Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Zeby miec ohlinsa i akrapovica to trzeba kupic wersje Trophy albo doposażyć opcjonalnie zwykłą.

 

Zwykła z pakietem sport ma zawias z wersji Cup + szpera + brembo można dołożyć jeszcze kubły Recaro.

 

Jak dla mnie ten samochód do imprez typu trackday jest idealny. Niestety/stety jest to okupione komfortem w codziennym użytkowaniu. Mi to nie przeszkadza ale znam kilka osób które były rozczarowane że ten samochód (wg nich) średnio się nadaje na dupowóz.

 

Jest to moje drugie megane. Za pierwszym razem nie doceniłem tego wozu bo jeździć nie potrafiłem i zamieniłem na Evo. Teraz jak już coś się nauczyłem to kupiłem go znowu i zastanawiam się jak mogłem być takim ignorantem i go sprzedać ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można jeszcze dobrać 19" i do tego gumy semi-slicki.

 

Można też iść po bandzie i kupić Trophy R która nie ma klimy, tylnej kanapy, wygłuszeń itd itp (waży w sumie około 100 kg mniej od wersji podstawowej) i rządzić na torze ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie pytaj ja wziąłem nową ;) Ale ja to dziwny jestem :P

 

Ceny za Akrapovica i Ohlinsa masz tutaj:

 

http://renaultsport.com/Megane-R-S-Accessories.html

 

Generalnie wersja z pakietem Sport/Cup powinna być dla większości wystarczająca. Ważne jednak żeby ten pakiet był bo tam jest szpera. Bez tego w skrzyni siedzi zwykły otwarty dyfer. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trophy jest już nowe nie do dostania. Kupiłem zwykłą nową z pakietem sport i dokładam Ohlinsa i Akarapovica w ramach dodatkowych akcesoriów. Jeżeli chodzi o moc to aktualnie wszystkie meganki spełniające normę Euro6 mają 201 kW czyli tyle samo co Trophy więc różnica jest w zasadzie w zawiasie i wydechu. 

 

Tutaj masz porównanie zawias Cup vs Ohlins

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz pytanie, czy do driftu lepszy w tej cenie Ford Focus RS czy Ford Mustang 5.0? ;)

To dwa rożne światy i oferta skierowana do innej grupy nabywców.Bradzej adekwatnelytanie to Mustang czy GT86/BRZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tabelce systemow w tym filmiku, po wlaczeniu "Drift mode", ESC jest wciaz na "sport", a nie "off" :) CIekawe czy to pomylka...?

Od 2:10 widac jak wyglada drift mode w srodku ... jak jazda na konsoli :o Zadnego scandinavian flick, zadnego wrzucania, tylko delikatny skret, gaz i kontra... 

 

Tak się zastanawiam...

Czy tak perfekcyjnie prowadzący się Hot-Hatch nie będzie na dłuższą metę nudny? :rolleyes:

 

Takie nastały czasy, że wszyscy ze wszystkim usiłują dążyć do "perfekcji" i najlepszych czasów, ale czy prawdziwym fanom tego typu samochodów o to właśnie chodzi?

 

STi na szczęście ma w "inetcoolerze" bycie perfekcyjnym :)

Subaru wymaga od kierowcy, aby dążył do perfekcji w jeździe m.in STi i to jest chyba najfajniejsze w tym wszystkim ;)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@herrkam, tylko uważaj z używkami, wiem jakie czasami sztuki się sprzedają... Dramat... :rolleyes:

Bez wersji Cup z kubłami to auto nie ma sensu. I nawet na śniegu daje radę, poganiam z kumplem który ma, ciężko uciec czasami Subaryną  B)

Ps: Miesiąc wcześniej a kumpel miał super sztukę na sprzedaż za bardzo małe pieniądze, z limitowanej wersji Red Bulla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak pobił :     TEST Renault Megane R.S. 275 Trophy: bardzo dziki kompakt
08.07.2015, godz. 02:40 / aktualizacja 13.07.2015, godz. 07:01
 
renault-megane-rs-275-trophy_24275389.jp

Renault Megane R.S. 275 Trophy

  •  

Kilka tygodni temu jak grom z jasnego nieba na wszystkich fanów motoryzacji spadła wiadomość informująca o planowanym zakazie bicia rekordów okrążeń na słynnym torze Nurburgringu. Wiadomość ta uderzyła nie tylko w fanów czterech kołek, ale także w samych producentów lubiących się chwalić, że ich auto osiągnęło najlepszy czas w danej klasie na kultowym niemieckim torze. Jednym z samochodów, który może przypisać sobie rekord okrążenia na Nurburgringu jest Renault Megane R.S. Trophy-R.

 

Kilka miesięcy po rekordowym okrążeniu Renault, jeszcze lepszy okazał się Seat Leon Cupra nie pozostawiając suchej nitki na rywalach, z marszu stając się królem hot hatchy niemieckiego toru. Pomimo tego, czas przejazdu Północnej Pętli wynoszący 7:54:36 osiągnięty przez sportowe Renualt, w dalszym ciągu budzi respekt i uznanie. Teraz, nieco ponad rok po rekordowym przejeździe, Megane R.S. Trophy czeka o wiele trudniejsze zadanie. Gorący francuski kompakt będzie musiał zmierzyć się z trudami poruszania się po zatłoczonych warszawskich arteriach i przynajmniej na pewien czas zapomnieć o torze wyścigowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...