Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

teraz jest tak ze przejade 40km na lpg i przełączy sie na pb puzniej chce przejsc na lpg poszarpie chwile i znów na pb.a jak tak sie dzieje na postoju na wolnych obrotach,pomalu spadaja obroty prawie do zera po czym wzrastaja do1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych :) . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz.

Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu.

Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos zna jakis dobry serwis kolteca w okolicach Garwolina,Ryk? 

kolego Akir myślisz ze to kwestia regulacji?

 

 

Z serwisem kolteca to ciężko ale jeśli to instalacja III generacji z rozdzielaczem to jesli reduktor jest ok i trzyma ciśnienie to może byc jeszcze kwestia rozdzielacza i jego silnika krokowego, może się blokuje trzpień.

 

Nowy silnik krokowy kosztuje 20zl, ewentualnie można przeczyścić rozdzielcz i delikatnie go nasmarować aby trzpień wewnątrz luźno chodził.

 

Może być faktycznie tak, jak pisze kolega william7. Swego czasu w mojej imprezie za takie objawy jak opisałeś wcześniej winny był silnik krokowy. Czyszczenie rozdzielacza też pomagało niejednokrotnie.

 

Co prawda serwis w Lublinie, ale gość nawet telefonicznie (potem potwierdziło się organoleptycznie) potrafił trafnie zdiagnozować usterki w moim przypadku, więc śmiało polecić mogę: http://www.primagaz.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych :) . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz.

Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu.

Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć?

 

To raczej żaden kłopot.

http://lpg-forum.pl/samochod-z-automatem-i-lpg-t23112.html

http://olx.pl/oferta/bmw-e46-automat-benzyna-lpg-CID5-IDaSmlB.html#4e0e4f3a0f;promoted

http://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/wola/sebring-cabrio-chrysler-sebring-cabrio-lpg-automat/1001371473850910499859209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam co prawda OBK 2.5, ale też z 4EAT. Ale silnik to też SOHC, tak jak ten w Twoim Legacy. Żadnych problemów, jeździ super.

Dzięki za uspokojenie. Właśnie umówiłem się z Jako na montaż :) . Mój Legac odwiedzał przyjaciół z Bajecznej/Mechaników, więc panu Robertowi nie jest całkiem obcy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam wszystkich. Czytam i widzę, że trochę się pozmieniało od czasu instalacji w moich dwóch poprzednich Legacach z lat 90-tych :) . Lepsze instalacje, większa świadomość o tym, że b.ważny jest właściwy montaż przez świadomego montażystę. Jak zakładałem lpg w 2004 r. do mojego pierwszego Legacy to usłyszałem: Subaru to samochód a LPG to paliwo. Jedyne problemy przy późniejszej eksploatacji to problemy sprowadzone przez gaz.

Ale do brzegu. Przymierzam się do zagazowania mojego Legacy IV z 2004 r. 2,0 137 SOHC 4AT. Mam pytanie zarówno do montażystów jak i użytkowników - czy zagazowanie legaca w automacie to kłopot? Na temat silnika doczytałem, że jest odpowiedni do gazu.

Nie chciałbym późniejszych szarpnięć skrzyni, czy drogich remontów. Możecie się w tej kwestii wypowiedzieć?

 

To raczej żaden kłopot.

http://lpg-forum.pl/samochod-z-automatem-i-lpg-t23112.html

http://olx.pl/oferta/bmw-e46-automat-benzyna-lpg-CID5-IDaSmlB.html#4e0e4f3a0f;promoted

http://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/wola/sebring-cabrio-chrysler-sebring-cabrio-lpg-automat/1001371473850910499859209

 

To, że są dostępne oferty sprzedaży samochodów na lpg z automatem to wiem. Pytanie dotyczyło eksploatacji takowego pojazdu. Mój brat ma Grandisa 2,4 benz-lpg z 4AT i trochę się namęczył żeby mu jeździł poprawnie. Poprzedni właściciel się poddał i sprzedał go. Oczekiwałem odpowiedzi od osób, które mają doświadczenie z użytkowania zagazowanych automatów szczególnie ze stajni Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.0 165KM DOHC z 4AT, auto na początku miało przez 165k km instalacje AG a od 10k km ma qboxa staga i jak nie było problemów tak nie ma. Ze strojeniem tez nie było, gazownik nawet słowem nie wspomniał ze automat coś zmienia. Jak dobry fachowiec to założy jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.0 165KM DOHC z 4AT, auto na początku miało przez 165k km instalacje AG a od 10k km ma qboxa staga i jak nie było problemów tak nie ma. Ze strojeniem tez nie było, gazownik nawet słowem nie wspomniał ze automat coś zmienia. Jak dobry fachowiec to założy jak trzeba.

Erbi, tak z ciekawości dlaczego dokonałeś zmian w instalacji, skoro wszystko było OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wtryski zaczęły padać, a ze jeden po 400 zł, a cały nowy przód instalacji 1600 wiec ekonomia była nieublagana. Także nie wina była sama w sobie instalacja, tylko juz jej naturalne zużycie;) Reduktor po regeneracji został stary Kolteca bo idealnie trzymał ciśnienie.

 

Mam EJ20F;)

Edytowane przez Erbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie mam pytanko czy czy ktoś zna i może coś powiedzieć o serwisach STAGa na dolnym śląsku? Do wszystkich mam podobną odległość i wolał bym jechać do lepszego jeśli jest, instalka jeszcze na gwarancji i do autoryzowanego trzeba.

Auto-port, Unigas, Mark-Pol, Supral, Auto As- są jakieś znaczące różnice?

Edytowane przez JedrulaL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOHC, jeśli nie BI-Fuel to regulujesz co 50k i trzeba wyciągać. No ale to nic takiego strasznego..... chyba, że poprzedni właściciel nie regulował

 

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez shizuo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 2,0 R zestaw: Stag Qbox, wtryski Hana, reduktor AC- spisuje się świetnie. Co prawda nie ma nawet 10 tys ale nie jest to moja pierwsza instalacja tego typu i naprawde zdaje egzamin. Żadnych spadków, łatwe strojenie. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...