Skocz do zawartości

damen

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Oława
  • Auto
    Subaru Levorg 1.6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damen

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. Cześć Panie i Panowie. Nadszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. ASO chce jakieś astronomiczne pieniądze. Zastanawiam się nad serwisem nieautoryzowanym, ale mającym dobre opinie jeżeli chodzi o subaru. Tu pytanie. Ktoś wymieniał? Jaki olej wlewaliście?
  2. Czy jest możliwe żeby uzyskać dostęp do informacji na temat położenia pojazdu (np. prze www lub jakąś aplikację)? Jakie są koszty takiej usługi? Czy rozwiązanie umowy musi być na piśmie? Czy wystarczy zadzwonić lub po prostu nie zapłacić za kolejny rok? Jeżeli okaże się, że ubezpieczenie jest tylko 100zł tańsze to nie widzę sensu utrzymywania usługi.
  3. A może Ascent - fajnie nadmuchany Outback.
  4. Klocki nie bo to było jeszcze w momencie jak nas nie zasypało także nie było żadnych poślizgów... suchy asfalt Prędkości 10-50km/h (bardzo ostre zakręty). Temperatura wody w normie, olej max 102 stopnie. Nic szczególnego. Nowy był 27k km temu w ubiegły roku też słyszałem o zabezpieczeniach przed solą morską i zapach spod maski mnie nie dziwił... ale w tym roku już chyba powinno być ok. Niedługo idę na przegląd 30k to zapytam... ale znając życie usłyszę, że tak ma być... albo, że dalej zabezpieczenia się dopalają.
  5. kontynuując temat oleju... byłem kolejny raz w ASO (bo mi jeden TPMS świrował) i zapytałem o olej innego doradcy. I ten powiedział, że generalnie nie widzi potrzeby stosowania 0w50. Że w50 to do ostrej jazdy. A jeżeli chodzi o 0w to może być, ale nie musi. Generalnie zalecił niekoniecznie 0w20 ale to co producent proponuje w instrukcji czyli 5w30. I chyba przy tym zostanę. Jeżeli chodzi o walkę ze śniegiem to miałem przyjemność być w Austrii na nartach. Jednej nocy napadło jakieś 20cm śniegu. Współtowarzysze zakładają łańcuchy a ja stoję... oni założyli ja wsiadłem i pojechałem w końcu się przydało AWD. Oczywiście jechaliśmy w górę... łańcuchy były w bagażniku na wypadek gdyby przy zjeździe była ślizgawka... bo do góry mamy przewagę, ale w dół już hamujemy tyloma samymi kołami Aha, nie wiem czy ktoś miał okazję zaobserwować, ale przy wjeżdżaniu przez jakieś 10 min pod dosyć stromy podjazd zawsze po zatrzymaniu czułem dziwny zapach... jakby sprzęgło??? Przy zakupie słyszałem, że niektóre elementy są czymś smarowane, ale to już wypaliło się w zeszłym roku (ten sam podjazd) tak, że się dymiło spod maski.
  6. No to w czym przeszkadza 0w50? Czy nie oznacza to lepsze zachowanie w niskich jak i wysokich temperaturach?
  7. Jeżeli chodzi o olej to Pan w ASO nie potrafił określić czy lepiej 0w50 czy 5w30 (tak jak instrukcja mówi). W sumie nie widział przeszkód dla 0w50, ale nie było reakcji w stylu "Oczywiście, że lepiej 0w50" Czy ktoś z forumowiczów dochodził do tego co tak naprawdę robi silnik/turbina kiedy po uruchomieniu doładowanie turbiny wskazuje 0,.0bar żeby po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach spaść w okolice -0,6bar. Czuć wtedy charakterystyczne "trzęsienie" samochodem.... Chyba, że to tylko u mnie...
  8. Może inżynierzy z Subaru nie wiedzieli, że jest taki ENEOS Zapytam przy okazji wizyty.
  9. Pytam bo ciekawy jestem czy ktoś się odważył i jaki efekt. No właśnie ta gwarancja. Szkoda by było stracić... Tym bardziej, że silniki nie mają jeszcze dużych przebiegów i nie wiadomo jak z ich trwałością
  10. I taki będzie zalany przy przeglądzie 30k w lutym/marcu. Czy ktoś z forumowiczu ma jakieś opinie o http://subaru.nie-ASO.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php ktoś zna kogoś co podciągnął moc?
  11. Rozumiem, że Sustina 0w50? Całkiem ciekawa alternatywa dla 0w20. Chyba lepsza niż 5w30 na nasz klimat
  12. Wyłącz tempomat to trochę się naprawi
  13. Cześć, w normalnej jeździe nie zauważyłem aż tak żeby przyhamowywał nawet przy bardziej agresywnej jeździe w zakrętach... ale za to przy jeździe na tempomacie w zakręcie hamuje sam... zauważył ktoś? i to nie przy jakimś bardzo szybkim zakręcie.
  14. Ja w salonie już przy zakupie spytałem czy na nasz klimat 0w20 to nie za mało. No i powiedzieli mi, że producent dopuszcza jeszcze 5w30. 5w40 to dosyć grubo od oryginału poszli.
  15. Czemu akurat taki olej? Pytam bo sam chcę wybrać najlepszy. Póki co jest Millers.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...