Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.12.2017 o 22:37, Sebastian.R napisał:

Zawsze było na koncu książki. NIGDY nikt mi tego nie uzupełnił. ZAWSZE  musiałem się dopominać. Wielokrotnie spotykając się ze zdziwiniem pracowników serwisu po co. 

Chodzi o zachowanie gwarancji na perforacje o ile dobrze pamiętam. 

Mi przy zakupie powiedzieli, że jak chcę utrzymać gwarancję na blachy to po roku ma być przegląd blacharski. W przyszłym tygodniu będę to zobaczę z jaką ceną wyskoczą... No i odnowienie ubezpieczenia. A w lutym/marcu przegląd 30k. Dawaliście swój olej? Zauważyłem, że cena u nich jest z bajki. A może filtry też kupujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Bernard napisał:

Ja olej dałem, cena to jedno, ale chciałem Eneos Sustina a takiego ASO nie oferowało. Filtr już od ASO (przegląd 15k).

Czemu akurat taki olej? Pytam bo sam chcę wybrać najlepszy. Póki co jest Millers. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując temat oleju. Od początku był zalany Eneos 0W-20. Po 15k ASO w Poznaniu wymieniło i dało wlepkę Castrola 10W-40. Wcześniej się tym specjalnie nie interesowałem i nie sprawdzałem co zalali - założyłem, że wiedzą co robią. Ale teraz się zastanawiam...Czy coś poszło nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując temat oleju. Od początku był zalany Eneos 0W-20. Po 15k ASO w Poznaniu wymieniło i dało wlepkę Castrola 10W-40. Wcześniej się tym specjalnie nie interesowałem i nie sprawdzałem co zalali - założyłem, że wiedzą co robią. Ale teraz się zastanawiam...Czy coś poszło nie tak?
U mnie w Dzierżoniowie dają lotos quazar z tego co czytałem to w serwisach mają teraz podpisana umowę z lotosem . Oryginalnie miałem ten japoński enos

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Dzierżoniowie dają lotos quazar z tego co czytałem to w serwisach mają teraz podpisana umowę z lotosem . Oryginalnie miałem ten japoński enos

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Chodziło mi raczej o półsyntetyk do nowego auta...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pitru napisał:

Kontynuując temat oleju. Od początku był zalany Eneos 0W-20. Po 15k ASO w Poznaniu wymieniło i dało wlepkę Castrola 10W-40. Wcześniej się tym specjalnie nie interesowałem i nie sprawdzałem co zalali - założyłem, że wiedzą co robią. Ale teraz się zastanawiam...Czy coś poszło nie tak?

Ja w salonie już przy zakupie spytałem czy na nasz klimat 0w20 to nie za mało. No i powiedzieli mi, że producent dopuszcza jeszcze 5w30. 5w40 to dosyć grubo od oryginału poszli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, damen napisał:

Czemu akurat taki olej? Pytam bo sam chcę wybrać najlepszy. Póki co jest Millers. 

 

Wątek olejowy na naszym forum jest imponujący, myślę, że nie warto tutaj go przenosić. Ja po przebiegnięciu kilkunastu stron tam zdecydowałem się na Sustine.

ASO po 5k zalało ENEOS Premium 0w20, Sustina nie występuje w tych parametrach, poszło więc 5w30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pitru napisał:

ASO w Poznaniu wymieniło i dało wlepkę Castrola 10W-40.

 

Mi zaproponowali ten olej do wolnegossaka. To jest magnatec półsyntetyczny. Ja podziękowałem. Jak się umówisz, to zaleją Ci wedle życzenia. Można też przywieźć swój olej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Zdążyłem już trochę na ten temat poczytać - chyba jeden z najbardziej nierozwiązywalnych dylematów. Chodziło mi raczej o doświadczenia użytkowników Levorgów i pewnych standardach serwisowych...bo jednak ten silnik jest niepowtarzalny.

Edytowane przez pitru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bikowsky napisał:

Chciałem zapytać doświadczonych kolegów w Subaru. Jak szybko jadę w zakręcie, to mam wrażenie jakby nieco przyhamowywał. Możecie mi wyjaśnić co dokładnie on wtedy robi i jaki to ma efekt?

Pewnie esp. A efekt że pozostajesz na drodze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bikowsky napisał:

Chciałem zapytać doświadczonych kolegów w Subaru. Jak szybko jadę w zakręcie, to mam wrażenie jakby nieco przyhamowywał. Możecie mi wyjaśnić co dokładnie on wtedy robi i jaki to ma efekt?

 

Znajdź sobie hasło Active torque vectoring 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że elektronika dohamowuje któreś koła, a to mechanicznie jest robione. Super. W Beemce ze stałym 4x4 system wkraczał dopiero w sytuacji „przy bandzie” a tu prewencyjnie wcześniej. Przynajmniej tak to zrozumiałem. Szkoda, ze śniegu nie ma, to bym sobie to wyczuł lepiej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bikowsky napisał:

elektronika dohamowuje któreś koła

 

Ależ oczywiście, że tak to jest robione. Dodatkowo pewno zwiększany jest moment obr. silnika by odpowiednio zbalansować moment na kołach hamowanych i napędzanych. W typowo sportowych rozwiązaniach stosowane są aktywne dyfry + cała mechatronika do sterowania, wtedy nie ma strat momentu na hamowanych kołach. Po prostu moment jest płynnie regulowany między kołami.

 

Ale do cywilnej jazdy Subarowe ATV w zupełności wystarczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bikowsky napisał:

Chciałem zapytać doświadczonych kolegów w Subaru. Jak szybko jadę w zakręcie, to mam wrażenie jakby nieco przyhamowywał. Możecie mi wyjaśnić co dokładnie on wtedy robi i jaki to ma efekt?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cześć, w normalnej jeździe nie zauważyłem aż tak żeby przyhamowywał nawet przy bardziej agresywnej jeździe w zakrętach... ale za to przy jeździe na tempomacie w zakręcie hamuje sam... zauważył ktoś? i to nie przy jakimś bardzo szybkim zakręcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, w normalnej jeździe nie zauważyłem aż tak żeby przyhamowywał nawet przy bardziej agresywnej jeździe w zakrętach... ale za to przy jeździe na tempomacie w zakręcie hamuje sam... zauważył ktoś? i to nie przy jakimś bardzo szybkim zakręcie. 

Faktycznie, tylko na tempomacie to przyhamowanie odczuwam i to już przy takim średniawym braniu zakrętu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...