Jump to content

halinka

Nowy
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Kiepski

About halinka

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Limanowa
  • Auto
    Subaru Impreza, Subaru Legacy

Recent Profile Visitors

532 profile views
  1. Dobry poradnik, dzięki za posta, temat ogarnięty, czujnik skalibrowany, błąd znikł, trakcja ożyła. Rozwiązanie problemu: Na czujniku jest wziernik, kręcąc czujnikiem trzeba ustawić na strzałkę tak aby czujnik pasował do taśmy, wtedy kalibracja z kasacja błędów przy kołach ustawionych na wprost i taśmie ustawionej na znaki.
  2. Sprawdź krzyżak czy przypadkiem się nie blokuje w pewnym położeniu (ja tak miałem) objawy podobne
  3. Witam Czy na ktoś wiedzę w jaki sposób lub jakim programem skalibrować czujnik skrętu ? (VDC) Pacjent to Legacy MY05 AT Czujnik wygląda tak: https://www.olx.pl/oferta/tasma-esp-subaru-legacy-outback-2003-2009-rok-CID5-IDDya7O.html Opis: Urwałem taśmę air bag (jest do niej przykręcony ten czujnik) wymieniłem na pasująca używkę, przekładając swój czujnik. Od tego czasu pali się kontrolka od VDC (że jest wyłączony), załączanie na przycisku oczywiście nie działa. Na oprogramowaniu delfi wczytało błąd ustawień czujnika położenia kół lub kierownicy (071) o ile dobrze pamiętam. Wykonałem kalibrację i poprawiło się o tyle że po odpaleniu VDC gaśnie, ale po ruszeniu kierownicy wraca z powrotem błąd a układ VDC przechodzi w tryb off. Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć lub jakim programem ? Z góry dziękuję za pomoc
  4. Krzyżak wyciąga się bez popuszczania magla. Wystarczy odkręcić od kolumy, a następnie na maglu i wychodzi bez problemu. Jak jest uszkodzony to zazwyczaj wspomag zaczyna chodzić ciężej a raczej jak by padł (zacięcie się krzyżaka w niektórych położeniach). Stukanie raczej na maglu.
  5. Hmm, czym, jakim oprogramowaniem polecacie czytać ECU w Legacy ? Dziś podpiąłem TEXA z legal oprogramowaniem i lipa, widzi ECU body, skrzyni i poduszek, nie chce się za chiny połączyć z modelem skrętu kół.....
  6. Hmm jak już zakręciłem kierownicą bez krzyżaka, to poleciało po kolei..... Eh Jak ogarnę to dam znać
  7. Zwijak mam ogarnięty i ustawiony poprawnie w pozycji zero, na znakach. Problem mam z tym czujnikiem skrętu który jest przykręcany do zwijaka. Rozumiem, że muszę to rozebrać raz jeszcze i kręcąc tym czujnikiem mając podpięty komputer skalibrować do ustawienia zero i wtedy dopiero skreciń ze zwijakiem również ustawionym na zero czyli na znaki.
  8. Rozumiem że muszę skalibrować (ustawić na kompie w pozycji zero) czujnik skrętu kół i wtedy będzie ok?
  9. Hmm, czyli muszę podłączyć się pod kompa, i tylko tak jestem w stanie ustawić pozycję zero ?
  10. Hmm, w LGT świeci się napis airbag, a kontrolka od trakcji to swoją drogą tak graficznie. Można ją ewentualnie wyłączyć na przycisku.... Muszę jeszcze przejrzeć schemat elektr, może bezpiecznik upalilo
  11. Wogole jej nie odpinałem xD Z innej beczki, orientuje się ktoś jak jest skonstruowany taki czujnik położenia kół? (To znaczy czy ma tak samo taśmy i nie należy nim kręcić wiele razy w jedną stronę, i czy jak nim podkręciłem to również go mogłem uszkodzić ? )
  12. Witajcie Mam taki problem: Przy wymianie krzyżaka uszkodziłem zwijak taśmy airbag. A więc przestały działać poduszki, klakson, tempomat i kontrola trakcji. Kupiłem używkę na allegro (sam zwijak bez czujnika skrętu kół, pozostawiłem stary), pasowną, przełożyłem ustawiając zwijak na fabryczne znaki z centrowaniem 3.25 obrotu. Airbag, klakson i tempomat powróciły, natomiast nadal po lewej stronie licznika świeci na pomarańczowo kontrola trakcji i nie gaśnie. Jak wprowadzam pojazd w utratę przyczepności to nie ma efektu, (wcześniej ta kontrolka po odpaleniu gasła, natomiast po prawej wyświetlala się taką samą ikonka tylko gasła po powrocie do normalnej jazdy) Proszę o poradę w czym może być problem ?? Czy jest opcja że jak uszkodziłem zwijak (urwałem taśmę) i tak pojeździłem zanim wymieniłem to uwaliłem czujnik skrętu kół ? A może on się rozkalibrował? Z góry dziękuję za odpowedź
  13. Rozwiązaniem problemu cięższej pracy wspomagania, a w końcowej fazie brakiem odbijania kierownicy, pomimo braku ubytków płynu, cichą pracą pompy its, był zapieczony krzyżak układu kierowniczego. Może komuś się przyda rozwiązanie mojego problemu. Pozdrawiam
  14. Pokaż jak to wygląda, mam dużo części z imprezy GD
×
×
  • Create New...