akir Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 moze ktos zna jakis dobry serwis kolteca w okolicach Garwolina,Ryk? kolego Akir myślisz ze to kwestia regulacji? Raczej nie samej '' regulacji '' lecz prawidłowej diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 teraz jest tak ze przejade 40km na lpg i przełączy sie na pb puzniej chce przejsc na lpg poszarpie chwile i znów na pb.a jak tak sie dzieje na postoju na wolnych obrotach,pomalu spadaja obroty prawie do zera po czym wzrastaja do1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU78 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz. Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu. Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Mam co prawda OBK 2.5, ale też z 4EAT. Ale silnik to też SOHC, tak jak ten w Twoim Legacy. Żadnych problemów, jeździ super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniczan Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 moze ktos zna jakis dobry serwis kolteca w okolicach Garwolina,Ryk? kolego Akir myślisz ze to kwestia regulacji? Z serwisem kolteca to ciężko ale jeśli to instalacja III generacji z rozdzielaczem to jesli reduktor jest ok i trzyma ciśnienie to może byc jeszcze kwestia rozdzielacza i jego silnika krokowego, może się blokuje trzpień. Nowy silnik krokowy kosztuje 20zl, ewentualnie można przeczyścić rozdzielcz i delikatnie go nasmarować aby trzpień wewnątrz luźno chodził. Może być faktycznie tak, jak pisze kolega william7. Swego czasu w mojej imprezie za takie objawy jak opisałeś wcześniej winny był silnik krokowy. Czyszczenie rozdzielacza też pomagało niejednokrotnie. Co prawda serwis w Lublinie, ale gość nawet telefonicznie (potem potwierdziło się organoleptycznie) potrafił trafnie zdiagnozować usterki w moim przypadku, więc śmiało polecić mogę: http://www.primagaz.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 dzięki kryniczan za namiary, w czwartek wybiorę się tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Czy gazownik może coś ustawić w aucie, że przepustnica elektroniczna otwiera się tylko na max 75% Na LPG i na Pb takie same parametry max otwarcia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuzerFranek Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz. Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu. Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć? To raczej żaden kłopot. http://lpg-forum.pl/samochod-z-automatem-i-lpg-t23112.html http://olx.pl/oferta/bmw-e46-automat-benzyna-lpg-CID5-IDaSmlB.html#4e0e4f3a0f;promoted http://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/wola/sebring-cabrio-chrysler-sebring-cabrio-lpg-automat/1001371473850910499859209 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU78 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Mam co prawda OBK 2.5, ale też z 4EAT. Ale silnik to też SOHC, tak jak ten w Twoim Legacy. Żadnych problemów, jeździ super. Dzięki za uspokojenie. Właśnie umówiłem się z Jako na montaż . Mój Legac odwiedzał przyjaciół z Bajecznej/Mechaników, więc panu Robertowi nie jest całkiem obcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Mógłby ktos kto ma wyslac mi na PW numer do Jako?z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 W profilu masz :http://www.forum.subaru.pl/index.php?/user/377-jako/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Dzięki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU78 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz. Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu. Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć? To raczej żaden kłopot. http://lpg-forum.pl/samochod-z-automatem-i-lpg-t23112.html http://olx.pl/oferta/bmw-e46-automat-benzyna-lpg-CID5-IDaSmlB.html#4e0e4f3a0f;promoted http://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/wola/sebring-cabrio-chrysler-sebring-cabrio-lpg-automat/1001371473850910499859209 To, że są dostępne oferty sprzedaży samochodów na lpg z automatem to wiem. Pytanie dotyczyło eksploatacji takowego pojazdu. Mój brat ma Grandisa 2,4 benz-lpg z 4AT i trochę się namęczył żeby mu jeździł poprawnie. Poprzedni właściciel się poddał i sprzedał go. Oczekiwałem odpowiedzi od osób, które mają doświadczenie z użytkowania zagazowanych automatów szczególnie ze stajni Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erbi Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ja mam 2.0 165KM DOHC z 4AT, auto na początku miało przez 165k km instalacje AG a od 10k km ma qboxa staga i jak nie było problemów tak nie ma. Ze strojeniem tez nie było, gazownik nawet słowem nie wspomniał ze automat coś zmienia. Jak dobry fachowiec to założy jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU78 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Ja mam 2.0 165KM DOHC z 4AT, auto na początku miało przez 165k km instalacje AG a od 10k km ma qboxa staga i jak nie było problemów tak nie ma. Ze strojeniem tez nie było, gazownik nawet słowem nie wspomniał ze automat coś zmienia. Jak dobry fachowiec to założy jak trzeba. Erbi, tak z ciekawości dlaczego dokonałeś zmian w instalacji, skoro wszystko było OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Erbi, jaki masz kod silnika? (EJ204 czy EJ20F)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erbi Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Bo wtryski zaczęły padać, a ze jeden po 400 zł, a cały nowy przód instalacji 1600 wiec ekonomia była nieublagana. Także nie wina była sama w sobie instalacja, tylko juz jej naturalne zużycie;) Reduktor po regeneracji został stary Kolteca bo idealnie trzymał ciśnienie. Mam EJ20F;) Edytowane 22 Lipca 2015 przez Erbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Czy gazownik może coś ustawić w aucie, że przepustnica elektroniczna otwiera się tylko na max 75% Na LPG i na Pb takie same parametry max otwarcia przepustnicy. Za pomocą typowych narzędzi nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Takie mam pytanko czy czy ktoś zna i może coś powiedzieć o serwisach STAGa na dolnym śląsku? Do wszystkich mam podobną odległość i wolał bym jechać do lepszego jeśli jest, instalka jeszcze na gwarancji i do autoryzowanego trzeba. Auto-port, Unigas, Mark-Pol, Supral, Auto As- są jakieś znaczące różnice? Edytowane 27 Lipca 2015 przez JedrulaL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Czy do wymiany filtra w instalacji Prins potrzebne są jakieś ultra umiejętności czy ogarnie to pierwszy lepszy gazownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gdynia Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Jak wygląda eksploatacja Forestera III 2,0 LPG? To jest DOHC czy SOHC? Regulacja zaworów wiąże się z wyciąganiem silnika? Jakieś szczególnie słabe strony LPG w tym modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shizuo1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) DOHC, jeśli nie BI-Fuel to regulujesz co 50k i trzeba wyciągać. No ale to nic takiego strasznego..... chyba, że poprzedni właściciel nie regulował Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Lipca 2015 przez shizuo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A już była mowa o wyciąganiu silnika do regulacji i nie trzeba takowego wyciągać. Można to zrobić bez wyciągania, jak miałem już jedną i dało się bez wyciągania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A już była mowa o wyciąganiu silnika do regulacji i nie trzeba takowego wyciągać. Można to zrobić bez wyciągania, jak miałem już jedną i dało się bez wyciągania.W dohc trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 W moim 2,0 R zestaw: Stag Qbox, wtryski Hana, reduktor AC- spisuje się świetnie. Co prawda nie ma nawet 10 tys ale nie jest to moja pierwsza instalacja tego typu i naprawde zdaje egzamin. Żadnych spadków, łatwe strojenie. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się