markos007 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Rzeczywiście, ten ciemny kolor wygląda strasznie cywilnie. Przy starym RSie wygląda jak rodzinnowóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jezeli chodzi o wrażenia z jazdy to jestem przekonany sadzać po innych produktach ze ten samochod pozamiata towarzystwo. Skąd taka pewność? co jest nie tak w innych produktach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ale kolor chyba nie jeździ. No i wiadomo że czerwone są najszybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Skąd taka pewność? co jest nie tak w innych produktach? Myślę, że turdziemu chodziło raczej o dotychczasowe wypusty Forda z serii RS i że tym razem będzie podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Dokładnie Poprzednie RSy czy ST.Ja nie mam wątpliwości ze w prowadzeniu bedzie genialny.Tylko ten wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Tylko teraz pytanie, czy do driftu lepszy w tej cenie Ford Focus RS czy Ford Mustang 5.0? Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tylko teraz pytanie, czy do driftu lepszy w tej cenie Ford Focus RS czy Ford Mustang 5.0? Lub jeszcze mustang 2.3 - z tym samym silnikiem i podonej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Do driftu lepsze e30 z V8 za 15k pln, lub pozostając przy marce Sierra z V6 za jeszcze mniej... Średni pomysł kupować w tym celu 4x4. Mustanga w sumie tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 @Matros1 wlasnie mysle o trackdayowym samochodzie ten megane rs cup 275 km bedzie git? On ma ohlinsa akropovic i jakies jescze ficzuringi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Zeby miec ohlinsa i akrapovica to trzeba kupic wersje Trophy albo doposażyć opcjonalnie zwykłą. Zwykła z pakietem sport ma zawias z wersji Cup + szpera + brembo można dołożyć jeszcze kubły Recaro. Jak dla mnie ten samochód do imprez typu trackday jest idealny. Niestety/stety jest to okupione komfortem w codziennym użytkowaniu. Mi to nie przeszkadza ale znam kilka osób które były rozczarowane że ten samochód (wg nich) średnio się nadaje na dupowóz. Jest to moje drugie megane. Za pierwszym razem nie doceniłem tego wozu bo jeździć nie potrafiłem i zamieniłem na Evo. Teraz jak już coś się nauczyłem to kupiłem go znowu i zastanawiam się jak mogłem być takim ignorantem i go sprzedać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jeszcze jakieś lepsze felgi (chyba 19") i semi-slicki Michelina Sport Pilot Cup 2.... chyba jeszcze fotele z alcantary.... może matros coś dorzuci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Tak można jeszcze dobrać 19" i do tego gumy semi-slicki. Można też iść po bandzie i kupić Trophy R która nie ma klimy, tylnej kanapy, wygłuszeń itd itp (waży w sumie około 100 kg mniej od wersji podstawowej) i rządzić na torze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 No i pytanie bo 2011 cup są po jakies 50k a 2015 trophy po 100k to chyba lepiej starszą i doszpejowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Mnie nie pytaj ja wziąłem nową Ale ja to dziwny jestem Ceny za Akrapovica i Ohlinsa masz tutaj: http://renaultsport.com/Megane-R-S-Accessories.html Generalnie wersja z pakietem Sport/Cup powinna być dla większości wystarczająca. Ważne jednak żeby ten pakiet był bo tam jest szpera. Bez tego w skrzyni siedzi zwykły otwarty dyfer. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ale masz trophy ? Akropovic i ohlins robi robote? Ciekawy jestem tego samochodu. Nowych juz nie ma. Są dwa na allegro jeden 92k drugi 121k paradoksalnie z wiekszym przebiegiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Trophy jest już nowe nie do dostania. Kupiłem zwykłą nową z pakietem sport i dokładam Ohlinsa i Akarapovica w ramach dodatkowych akcesoriów. Jeżeli chodzi o moc to aktualnie wszystkie meganki spełniające normę Euro6 mają 201 kW czyli tyle samo co Trophy więc różnica jest w zasadzie w zawiasie i wydechu. Tutaj masz porównanie zawias Cup vs Ohlins Edytowane 17 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Tylko teraz pytanie, czy do driftu lepszy w tej cenie Ford Focus RS czy Ford Mustang 5.0? To dwa rożne światy i oferta skierowana do innej grupy nabywców.Bradzej adekwatnelytanie to Mustang czy GT86/BRZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) W tabelce systemow w tym filmiku, po wlaczeniu "Drift mode", ESC jest wciaz na "sport", a nie "off" CIekawe czy to pomylka...? Od 2:10 widac jak wyglada drift mode w srodku ... jak jazda na konsoli Zadnego scandinavian flick, zadnego wrzucania, tylko delikatny skret, gaz i kontra... Tak się zastanawiam... Czy tak perfekcyjnie prowadzący się Hot-Hatch nie będzie na dłuższą metę nudny? Takie nastały czasy, że wszyscy ze wszystkim usiłują dążyć do "perfekcji" i najlepszych czasów, ale czy prawdziwym fanom tego typu samochodów o to właśnie chodzi? STi na szczęście ma w "inetcoolerze" bycie perfekcyjnym Subaru wymaga od kierowcy, aby dążył do perfekcji w jeździe m.in STi i to jest chyba najfajniejsze w tym wszystkim Edytowane 17 Stycznia 2016 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 STi na szczęście ma w "inetcoolerze" bycie perfekcyjnym Nowe sti też stalo się bardziej ugrzecznione niz poprzednie wersje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 matros.... jak na te filmiki patrze z Renią .... to rzeczywiście auto wariat straszny...... a ta wersja Trophy to jakiś masakrator A na ringu nie pobił czasem STi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 @@herrkam, tylko uważaj z używkami, wiem jakie czasami sztuki się sprzedają... Dramat... Bez wersji Cup z kubłami to auto nie ma sensu. I nawet na śniegu daje radę, poganiam z kumplem który ma, ciężko uciec czasami Subaryną Ps: Miesiąc wcześniej a kumpel miał super sztukę na sprzedaż za bardzo małe pieniądze, z limitowanej wersji Red Bulla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 A na ringu nie pobił czasem STi ? Chyba nie. Z tego co znalazłem, to RS Trophy 8.07, a STI (lanos) 7.55. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 A jednak pobił : TEST Renault Megane R.S. 275 Trophy: bardzo dziki kompakt 08.07.2015, godz. 02:40 / aktualizacja 13.07.2015, godz. 07:01 Renault Megane R.S. 275 Trophy Kilka tygodni temu jak grom z jasnego nieba na wszystkich fanów motoryzacji spadła wiadomość informująca o planowanym zakazie bicia rekordów okrążeń na słynnym torze Nurburgringu. Wiadomość ta uderzyła nie tylko w fanów czterech kołek, ale także w samych producentów lubiących się chwalić, że ich auto osiągnęło najlepszy czas w danej klasie na kultowym niemieckim torze. Jednym z samochodów, który może przypisać sobie rekord okrążenia na Nurburgringu jest Renault Megane R.S. Trophy-R. Kilka miesięcy po rekordowym okrążeniu Renault, jeszcze lepszy okazał się Seat Leon Cupra nie pozostawiając suchej nitki na rywalach, z marszu stając się królem hot hatchy niemieckiego toru. Pomimo tego, czas przejazdu Północnej Pętli wynoszący 7:54:36 osiągnięty przez sportowe Renualt, w dalszym ciągu budzi respekt i uznanie. Teraz, nieco ponad rok po rekordowym przejeździe, Megane R.S. Trophy czeka o wiele trudniejsze zadanie. Gorący francuski kompakt będzie musiał zmierzyć się z trudami poruszania się po zatłoczonych warszawskich arteriach i przynajmniej na pewien czas zapomnieć o torze wyścigowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 No tak, ale w ten sposób to się można bawić i przekonywać kto szybszy w nieskończoność. 250 aut puścili do sprzedaży, żeby powiedzieć, że "seryjne"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) A to czas Civica najlepszy Hot itd Ten czas jest wzięty z prasy nie wiem jak z Reno Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się