją jedynie niektóre forestery (ale można sobie dołożyć ) Ważne, żeby spełniały normę GL5, marka w zasadzie dowolna. Ja akurat polecam Shell Spirax S5 - z takiego korzystam od 180 tys km i wszystko jest OK, a skrzynia łatwo u mnie nie ma... zwłaszcza zimą.Dobór konsultowałem z Marasem, więc wiem, że nie wtopię.
  10. Swego czasu było nawet ogłoszenie o sprzedaży takich - 298 zł z przesyłką za komplet. Zapytaj na FB ScoobyParts4U Jeszcze niedawno ktoś wrzucał podobną ofertę na grupie FB. Ja dorwałem ostatnio siłowniki tylnej klapy z A3 i będę się przymierzał do montażu... Przy okazji: pewnie bez problemu dopasuje się jakieś lifty, na allegro od 60 zł za 2szt: Podnośniki maski
  11. IMO pobór prądu przy zamkniętych drzwiach jest jak najbardziej do przyjęcia.
  12. Nie wiem jakie DMC przyczepy masz w dowodze rejestracyjnym. Impreza kombi może ciągnąć 1600 kg (nie jest to całkiem prawda, bo wg. naszych prawodawców, którzy znają się lepiej niż producenci aut, masa auta musi wynosić 1,33 masy przyczepy). Niemniej jednak ja swoją ciągałem już (na krótkich odcinkach) lawetę z autem, i przyczepy o masie ponad tony i nie było problemów. Oczywiście, spadek dynamiki jest bardziej niż zauważalny, ale całkiem sprawnie można podróżować. Podsumowując niepotrzebnie może długi wywód - subaru jest wręcz stworzone do ciągania przyczep, a dzięki napędowi 4x4 i
  13. Hej! Nie pamiętam dokładnie wartości (zresztą mierzyłem w imprezie MY'01), ale ogólnie powinno być max 50 mA. Jeśli masz więcej, zacznij sprawdzanie od radia - to one najczęściej generują podwyższone zużycie prądu. Samo otwarcie maski nie powinno być problemem (chyba, że masz alarm), ale pomiar musi być przeprowadzony w odpowiedni sposób. Najlepiej: 1. Obwiązać drutem ujemny biegun akumulatora poniżej klemy, a drugi koniec drutu owinąć na końcówce czarnego drutu miernika; 2. Drugim kawałkiem drutu obwiązać ujemną klemę, a jego drugim końcem owinąć na końcówce czerwonego d
  14. Jaki przebieg? Na "Zachodzie" z reguły lali 10W40, rzecz w tym, że nie wiesz jaki, jak auto było eksploatowane... Ja, po sprowadzeniu mojego też przeszedłem na syntetyk, ale nie miałem żadnych problemów. Sprawdź kolor oleju, czy jest bardzo ciemny (w benzynie nie powinien szybko ściemnieć) - jeśli ten nowy olej ma bardzo dobre własności czyszczące, to mogło to zaszkodzić, do przytkania filtra oleju włącznie. Co do motula - to jestpo prostu kult tego oleju, jest sporo bardzo dobrych olejów,niekoniecznie akurat musisz używać tego. Ja korzystam z produktów Shella (5W40 Helix Ultra), przy oka
  15. Skoro dotknięcie hamulca powoduje, że przestaje gwizdać, ja bym obstawiał hamulce. Może być zapieczona prowadnica i klocek jedną stroną nie odchodzi od tarczy
×
×
  • Create New...