Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, matros1 napisał:

image.thumb.png.7ce18b225e51b8272216a04a0e45ed1b.png

 

Choć to tylko render, to wygląda dobrze

 

Jak ktoś lubi kombi, to dla niego taka wersja zawsze wygląda lepiej niż sedan...ale teraz robia już tak ładne liftbacki, że nawet ja się łamię.

 

14 minut temu, eddie_gt4 napisał:

Za to wersja 3-drzwiowa jest naprawdę OK 

 

 

2023-honda-civic-type-r-coupe-rendering-by-x-tomi-design.jpg

 

Juz w poprzedniej generacji występował jako 3-drzwiowy liftback i na drodze wygląda bardzo fajnie, gdyby miał jeszcze to wszystko co Type-R to pewnie byłby zdecydowanie ciekawczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2022 o 17:18, matros1 napisał:

My tu pitu pitu o leasingach i kredytach a tymczasem Toyta poinformowała mnie że mój GR Yaris, który miał być dostarczony w sierpniu, być może dotrze do końca lutego 2023  :( 

 

Jako że nie ma tego złego co by na lepsze nie wyszło, aby osłodzić sobie czekanie zaparkuje u mnie tymczasowo (albo i na dłużej) to żółte cudo:

 

 

D6A0F5EF-A456-4AB6-819A-E0E4E344CB07.jpeg

64B8B32B-7AE3-4A0F-9EEB-EE0FA3016FB6.jpeg

9C9E4925-0C94-4080-ACAF-93DFCE7E4BD7.jpeg

7891D728-73BE-4C8C-895B-29C9686C2544.jpeg

 

Megane RS wersja Trophy. Z ważniejszych rzeczy:

- szpera

- zawieszenie Cup

- brembo 

- skrzynia EDC

- Recaro

 

 

265DC7EE-76BC-430D-8E9B-6BE1726C0ACF.jpeg

 

Z ciekawostek to obdzwoniłem chyba wszystkie salony Renault które miały wystawione Meganki RS jako “od ręki”. 

Realnie tylko Decar z Warszawy miał samochód gotowy do odbioru akurat jak wrócę do kraju. 

Reszta albo tak naprawdę czeka na dostawę, albo samochody muszą stać w salonie jako demo jeszcze przez jakiś czas. 

Jak oceniasz współczesną podobno niewolną "ośkę"?

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2022 o 11:52, Kts napisał:

Jak oceniasz współczesną podobno niewolną "ośkę"?

 

 

Odbieram dopiero pod koniec przyszłego tygodnia jak wrócę do kraju. 

Wg. instrukcji pierwsze 1000 km mam nie przekraczać 3000-3500 obrotów. Potem już będzie docieranie po włosku. 

Dam wtedy znać jak się spisuje Trophy w porównaniu do moje poprzedniej Meganki RS Cup. 

Jeżeli wierzyć youtubom to M4RS Trophy podobno jest bardzo szybka (choć wolniejsza od Civica), ale mniej angażująca niż poprzedniczka M3RS. 

 

A co do nowego civica to jest video z dźwiękiem wydechu. Szału nie ma :( 

 

 

 

 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, matros1 napisał:

 Trophy w porównaniu do moje poprzedniej Meganki RS Cup. 

Jeżeli wierzyć youtubom to M4RS Trophy podobno jest bardzo szybka (choć wolniejsza od Civica), ale mniej angażująca niż poprzedniczka M3RS. 

Ale o wiele ładniejsza. Osiagi to nie zawsze wszystko, patrz nowe M3. 

Ja prawie sprzedałem RS4 w wakacje , miałem dać po powrocie, wróciłem poszedłem na lotniskowy parking zobaczyłem auto po powrocie i zostaje. Osiągi to nie zawsze wszystko.

Edytowane przez turdziGT
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, matros1 napisał:

 

Odbieram dopiero pod koniec przyszłego tygodnia jak wrócę do kraju. 

Wg. instrukcji pierwsze 1000 km mam nie przekraczać 3000-3500 obrotów. Potem już będzie docieranie po włosku. 

Dam wtedy znać jak się spisuje Trophy w porównaniu do moje poprzedniej Meganki RS Cup. 

Jeżeli wierzyć youtubom to M4RS Trophy podobno jest bardzo szybka (choć wolniejsza od Civica), ale mniej angażująca niż poprzedniczka M3RS. 

 

A co do nowego civica to jest video z dźwiękiem wydechu. Szału nie ma :( 

 

 

 

 

Wydechu w Hondzie nie słucha się gdy auto stoi bo wtedy nawet VTEC się nie załącza (tak było już od lat 90-tych bodajże). Zresztą u sibie w Nissanie też tak miałem, że NEO VVL dopiero pod obciążeniem działał i wtedy te 4 cylindy na seryjnym wydechu i filtrze stożkowym brzmiały fajnie :faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi troche jak mikser. Tam juz nie ma klasycznego VTECa na obu walkach. Jest tylko na wydechowym o ile dobrze pamietam.

 

Dolot niezle brzmi (w sensie turbo) jak sie wymieni caly albo chociaz wkladke, troche jak stare poczciwe EVO czy STi.

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj taka oto maszyna zrobiłem ponad 150 km :) Mam Ciekawe przemyślenia q odniesieniu do innych aut ale napisze jak sie trochę ogarnę.

 

 

20220810_112022.thumb.jpg.d26d3fba03a20b3f7aec1e30d706492a.jpg

 

20220810_110928.thumb.jpg.4c79b9540d36f8195f148636682b176c.jpg

 

20220810_111356.thumb.jpg.dc6d36ad892d58424073a735d943eb3f.jpg

 

 

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak. Jak ktoś mial kiedyś STI czy EVO to od razu poczuję się znajomo :)

To co zdecydowanie zaskoczyło na plus to zawiesznie i hamulce. Genialne. Nie za sztywne a im jedzie się szybciej tym lepiej wybiera. Po wyrypie można iść na prawdę pełnym piecem. Hamulec mega.

W sumie cale auto bardzo cywilizowane i oglnie mam wrażenie ze nawet STI nie mówiąc o EVO były o wiele bardziej hardcorowe i   szybsze. W STI GD więcej sie działo. Skrzynia tez super ale dopiero jak sie rozgrzeje.  Zaskoczył mnie trochę układ kierowniczy. Ogólnie komunikuje sie dobrze ale nie reaguje tak szybko. Fiesta ST ma o wiele lepszy.

 

To były plusy. Z minusów fotele i pozycja za kierownicą. Fotel jest przecietny żeby nie powiedzieć tragiczny tu znowu Fiesta triumfuje , za to najgorsze ze siedzi sie strasznie wysoko. Ja jestem raczej z tych niższych i nie wiem czy bym dal rade usiąść w kasku. Przez ta pozycje ma sie wręcz klaustrofobię i wrażenie ze sie dotyka dachu.

 

Na koniec chyba chyba najwiesza wada tego auta o które zresztą wiedziałem.

Wartość użytkowa zero. Tylnych foteli mogło by równie dobrze nie być bo nie da się do nich dostać,  zresztą nikt wyższy niż dziecko i tak tam nie usiądzie. 

Nic tym autem nie przewieziesz bo brak bagażnika,  miejsce jest na kosmetyczkę i mam wątpliwości czy zmieszczą się większe zakupy.

 

Niestety jest to nic innego jak zabaweczka dla kogoś kto ma inne samochody które pokrywają te potrzeby.

 

I to sprowadza mnie do pytania.

Czy ten samochód wart jest tych pieniędzy? W izolacji może i tak ale uważam ze w tej cenie dwumiejscowy samochód sportowy daje więcej przyjemności z jazdy. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

A wiec tak. Jak ktoś mial kiedyś STI czy EVO to od razu poczuję się znajomo :)

To co zdecydowanie zaskoczyło na plus to zawiesznie i hamulce. Genialne. Nie za sztywne a im jedzie się szybciej tym lepiej wybiera. Po wyrypie można iść na prawdę pełnym piecem. Hamulec mega.

W sumie cale auto bardzo cywilizowane i oglnie mam wrażenie ze nawet STI nie mówiąc o EVO były o wiele bardziej hardcorowe i   szybsze. W STI GD więcej sie działo. Skrzynia tez super ale dopiero jak sie rozgrzeje.  Zaskoczył mnie trochę układ kierowniczy. Ogólnie komunikuje sie dobrze ale nie reaguje tak szybko. Fiesta ST ma o wiele lepszy.

 

To były plusy. Z minusów fotele i pozycja za kierownicą. Fotel jest przecietny żeby nie powiedzieć tragiczny tu znowu Fiesta triumfuje , za to najgorsze ze siedzi sie strasznie wysoko. Ja jestem raczej z tych niższych i nie wiem czy bym dal rade usiąść w kasku. Przez ta pozycje ma sie wręcz klaustrofobię i wrażenie ze sie dotyka dachu.

 

Na koniec chyba chyba najwiesza wada tego auta o które zresztą wiedziałem.

Wartość użytkowa zero. Tylnych foteli mogło by równie dobrze nie być bo nie da się do nich dostać,  zresztą nikt wyższy niż dziecko i tak tam nie usiądzie. 

Nic tym autem nie przewieziesz bo brak bagażnika,  miejsce jest na kosmetyczkę i mam wątpliwości czy zmieszczą się większe zakupy.

 

Niestety jest to nic innego jak zabaweczka dla kogoś kto ma inne samochody które pokrywają te potrzeby.

 

I to sprowadza mnie do pytania.

Czy ten samochód wart jest tych pieniędzy? W izolacji może i tak ale uważam ze w tej cenie dwumiejscowy samochód sportowy daje więcej przyjemności z jazdy. 

 

Nareszcie ktoś odważył się być obiektywny! :thumbup:

Nie jeździłem ale z tego co oglądałem to tak mi to właśnie wyglądało. Co do ceny to generalnie w temacie wartości samochodów już się parokrotnie wypowiadałem. :OO:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neutrino33 napisał:

 

Nareszcie ktoś odważył się być obiektywny! :thumbup:

Nie jeździłem ale z tego co oglądałem to tak mi to właśnie wyglądało. Co do ceny to generalnie w temacie wartości samochodów już się parokrotnie wypowiadałem. :OO:

 

Czy ja wiem czy obiektywny , oceniam tez trochę przez pryzmat swoich potrzeb. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marcinwrxsti napisał:

To auto wyłącznie do zabawy. Nie ma nic szybszego (uniwersalnego=lato, zima) , seryjnego i nowego w tych pieniądzach. Na tor / rallysprint/ superoes.

Z tym sie zgodze nie mam absolutnie problemu nie wierzyc ze jako zerowka krecili chlopaki czasy w okolicach P5. Ale jezli ktos nie jezdzi w sprintach czy po torze to uwazam ze sa inne alternatywy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Bosman napisał:

A jak dźwiękowo? Ja jakoś nie trawie brzmienia 3 cylindrów, a niestety coraz tego więcej, również w rajdach.

 

 

Wiesz co ja jestem przyzwyczajony przez Fiestę wiec mnie tak nie drażni ale Fiesta dźwiękowo jest lepsza. Głośniejsza i nie ma sztucznego dźwięku z głośników czego nie trawię. Ogonie ok ale bez szału. To na co za to zwróciłem uwagę ze bardzo solidnie wykonczone biorąc pod uwagę ze to Yaris. Plastiki I materiały lepsze niz w Fordzie to trzeba pochwalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...