Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie..... masz 100 % racji. 

 

Dla każdego będzie to co innego...... każdy ma trochę inny punkt odniesienia i inne umiejętności, i każdego rodzaju zabawy autem, mniejsze czy większe można chyba podciągnąć pod upalanie ?

 

Ja jak pierwszym razem byłem w Kielcach na torze to myślałem, że już upalam ......  :biglol:  :biglol:  :biglol:  taki człowiek był przejęty..... a wynik cieniutki  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matros1, o 15 Jan 2016 - 17:39, powiedział:

 

 

Machoń powiedział: co to jest upalanie ?

Myślę że dla każdego coś innego. Dla jednego będzie to jazda na ćwiartkę, dla drugiego "drift" na parkingu pod Tesco a dla mnie jazda dookoła słupków w Kielcach. Dlatego daleki jestem od stwierdzenia że np A45 jest do dupy a Evo jest ach i och. Wszystkie są fajne ale chciałbym mieć tylko niektóre ... te którymi da się jechać dookoła słupków po mojemu :)

tu z przykrością muszę stwierdzić, że jedynym samochodem all-in-one jaki mi najbardziej odpowiada wydaje się być Evo X SST

 

"nie upalam" tylko lubię pojeździć dla przyjemności tym samym autem, którym można swobodnie zrobić "w nocy" dłuższa trasę

 

choć nie obraziłbym się jakby "bebechy" wspomnianej Evki były zapakowane w budę Subaru XV ;)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodobał mu się z wyglądu. Nie jeździł.

 

Aaa... bo już myślałem........  może ta linia boku taka trochę za grzeczna.... i tyle światła..... no nie wiem, rzecz gustu.....

Ważniejsze jednak żeby to jechało jak wściekłe i się prowadziło jak trzeba ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... bo już myślałem........  może ta linia boku taka trochę za grzeczna.... i tyle światła..... no nie wiem, rzecz gustu.....

Mowilem, za grzeczny ciut im wyszedl, poprzedni wyglada jak by sie z oesu urwal, obecny jak...jakis fan zalozyl mu wieksze felgi i dokladke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A widzisz....Ty to masz rację, nie sądziłem, że dodatkowa para drzwi, klimatyzacja i podgrzewana tylna szyba tak mocno przeszkadzają w pojeżdzawce np. w Kielcach..... byłem najwidoczniej w błędzie....

 

W pojeżdżawce nie przeszkadzają. Tylko gdzieś Ci chyba umknęło to co napisałeś. Radekk napisał, że to auto bardziej do codziennego użytku niż upalania. Zakwestionowałeś to, więc napisałem Ci dlaczego uważam że to bardziej auto do codziennego użytku, niż upalania. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi, to zapytaj matrosa czy w swoim evo ma nawigację, klimę, skórę, isofixy etc i czy jeździ nim na codzień ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aaa... bo już myślałem........  może ta linia boku taka trochę za grzeczna.... i tyle światła..... no nie wiem, rzecz gustu.....

Mowilem, za grzeczny ciut im wyszedl, poprzedni wyglada jak by sie z oesu urwal, obecny jak...jakis fan zalozyl mu wieksze felgi i dokladke.

Zależy co komu pasuje. Jak dla mnie Rs wygląda ok i nie rzuca się w oczy tak jak nowy Civic który jest przesadzony. Rzecz gustu, trochę jak z tym upalaniem i co komu do czego potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A widzisz....Ty to masz rację, nie sądziłem, że dodatkowa para drzwi, klimatyzacja i podgrzewana tylna szyba tak mocno przeszkadzają w pojeżdzawce np. w Kielcach..... byłem najwidoczniej w błędzie....

Jeśli nie wiesz o co mi chodzi, to zapytaj matrosa czy w swoim evo ma nawigację, klimę, skórę, isofixy etc i czy jeździ nim na codzień ;)

Oczywiście że nie mam i ... ostatnio upalam Megane RS co to wszystko (poza skórą, bo tej nie cierpię ;) ) ma na pokładzie bo:

1. W Evo się silnik rozleciał i się aktualnie składa. Megane kupiona została trochę jako samochód zastępczy w razie tego typu awarii :P

2. Megane jest mocno bezkompromisowym samochodem, który mimo tylnej kanapy i klimatyzacji bardziej nadaje się na tor niż jako codzienny dupowóz. Trzeba być lekkim masochistą (szczególnie po doposażeniu w pakiet Sport i kubełki   :biglol: ) żeby tym wozić dziecko do szkoły ... co czynię prawie codziennie z bananem na twarzy ;)

Swoją drogą dostępna jest wersja bez tylnej kanapy i klimatyzacji dla jeszcze większych masochistów :P

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie wiesz o co mi chodzi, to zapytaj matrosa czy w swoim evo ma nawigację, klimę, skórę, isofixy etc i czy jeździ nim na codzień ;)

 

Tzn. że jakby miał klimę, skórę, navi i isofixy to nie mógłby upalać ?? i na co dzień też byłby strach wyjechać na ulicę ??  :blink:

 

 

Przecież matros napisał, że nawet dobra ośka z klimą (megane RS ) nadaję się bardziej pod upalanie (tor) niż do codziennej jazdy....

 

Moim zdaniem rasowe HH typu RS, CTR, Renia RS, R-ka, STi, ZŁO, A45, RS3, itp.....to auta, które dają frajdę na torze i można też pojechać nimi po przysłowiowe bułki

 

Wszystkie samochody seryjne dopuszczone do ruchu z homologacją to nazwijmy są do codziennego użytku z zacięciem sportowym, tudzież zdatnym do amatorskiego upalania.... taką definicję myślę, że można zaryzykować postawić. Oczywiście każdy ma inny poziom hardkorowości...

 

Nie ma co się sprzeczać , który bardziej nadaję się na ulicę, a który na tor...... powyższe przykłady to kompromisy..... chcesz typową upalarkę to rób wydmuszkę z klatką +350HP i więcej...... i będzie gitara  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie samochody seryjne dopuszczone do ruchu z homologacją to nazwijmy są do codziennego użytku z zacięciem sportowym, tudzież zdatnym do amatorskiego upalania.... taką definicję myślę, że można zaryzykować postawić. Oczywiście każdy ma inny poziom hardkorowości...

 

Tak jak już to było wspomniane wszystko będzie zależało od tego co kto bierze za amatorskie uplanie. Powiedzmy do jazdy po Ringu na touristenfahrten wszystkie powyższe będą wystarczające, tylko jednym wykręci się lepszy czas a innym gorszy.

Natomiast żebym mógł się pobawić np. tak jak tutaj (do tego cały dzień):

 

https://www.facebook.com/22czterysta/videos/1009441392435894/

 

to już trzeba dobrze dobrać samochód. Na tą chwilę z nowych samochodów dla siebie widzę tylko STi, ale czkam co pokaże nowy Focus. 

 

 

 

 

 

 

Odpowiadając na ewentualne pytania: NIE, Meganka tak nie potrafi ;) Ona jest bardziej do szybkiej jazdy w miejscach typu Ring, tor Poznań, Ułęż itd, które też swój urok mają i które lubię  :) ... ale bardziej wolę kręcić się dookoła pachołka ;)

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tzn. że jakby miał klimę, skórę, navi i isofixy to nie mógłby upalać ?? i na co dzień też byłby strach wyjechać na ulicę ?? :blink:
nikt nie pisze że z tym nie mógłbyś upalać, ale nie jest do wyposażenie niezbędne do samochodu na długotrwałe upalanie, to jest jednak zwykły samochód z domieszką sportowego, a nie jakiś supersamochód za grubą kasę będący bezkompromisową zabawką do całodziennego upalania jak i podróży pod operę.

 

 

 

Przecież matros napisał, że nawet dobra ośka z klimą (megane RS ) nadaję się bardziej pod upalanie (tor) niż do codziennej jazdy....
ale jak też sam napisał nawet w opcji tego jest brak tylnej kanapy, klimy i coś tam jeszcze, więc choćby to świadczy że jest to samochód z fabrycznym nastawieniem bardziej pod tor. Sam stwierdził że do codziennej jazdy to tak średnia propozycja.

 

 

 

Powiedzmy do jazdy po Ringu na touristenfahrten wszystkie powyższe będą wystarczające, tylko jednym wykręci się lepszy czas a innym gorszy.
nadawać nadają, ale nie każdy nada się żeby to robić pełnym ogniem cały dzień, większość z nich po którymś okrążeniu odmówi raczej posłuszeństwa, raczej te samochody padną po takim traktowaniu szybciej niż później ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadawać nadają, ale nie każdy nada się żeby to robić pełnym ogniem cały dzień, większość z nich po którymś okrążeniu odmówi raczej posłuszeństwa, raczej te samochody padną po takim traktowaniu szybciej niż później

 

Dlatego kupiłem megankę bo ten samochód jest na tyle cywilizowany żebym mógł na kołach dojechać na Ring a potem cały dzień go tam męczyć a potem wrócić do domu też o własnych siłach. Wystarczy popatrzeć na różne filmiki z Ringu i tam widać ile meganek tam jeździ. Nawet nie chodzi o to żeby być jednorazowo najszybszym na okrążeniu a właśnie o odporność tego samochodu na katowanie. 

 

Co do Focusa RS to liczę że będzie to bardziej  konkurent/następca STi czy Evo. Właśnie do zabawy w jazdę dookołą słupka niż do bicia rekordów na Ringu. Taką mam przynajmniej nadzieję. Jednak do tego trzeba napęd który się nie wysra po całym dniu takiej jazdy albo nie zagotuje po jedym kółku gdzie trzeba zrobić kilka beczek. Ja rozumiem że wszystko da się zajeździć ale nie chciałbym zobaczyć przed oczami czegoś takiego po tym jak zaliczyłem jeden przejazd:

12595d1409235955-race-start-4matic-curre

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam oglądałem wczoraj nowego RS-a , jestem załamany :( Mam zamówionego , ale jednak go nie odbieram tylko sprzedaje .

Rozczarował mnie totalnie .

post-766-0-57422100-1452942011_thumb.jpeg

post-766-0-08078200-1452942097_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie nowego Focusa RS

 

Powodem niezadowolenia jest jak rozumiem wygląd bądź wykonanie ?

 

tapatalk

Wygląd !!!! obok stał stary RS 500 , wyglądał przy nim jak milion dolcow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego czy dane auto jest do upalania czy nie... Upalac mozna nawet stare Cinquecento (a propos, @@carfit, , moze wez te 500ke co tam stoi obok Foki bo z tymi plastikowymi szybami a la R5 wyglada bojowo :mrgreen: ) albo Fiata Multiple. Pytanie dla mnie zasadnicze jest, czy producent przy danym modelu calkiem otwarcie i szczerze mowil, ze stworzyl te zabawke jako narzedzie na tor?

 

I nie mowie tu o tym, co pisza i robie dziennikarze, tylko faktyczne zamiary producenta. Bo takim Mercem AMG tez mozna drzec laka na parkingu, ale Mercedes stworzyl AMG to szybkiego podrozowania na Autobahnach. BRZ i GT86, choc nadaja sie do idiotycznej jazdy, to tez sa produkowane w taki sposob, ze maja umozliwic co najwyzej fajne prowadzenie na drogach wiejskich i wybrzeznych, a nie bicie rekordow. No i teraz dochodzimy do sedna sprawy, czyli ktore auto zostalo stworzone z blogoslawienstwem "idz kliencie i upalaj na torze"? Wedlug mnie jest ich bardzo malo i raczej wszystkie kosztuja bardzo duzo:

Porsche 911 GT3 RS

 

BMW M4 GTS (jak wyjdzie)

 

Lamborghini Gallardo

 

Ariel Atom

 

Caterham Superlight R500

 

KTM X-Bow

 

Lotus 2Eleven

 

Porsche Cayman GT4

 

 

i niewiele ponad to... :(

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...