Jump to content

niebieskiultras

Użytkownik
  • Content Count

    1564
  • Joined

  • Last visited

About niebieskiultras

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/07/1996

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Recent Profile Visitors

1315 profile views
  1. Niestety ale w niemieckich markach jest kumulacja idiotow za kółkiem. Na s1 jest tego kumulacja. Przez pół roku jeżdżenia tą drogą od Pyrzowic do Jaworzna można nawet wyróżniać co do modelu auta podział : na spokojny kierowca, młody gniewny, glonojad (siedzi na zderzaku caly czas) i najgorszy typ "mam fure w leasingu za ponad pół bani i tym samym wszyscy maja mi zjeżdżać " Ten ostatni typ to miks wszystkiego. Jedzie grzecznie prawym zaczynasz go wyprzedzac to sciga sie jak mlody gniewny nie odpuszczasz a blokuje mu sie orawy pas to zjezdza na lewy i jedzie na glonojada gdy robi sie miejsce na prawym zjezdza na prawy wyprzedza Cię i zaczyna hamować ro 50 i tak w kółko. Leczy ich z takich zachowań tylko wskazanie na rejestrator i pokazanie ze wyjmuje telefon. W momencie wraca na prawy i jedzie jak emeryt
  2. Jak koła się kręcą to wałki w skrzyni też będą sie kręcić więc łożyska mogą pohukiwać ale ciszej. Zobacz luzy na kołach (czy łożysko nie ma luzu) i podpore wału. Bo sądzę że jednak to podpors będzie winna.
  3. Wystarczył mi wygląd i zachowanie kierowcy. Jechaliśmy tak do następnych zakrętów i gdy on z 130 zwalniał ja cały czas z butem w podłodze. Subaru jest jednak przyklejone do drogi i to niektorych boli że na prostej są z przodu a na zakrętach mają na dupie skromnego wolnossaka z boxerem pod maska
  4. Łożyska w skrzyni. Napisz może skąd ten huk dochodzi ? Przód tył a może ze środka? Na podnośniku łożyska są odciazone i dlatego może nie wyć no chyba że sprawdzałeś je stetoskopem ?
  5. W czwartek na s1 pogoniłem audi a4 z jedynym prawilnym silnikiem w PL czyli 1.9 TDI kierownik wymachiwal rękami gdy w zakrętach siedziałem za nim i na prostej a on uparcie jechał lewym mimo że prawy wolny. W końcu zjechałem na prawy i zrównałem się by zobaczyć co to za kierowca przykleil się do lewego pasa. Zobaczyłem tylko machanie rekami i grożenie jakiegoś frustrata bo audi jeździ. Przecież to nie moja wina że ktoś nie wie że lewy pas jest do wyprzedzania i ma auto z niewłaściwym napędem.
  6. Dziwne to wszystko. Bo sygnał niby ten sam a wartości na zegarch inne. Tak jak pisałem. Na oem zegarach wskazówka z 20 dzwiga się wyjeżdżając z placu Na JDM wskazówka dziwgła się jak wbiajałem 3 bieg. Chciałem mieć jdmowy gadżet a mam kawał plastiku dla mnie nie użyteczny... bo jeżdżę poliftem z ostatniego wypustu
  7. Może tu jest problem. Lift a przedlift Bo zegary są na 100% inne . Polift ma większe wyświetlacze. I plastiki z tyłu zegarów są inne. Tak jak ścieżki.
  8. U mnie po podpięciu zegarów z przedlifta JDM licznik oszukiwał. Jadąc około 30 wskazówka dopiero ruszała. I tak mam jdmowe zegary do zbycia bo do polifta nie pasują...
  9. To i tak nic nie daje. znajomy zginął tak na Pogorii kilka lat temu jak kinetyk strzelił wleciał przez tylną szybe do kabiny rozerwał dwa zagłówki w Patrolu zatrzymując się w głowie kierowcy...
  10. Pozdrowienia dla kierownika ciemnego forestera z którym mijałem się na wysokości Wojkowic Kościelnych na DK1 w ostatniej chwili kiwke zauważyłem. Pozdrowienia dla kierownika/kierowniczki imprezy wrx na blachach SK zaparkowanej pod grupą Cargo w Jaworznie.
  11. Tyle w temacie tego że oba bolidy są takie same.
  12. Wiem Ale 1800 zł za chłodnice klimy do 16 letniego subaru to przesada. Na szczęście okazało się że moja klima jest szczelna.
  13. Jak OEM masz za 190 zł to nadczym sie zastanawiasz ? Z tych zamienników w stosunku cena do jakości to KYB.
  14. jak będziesz to robić to zapraszam do mnie na rejon
×
×
  • Create New...