Jump to content

PRU

Użytkownik
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About PRU

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraśnik
  • Auto
    SG5 AT 2,0xt "pierdziuch", SG5 sohc "bryczka",obk 1 2.5mt "dziadek"
  • Zainteresowania
    jazz,seks i boks

Recent Profile Visitors

643 profile views
  1. Znam sprawę,ale z buga.Podpisuję się pod radami przedmówców. Miałem to szczęście w nieszczęściu,że (3tyg po badaniu techicznym,wg którego wszystko było ok) po kilkusetkilometrowej trasie,manewrując na parkingu pokrytym grubym tłuczniem,wahacz strzelił,słyszano w promieniu 200m.Pozniej wracałem nocą z V max=40km/h omijając każdy kamyczek leżący na jezdni.To tak po krótce.Teraz w forkach sg sprawdzam wahacze co 3mieś. Jeżeli chodzi o zamienniki to żadnej nie pasował idealnie.
  2. Polecałbym tego legaca h6 lub sprawdzić spec b,który wisi na oto Moto.
  3. PRU

    Forki SG na 18"

    Posiadam forka xt w wersji/tuningu rinspeed.Ma 18-stki zamontowane przez tunera (jest naklejka tak jak w każdym subaru z informacją o kołach 18,ciśnieniach.itd.).Na dobrym,płaskim asfalcie jedzie się dość komfortowo jak na forestera,natomiast na nawierzchniach słabej jakości,szczególnie z koleinami,jazda jest dość męcząca.Trzeba ciągle walczyć z pojazdem,kierownicą,ponieważ niesamowicie ściąga.Jak przesiadam się do imprezy na 15 i wyższym profilu to mam wrażenie,że jedzie sama,jak po szynach,w porównaniu oczywiście do wrażenia w forku na 18.W forku utrzymuję troche większe ciśnienie w oponach,
  4. Pozdrowienia dla Key West resident'a (też nim byłem ) z grafitowej imprezy na SW, która była zaparkowana obok mojego buga w sobotę wieczorem na parkingu pod Poznań City Center.Miła niespodzianka.
  5. Poszukaj na forum.Przez ostatnie,przynajmniej 4 lata,rozbudował się na ten i podobny temat długi wątek.Sam kiedys tak miałem i wszelkie działania jakie juz opisałeś nie za bardzo pomogły albo pomogło doraźnie.Do tego auto dużo paliło aż w pewnej chwili wszsytko zniknęło samoistnie.Przynajmniej w przypadku mojej imprezy tak było.Jak auto się rozjeździło (wczesniej długo stała)to probem zniknął chociaż CEL z tym błędem czasem sie pojawia.Po założeniu LPG już mu nic nie przeszkadza .
  6. PRU

    LPG w Subaru

    Jaki silnik?125 hp? Tanie te swiece jak na dedykowane do lpg Tak,silnik 125hp.Dokładnie,jak na swiece dedykowane do lpg są tanie,kosztuja tyle co katalogowa świeca ngk.
  7. PRU

    LPG w Subaru

    W moim wolnossaku od około 60 tyś.km używam świece Brisk Silver DR15YS-9 dedykowane do lpg/cng.I jak dotąd na "połaczenie" przewodów wysokiego napięcia Blueprint ze świecami Brisk nie mogę narzekać,a nawet szczerze polecam.
  8. W moim GX-ie miałem podobny problem z dobraniem kabli według katalogu.Zawsze,jakoby,miały pasować,a okazywało się,że fajnki są za krótkie,więc kupiłem po wyglądzie fajek.Raz z alledrogo Blueprint'yprzywiezione z UK za 190zł i jak dotąd,mimo przbiegu 65tyś km na lpg nadal mają się dobrze.Mam też NGK za 180zł,które według katalogu powinny pasować tylko do legacy i imprezy 2,5 US i do forka 2,0 do 99r,a pasują do mojego buga 2,0 125koni. Miałem też i OEM,na szczęście ja ich nie kupowałem.Według mnie szkoda 400zł jeżeli za połowę tej sumy można mieć równie dobre. dominikon jeżeli jutro nie dobie
  9. Potwierdzam opinie Kolegów.Posiadam 2,0 na sohc lpg,przejeżdżam rocznie od 35 do 45 tyś.km i tylko wymieniam oleje,czasem trochę dolewam,co 40tyś.reguluję luz.Typowa eksploatacja,Czasem tylko brakuje mocy i momentu,ale ogólnie jest bardzo fajnie,szczególnie na lpg
  10. 3 tygodnie temu przerabiałem podobne zagadnienie.Wymieniłem łożysko,lewy tył i problem się skończył.
  11. PRU

    LPG w Subaru

    Przebieg bywa różny, czasem 30 czasem 50tyś. km.Ustawiam wtedy kiedy czuję,że trzeba - niemiarowa praca silnika,wibracje,szarpanie itp. Cena około 200zł,trochę więcej trochę mniej.Samemu też można zrobić. W ASO na ogół mi mówią 400-500zł jeżeli nie ma LPG,a jak jest LPG to mówią,że koszt nieokreślony bo trzeba demontować instalację.....
  12. PRU

    stukajacy przegub?

    Aha,jak tak to przegub.
  13. PRU

    stukajacy przegub?

    Powód opisanego obajwu może być banalny.Zerknij na łącznik stabilizatora z prawej strony.Nie twierdzę,że to jest to,ale sprawdzić można.Ja zacząłbym od tego.
  14. Zacznij od sprawdzenia/ustawienia luzu.Przewody swoją droga można wymienić,ale gdyby to była ich wina to według mnie check powinien się świecić. Akumulator zostaw sobie na koniec
  15. A "misfire" na cyindrach pojawiają się? Zacząłbym,tak jak powiedział Cybel,od sprawdzenia luzu zaworowego.A jak luz będzie sprawdzony to trzeba zajrzeć w układ zapłonowy. Wszystko to można zrobić samemu chociaz lepiej znaleźć kogoś kto to już robił,a koszt to duży nie jest.
×
×
  • Create New...