Skocz do zawartości

kamilxus

Nowy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Subaru Forester XT Sport 2018

Ostatnie wizyty

499 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamilxus

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Odczucia grubszego stabilizatora po montażu są takie jakby były twardsze amortyzatory - zaznaczam, że w zakrętach. Auto jest sztywniejsze, ale nie jest wcale odczuwalnie twardsze na nierównościach. Ten sam upgrade zrobiłem w OBK 2009 i auto prowadziło się bardziej jak Legacy niż OBK.
  2. https://www.nie-ASO.pl/pl/rozporka-cusco-przednia-gorna-typ-os-forester-2,3,48643,47200 Czuć ja tylko w zakrętach granych "na granicy". Największą robotę robi ten wzmacniany, regulowany stabilizator.
  3. Z tym co zrobiłem, nie jest wcale twardziej, tylko nie wychyla się tak na zakrętach. Nadal nie straszne mu leśne dukty
  4. Update: Nie chodziło by zrobić z Forka gokart (no chance na sprężyny i amory) tylko poprawić co się da z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Mamy teraz: - ustawiona zbieżność auta na seryjnych nastawach by auto było mniej podsterowne (max co można wycisnąć z serii), - opony Dunlop SportMaxx 2 seryjny rozmiar, - stabilizator Whiteline tylny 22mm regulowany wzmocniony, ustawiony na średnim zakresie, - łączniki stabilizatora tylnego Whiteline, - hamulce klocki EBC Yellow i tarcze EBC Ultimax. Zostało z drobnostek ustawić stabilizator na najsztywniejszej (krótszej) pozycji. Ktoś pisał o wydechu, pewnie zaraz wejdzie głos o remapie. Coś jeszcze?
  5. Mody dokonane w zawieszeniu: - Stabilizator Whiteline tylny 22mm regulowany wzmocniony około 900zł, ustawiony na średnim zakresie, - ustawiona zbieżność auta na seryjnych nastawach by auto było mniej podsterowne, - opony Dunlop SportMaxx 2 seryjny rozmiar, Każda z tych mikro modyfikacji zmieniła odczuwalnie prowadzenie auta. Stabilizator zmniejszył znacznie wychylanie auta w zakrętach bez zmniejszenia komfortu (najwięcej co można uzyskać za 900zł w tym aucie), opony dużo lepiej trzymają nawierzchni (teraz pewnie bym brał 245 z szerszymi felgami), szczególnie na mokrym, zbieżność spowodowała że więcej gazu w ostrym zakręcie nie powoduje dużej podsterowności, jest bardziej neutralne. Teraz myślę czy warto dołożyć dystanse po 20-25 mm na stronę, tak by po założeniu OEM chlapaczy być po bezpiecznej stronie i nie niszczyć szutrami lakieru nadwozia. Auto do codziennej jazdy, ale ma dawać frajdę z jazdy, a diabeł tkwi w szczegółach. Co jeszcze radzicie?
  6. Ja też przymierzam się do zmiany felg ze względu na chęć zmiany opon na szersze. Przymierzam się do 245/50/18 i tylko Dunlop SportMaxx. Chyba, że ktoś przekona mnie, że standardowa szerokość 225/55/18 wystarczy w Dunlopie. Czemu? Bo seryjne gumy Dueler'y to jest padaczka na mokrym. Lekko gazu na zakręcie i od razu ESP się włącza, tył nie domyka zakrętu, czuję się jak w kiepskim przednionapędowym aucie. Zimówki mam porządne GoodYear i jest lepiej. W poprzednim Outback 2.0D 2008 z Whitelinem stabem z tyłu, miałem 2 razy Dunlop SportMaxx przez parę lat i zestaw był rewelacyjny, zakręty - miałem pełne poczucie napędu 4x4 i na mokrym auto jeździło praktycznie tak samo jak na suchym. Forek jest wyższy, ale mam nadzieję, że szerokość opony na 245 coś poprawi, szczególnie z tym ryciem dziobem (podsterowność, szczególnie na mokrym). W teren dziki nie jeżdżę, tam gdzie przejedzie Dueller (szutr, polne, leśne, pole, etc.), przejedzie też SportMaxx. Na 19tki bym nie zmieniał. Przy dość sztywnym zawieszeniu Forka XT i 3miejskich drogach będzie za twardo. Stab Whiteline też biorę pod uwagę bo też jest szansa na zmniejszenie podsterowności. Koszt niewielki, a może pomóc. Jakie opinie macie w tej materii? Wiem, że jest ktoś z 3miasta z Forkiem 2.0XT na laczkach 245 Falken. Jakby się odezwał to byłoby miło. Z chęcią bym się przejechał na tym zestawie.
  7. Finał tej historii jest następujący. Auto jeździło do połowy grudnia, do marca stało w garażu, potem w ASO. Batalia z dokumentacją przeglądów (księgowość pomogła) trwała długo, jednak odmowa SIP na wymianę lub części. Otrzymałem jedynie korzystną ofertę na wymianę shortbloka. Teraz jest praktycznie nowy (potestowy) FXT Sport 18' więc drugie duże Subaru jest zbędne. Outback na sprzedaż: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-f-vat-uszk-silnik-z-opcja-korzystnej-naprawy-ID6A4qyE.html#xtor=EREC-55-[id1]-20180927-[diplayLink]-935028@1-20180927213933 Sentyment do Outback'a Diesel zostanie pomimo przykrego finału. Frajda z jazdy była ogromna. Forek trochę inny, choć już wiem, że wybór najlepszy jaki można było zrobić.
  8. znany Wam jest ten problem? https://www.change.org/p/subaru-australia-revision-of-subaru-levorg-standard-bilstein-shocks-by-subaru-australia?recruiter=191551866&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition Chłopaki z Australii polecają gwint MCA na te bolączki. Regulacja czyni cuda.
  9. siatki gumowo-materiałowe na allegro, pozioma trzymająca do podłogi i jedna podłużna do boku, może być wkręcana w boczki jeśli nie ma uchwytów (po wykręceniu nie ma praktycznie śladu). Idealnie, wszystko można przytrzymać bez możliwości latania, można z bagażami (małe, większe) iść na całość na zakrętach!
  10. Kup Skodę do jazdy i stare Subaru do zabawy
  11. Raczej się nie doczekasz w Europie, chyba że prywatny import z Filipin, o ile tam wejdzie 2.0 DIT. Nowy Forek już nawet nie będzie miał tego silnika. W ASO mówią, że Levorg też nie przejdzie nowych norm i nie mają pojęcia jak to się skończy. Chyba, że to bajera dla kupującego Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje?
  12. 3. normalna jazda w trasie 10-11 to nie jest już mało jak na auto 170KM, nawet uwzgl. przyjemność z jazdy. 4. 24mm dystans nie robi wizualnej różnicy, że auto jest podniesione, czyli to nie problem. 5. Jak na wojewódzkich pofałdowanych drogach, nie mówiąc o powiatówkach czy gminnych?
  13. Zastanawiam się mocno nad zamiennikiem Outback'a i mam pytanka do użytkowników Levorgów. 1. Dodawał ktoś do Levorg'a zawias gwint by go podnieść ale nie na dystansach? Taki zawias można już dostać poniżej 4k PLN. Offroad nie ma być, ale zależy mi na prześwicie na gruntowe drogi, czyli jakieś 3-4cm UP. Inna alternatywa to Forek XT, ale tam nie do końca pasuje mi siedzenie tak wysoko i to słabe trzymanie boczne (chyba, że jest opcja na to, np. fotele z Levorga? ). 2. Robił ktoś remap? Ciekawość nie pozwala mi nie zadać tego pytania, a aut po gwarancji zaraz trochę będzie. 3. Jest opcja by wykrzesać trochę boxerowego dźwięku w Levorgu? Invidia i Remus mają gotowe rozwiązania. Testował ktoś? 4. Spalanie zakładałem ok. 12 miasto i 8-9 trasa. OK, czy mniej/więcej? Outback D palił mi miasto/trasa 7,5-8, a bmw 118iA 2.0 pali 12 miasto i trasa 8,5. Znalazłem info, że Levorg 2018 na Filipiny ma wyjść z 2.0DIT. Czy na pewno, to się okaże, ale to jedyny kraj azjatycki z LHD
  14. GROM AUDIO TEŻ EMULATOR, ALE POD BT ( jakość jak CD) I MA ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY. WSZYSTKO W JEDNYM, MUZA Z TELEFONU, ROZMOWY PRZEZ ZESTAW I JANOSIK JAK TRZEBA DODA SWOJE 3 GROSZE PRZEZ GŁOŚNIKI. MOŻNA STEROWAĆ RADIEM LUB Z KIEROWNICY. ZAMÓWIŁEM W UK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...