Skocz do zawartości

kopkrzy

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester sh 2008 2.0 Pb manual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kopkrzy

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodów idących do pompy paliwa, a zwłaszcza wtyczek przy pompie. Może gdzieś jest słabe połączenie. Pytanie czy auto nie ma jakiegoś dołożonego odcięcia paliwa w ramach alarmu, bo to są jedne z częstszych przyczyny problemów z pompą paliwa.
  2. Cześć, około 10 minuty masz wszystko wyjaśnione. Swoją drogą naprawdę warte obejrzenia w całości.
  3. Pompa wody jest od wersji z automatyczną skrzynią biegów, a kolegi forek jest pewnie w manualu.
  4. Cześć, Prawdopodobną, przyczyną bo jeszcze auto nie odbyło dłuższej trasy, był zestaw sprzęgła, który z uwagi na niskie zużycie, jak się wydaje był niedawno wymieniany. Dokładniej rzecz ujmując docisk, na co wskazują nierówne ślady odciśnięte przez łożysko dociskowe na łopatkach docisku. Albo wada fabryczna albo jakiś błąd przy montażu albo jeszcze coś innego. Felerny zestaw sprzęgła był firmy Blue Print, a więc nie zbyt górnych lotów. Założyłem Exedy i zobaczymy jak posłuży. Poniżej fotka
  5. Ja parę miesięcy temu kupiłem to z linka wersję T10. Niestety chińskie stacje mają bardzo słabe tunery i trzeba od razu zamontować wzmacniacz antenowy. Radio współpracuje ze sterowaniem w kierownicy i ma android auto po wifi więc nie trzeba podłączać telefonu kablem USB. Wzmacniacz gra całkiem ok, chyba nawet trochę lepiej niż oryginalne radio. Podłączenie typu plug and Play, nie trzeba przerabiać kabli. To co jest na plus to płynne działanie i szybkie uruchamianie. Można ustawić czas przez jaki jest w trybie uśpienia i wtedy odpala od strzała (max chyba trzy dni) po uśpieniu za pierwszym razem uruchamia się trochę dłużej ale tragedii nie ma. Co do niezawodności się nie wypowiem bo za krótko go użytkuje. https://a.aliexpress.com/_EzIsL2 W aucie wygląda to tak
  6. Wycieków nie ma bo w sh 2.0 jest wspomaganie w pełni elektryczne. Może być problem z ładowaniem, przy czym jak ostatnio męczyłem się z parkowaniem równoległym to pod koniec też mi wspomaganie odcięło być może żeby się silniczek elektryczny nie zjarał
  7. Kup sobie taki uniwersalny przyrzą do centrowania sprzęgła. To ustrojstwo daje radę i pasuje do różnych samochodów. Przy wymianie sprzęgła w discovery 2 gdzie sprzęgło jest trochę większe niż w forku robiło robotę. Przykładowy link https://allegro.pl/oferta/centrowanie-tarczy-sprzegla-montaz-sprzegla-13027814133
  8. Cześć, Pacjent forek SH 2.0b MT 2008r. Jak w temacie przy ruszaniu pod nawet nieduże wzniesienie, chyba silnik, dostaje takich wibracji jakby chciał wypaść, przenosi się to na karoserię, że aż się buja na boki. Co ciekawe dzieje się to tylko w dłuższej trasie, tylko przy ruszaniu z miejsca pod górkę i przy puszczaniu sprzęgła, im więcej gazu tym bardziej telepie. Trzeba odpuścić gaz i próbować powoli ruszać. Nic się nie dzieje przy zmianie biegów i dodawaniu, odpuszczaniu gazu. Na płaskim rusza ok. Jazda w korku na Zakopiance to była masakra, miałem już zostawić auto w krzakach i wracać Uberem. Dziś zrobiłem próbę na zimnym silniku i wszystko było ok. Macie jakieś typu? Może ktoś już to przerabiał? Stawiam na sprzęgło, ale może są jeszcze jakieś inne opcje, poduszki pod silnikiem, skrzynią biegów? PS. Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem a jak już coś było podobnego to pytający się nie podzielił jak rozwiązał problem.
  9. Ja mam w forku sh założone opony uniwersalne i robią robotę. Jeżdżone latem i teraz zimą w kopnym śniegu i naprawdę dają radę. Jestem bardzo zadowolony. Zmiana opon współcześnie robi się kosztowna, zwłaszcza jak się ma czujniki w kołach. Natomiast z uwagi na brak samo adaptacji czujników w Subaru kupno dodatkowych felg i wymiana całych kół jest totalnie nietrafiona opcją.
  10. kopkrzy

    Do czego ta zaślepka

    Brakujący przycisk dostępny jest do wyboru i koloru u Chińczyków w dobrej cenie. Prawy różni się od lewego. Często jest łamany lub gubiony więc jest to chodliwy towar i w używkach drogo ceniony.
  11. Czy ktoś ma i mógłby sprzedać jakiś patent na kręcącą się nakrętkę w plastikowej obudowie rozrządu? Niestety jednej ze śrubek nie mogę wykręcić bo się kręci i kręci a wykręcić się nie chce ☹️
  12. Kiedyś się przypalilem i miałem chinola z androidem w mondku 2/32 jakieś wifi i chyba kamerkę . Jeśli chodzi o multimedia to dawało radę, ale radio FM bardzo słabo zbierało stacje, 50 km od Wawy już nic prawie nie grało pomimo zamontowania dodatkowych wzmacniaczy, dźwięk który się z niego wydobywał był gorszy niż z poprzedniego podstawowego radia fordowskiego, radio uruchamiało się bardzo długo, miało niby RDS ale poza wyświetlaniem nazwy stacji nic nie innego nie działało na pewno nie robił AF. Też się zastanawiam czy do forka nie kupić jakiegoś chinola ale na pewno nie takiego taniego bo poprzednie mega mnie irytowało.
  13. kopkrzy

    Wymiana świec 2.0

    Cześć, wymieniałem w swoim forku z tym samym silnikiem jakieś 3 tygodnie temu. Wymieniałem od dołu, odkręcając wcześniej dolną osłonę silnika. Mam taki mały najazd więc operacja odbyła się na leżąco. Faktycznie łamana przedłużka do klucza do świec ułatwia proces. Z lewej strony (od strony akumulatora) jest więcej miejsca i wymiana odbywa się bez kombinacji. Natomiast z prawej miejsca trochę mniej ale żadnego podnoszenia silnika nie trzeba robić. Trzeba cewkami poprzekręcać i troszkę odepchnąć silnik od podłużnicy np. trzonkiem od młotka wkładając go pomiędzy pokrywę zaworów a podłużnicę. Zarezerwuj sobie trochę czasu jak robisz to pierwszy raz. Pozdrawiam, KK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...