Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

To byłoby zaskoczenie na plus ale myślałem bardziej o wyglądzie :) mimo wszystko chętnie bym się tym przejechał ale podobno u mnie w mieście nie będzie tego jako demo.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda kompletnie się pogubiła stylistycznie. poprzedni ctr był do przełknięcia na zdjęciach, choć na żywo raziły te sztuczne atrapy wlotów i ogólna tandeta wykonania. Ten model to już czyste szaleństwo, coś co zapewne spodoba się nastolatkom, tylko czy oni dysponują budżetem na takie auto? Być może jeździ rewelacyjnie, ale ja się o tym nie przekonam. Nie cierpię udawania, te niby wloty, niby wyloty powietrza, ilość atrap w tym aucie bije rekord. lubię odważną stylkstyke ale ten model to motoryzacyjny kicz

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, krist napisał:

honda kompletnie się pogubiła stylistycznie. poprzedni ctr był do przełknięcia na zdjęciach, choć na żywo raziły te sztuczne atrapy wlotów i ogólna tandeta wykonania. Ten model to już czyste szaleństwo, coś co zapewne spodoba się nastolatkom, tylko czy oni dysponują budżetem na takie auto? Być może jeździ rewelacyjnie, ale ja się o tym nie przekonam. Nie cierpię udawania, te niby wloty, niby wyloty powietrza, ilość atrap w tym aucie bije rekord. lubię odważną stylkstyke ale ten model to motoryzacyjny kicz

Honda twierdzi, że każdy element służy aerodynamice. Wygląd jest dyskusyjny, ale ja dam temu modelowi szansę i sprawdzę jak jeździ mimo, że nie jestem już nastolatkiem.

Czy ktoś wie kiedy pojawi się u nas nowe Megane RS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 https://m.youtube.com/watch?index=77&v=EGfUSR6VMOw&list=WL

 

 

Czy ktoś wie kiedy pojawi się u nas nowe Megane RS ?

 

 

Oficjalnie mają pokazać ją teraz na IAA we Frankfurcie. Podobno od października będzie można zamawiać ale pierwsze egzemplarze pojawią się zapewne dopiero pod koniec roku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, matros1 napisał:

 

 

 

 

 

 

Oficjalnie mają pokazać ją teraz na IAA we Frankfurcie. Podobno od października będzie można zamawiać ale pierwsze egzemplarze pojawią się zapewne dopiero pod koniec roku.

 

Szkoda, tyle z decyzją chyba nie mogę czekać. Bardzo jestem ciekaw porównania Civika z Megane. 

Coś definitywnie wiadomo jaki silnik ? 1,8 czy 2,0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, turdziGT napisał:

To prawda ale niekoniecznie w pozytywnym slowa znaczeniu.

 

 

No to jest własnie najgorsze, że byli na tyle odważni aby pójść grubo ale poszli o krok za daleko. Ten samochód wygląda zwyczajnie groteskowo zamiast agresywnie. 

 

Japanese-Classic-Car-Tuning-Grachan.jpg

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rombu napisał:

Proszę napiszcie, po co są te trzy rury ?

Ma trzy cylindry, czy sześć ? Z jednej rury wylatują spaliny, a reszta dla "dekoracji" ?

 

 

To proste, trzecia rura daje +5 do lansu na dzielni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę napiszcie, po co są te trzy rury ? Ma trzy cylindry, czy sześć ? Z jednej rury wylatują spaliny, a reszta dla "dekoracji" ?

 

 

 

Tylko i wyłącznie inżynieria. Wydech jest jeden i rodziela się na 3 tłumiki, z których 2 duże przelotowe mają zapewnić odpowiedni przepływ spalin a trzeci, mniejszy jest rezonatorem, który przy mniejszych prędkościach daje agresywny dźwięk a przy dużych prędkościach obcina wysokie częstotliwości żeby autostrada nie była męcząca. Inne marki robią to głośnikami, Honda wolała popracować nad wydechem  

 

Co ciekawe środkowy tłumik korzystając z efektu venturiego przy pewnych prędkościach zasysa powietrze z zewnątrz żeby dodatkowo wyciszyć wydech.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rombu napisał:
 
No to ok.
Tylko wygląda festyniarsko

Function over fashion :)

 

Tutaj więcej na ten temat:

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a10032609/why-the-2017-honda-civic-type-r-has-three-tailpipes/

 

While the exhaust system precisely manipulates sound and flow based on RPM and speed, there are zero moving parts and no electronics involved. That stays in line with the Type R's identity as a raw, honest machine, not the type of vehicle where you'd expect to find faked exhaust notes coming through the stereo.

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, skwaro napisał:

Tylko i wyłącznie inżynieria. Wydech jest jeden i rodziela się na 3 tłumiki, z których 2 duże przelotowe mają zapewnić odpowiedni przepływ spalin a trzeci, mniejszy jest rezonatorem, który przy mniejszych prędkościach daje agresywny dźwięk a przy dużych prędkościach obcina wysokie częstotliwości żeby autostrada nie była męcząca. Inne marki robią to głośnikami, Honda wolała popracować nad wydechem emoji4.png 

 

Co ciekawe środkowy tłumik korzystając z efektu venturiego przy pewnych prędkościach zasysa powietrze z zewnątrz żeby dodatkowo wyciszyć wydech.

Ja tam wolę wersję o bonusie do lansu, to, co napisałeś jest okropnie trudne do zrozumienia :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...