Jump to content

niebieskiultras

Użytkownik
  • Content Count

    1857
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

niebieskiultras last won the day on March 21

niebieskiultras had the most liked content!

Community Reputation

3146 Wspaniały

About niebieskiultras

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/07/1996

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Recent Profile Visitors

2187 profile views
  1. Ja też mam rozkmine co do błotnika. Mam do wymiany lewy przedni i wg katalogu jest taki sam przez całą generacje. Tylko dziwne ze zamienniki nie mają otworów na kierunek.
  2. Tylko pytanie raczej tyczy 3gen a nie 4.
  3. Tak jest. Odciążane łożysko będzie wyć ciszej. Najpewniej na podnośniku stetoskopem osłuchać. No i nie powinno się jeździć Z wyjącym łożyskiem. W Imprezie wracając z pracy zaczęło szumieć. Myślę do piątku Wytrzyma. Na następny dzień rano zawracam pod robotą a było tylko słychać łup i pekła bieżnia jednego z łożysk. Jazda później z efektami jakby się tramwajem jechało
  4. Kup sobie opaski do węży za wczasu. Bo te co są na aucie znając życie poddadza się.
  5. Ciekawy temat. Myślę że punkty skupu tego typu ustrojstwa będą pomocne
  6. Wszystko ok. Ale wciąż recykling takiego auta to nie takie proste jak auta z napędem konwencjonalnym. Baterie litowo jonowe to taka tykająca bomba. I patrze na to wszystko przez pryzmat mojego hobby - pożarówki. I te elektryki i hybrydy to jedno wielkie zło. Nie dość, że wysokie napięcie które teoretycznie powinno sie odcinać w chwili wypalenia airbaga to tak nie jest bo prąd przez kilkanaście minut jeszcze jest w obiegu. A najlepszym sposobem na zgaszenie elektryka jest jego umieszczenie w kadzi ze środkiem gaśniczym na kilkanaście godzin.
  7. Logiczne myślenie. Zobacz gdzie produkują baterie a gdzie składają auta- wszystko podróżuję i zostawia ślad węglowy. Prąd do baterii nie bierze się z powietrza tylko z elektrowni, które w większości zużywają węgiel lub prąd pochodzi z atomu, który też trzeba utylizowac co kilkadziesiąt lat. Później zobacz gdzie są utylizowane baterie. I ile z auta jest plastiku a ile blachy. Ponadto ta cała otoczka pod przykrywką eko - czynnik r124 zamieniony na r1234yf który nie dość że jest wybuchowy to jeszcze bardziej niebezpieczny pożarowo. Dodatkowo ostatni przyp
  8. Swoją drogą to bardziej eko są te auta bez katów jak nowe elektryki czy hybrydy i mam na myśli cały proces życia auta od budowy poprzez tankowania do utylizacji.
  9. Dobre serce mieli i montowali aby później Słowianie mogli zarobić na wycinaniu tego i oddaniu do skupu. dobrze zrobiona mapa i zdrowy silnik nie będzie przekraczać norm. znam kilkanaście aut z katami i bez katów i wbrew pozorom te z katem potrafią przekroczyć normy. Podobnie z filtrami DPF- mam w rodzinie auto, które z dpf miało gorszy skład spalin niż po usunięciu i remapie.
  10. Kaboom Cyk fuch Zrobione tak by jeździć. Na wiosne będę szukać blotnika
  11. Przeczytaj regulamin takiej jazdy w twój prezent. Dosyć często są na krótkim torze organizowane lub sama jazda polega na tym, że instruktor cały czas mówi odpuść zwolnij depnij i tyle. Głównie chodzi o to, że nie pozwoli depnac na prostej mocniej gdzie jest to możliwe zasłaniając się tym że np hamulce czy opony są nie rozgrzane. Wpisz sobie w Google i zobacz opinie. Dużo też zależy od tego jakiego "opiekuna" się dostanie. Myślę że 1 stopień w Sjs da więcej frajdy i pożytku jak te 15 minut w lambo.
  12. Cardan service w Piekarach Śląskich Znajomu woził tam wały ze swoich terenówek i nie narzekał więc chyba jest ok.
  13. Miałem być na spocie jednak muszę odpuścić- robota...
×
×
  • Create New...