Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

Zwyczajnie z WRX STi zrobił się "tylko" WRX

 

nie do końca bo WRX ma przynajmniej wiskozę żeby centralny przyblokować

Oj tam, oj tam ;) Taki WRX z zepsutą wiskozą :P

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT'ek ma przeniesienie napędu za pomocą dyfra a nie sprzęgieł a to spora różnica.

 

Niestety tryb drift czy track mogą się mieć nijak do prób typowo KJS'owych o które mi chodzi.

Muszę się sam nim przejechać w warunkach w których ewentualnie będę go użytkował.

 

Trochę więcej wiary w ludzi od RS'a ..... możesz śmiało kupować... na moją odpowiedzialność  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po tym co napisal Pyzo. Po Ringu nie lata się bokami ;)

 

Myślę, że nie znamy się aż tak na szczegółach technicznych nowego RS'a, żeby jednoznacznie stwierdzić, że da radę upalać czy nie....

Na logikę skoro GT-ki i new age z początku lat 2000 dają radę to auto młodsze technologicznie o 15 lat myślę że nie powinno też mieć problemów.....

 

Uczepiłem się też tego trubu DRIFT (jest też TRACK).... jako sygnału od konstruktorów, że takie auto zbudowane pod tym kątem..... czyli do jazdy bokiem i torowej. Przecież w założeniach producent przewidział, że RS będzie w sporym procencie kupowany jako auto do zabawy.... przecież to nie kombi i cena 160-170 ok. Ktoś kto tyle daje za kompakt to chyba w jakimś konkretnym celu... a nie po to żeby po bułki jeździć.... chodź i tacy też pewnie będą  ;)

Nie wyobrażam sobie, że jadę z grupą znajomych na powiedzmy 3-4 RS'y i nam padają na pierwszej lepszej pojeżdzawce w Kielcach..... no w takie cuda nie uwierzę.... ;)

 

Ty sądzisz że to jest na zasadzie że jest tryb drift to spokojnie można nim jechać na zawody driftingowe i będzie latał cały dzień pełnymi bokami :lol:

To nie jest auto torowe czy rajdowe, tylko do codziennego użytku, z domieszką funu, na ile to się okaże.

 

Te 15 lat temu jak coś ci w samochodzie padło to często wystarczył młotek i jechałeś dalej, w obecnych samochodach co najwyżej można puknąć się w głowę :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o tą domieszkę chodzi. Może być jej całkiem sporo jak np w Evo IX czy Megane RS lub nieco bardziej cywilnie jak w A45 

 

Oczywiście mówię o zabawie ze swojej perspektywy. Ktoś kto lubi kawaleryjskie starty spod świateł pewnie uzna że A45 to mega fajna fura a Megane RS czy Evo są np. za słabe. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o tą domieszkę chodzi. Może być jej całkiem sporo jak np w Evo IX czy Megane RS lub nieco bardziej cywilnie jak w A45 

 

Oczywiście mówię o zabawie ze swojej perspektywy. Ktoś kto lubi kawaleryjskie starty spod świateł pewnie uzna że A45 to mega fajna fura a Megane RS czy Evo są np. za słabe. 

 

No dokładnie.... domyślam się o Ci chodzi.....

 

Patrząc na wcześniejsze generację sądzę, że nowemu RS'owi będzie właśnie bliżej do zawadiackiego EVO IX niż ucywilizowanej A45..... różnica pomiędzy nimi jest taka, że EVO nie dba o to czy sobie zrobisz krzywdę czy nie a A45 będzie na każdym kroku Cię pilnowało, żebyś czasem się nie za dobrze bawił :D   ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o A45 to pomijając kwestie napędu to kto mi powie z tego obrazka czego jej najbardziej brakuje do dobrej zabawy  :biglol:

9082d1398038441-a45-red-air-vents-part-n

 

drążka zmiany biegów, ta namiastką kŧóra jest występuje i tak tylko w A AMG (o "ręcznym" hamulcu nie wspominam ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale ma łopatki przy wolancie, przy tym da sie dobrze bawic.
 

 

pomijając jakieś super sportowe auta jedyne użyteczne łopatki ma EVO X SST 

 

wszystkie rozwiązania które kręcą się razem z kierownica to co najwyżej ładnie wyglądają  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nie jest auto torowe czy rajdowe, tylko do codziennego użytku, z domieszką funu, na ile to się okaże.

Przecież każde seryjne auto w sprzedaży jest autem do codziennego użytku...... z różną domieszką fanu :D

sa samochody które bardziej posiadają ten fun, a do codziennego użytku niezbyt się nadają. I Foka jednak jest autem do codziennego użytku niż ostrego upalania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bartek nie darmo CTR i Fokus RS to dwa najlepsze hot hatche na rynku.

 

A po czym to stwierdzasz, skoro dopiero pierwsze egzemplarze zaczynają trafiać do klientów?

 

 

 

A skąd to wiesz ??

 

Popatrz na listę wyposażenia i powiedz ile z jej elementów jest niezbędnych do upalania. Popatrz dokładnie na sposób przeniesienia napędu. Potem możesz też na liczbę drzwi w nadwoziu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem możesz też na liczbę drzwi w nadwoziu.

 

Liczba drzwi moim zdaniem nie mówi nic.

 

 

 

Popatrz dokładnie na sposób przeniesienia napędu.

 

Tutaj może być przysłowiowy pies pogrzebany ale to się okaże jak już  w końcu da się tym autem gdzieś ostrzej pojeździć. Nie przekreślam jeszcze Focusa do póki się sam nie przejadę ale nie ukrywam jestem trochę sceptyczny. 

 

Generalnie wyrosłem chyba trochę z jarania się cyferkami w prospekcie i bardziej mnie interesują inne rzeczy niż start spod świateł czy V-max. 

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na listę wyposażenia i powiedz ile z jej elementów jest niezbędnych do upalania. Popatrz dokładnie na sposób przeniesienia napędu. Potem możesz też na liczbę drzwi w nadwoziu.

 

A widzisz....Ty to masz rację, nie sądziłem, że dodatkowa para drzwi, klimatyzacja i podgrzewana tylna szyba tak mocno przeszkadzają w pojeżdzawce np. w Kielcach..... byłem najwidoczniej w błędzie....

 

Patrząc na przytoczone przez Ciebie kryteria dość radykalnie ograniczyłeś liczbę aut którymi można upalać..... w zasadzie tylko liczą się wydmuszki indywidualnie i bezkompromisowo budowane tylko pod upalanie..... można i tak 

 

I tu w takim razie dochodzimy do pytania :  co to jest upalanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 co to jest upalanie ?

 

Myślę że dla każdego coś innego. Dla jednego będzie to jazda na ćwiartkę, dla drugiego "drift" na parkingu pod Tesco a dla mnie jazda dookoła słupków w Kielcach. Dlatego daleki jestem od stwierdzenia że np A45 jest do dupy a Evo jest ach i och. Wszystkie są fajne ale chciałbym mieć tylko niektóre ... te którymi da się jechać dookoła słupków po mojemu   :)

Edytowane przez matros1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...