Jump to content

niebieskiultras

Użytkownik 500
  • Posts

    1869
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

niebieskiultras last won the day on October 16

niebieskiultras had the most liked content!

About niebieskiultras

  • Birthday 04/07/1996

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Recent Profile Visitors

2374 profile views

niebieskiultras's Achievements

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

3.8k

Reputation

  1. Widocznie "nasi" już tam byli I chłodnice założyli od automatu. A co do wyrwania możliwe że plastik był już zmęczony i od ciśnienia strzeliło
  2. Ja to robiłem u siebie na placu. Bez podnośnika lewarka. Kup sobie od razu opaski do węży bo znając życie nie będą nadawać się do ponownego montażu. Odkrecasz osłonę silnika Dolna opaska węża przy chłodnicy- klucz 8 jak dobrze pamiętam. Otwierasz maske Górna opaske przy chłodnicy odkrecasz. Później 2 łapki mocujące chłodnice do pasa - klucz 10 Rozpinasz wtyczki wentylatorów I wyjmujesz do góry całość z wentylatorami. Wentylatory są na wkręty mocowane do chłodnicy. Przekladasz oba Montaż W odwrotnej kolejności. Zalewasz do pełna płynem nie zakrecasz korka odpalasz silnik. Dolewasz płynu zamykasz korek. Możesz włączyć klime żeby sprawdzić czy wentylatory dobrze podpiete.
  3. Tak jak skf miał serie pomp do 2.0d w bmw gdzie rozpadały się Po kilku tysiącach kilometrów. Mi sie trafiła pompa która padła po 200km. Nie ma aut idealnych. W Każdym bedzie jakiś mankament
  4. Skąd to twierdzenie ? Można spotkać wiele opinii że aisin robi na 1 montaż do Subaru. Zmienialem u siebie i dałem aisina - wygląda 1:1 jak oem. Co do pomp Zakładałem do różnych aut zarówno hepu jak i Aisin czy nawet grafa który w vagu fajnie sie sprawdza i zero problemów.
  5. Bijące tarcze jak i nie wyważone koła przyspieszają zużycie łożysk więc tu bym szukał przyczyny szybko padajacych łożysk. Jeszcze zostaje kwestia dokrecenia nakrętki półosi. To też dobija łożyska jak sie przesadzi z siłą lub zbyt luźno sie skręci
  6. Jak był zmieniony na OEM to rok obleci bo tam interwał 105tys km lub 7 lat. Ja wymieniłbym bo nie mam zaufania do poprzednich użytkowników.
  7. Ja też mam rozkmine co do błotnika. Mam do wymiany lewy przedni i wg katalogu jest taki sam przez całą generacje. Tylko dziwne ze zamienniki nie mają otworów na kierunek.
  8. Tylko pytanie raczej tyczy 3gen a nie 4.
  9. Tak jest. Odciążane łożysko będzie wyć ciszej. Najpewniej na podnośniku stetoskopem osłuchać. No i nie powinno się jeździć Z wyjącym łożyskiem. W Imprezie wracając z pracy zaczęło szumieć. Myślę do piątku Wytrzyma. Na następny dzień rano zawracam pod robotą a było tylko słychać łup i pekła bieżnia jednego z łożysk. Jazda później z efektami jakby się tramwajem jechało
  10. Kup sobie opaski do węży za wczasu. Bo te co są na aucie znając życie poddadza się.
  11. Ciekawy temat. Myślę że punkty skupu tego typu ustrojstwa będą pomocne
×
×
  • Create New...