Rafik83pl Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Było o tym kilka razy ale dla Twojej informacji - wziąłem Opla full wypas, ponieważ dostałem na niego 40.000 rabatu, co powodowało, różnicę brutto do Levorga w granicach 20.000 w leasingu. Rata wyższa o 400 PLN brutto. Outback nie wchodził w grę. FXT również. Za wysokie jak na autostrady (hałas) Co do ceny to wiesz zależy od oferty leasingowej i rapatach również w Subaru. Po wiadomo za każde kilka tysięcy więcej kupisz zawsze cos innego. Powiem tak ja jestem tak samo zadowolony z levorga jak ty z opla. Samochód kupujesz dla siebie i tobie ma się podobać dla mnie np. plusem jest to że mało jest tych aut. Ja wiem jedno mi bardzo podoba się napęd 4x4 też ma w opolu więc ok. Pytanie jak to z tymi napędami bo różnie to się zachowuje. Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć. Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 E tam dużo, mi ostatnio, na krótkich odcinkach H6 bierze 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Rafik83pl napisał: Co do ceny to wiesz zależy od oferty leasingowej i rapatach również w Subaru. Po wiadomo za każde kilka tysięcy więcej kupisz zawsze cos innego. Powiem tak ja jestem tak samo zadowolony z levorga jak ty z opla. Samochód kupujesz dla siebie i tobie ma się podobać dla mnie np. plusem jest to że mało jest tych aut. Ja wiem jedno mi bardzo podoba się napęd 4x4 też ma w opolu więc ok. Pytanie jak to z tymi napędami bo różnie to się zachowuje. Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć. Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka Auto zamawiałem we wrześniu, W Subaru nie było mowy o rabatach w tym czasie (MY2018). Lubię Opla, ale moim zdaniem jest zbyt dostojny, brakuje mu takiej jakieś nutki szaleństwa. Nie obrażę się, jeśli ktoś powie, że to nudne auto. Czy ktoś powie to samo o Levym? Nie miałem okazji sprawdzić jak działa 4x4 w Oplu - tzn pomimo lekkich prób utraty przyczepności nic z tego nie wyszło. Trudno mi nawet stwierdzić, który napęd byłby lepszy. U mnie 4x4 można włączyć na stałe w trybie sport. Jak zmienię opony na letnie to potestuję czy bardziej pcha czy jednak ciągnie. W OBKu 3.6 czuć było, że pcha. Tak samo w Mustangu. W Oplu tego nie czuję, ale w Oplu to w ogóle mało co czuć. 6 minut temu, msi napisał: E tam dużo, mi ostatnio, na krótkich odcinkach H6 bierze 20 Mnie nigdy H6 tyle nie brało. Może musisz mieć cieńsze podeszwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 2 minuty temu, TP_S napisał: Mnie nigdy H6 tyle nie brało. Może musisz mieć cieńsze podeszwy? Bardziej tryb jazdy, zimno było, zimny silnik, 3-4km jazdy. Postój, powrót i tak w kółko Plus jak wziąłem go na trochę od małżonki to włączyło mi się s# i zapomniałem jak się wyłącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilxus Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 58 minut temu, Rafik83pl napisał: Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć. Raczej się nie doczekasz w Europie, chyba że prywatny import z Filipin, o ile tam wejdzie 2.0 DIT. Nowy Forek już nawet nie będzie miał tego silnika. W ASO mówią, że Levorg też nie przejdzie nowych norm i nie mają pojęcia jak to się skończy. Chyba, że to bajera dla kupującego Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 4 minuty temu, kamilxus napisał: Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje? Wydaje Ci się. Ostatnia era mocnych aut spalinowych to już jest, a nastaje nowa era mocnych aut hybrydowych/elektrycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Raczej się nie doczekasz w Europie, chyba że prywatny import z Filipin, o ile tam wejdzie 2.0 DIT. Nowy Forek już nawet nie będzie miał tego silnika. W ASO mówią, że Levorg też nie przejdzie nowych norm i nie mają pojęcia jak to się skończy. Chyba, że to bajera dla kupującego Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje? To z wielkim bólem będę musiał kupić skode Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilxus Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Kup Skodę do jazdy i stare Subaru do zabawy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 3 godziny temu, TP_S napisał: Znów zaczepnie - ale OK. Dlaczego Levorg objedzie Opla 260 kucy na krętych drogach, które są jego żywiołem? Przecież to 90 kucy różnicy - ale odpowiedz sobie sam. Insignię kupowałem na autostrady, nie kręte drogi. Jest cicho, leniwie, komfortowo, dostojnie i mam wszystkie możliwe systemy na pokładzie. Gdybym był bliżej emerytury, byłoby Volvo. Spalanie nie ma wpływu mój wybór. Obok Insigni stoi Mustang V8 - chcesz porozmawiać o spalaniu? 23 litry w mieście. Nawet jakby Superb palił 2 litry, nie kupiłbym Skody. Nikomu nie przeszkadzam cieszyć się jego Subaru. Ot wtrącam, bez złośliwości, że jak na 1.6 i turbo spalanie jest duże. Na pocieszenie powiem, że CHR 1.2 na autostradzie bierze ponad 10 litrów. Ciemna strona downsizingu. Nie zabronisz mi również udzielania się na forum zgodnie z jego regułami, nawet jeśli moje posty są dla Ciebie prowokujące. Było o tym kilka razy ale dla Twojej informacji - wziąłem Opla full wypas, ponieważ dostałem na niego 40.000 rabatu, co powodowało, różnicę brutto do Levorga w granicach 20.000 w leasingu. Rata wyższa o 400 PLN brutto. Outback nie wchodził w grę. FXT również. Za wysokie jak na autostrady (hałas) Czy ja Ci zabraniam czegokolwiek? Po prostu lubię Cię trochę podkręcić Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata (a rabat wielki ze aż czcionką pogrubioną żeby nie umknęło) a Mustang to 9 i ze masz rację. Masz! Miłego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 4 minuty temu, Tsunetomo napisał: Czy ja Ci zabraniam czegokolwiek? Po prostu lubię Cię trochę podkręcić Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata (a rabat wielki ze aż czcionką pogrubioną żeby nie umknęło) a Mustang to 9 i ze masz rację. Masz! Miłego dnia Nigdzie nie pisałem, że Opel to 8smy cud świata. To fajne auto, nie narzekam. Opel jest stateczny. Grzeczny. Gdybym nie dostał takiego rabatu pewnie rozpisywałbym się o Levym i wrażeniach z jazdy. Tylko tyle. Podkreślam dla jasności swoich wywodów, które są źle odbierane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata Stanę w obronie @TP_S ....kolega nie napisał, że ....tylko Opel....i tylko pozazdrościć pragmatycznego podejścia do motoryzacji... Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 2 godziny temu, TP_S napisał: Nigdzie nie pisałem, że Opel to 8smy cud świata. To fajne auto, nie narzekam. Opel jest stateczny. Grzeczny. Gdybym nie dostał takiego rabatu pewnie rozpisywałbym się o Levym i wrażeniach z jazdy. Tylko tyle. Podkreślam dla jasności swoich wywodów, które są źle odbierane. Spoko... naprawdę nie widzisz, ze trochę się droczę? Swoją drogą Levorg to naprawdę paliwożerny jest, ale taki urok doladowanych jednostek o stosunkowo małej pojemności. Mniejsze spalanie Insygni 2.0 mnie nie dziwi. Auta zaś trudno porównać, o czym było wiele razy pisane. A podejście do motoryzacji może być pragmatyczne (Opel) i z jajem (Mustang) za razem. Bo coś mniej praktycznego niż Mustang ciężko znaleźć. Ale za to jest fun Szerokości i bezawaryjności! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Spoko... naprawdę nie widzisz, ze trochę się droczę? Swoją drogą Levorg to naprawdę paliwożerny jest, ale taki urok doladowanych jednostek o stosunkowo małej pojemności. Mniejsze spalanie Insygni 2.0 mnie nie dziwi. Auta zaś trudno porównać, o czym było wiele razy pisane. A podejście do motoryzacji może być pragmatyczne (Opel) i z jajem (Mustang) za razem. Bo coś mniej praktycznego niż Mustang ciężko znaleźć. Ale za to jest fun Szerokości i bezawaryjności! Z mojej strony też nie ma zlosliwosci ale teraz oglądam Skodę superb 4x4 280 KM kombi ale nie ukrywam że bardzo lubię mojego levorga i mam do niego sentyment Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A ja mam do Was inne pytanie, jak radzicie sobie z mocowaniem mniejszego bagażu w przestrzeni bagażowej? Maciej jakieś siatki mocujące czy wozicie wszystko w jakiś koszach mocowanych rzepami do maty bagażnika? Jak coś włożę, a potem szybciej pokonam zakręt to często później bagażnik zamienia mi się w grzechotkę. Nawet większe bagaże potrafią latać i potem mam kazanie od żony. Raz wieźliśmy creme brulee i nie przetrwał jednego szybszego zakrętu, a dałem go na tylny dywanik (licząc, że nie będzie latał) i go na dodatek zabezpieczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitru Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A ja mam do Was inne pytanie, jak radzicie sobie z mocowaniem mniejszego bagażu w przestrzeni bagażowej? Maciej jakieś siatki mocujące czy wozicie wszystko w jakiś koszach mocowanych rzepami do maty bagażnika? Jak coś włożę, a potem szybciej pokonam zakręt to często później bagażnik zamienia mi się w grzechotkę. Nawet większe bagaże potrafią latać i potem mam kazanie od żony. Raz wieźliśmy creme brulee i nie przetrwał jednego szybszego zakrętu, a dałem go na tylny dywanik (licząc, że nie będzie latał) i go na dodatek zabezpieczyłem. Zwykły zamykany worek mocowany do seryjnych haczyków w bagażniku daje radę w moim przypadku.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Ja delikatne rzeczy wkładam do schowka w bagażniku. Trzeba podnosić klapkę ale nie lata to od prawej do lewej. Wtedy staram się tą komorę utrzymywać w gotowości (nie wożę tam bałaganu). W Mustangu problemu nie ma, prawda? Zakręty pokonuje się spokojnie i dostojnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Ja mam gumową matę antypoślizgową, coś takiego jak tu: http://allegro.pl/mata-antyposlizgowa-do-bagaznika-samochodu-80x100-i7258053838.html?reco_id=6c621de5-38ac-11e8-b381-246e9680cca8&ars_rule_id=201 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Po uporzadkowaniu schowka pod podloga bagaznika wygospodarowalem miejsce na skladana plastikowa skrzynke na zakupy. Jesli cos potrzeba wiecej przewiesc, moge ja rozlozyc. Zlozona skrzynka miesci sie w pierwszej wnece styropianowej. Jak jade sam, to najczesciej zakupy w siatkach woze za przednimi fotelami, w przestrzeni na nogi pasazera. A jak nawet tam butelki brzdekaja glosno, to wiem, ze jade za szybko Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez Christoph 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 placilem na ebay za taki wynalazek 9-10euro plus wersja dla oszczednych czyli kartony po warzywach z biedronki tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilxus Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 siatki gumowo-materiałowe na allegro, pozioma trzymająca do podłogi i jedna podłużna do boku, może być wkręcana w boczki jeśli nie ma uchwytów (po wykręceniu nie ma praktycznie śladu). Idealnie, wszystko można przytrzymać bez możliwości latania, można z bagażami (małe, większe) iść na całość na zakrętach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilxus Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 znany Wam jest ten problem? https://www.change.org/p/subaru-australia-revision-of-subaru-levorg-standard-bilstein-shocks-by-subaru-australia?recruiter=191551866&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition Chłopaki z Australii polecają gwint MCA na te bolączki. Regulacja czyni cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Zwróciłem na to uwagę dość szybko. Najbardziej odczuwalne na progach zwalniających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Problem znany i już była o tym tutaj kiedyś dyskusja. Ciekawe czy po lifcie coś zmienili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikowsky Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 A ja koledzy z innej beczki. Czy lakier w Subaru/Levorgu jest jakiś szczególnie delikatny? Nie wiedzieć skąd złapałem dwie długie rysy po prawej stronie, 30cm długie, ok 0,3 mm grube + odprysk 2x3mm z przodu na masce. Lakier czarny, pod spodem widać jasno szary podkład. Nie miał kontaktu z gałęziami tudzież innym czynnikiem. W zagłębieniach pod klamkami mam też ryski od palców. Czy są jakieś środki żeby samodzielnie to zabezpieczyć/zamaskować? Jakieś magiczne „flamastry” czy co?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się