Skocz do zawartości

Filmy


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

nie oglądam chłopaka. Chociaż ktoś mi podlinkował jak ostatnio jechał lanosem po tuningu na jakiś spot. A teraz forek:

 

 

 

EDIT. najpierw wrzuciłem, potem obejrzałem. Nie podpisuję się pod tym filmem. Słaba prezentacja wozu- 2 "łby" dorwały się do wozu- trochę uwalania trawą, kamieniami, polną drogą- słabe.

Edytowane przez Dymian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka -trochę ale jednak niestety - rzeczywistość nasza, krajowa. Rodacy. Wielość poglądów i zachowań. 

Jestem też na forach / grupach FB związanych z e36, Audi TT, W220. No i szeregu Subarowych :) 

Zawsze liczę na realną, normalną (co to znaczy...) i naturalną pojarkę - samochodami, rozwiązaniami, osiągami, stylem i - pisząc - zapomniałem czym jeszcze.

E36 - jestem na kilku. Ekscytacja = od 20 do 80%,

TT - jest jedno. Ekscytacja 69%.

W220 - 27,3% :)

Na naszym forum subarowym - 90%. 

Nie istnieje forum 100%

 

W sensie filmu wyżej - samochód fajny, bady-cars wporzo - niestety mimo ww. mi (wybaczcie) na okoliczność tej wizualizacji nie stanie.

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, Dymian said:

nie oglądam chłopaka. Chociaż ktoś mi podlinkował jak ostatnio jechał lanosem po tuningu na jakiś spot. A teraz forek:

 

 

 

EDIT. najpierw wrzuciłem, potem obejrzałem. Nie podpisuję się pod tym filmem. Słaba prezentacja wozu- 2 "łby" dorwały się do wozu- trochę uwalania trawą, kamieniami, polną drogą- słabe.

Swinka na lusterku, ktoś z forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.05.2019 o 22:23, turdziGT napisał:

U mnie ta Tesla kosztuje 1/3 tego co RS4 i M3 i musi to być nic i jego jak okazja roku. Wygląda też lepiej niż Model S moim skromnym zdaniem.

 

W dniu 26.05.2019 o 22:23, turdziGT napisał:

U mnie ta Tesla kosztuje 1/3 tego co RS4 i M3 i musi to być nic i jego jak okazja roku. Wygląda też lepiej niż Model S moim skromnym zdaniem.

 

Tak, cena nie jest jakoś specjalnie szokująca, bo 40k $ można mieć już ją z napędem na 4 kółka i w mocniejszej baterii. Ogólnie jest ładna i na zewnątrz i w środku, ale jak pooglądałem pare rewiev to ma pewne niedociągnięcia, choć nie mówię że dyskryminujące.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

Czy Ci strażacy nie ogarniali, przyjechali ugasić czy spalić i zdemolować tego Merca?

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2752657461429380&id=152410648120754

Nie mam pojęcia jak się gasi taki płonący samochód, lecz zaiste wyglada jakby mścili się na niemieckim aucie za okupację :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukaswoj napisał:

Na pewno kolega @niebieskiultras będzie mógł potwierdzić ;)

 

Akumulator pierwszy rozpinamy przy wypadku/kolizji.

Przy pożarze to gdy mamy opanowany ogień wtedy można rozpiąć klemy ale najczęściej nie ma co już ratować.

 

 

A co do filmiku dziwią mnie takie rzeczy jak to że rota gasząca jest w aparatach ochrony dróg oddechowych a reszta juz nie. Dopóki jest dym to raczej tylko ci w aparatach powinni być przy aucie.

 

Druga sprawa

Maskę mniej więcej w ten sposób się otwiera gdy nie ma możliwości podejścia w inny sposób do akumulatora.

Tutaj macie przykład jak uchylaliśmy maskę przy kolizji.

Ładnie w rogu wygieta tak by dostać się do akumulatora

FB_IMG_1559843094909.jpg

  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2019 o 15:15, chojny napisał:

Czy Ci strażacy nie ogarniali, przyjechali ugasić czy spalić i zdemolować tego Merca?

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2752657461429380&id=152410648120754

ugasili, przy okazji poćwiczyli otwieranie maski i drzwi  ;] :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2019 o 19:46, niebieskiultras napisał:

 

Akumulator pierwszy rozpinamy przy wypadku/kolizji.

Przy pożarze to gdy mamy opanowany ogień wtedy można rozpiąć klemy ale najczęściej nie ma co już ratować.

 

 

A co do filmiku dziwią mnie takie rzeczy jak to że rota gasząca jest w aparatach ochrony dróg oddechowych a reszta juz nie. Dopóki jest dym to raczej tylko ci w aparatach powinni być przy aucie.

 

Druga sprawa

Maskę mniej więcej w ten sposób się otwiera gdy nie ma możliwości podejścia w inny sposób do akumulatora.

Tutaj macie przykład jak uchylaliśmy maskę przy kolizji.

Ładnie w rogu wygieta tak by dostać się do akumulatora

FB_IMG_1559843094909.jpg

A jak to wyglada w wypadku hybryd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

A jak to wyglada w wypadku hybryd?

według wytycznych jeśli nie ma tzw hebla wypinamy wszystkie bezpieczniki lub w niektórych autach wystarczy wcisnąć na desce przycisk start/stop wyjąć karte lub kluczyk i oddalić w/w element na odległość taką aby auto nie łapało sygnału z karty/ kluczyka
ALE
w instrukcji wielu aut jest informacja, że mimo włączenia tzw. hebla prąd w instalacji utrzymuje się przez 10-20 minut.
kolejnym problemem jest umiejscowienie tzw hebla. często w chwili wypadku nie ma możliwości wyłączenia prądu bo hebel jest przy akumulatorze a np akumulator jest pod podłogą auta.

kolejny problem to temp akumulatorów - trzeba stosować termowizje i monitorować temp akumulatora i ewentualnie je chłodzić ale tu znowu jest problem bo pomijając fakt możliwości przebicia chodzi o reakcje z chemią zawartą w akumulatorze.  więc zostaje gaszenie gazami lub proszkiem co jest kosztowne.

Ciekawostki:
według amerykańskich badań
do zgaszenia hybrydy według badań potrzeba od 1m3 do 4m3 wody
natomiast elektryk od 4.5m3 do 10m3
akumulatory HV przy około 80 stopniach Celsjusza ulegają samozapłonowi a ich gaszenie to długotrwały proces - znane są przypadki gdzie ulegają samozapłonowi po 22 godzinach od ugaszenia chociaż średnio jest to 7h


patrząc z mojej perspektywy to najgorsze z możliwych samochodów do gaszenia czy ratowania ludzi z niego. bo nie dość, że istnieje możliwość porażenia to trzeba kontrolować temp akumulatorów a dodatkowy problem to, że  zasilane są albo prądem stałym albo zmiennym  więc np pałka HOT STICK używana do sprawdzenia czy jest prąd w kablu(prąd zmienny) nie sprawdzi się przy niektórych autach.

teraz testowane są możliwości zatapiania takich aut po ich wstępnym ugaszeniu w specjalnych wannach ze środkiem gaśniczym.
 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...