Jump to content

niebieskiultras

Użytkownik
  • Content Count

    1753
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

niebieskiultras last won the day on April 27

niebieskiultras had the most liked content!

Community Reputation

2128 Wspaniały

About niebieskiultras

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/07/1996

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Recent Profile Visitors

1748 profile views
  1. Bilstein z twinturbo A tak to KYB wiodą prym bo robia na 1 montaż do wielu aut. Do Subaru Zreszta chyba fez bo coa mi sie zdaje ze w jakimś mialem właśnie napis KYB i numer części oem
  2. Na stacji mierzą siłę amortyzacji a na to składa się wszystko. Od sprężyn przez amory po tuleje. W audi 80 na wylanych przednich amorach miałem 75% skuteczności. Na nowych 82% Załóż KYB robią amory na 1 montaż
  3. Dojazdy do remizy nie raz kończą się takimi tarczami I to wszystkie 4 tak potrafią wyglądać. przez prawie 40 tyś kilometrów kilkukrotnie udalo mi sie przegrzać hamulce i ani razu się nie pogieły. Tarcze tył Febi przód były TRW teraz założone mam większe Meyle i tak samo podczas docierania nawet je przegrzałem i zadnych problemów. Duży wplyw na gięcie ma to jak bardzo oczyszczona jest piasta i to czy piasta nie jest krzywa. Kumplowi w toyocie gieło tarcze tylko w jednym kole - nie zależnie czy to były tarcze najdroższe czy najtańsze pojawiał się problem. Okazało się ze piasta miała bicie 3 razy takie jak dopuszczalne. Po wymianie piasty problem zniknął.
  4. Tak. Rozbierałem SG po dzwonie podobne objawy. Gasnie wszystko przy próbie rozruchu. Okazalo sie że przy strzale zerwało mase.
  5. Są kołki plastikowe i najwygodniej je zdjąć demontujac belke zderzaka. A boczny slizg jest na zatrzask
  6. Klemy dobrze założone (mocno) ? Zobacz mase bo to tez może być problem. Oczywiście akumulator też może być kapa.
  7. Jak odkręcisz w/w śruby to delikatnie odchylasz zderzak po bokach i potem zsuwasz do tyłu
  8. Zderzak ma 4 slizgi (2 pod lampami i 2 po bokach auta) Do demontażu musisz odkręcić 4 sruby mocujące belkę i po 1 w kazdym nadkolu. Zostają też spiniki Jak zdejmiesz zderzak warto zaobserwować blachę.
  9. W sumie to w ciągu ostatnich dni. Odebrałem od lakiernika. Poskladałem drzwi. Zamontowałem zderzaki założyłem listwy. A dziś trochę detalingu Wnetrze wyczyszczone i nałożony dressing od ADBL. Tak samo na opony. Na koniec wymyte całe z zewnątrz. I trochę podpolerowałem wydech.
  10. @Grzecho Ciebie wczoraj na Wyszyńskiego w Piekarach mijałem ?
  11. Gloss Factory Fluffy Dryer POWER ADBL YETI Cherry IceCream - WaxPRO Mapet Wash Mitt Red ADBL Tire and Rubber Cleaner ADBL Black Water Good Stuff Iron Remover Gloss Factory PTA ADBL Interior WOW ADBL Interior Cleaner
×
×
  • Create New...