Skocz do zawartości

niebieskiultras

Użytkownik
  • Zawartość

    1296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O niebieskiultras

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 07.04.1996

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sączów
  • Auto
    jest: Legacy BH MY03 Dark Greenmica
    było: Impreza gf8 MY98 Bright Red
  • Zainteresowania
    Pożarnictwo , motoryzacja

Ostatnie wizyty

952 wyświetleń profilu
  1. niebieskiultras

    Świerszcz sprzęgła

    dwumas - u mnie świerszczy i jeździ się bez problemu tym - zobacz tylko czy budą nie trzęsie przy gaszeniu silnika ( próba z wciśniętym i nie wciśniętym sprzęgłem) bez problemu można zrobić konwersje i pozbyć się tego świstu. koszt konwersji jest uzależniony od tego czy kupisz koło zamachowe pod tarcze sprzęgła 225mm czy 230mm. może to dla Ciebie dziwne ale wiele benzyniaków z tego okresu miało już dwumas- zobacz np. volvo
  2. niebieskiultras

    WRC, ERC, RSMP - typowanie wynikow 2018!

    WRC: 1. Tanak 2. Neuville 3. Ogier 4. Breen 5. Sordo 6. Latvala 7. Evans 8. Lappi 9. Mikkelsen 10. Ostberg WRC2: 1. Kopecky 2. Rovanpera 3. Camilli
  3. niebieskiultras

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Bulgocik
  4. niebieskiultras

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Uczyniłem bulgot w moim legacy
  5. niebieskiultras

    Spalanie stukowe? Praca na 3 cylindrach? + cofnięcie płynu do zbiorniczka

    Korek chłodnicy zmień- u mnie w imprezie miałem taką akcje że przerzucało płyn do wyrównawczego. Po zmianie korka problem znikł. Jeśli test upg robiłeś na wyrowawczyn to się nie dziwię że nic nie pokazał. Co do pracy silnika to zobacz zawory
  6. niebieskiultras

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Kupiłem coś innego powiem krótko będzie ogień Jakaś konkretna ?
  7. niebieskiultras

    [Katowice] Śląskie spotkania

    ja kupiłem skaner OBD z Viakena w promocji za 80 zł i patrząc na ilość aut którą obsługuje nie bawiłbym się w te całe ELM i Torque
  8. niebieskiultras

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    nie takie przeróbki auta mają a nie są zgłaszane do AC a mimo to siano jest zresztą temat ubezpieczenia to temat rzeka - trzeba wiedzieć na co się zgadzać a na co nie jak podgłośnię wydech bo teraz bulgot na zewnątrz słyszę tylko wtedy jak jadę z otwartym bagażnikiem a dla wielu ludzi jest to conajmniej dziwne jak jeżdżę bez celu z otwartym bagolem
  9. niebieskiultras

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Spoko mam AC A tak na serio. Silnik suchutki. Na wymiane filtra mam patent by nie pochlapać - dorobiłem sobie osłonę na kolektor by nie kapało na niego przy wymianie oleju. Myślałem o nimbusie ale nie stać mnir na to
  10. niebieskiultras

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Bulgot mam i ja
  11. niebieskiultras

    WRC, ERC, RSMP - typowanie wynikow 2018!

    RSMP 1. Chuchała 2. Brzeziński 3. Kasperczyk 4. Gabryś 5. Kołtun 6. Słobodzian 7. Byśkiniewicz 8. Poloński 9. Habaj 10. Jurecki 2WD: 1. Jurecki 2. Wróblewski 3. Bonder
  12. niebieskiultras

    Kończy się sprzęgło

    Blue print to marka należąca do grupy bilstein Ja kupowałem z blueprinta tarcze do imprezy i zero problemów.
  13. niebieskiultras

    [Katowice] Śląskie spotkania

    spytaj się Tomka Gromady na Bytomskiej w Pieksach wprawdzie robi głównie tuningi ale może znajdzie czas na hamowanie usuneli bo to nie Twoja własność była podobnie miałem ostatnio jak wystawiłem tutaj na forum Burgmana od mojego Teścia. a co najlepsze stronę dalej było ogłoszenie podobnej treści tylko ze sprzedażą auta i jakoś mody nie mają z tym problemu najwidoczniej są równi i równiejsi
  14. niebieskiultras

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    i jeden i drugi jest OK MaNN trochę wyższa półka ale Knecht też niczego sobie
  15. niebieskiultras

    [Katowice] Śląskie spotkania

    reasumując do wolnossącego ej20 lepiej 5w30 czy 5w40 ? legaca kupiłem zalanego olejem 5w40 - wymieniany w Niemczech co 12-15 tysięcy po kupnie wlałem Motula Xclean 5w30 teraz wlałem Xclean FE 5w30 wymiany robię co 10-11 tysięcy i między wymianami nie ma potrzeb dolewek a nawet na stanie na bagnecie ubytki są praktycznie nie zauważalne. I teraz po tych zmianach u mnie zastanawiam się czy nie wrócić do 5w40 ? chodzi mi głównie o lepkość przy temp +20 stopni auto nie upalane ale czasem widzi wysokie obroty - najczęściej przy dojazdach do remizy
×