Jump to content

pitru

Nowy
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About pitru

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 10/06/1981

Profile Information

  • Auto
    Levorg GT-S Comfort MY17

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zwykły zamykany worek mocowany do seryjnych haczyków w bagażniku daje radę w moim przypadku. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  2. Zgadza się. Zdążyłem już trochę na ten temat poczytać - chyba jeden z najbardziej nierozwiązywalnych dylematów. Chodziło mi raczej o doświadczenia użytkowników Levorgów i pewnych standardach serwisowych...bo jednak ten silnik jest niepowtarzalny.
  3. Chodziło mi raczej o półsyntetyk do nowego auta... Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  4. Kontynuując temat oleju. Od początku był zalany Eneos 0W-20. Po 15k ASO w Poznaniu wymieniło i dało wlepkę Castrola 10W-40. Wcześniej się tym specjalnie nie interesowałem i nie sprawdzałem co zalali - założyłem, że wiedzą co robią. Ale teraz się zastanawiam...Czy coś poszło nie tak?
  5. A jakie DNA ma Opel? Czy w ogóle można w Oplu mówić o DNA? W Levorgu zostało z tego DNA przynajmniej prowadzenie. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  6. W tym, że skody wyprzedzają...i insignie[emoji16] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  7. Ta funkcjonalność była już w MY17. Faktycznie przydatne rozwiązanie chociaż "pikanie" za każdym razem jak delikatnie przekraczamy linię oddzielającą (np. ścinając zakręt) potrafi być irytujące, zwłaszcza na wąskiej drodze. Natomiast sam aktywny tempomat to na prawdę przydatne i dobrze zaprojektowane rozwiązanie. Miałem ostatnio okazję przetestować w trakcie wakacji (trasa: Czechy, Austria, Słowenia, Chorwacja, Włochy, Niemcy) i działa na prawdę bardzo fajnie, np. na autostradzie reaguje tylko na pojazdy znajdujące się na tym samym pasie co my - nawet na zakręcie. Przy tej okazji podzielę
  8. I tego się trzymajmy...tak jak on trzyma się drogi[emoji3] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  9. Między 11-12 Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  10. Ja też nie wiem o co chodzi...jakieś plotki nie potwierdzone[emoji3] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  11. Silniki w paskach byłyby ok...gdyby nie zamiłowanie do "picia" oleju[emoji16] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  12. S&S i tak nie jest w Levym zły bo reaguje dwustopniowo na wciskanie pedału hamulca, tzn. przy lekkim wciśnięciu nawet po zatrzymaniu silnik nie wyłącza się. Dopiero mocniejsze wciśnięcie powoduje wyłączenie silnika. Inna pozytywna rzecz jest taka, że silnik startuje od razu po puszczeniu hamulca. Znam samochody, w których konieczne jest wciśnięcie gazu. Przy jeździe w korkach jest to dużo bardziej denerwujące. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  13. Obecnie jeżdżę Levorgiem MY17 i mam na bieżąco porównanie do: - wcześniejszego Legacy kombi MY07 2.0 - jest ciszej jeśli chodzi o szumy wiatru i dużo ciszej jeśli chodzi o wyciszenie silnika; - Levorga MY16 z jazdy próbnej - subiektywnie jest ciszej, ale może to być kwestia opon - testowy L jeździł na zimówkach; - Passat 1.8 TSI - podobnie, może w "pasku" ciut cieszej, ale to sedan; - BMW 330e - cieszej...ale to inna klasa; - Skoda Octavia - już sam odgłos przy zamykaniu drzwi jest bez porównania, w trakcie jazdy podobnie; ...zdecydowanie największa radość z jazdy
  14. Można sobie też pomóc lewą łopatką wymuszając wcześniejszą redukcję. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  15. Spróbuj zadzwonić do Kocar-mają już przetartą ścieżkę. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...