bakkz Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tylko czemu można bardziej zaufać: doświadczonemu monterowi czy uśrednionemu algorytmowi komputerowemu? Jak półtora roku temu pytałem o to w tym dziale, dostałem odpowiedź, że skoro instalacja jest strojona, to po co dopłacać za moduł, który i tak nie będzie używany. Taką samą informację dostałem od warsztatu. Choć możliwe, że po prostu mieli większą marżę na tańszym produkcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Teraz sie nasuwa pytanie czy faktycznie gazownik cos stroi i biere kase czy tylko wpina kompa i klient odjezdza, wg opisu na stronie staga instalka ciagle monitoruje parametry silnika i sie dopasowuje Szukam opini czy warto w to isc czy tylko szkoda kasy, w sumie po prostu chce miec dobra jakościowo instalacje do której moge sam "zajrzeć" poprzez kompa lub tel i zobaczyc co tam sie dzieje - chocby po to by wiedziec ze cos gdzies zle dziala i wypada sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Teraz sie nasuwa pytanie czy faktycznie gazownik cos stroi i biere kase mam to szczęście że kompa wpina, coś tam stroi ale kasy nie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 grzybu a będziesz wiedział po czym poznać czy jest dobrze czy źle? Stag qbox wystarczy do tego silnika w zupełności. Bardziej skup się na monterze bo to jest 95% sukcesu. Instalacja powinna być strojona na drodze z podglądem na AFR, a nie autokalibracja i gotowe. Luzy zaworowe sprawdź przed montażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 gazownik z jedynego warsztatu w okolicy gdzie ogarniaja subaraki, juz pare razy go meczylem czytajac wczesniej opisy z forum i gada calkiem ok. Luzy niedawno robione - jakies 2500km temu (moje roczne przebiegi to ok 7-10k) jutro podagam o tym strojeniu w trasie zobacze co mi powie auto wstawiam w piatek wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 gazownik z jedynego warsztatu w okolicy gdzie ogarniaja subaraki, juz pare razy go meczylem czytajac wczesniej opisy z forum i gada calkiem ok A można wiedzieć jaki to warsztat? Może być PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Tez chcialem sobie kabelek kupic, a teraz stoje przed wyborem instalacji LPG i sie zastanawiam czy warto do tego Premium doplacac, czy faktycznie dziala to automatyczne strojenie w czasie jazdy ?? To zależy, co rozumiesz pod pojęciem "działa". Jeśli "funkcjonuje" lub "na coś wpływa", to owszem, tak :-) U mnie akurat odczuwam "działanie", ale chyba nie tak, jak byśmy oczekiwali. Jest taki problem, że gdy mam włączone to automatyczne (poszerzone) strojenie w Premium, to rozregulowuje mi komputer benzynowy tak, że po 2 dniach nie da się jechać ani na gazie, ani na benzynie :-( Z wyłączoną opcją "premium", gdzie (wg moich gazowników) komputer gazowy ma mniejszy zakres autoadaptacji, też rozstraja, ale mniej, tj. da się jeździć. Czym to jest spowodowane - na razie nie wiadomo, specjaliści od LPG są w trakcie diagnozy, która się przeciąga Z MOJEJ WINY - z przyczyn osobistych nie mam kiedy im zostawić auta do testów. Ale c.d.n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Bractwo gazowe szybkie pytanie, bo nie chce mnie się szukać- Sprowadziłem Legacy z LPG( 2.0 165PS), silnik EJ20F. Jakie to ma znaczenie te utwardzone gniazda zaworowe, a zwykłe? Czy tutaj też trzeba co 50tkm regulować luz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czy tutaj też trzeba co 50tkm regulować luz?Sprawdzać. Regulować wtedy, kiedy zaistnieje taka konieczność . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czyli tak naprawdę to nic nie daje- bo kontrolować co 50tkm i tak trzeba. Auto ma 109tkm przebiegu i nie ma objawów jakoby zawory wydechowe były już podparte, ale to niech lepiej wyjaśni kolega Paulus w najbliższych dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czyli tak naprawdę to nic nie daje- bo kontrolować co 50tkm i tak trzeba.Daje daje, bo w kieszeni zostaje. Przy EJ204 po prostu degeneracja następuje znacznie szybciej, co przekłada się na częste regulacje bądź remonty w razie zaniedbania. Sama kontrola droga (stosunkowo) nie jest. Cytując Jako: Na bazie doświadczenia mogę powiedzieć, że można określić dwie wersje silników wolnossących 2,0 dohc z roczników 05-10. Tzw engine code lub engine type; EJ204....., nie przystosowany do lpg- regulacja luzów zaworowych co 30-50 tys km. EJ20F....., przystosowany do lpg- regulacja luzów zaworowych z częstotliwością pow. 100 tyś km. Muszę dodać, że kilka aut z EJ20F..... przejechało 200tys km na LPG bez regulacji luzów zaworowych i praca ich silników jest lepsza niż EJ204 po 40tys. km na LPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dzięki! Szkoda, że w Imprezie siedzi EJ204... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czy ktos w praktyce odczytuje/kasuje bledy komputera poprzez staga - ma interfejs bluetoutch i apke pod androida Mi sie zdarzylo 2x w przeciagu... 4 albo 5 lat Stag zapisuje tez 'freeze frame' w momencie wyskoczenia bledu - mozna po fakcie sprawdzic, co bylo przyczyna T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Najlepiej to ten gaz wyje$#@ W Mikołowie montują utwardzone sportowe gniazda zaworowe, jesli planujesz nim jeździć warto pomyśleć. Na pewno co to nie serwisuj auta w auto gaz Holandia. Oni to tylko zepsuć potrafią Edytowane 15 Maja 2015 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuzerFranek Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Najlepiej to ten gaz wyje$#@ Teraz to przesadzasz, trochę jest kłopotów z gazem. Ale też cena jest niższa i na to warto zwrócić uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Szanowni, czy utwardzone gniazda zaworowe w silniku EJ20F są tylko w Foresterze czy w Imprezie GH też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Szanowni, czy utwardzone gniazda zaworowe w silniku EJ20F są tylko w Foresterze czy w Imprezie GH też? ...w Imprezie GH też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 trochę jest kłopotów z gazem. Jak na razie największym problemem u mnie jest ciągłe przykręcanie i odkręcanie redukcji Pomijam fakt że ze dwa razy ją zostawiłem na stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 dlatego ja mam wlew w zderzaku, na dolnej części, zupełnie niewidoczny - a dużo prostszy w obsłudze niż wlew pod klapką. W forku taki patent się sprawdza bo zderzaj jest wysoko. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 A ja mam w forku wlew na stałe wkręcony pod klapką i się domyka odkręcam tylko jak chcę benzynki wlać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sforek998 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Witam . Mam pytanko . Czy silnik 2.5 l w Forku po modernizacji czyli FB ,nada się do LPG ? I jak to będzie wtedy z zaworami ? Dodam że auto kupiłem sprowadzone z USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuzerFranek Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam . Mam pytanko . Czy silnik 2.5 l w Forku po modernizacji czyli FB ,nada się do LPG ? I jak to będzie wtedy z zaworami ? Dodam że auto kupiłem sprowadzone z USA Moim zdaniem powinien sie nadawać. Musisz porozmawiać z mechanikeim, teraz to większość silnikow można zagazować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam . Mam pytanko . Czy silnik 2.5 l w Forku po modernizacji czyli FB ,nada się do LPG ? I jak to będzie wtedy z zaworami ? Dodam że auto kupiłem sprowadzone z USA ten z Forestera SH po lifcie? na dodatek tylko US Spec? raczej rzadki okaz, w kraju takich pewnie jest niewiele a jeszcze mniej z gazem, można gdybać czy jest tak jak w FB20 i czy różnice są jak między EJ20 a EJ25 FB25B: 2,498 cc, DOHC, 94 mm bore x 90 mm stroke, 10.0:1 Compression Ratio. Rated at: 170 hp, 174 lb·ft @ 4,100 rpm (2011+ North American Subaru Forester, 2012+ North American Subaru Legacy) za: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ja też zastanawiam się nad LPG do forestera. Mam do roboty UPG i sprzęgło, więc można zawory zrobić trochę luźniej. Gdzie w Warszawie zamontować gaz i ile to kosztuje? Nie wiem czy warto, a poza tym nigdy nie miałem gazu. To jest auto do jazdy po budowach, więc żałować nie ma czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sforek998 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 ten z Forestera SH po lifcie? na dodatek tylko US Spec? raczej rzadki okaz, w kraju takich pewnie jest niewiele a jeszcze mniej z gazem, można gdybać czy jest tak jak w FB20 i czy różnice są jak między EJ20 a EJ25 Mój Forek jest końcówką produkcji III generacji . Może dlatego wsadzili mu silnik FB ? Dzwoniłem do serwisu do Kielc ,ale oni też nie mają jeszcze żadnego zdania co do LPG w tych silnikach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się