Skocz do zawartości

bikowsky

Nowy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bikowsky

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 02.05.1975

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Stalowa Wola
  • Auto
    Levorg GT-S
  1. bikowsky

    Subaru Levorg

    Chłopaki, czy temperatura 98-102 stopnie oleju 0w20 na autostradzie jest ok? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. bikowsky

    Subaru Levorg

    Ja do końca tego nie rozumiem. Przecież cały czas inne marki wypuszczają auta z mocnymi silnikami. Z czym Subaru ma problem? Z normami emisji? Czy wszyscy inni oszukują a tylko oni nie? Czy naprawdę nie są w stanie zrobić mocniejszego silnika który by zmieścił się w limicie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. bikowsky

    Subaru Levorg

    Znacie jakieś środki żeby samodzielnie zabezpieczyć takie zadrapania? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. bikowsky

    Subaru Levorg

    A ja koledzy z innej beczki. Czy lakier w Subaru/Levorgu jest jakiś szczególnie delikatny? Nie wiedzieć skąd złapałem dwie długie rysy po prawej stronie, 30cm długie, ok 0,3 mm grube + odprysk 2x3mm z przodu na masce. Lakier czarny, pod spodem widać jasno szary podkład. Nie miał kontaktu z gałęziami tudzież innym czynnikiem. W zagłębieniach pod klamkami mam też ryski od palców. Czy są jakieś środki żeby samodzielnie to zabezpieczyć/zamaskować? Jakieś magiczne „flamastry” czy co? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. bikowsky

    Subaru Levorg

    Dzisiaj w końcu rozdziewiczyłem Levego na śniegu Wróciłem z bananem na twarzy, ale czy da się wyłączyć kontrolę trakcji? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. bikowsky

    Subaru Levorg

    Właśnie dałem Lewego na przegląd pierwsze 15k i pan w serwisie polecił mi 0w20 wg zaleceń Subaru [emoji4] (Eneos) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. bikowsky

    Subaru Levorg

    Faktycznie, tylko na tempomacie to przyhamowanie odczuwam i to już przy takim średniawym braniu zakrętu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. bikowsky

    Subaru Levorg

    Myślałem, że elektronika dohamowuje któreś koła, a to mechanicznie jest robione. Super. W Beemce ze stałym 4x4 system wkraczał dopiero w sytuacji „przy bandzie” a tu prewencyjnie wcześniej. Przynajmniej tak to zrozumiałem. Szkoda, ze śniegu nie ma, to bym sobie to wyczuł lepiej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. bikowsky

    Subaru Levorg

    Chciałem zapytać doświadczonych kolegów w Subaru. Jak szybko jadę w zakręcie, to mam wrażenie jakby nieco przyhamowywał. Możecie mi wyjaśnić co dokładnie on wtedy robi i jaki to ma efekt? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. bikowsky

    Subaru Levorg

    W moim przypadku wystarczy lekko ruszyć/„popuścić” pedał hamulca i już silnik się włącza. Czasem faktycznie wydaje się to zbyt czule. Jak się zatrzymuję i chcę wyłączyć, to mocniej dociskam hamulec. P.S. Witam wszystkich na forum. Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Levego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×