Kukson Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Czyli biorąc auto w leasing powinny być najlepiej oddzielne ceny i to najlepiej zawyżone bo przecież w leasing pójdzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Rs mk1 super, dopóki nie trzeba kupić czegoś do niego A do Lancii Integrale czy GT4 to nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Cena za RS3 jest z kosmosu. Już wolałbym A45 AMG kupić i jeszcze w kieszeni by zostało ewentualnie Golfa R i dłubnąć w nim i też by zostało jeszcze na paliwo.Przecież większość tych aut bierze się w leasing...mało kto kupuje za gotówkę.Ale leasing trzeba spłacić. Raczej eRka i RS to kosztują podobnie ale A klasa przy nich to praktycznie okazja. Jeszcze bardzo fajnie rabatuja meśki dla grup zawodowych. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Czyli biorąc auto w leasing powinny być najlepiej oddzielne ceny i to najlepiej zawyżone bo przecież w leasing pójdzie. Daruj sobie sarkazm, wiele drogich aut jest branych w najem dlugoterminowy lub leasing. Nie wszyscy chca je koniecznie wykupywac po zakonczeniu okresu leasingu, wazne sa dla nich raty. Reszte maja w powazaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Dokładnie to tak jak z nieruchomością.ci co maja domy czy mieszkania za miliony pln nie zawsze sa ich właścicielami , zazwyczaj jest to bank a rata jest wliczona w koszty życia na takim poziomie na jaki pozwalają dochody.Tak tez jest z drogimi autami. Fajne porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 RS3 bije na glowe dzwiekiem A45 AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Bije na głowę dźwiękiem nie tylko A45 a pare innych aut. Osobiście wolał bym w nowym RS4 to R5 nawet kosztem mocy.Nich by miało z 420-30 km ale zeby ten silnik był pozeniony z prawdziwym quattro bo z tym haldexem sie tylko marnuje. Dziwi mnie to bo przeciez quattro gmbh ma jeżdżący egzemplarz A5 z tym motorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Nich by miało z 420-30 km ale zeby ten silnik był pozeniony z prawdziwym quattro bo z tym haldexem sie tylko marnuje. http://jalopnik.com/audis-high-tech-new-quattro-is-about-to-piss-off-its-bi-1760502139 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Rs mk1 super, dopóki nie trzeba kupić czegoś do niego Zgadzam sie jest kot. Dziwnie droga z roboty wydluzyla mi sie o jakas godzinke Co do dostepnosci czesci to mechanicznie jest ok, gorzej z elementami nadwozia. Edytowane 24 Lutego 2016 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Dostałem przed chwilą cennik na Peugeota 308GTI. Fele obłędne, całość wygląda średnio - przedni zderzak nie powala. Fajna opcja z dwukolorowym lakierem, ale bez jaj - nie za 7900 zł. Auto cennikowo (przyzwoicie wyposażone w standardzie) kosztuje 132.900. Tak mało odbiega to od golfa R, że nie wiem kto to kupi (1.6 turbo w manualu z FWD). Edytowane 24 Lutego 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 W 308 GTI jest nadal to samo 1.6 THP zrodzone ze współpracy PSA-BMW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Z tego ci mi wiadomo to tak tylko podobno zakute (przynajmniej tak miało pierwotnie być). Z tym THP mam same problemy w zony 208. Fajnie chodzi to 155km, ale dwa razy wymieniany był napinacz łańcucha i dwa razy rozbierany silnik do czyszczenia z nagaru (tankujemy 98 na Orlenie; ostatnio 95 super coś tam na Shellu). Myślałem ze moze te uszlachetniacze sie dobrze nie spalają ale mechanik w ASO rzucił kiedyś tekstem ze jego zdaniem to jest wada konstrukcyjna silnika bo często je czyszczą. Ww usterki przy aucie 3 letnim i 80.000 przebiegu. Kupiony przez nas w salonie wiec dbamy od nowosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Mam ten silnik w MINI, 211KM, 130 tys. km, przebiegu od nowości (tylko u mnie). Wg BMW silnik fabrycznie zakuty i faktycznie z tymi elementami nie mam kłopotów. Natomiast mam bardzo bogatą hstorię serwisową (ASO) - turbo, kompletny rozrząd, czyszczenie, etc. Też leję tylko 98 na Orlenie, olej co 10 tys. km, zgodny z zaleceniami producenta. Ale na tyle fajnie jeździ, że ma u mnie dożywocie. A że ponoć resurs tego silnika to okolice 200 tys. km, to wiele czasu mu nie zostało Edytowane 25 Lutego 2016 przez Krzysztov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 dwa razy rozbierany silnik do czyszczenia z nagaru to niestety przypadłość bezpośredniego wtrysku do komory spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 to niestety przypadłość bezpośredniego wtrysku do komory spalania Jak z tym walczyć? Przez te super-duper wynalazki dolewane do paliwa kupione w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 podobno trasa, trasa i jeszcze raz trasa we wtrysku pośrednim przez zawory nie leci samo powietrze (czasami z częścią spalin) tylko jest to mieszanka z paliwem a to ma odrobinę czyszczące właściwości, wtrysk bezpośredni do komory spalania tego nie zaoferuje a dodatkowo z racji krótszego czasu nie cały ładunek spala się idealnie (mieszanka mniej homogeniczna) co powoduje powstawanie większej ilości sadzy w spalinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Czasem trzeba po prostu przepalić furę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Koledzy i koleżanki czy ktoś z Was miał trochę więcej styczności z Mitsu Coltem 6-tej generacji w wersji 1,5turbo? Interesuje mnie bardziej wersja przed liftem, czyli do 2008 roku. Ponoć to niezły mały wymiatacz i nieźle się moduje. Ktoś coś więcej może z autopsji, a nie plotek ? P.S. Znalazłem "parę postów" wyżej parę słów od antikosa, ale to troszkę mało Edytowane 25 Lutego 2016 przez raison Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Za dwa tygodnie będę w tym miejscu na corocznym Audi Driving Experience.S4 wyszlo z producing I niewykluczone ze bedside my jezdzic RS3 w tym wypadku zdam relacje. http://www.klikk.no/motor/bil/biltester/audi-rs3-quattro-test-1662120.ece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Z tego co pamietam jezdziles S4 B8 i masz 2.0 TFSI + program B8. Duza jest roznica, w osiagach, prowadzeniu itp? Bo caly czas sie zastanawiam A4 allroad 2.0 TFSI i S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem czy było ale co Szanowni Koledzy myślicie o "cywilach" od Steca? http://autokult.pl/24598,ford-fiesta-proto-by-stec-motorsport-prawdziwy-wilk-w-owczej-skorze Hot Hatch pełną gębą można powiedzieć Edytowane 28 Lutego 2016 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem czy było ale co Szanowni Koledzy myślicie o "cywilach" od Steca? http://autokult.pl/24598,ford-fiesta-proto-by-stec-motorsport-prawdziwy-wilk-w-owczej-skorze Hot Hatch pełną gębą można powiedzieć Jak byś jeździł na rajdy , a nie jeździsz to widać to byś sie nie pytał , a mogleś wtedu zapytać u źdródla Edytowane 28 Lutego 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Z tego co pamietam jezdziles S4 B8 i masz 2.0 TFSI + program B8. Duza jest roznica, w osiagach, prowadzeniu itp? Bo caly czas sie zastanawiam A4 allroad 2.0 TFSI i S4 To się odezwij. Chyba będę sprzedawał swojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Nie wiem czy było ale co Szanowni Koledzy myślicie o "cywilach" od Steca? http://autokult.pl/24598,ford-fiesta-proto-by-stec-motorsport-prawdziwy-wilk-w-owczej-skorze Hot Hatch pełną gębą można powiedzieć Jak byś jeździł na rajdy , a nie jeździsz to widać to byś sie nie pytał , a mogleś wtedu zapytać u źdródla Akurat Ciebie nie pytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Akurat Ciebie nie pytałem Więc wróć na forum evo , i daj nam wreszcie świety spokój a że nie wrócisz , to jest niemal pewne , tam już też Cie mają dość . Edytowane 28 Lutego 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się