Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Superlaggera

Co do tego czy dane auto jest do upalania czy nie... Upalac mozna nawet stare Cinquecento (a propos, @@carfit, , moze wez te 500ke co tam stoi obok Foki bo z tymi plastikowymi szybami a la R5 wyglada bojowo :mrgreen: ) albo Fiata Multiple. Pytanie dla mnie zasadnicze jest, czy producent przy danym modelu calkiem otwarcie i szczerze mowil, ze stworzyl te zabawke jako narzedzie na tor? I nie mowie tu o tym, co pisza i robie dziennikarze, tylko faktyczne zamiary producenta. Bo takim Mercem AMG tez mozna drzec laka na parkingu, ale Mercedes stworzyl AMG to szybkiego podrozowania na Autobahnach. BRZ i GT86, choc nadaja sie do idiotycznej jazdy, to tez sa produkowane w taki sposob, ze maja umozliwic co najwyzej fajne prowadzenie na drogach wiejskich i wybrzeznych, a nie bicie rekordow. No i teraz dochodzimy do sedna sprawy, czyli ktore auto zostalo stworzone z blogoslawienstwem "idz kliencie i upalaj na torze"? Wedlug mnie jest ich bardzo malo i raczej wszystkie kosztuja bardzo duzo:Porsche 911 GT3 RS BMW M4 GTS (jak wyjdzie) Lamborghini Gallardo Ariel Atom Caterham Superlight R500 KTM X-Bow Lotus 2Eleven Porsche Cayman GT4 i niewiele ponad to... :(

Ferrarri 458 seciale i jeszcze troche by sie znalazło Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane RS Trophy R :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dodam jeszcze ze w instrukcji swojej meganki mam opisane co powinienem zdemontować na torze żeby mieć lepsze chłodzenie hamulców, jakie ciśnienie w kołach czy np. jak ustawić opcjonalny zawias Ohlinsa + jakieś porady o prowadzeniu itd.

 

Przyjmuje w związku z tym że producent założył że z samochodu będę korzystał na torze :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abarth 500 biposto?-Szelki,szyby poliweglan z okienkami,karbonowa decha,dasch board,skrzynia kłowa,wydech akrapovic...

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit mała docierka Foki i dalej na Kielce... Jestem pewny,że braki w wyglądzie wynagrodzi Ci prowadzenie, "otwarta szczęka" po zobaczeniu stopera..... Nie zapomnij zmienić stokowych gum na coś sensownego


Stig jeździł nowym RS

 

https://youtu.be/bbd3h4FoYOw

....i znowu mam wrażenie, że wrzuca to auto jak ośkę w zakręt i stawia ten"bok" tylko siłą balansu a nie utrzymuję w tym położeniu siłą(ciągiem) napędów....... wiecie panowie o co chodzi....

Obym się mylił

Edytowane przez Kts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

....i znowu mam wrażenie, że wrzuca to auto jak ośkę w zakręt i stawia ten"bok" tylko siłą balansu a nie utrzymuję w tym położeniu siłą(ciągiem) napędów....... wiecie panowie o co chodzi.... Obym się mylił

Też mam takie wrażenie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dlatego kupiłem megankę bo ten samochód jest na tyle cywilizowany żebym mógł na kołach dojechać na Ring a potem cały dzień go tam męczyć a potem wrócić do domu też o własnych siłach. Wystarczy popatrzeć na różne filmiki z Ringu i tam widać ile meganek tam jeździ. Nawet nie chodzi o to żeby być jednorazowo najszybszym na okrążeniu a właśnie o odporność tego samochodu na katowanie.
Meganką nie jechałem, ale z tego co już gdzieś słyszę opinię to przypuszczam, że potwierdzisz że ten samochód niezbyt nadaje się dla przeciętnego kowalskiego do poruszania się na co dzień, forumowa brać ma trochę inne spojrzenie na to i co dla nas jest w dalszym ciągu komfortowe ;)

 

 

 

Dodam jeszcze ze w instrukcji swojej meganki mam opisane co powinienem zdemontować na torze żeby mieć lepsze chłodzenie hamulców, jakie ciśnienie w kołach czy np. jak ustawić opcjonalny zawias Ohlinsa + jakieś porady o prowadzeniu itd. Przyjmuje w związku z tym że producent założył że z samochodu będę korzystał na torze :)
i w którym z tych A45, RS3 itp ma się do wyboru takie wyposażenie, to są jednak samochody którymi można szybko podróżować na co dzień, wyskoczyć na tor i nawet pojechać szybko, ale nie nadają się one na takie całodniowe zabawy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

potwierdzisz że ten samochód niezbyt nadaje się dla przeciętnego kowalskiego

 

Myślę że kogoś kto szuka tylko szybkiego dupowozu to ten samochód bardzo szybko zmęczy i zniechęci do siebie .  


 

 

Stig jeździł nowym RS

 

Piękny filmik reklamowy, który moim zdaniem nadal tak na prawdę nie mówi nic jak to jeździ.  

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam oglądałem wczoraj nowego RS-a , jestem załamany :( Mam zamówionego , ale jednak go nie odbieram tylko sprzedaje .

Rozczarował mnie totalnie .

 

Jest aż tak źle, że nie chcesz mu dać szansy na potencjalną możliwość obrony właściwościami jezdnymi ???  :blink:

 

Wydaję mi się, że pewnie Chodzi Ci o to, że z wyglądu jest trochę za grzeczny, taka zwyczajna, cywilna wersja z tuningowymi dokładkami... Jak się tak bliżej przyjrzeć to linia boku rzeczywiście dosyć taka nijaka..... może masz racje, że to nie do końca to.... chociaż sam przód mi się osobiście podoba - jest spójny i ciekawy a tył również dość niebanalnie wygląda. Moim zdaniem minusami jest jednak dodatkowa para drzwi - trochę odbiera charakteru, tylne światła chyba jednak ciut przekombinowane i pasujące raczej do modnego auta miejskiego ale jednak nie wpisujące się w muskulaturę tyłu nowego RS'a.... i cały bok jakiś taki bez charakteru, bez agresywnych przetłoczeń i już na deser próg.... na całej długości nie fajny, taki pospolity, aż się prosi o to żeby mocniej go zaakcentować....

 

Jakby te elementy pozmieniać i inaczej zaprojektować to pewnie uzyskalibyśmy auto podobne wizualnie do poprzedniego RS'a - który jednak był chyba bardziej wyrazisty i bliższy wyglądem do aut WRC, tak jakby dopiero zjechał z trasy odcinka rajdowego.... pewnie Carfitowi o to chodzi..... może się mylę, ale po dłuższej analizie może mieć on rację.....

 

Jednak dalej się upieram, że pomijając "mankamenty" wyglądu będzie to ciekawy samochód i dobrze jeżdzący. Ford jednak w swojej historii pokazał, że poprzednie RS'y to świetne samochody jako HH oraz także jako baza do WRC.... 

 

Co do jazdy bokami i napędów to rzeczywiście ciężko coś wywnioskować.... mogliby zamieścić filmik jak robi beczkę, wtedy byłoby coś więcej można powiedzieć :D Czyli sądzicie, że bardziej nadaje się do szybkiego zrobienia kółka na Ringu niż do całodniowego upalania w Kielcach ? Ale poprzedni jak i większość HH pewnie też była zaprojektowana w oparciu o podobne zasady i przeznaczenie..... 

 

Trzeba poczekać na jazdę próbną...... może kiedyś coś, ktoś napisze  ;)  myślałem, że Edwin będzie pierwszy..... 

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to auto widziałem jeszcze w zeszłym roku.Na żywo nie urywa jaj to taki podrobiony ST.Czy rozczarowanie w pewnym sensie na pewno bo ja uwielbiam napompowane blotniki i bandycki wygląd jaki prezentował poprzedni RS.Jezeli chodzi o wrażenia z jazdy to jestem przekonany sadzać po innych produktach ze ten samochod pozamiata towarzystwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tabelce systemow w tym filmiku, po wlaczeniu "Drift mode", ESC jest wciaz na "sport", a nie "off" :) CIekawe czy to pomylka...?


Od 2:10 widac jak wyglada drift mode w srodku ... jak jazda na konsoli :o Zadnego scandinavian flick, zadnego wrzucania, tylko delikatny skret, gaz i kontra... 
 

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...