Jump to content

niebieskiultras

Użytkownik
  • Content Count

    1576
  • Joined

  • Last visited

About niebieskiultras

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/07/1996

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Recent Profile Visitors

1355 profile views
  1. Z odpalaniem. Albo zapalił i zgasł albo musiałem bardzo długo kręcić - łapał po 15-20 sek kręcenia
  2. W imprezie czyscilem zmywaczem do hamulcy bo u mnie czujnik był zaolejony(walniety uszczelniacz wałka). Zrobiłem potem 30k i auto poszło w świat
  3. Pozdro dla @BelegUS Jechałem czerwonym fordem pożarniczym z balonami na lusterkach
  4. Tuleje pasują z legacy 4 Tylny zawias w legasiu 4 został zbudowany na podstawie legacy 3 Komplet tulei (bez tulei dyfra) na tył i 2 wahaczy kosztuje 880zl za oryginały
  5. 120 zamiennik oryginał 180 Czy ja wiem czy takie przegięcie skoro wymienia się ten filtr raz na kilka lat
  6. Mniej wiecej na srodku miedzy oparciem a siedziskiem powinien być sznurek do odblokowania kanapy. Odchylasz ją i odkręcasz dekiel w podłodze. Potem masz nakrętke kosza pompy paliwa i wyjmujesz wszystko. Składasz w odwrotnej kolejności.
  7. Niestety ale w niemieckich markach jest kumulacja idiotow za kółkiem. Na s1 jest tego kumulacja. Przez pół roku jeżdżenia tą drogą od Pyrzowic do Jaworzna można nawet wyróżniać co do modelu auta podział : na spokojny kierowca, młody gniewny, glonojad (siedzi na zderzaku caly czas) i najgorszy typ "mam fure w leasingu za ponad pół bani i tym samym wszyscy maja mi zjeżdżać " Ten ostatni typ to miks wszystkiego. Jedzie grzecznie prawym zaczynasz go wyprzedzac to sciga sie jak mlody gniewny nie odpuszczasz a blokuje mu sie orawy pas to zjezdza na lewy i jedzie na glonojada gdy robi sie miejsce na prawym zjezdza na prawy wyprzedza Cię i zaczyna hamować ro 50 i tak w kółko. Leczy ich z takich zachowań tylko wskazanie na rejestrator i pokazanie ze wyjmuje telefon. W momencie wraca na prawy i jedzie jak emeryt
  8. Jak koła się kręcą to wałki w skrzyni też będą sie kręcić więc łożyska mogą pohukiwać ale ciszej. Zobacz luzy na kołach (czy łożysko nie ma luzu) i podpore wału. Bo sądzę że jednak to podpors będzie winna.
  9. Wystarczył mi wygląd i zachowanie kierowcy. Jechaliśmy tak do następnych zakrętów i gdy on z 130 zwalniał ja cały czas z butem w podłodze. Subaru jest jednak przyklejone do drogi i to niektorych boli że na prostej są z przodu a na zakrętach mają na dupie skromnego wolnossaka z boxerem pod maska
  10. Łożyska w skrzyni. Napisz może skąd ten huk dochodzi ? Przód tył a może ze środka? Na podnośniku łożyska są odciazone i dlatego może nie wyć no chyba że sprawdzałeś je stetoskopem ?
  11. W czwartek na s1 pogoniłem audi a4 z jedynym prawilnym silnikiem w PL czyli 1.9 TDI kierownik wymachiwal rękami gdy w zakrętach siedziałem za nim i na prostej a on uparcie jechał lewym mimo że prawy wolny. W końcu zjechałem na prawy i zrównałem się by zobaczyć co to za kierowca przykleil się do lewego pasa. Zobaczyłem tylko machanie rekami i grożenie jakiegoś frustrata bo audi jeździ. Przecież to nie moja wina że ktoś nie wie że lewy pas jest do wyprzedzania i ma auto z niewłaściwym napędem.
  12. Dziwne to wszystko. Bo sygnał niby ten sam a wartości na zegarch inne. Tak jak pisałem. Na oem zegarach wskazówka z 20 dzwiga się wyjeżdżając z placu Na JDM wskazówka dziwgła się jak wbiajałem 3 bieg. Chciałem mieć jdmowy gadżet a mam kawał plastiku dla mnie nie użyteczny... bo jeżdżę poliftem z ostatniego wypustu
×
×
  • Create New...