Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety obecna meganka może być ostatnią w gronie najlepszych HH. Wszystkie znaki na ziemi i niebie sugerują że Renault pozbawi kolejną generację pazura. Zmiękczą ją tak jak to zrobili z Clio.

Mam jednak cichą nadzieję że się mylę i będę to musiał odszczekać.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek on chyba mówi o nowym Focusie RS. Tego jeszcze nikt tak na dobrą sprawę nie macał. Sam jestem ciekaw jak to będzie jeździło i jak odporne są te sprzęgła w napędzie na przegrzanie.

Potencjalnie może to być godny rywal dla Evo i STi

 

Tak jest matros..... :D  nie pozostaje mi nic innego jak się z Tobą zgodzić.....

 

Tylko jeśli chodzi o stwierdzenie "godny rywal dla STI" to pewnie jednak go przebije...... na razie na papierze ale pożyjemy zobaczymy ;)  Wszystko na to wskazuje.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Panowie.... zapowiada się świetny HH, jeden z najlepszych na rynku  :yahoo:

 

Myślę matros, że napędy powinny dawać radę, sądząc po testach i różnych trybach jazdy (w tym DRIFT) konstruktorzy zdawali sobie sprawę do czego może być używany RS a nie mogą sobie pozwolić na jakąś padakę bo sprzedaż by spadała......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowym RS dwoch spraw mi brakuje, silnik 5-cylindrowy i jakis atrakcyjniejszy wyglad wzorem poprzedniej wersji.

 

Ty się ciesz, że w dobie downsizingu nie zrobili Ci 1.4 T+K  :biglol:

A wygląd ..... hmm.. moim zdaniem nic mu nie brakuje......   :yahoo:  Zajebiste auto będzie !!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylko napędy będą odporne na srogie upalanie to będzie to jak dla mnie król zabawek z AWD. Chyba że Subaru zbije cenę STi o te 20tyś to wtedy coś powalczą.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Srogie upalanie nie jest mile widziane ;) Tzn dopiero jak olej w napedach schlodzisz przy pomocy dodatkowej chlodnicy. Wtedy "kating" mu nie straszny...

 

 

Getapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pyzo, tzn ze podczas rozwoju auta stwierdzono ze olej sie grzeje, ale puszczono je w świat?

Zakładłem ze sprzęt jest dopracowany w 110%, bo oczekiwania po materiałach prasowych/internetowych są "spore" :)

 

Ten RS z otomoto chyba "troche" przeceniony, ktoś liczy na zarobek przy czasie oczekiwania kilka(naście) miesięcy. Przy zapisach cena była od 150k chyba za podstawe.

Edytowane przez bmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Srogie upalanie nie jest mile widziane Tzn dopiero jak olej w napedach schlodzisz przy pomocy dodatkowej chlodnicy. Wtedy "kating" mu nie straszny...
 
 

 

tzn ze podczas rozwoju auta stwierdzono ze olej sie grzeje, ale puszczono je w świat?
 
 
pewnie w "zwykłej jeździe" nic się nie dzieje bardziej chodzi o to że to ma jechać efektywnie a nie efektownie jak jest efektownie to gotuje się olej w sprzęgłach 
 
 
natomiast przypominam, ze nawet gdzieś na tym forum był zamieszczony rosyjski test napędów na śniegu i nowy STI tez w nim przegrzał olej w wyniku czego nie działał układ DCCD (auto jechało na otwartym centralnym dyfrze)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Srogie upalanie nie jest mile widziane Tzn dopiero jak olej w napedach schlodzisz przy pomocy dodatkowej chlodnicy. Wtedy "kating" mu nie straszny...

 

tzn ze podczas rozwoju auta stwierdzono ze olej sie grzeje, ale puszczono je w świat?

 

pewnie w "zwykłej jeździe" nic się nie dzieje bardziej chodzi o to że to ma jechać efektywnie a nie efektownie jak jest efektownie to gotuje się olej w sprzęgłach

 

 

natomiast przypominam, ze nawet gdzieś na tym forum był zamieszczony rosyjski test napędów na śniegu i nowy STI tez w nim przegrzał olej w wyniku czego nie działał układ DCCD (auto jechało na otwartym centralnym dyfrze)

Jednak mimo braku DCCD ciągle napęd na 4 koła był. Ja się zastanawiam czy przy przegrzaniu tych sprzęgieł Focus nagle nie zostanie tylko FWD (podobnie jak to jest np. w A45).

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja się zastanawiam czy przy przegrzaniu tych sprzęgieł Focus nagle nie zostanie tylko FWD (podobnie jak to jest np. w A45).
 

 

dokładnie, bo co by nie powiedzieć to zasada działania taka sama tyle że w Focusie tych sprzęgieł jest więcej

 

 

 

 

Jednak mimo braku DCCD ciągle napęd na 4 koła był.
 

 

tyle, ze był to 4x4 z całkiem otwartym dyrem


 

 

To jest daily driver a nie WRC.
 

 

bardzo dobrze  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie upalara jak się patrzy.... zobaczycie ! Dopracowywali go jak nie wiem.... :D

A ja wiem ze na Industry Session na Ringu po 4 kolkach wlaczaja sie kontrolki temperatury :)

 

Ale to w koncu 80 km pelnym ogniem, wiec do tutejszych zastosowan (Kielce, Poznan, Street) powinno byc wystarczajace

 

 

Getapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co napisal Pyzo. Po Ringu nie lata się bokami ;)

 

Myślę, że nie znamy się aż tak na szczegółach technicznych nowego RS'a, żeby jednoznacznie stwierdzić, że da radę upalać czy nie....

Na logikę skoro GT-ki i new age z początku lat 2000 dają radę to auto młodsze technologicznie o 15 lat myślę że nie powinno też mieć problemów.....

 

Uczepiłem się też tego trubu DRIFT (jest też TRACK).... jako sygnału od konstruktorów, że takie auto zbudowane pod tym kątem..... czyli do jazdy bokiem i torowej. Przecież w założeniach producent przewidział, że RS będzie w sporym procencie kupowany jako auto do zabawy.... przecież to nie kombi i cena 160-170 ok. Ktoś kto tyle daje za kompakt to chyba w jakimś konkretnym celu... a nie po to żeby po bułki jeździć.... chodź i tacy też pewnie będą  ;)

Nie wyobrażam sobie, że jadę z grupą znajomych na powiedzmy 3-4 RS'y i nam padają na pierwszej lepszej pojeżdzawce w Kielcach..... no w takie cuda nie uwierzę.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT'ek ma przeniesienie napędu za pomocą dyfra a nie sprzęgieł a to spora różnica.

 

Niestety tryb drift czy track mogą się mieć nijak do prób typowo KJS'owych o które mi chodzi.

Muszę się sam nim przejechać w warunkach w których ewentualnie będę go użytkował. Wtedy będę mógł powiedzieć czy Focus gra w lidze A45, RS3 itp. czy raczej STi i Evo. Mnie interesuje ta druga opcja choć nie wątpię że dla większości pierwsza opcja jest jak najbardziej super.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...