Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.

W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.
W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

Wiele wersji jpn mialo 4ws nie tylko honda. Nawet subaru to mialo...

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję dziś zobaczyć na żywo. Bardzo zgrabne auto. Niestety światło w salonie takie, że w ogóle nie oddaje tego jaki ten kolor fajny. Nie chcieli dać się namówić żeby lepiej obejrzeć wnętrze oraz by go odpalić żeby posłuchać jak pracuje :)

IMG_20170915_180816.jpg

IMG_20170915_180843.jpg

IMG_20170915_180905.jpg

IMG_20170915_180946.jpg

IMG_20170915_180928.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9/15/2017 o 20:40, turdziGT napisał:

Ciekawe jak ten patent ze skretnymi tylnimi kołami sie sprawuje.

W sumie to żadna nowość bo juz na początku lat 90 Honda Prelude miała cos takiego ale jak widac sie nie przyjęło za to jak Porsche teraz to wprowadziło w GT3 to nagle sie na to zrobiła moda.

 

Renault wsadzało to juz do Laguny III GT, więc nawet w Renault to żadna nowość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Gazik napisał:

Ma ktos doczynienia z Leonem Cupra ST? Chodzi mi to po głowie....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

oska czy 4x4?

 

jeździłem oska na testach ale nie kombi, powiedzmy pogoda podobna jak teraz lekko wilgotno, szukał trakcji do 3 biegu, wg mnie słabe plastiki w srodku

Edytowane przez lukp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cupra ST to chyba tyłków 4x4 przynajmniej o to mi chodzi. Oską wiózł mnie chwile pracownik salonu. Gadało fajnie, na suchym przyspieszenie Ok. Bardziej mnie interesuje jak ten haldex w codziennym użytkowaniu i jak z trwałością Seata - nigdy nie miałem doczynienia. Wiem ze jest paru użytkowników golfa R na Forum może napiszą parę słów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Gazik napisał:

Wiem ze jest paru użytkowników golfa R na Forum może napiszą parę słów

 

Poza tym, że wieje nudą to jest ok :)

 

Relatywnie tani, dosyć duży bagażnik, niepozorny, 4x4... ja mam teraz przejechane 14 tys i wszystko ok. Gdybyś miał jakieś szczegółowe pytania to wal śmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinK napisał:

 

Poza tym, że wieje nudą to jest ok :)

 

Relatywnie tani, dosyć duży bagażnik, niepozorny, 4x4... ja mam teraz przejechane 14 tys i wszystko ok. Gdybyś miał jakieś szczegółowe pytania to wal śmiało.

Jak sie sprawuje 4x4 na śliskim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był gdzieś test Leona Cupry 4 x 4 kontra STI i jakoś sobie radził. Jak jest w praktyce może MarcinK napisze.

W przyszłym roku przymiezrzam się do zakupu i wpadł mi ten Leon w oko. Linia ciekawsza wg mnie niż Golf. Środek trochę plastikowy ale po 13 latach jazdy Subarkami jakoś nie przeraża ;). Za golfem przemawia podobnoo lepsza kość matariałów - nie siedziałem, i mniejsza utrata wartości. W Leonie obawiam sie o o felgi - 19 + niski profil - a sporo jeżdzę wokół komina po wsiowych drogach. W Golfie chyba 18 w standardzie. 

Mógłbys napisać jak zawiecha? Nie jest zbyt twardo na zwykłych drogach niekoniecznie pierwszej kolejności odśnieżania? I jak realnie spalanie?

Może macie jakieś inny pomysł na stosunkowo mocne 4x4 - benzyna, bagaznik 400-500, w budzecie max 160-170 brutto?

Gdyby Levorg miał silnik  z XT nie byłoby tematu.....

Za VAGiem przemawia fakt że kumpel pracuje w korpo biorącej od nich bardzo dużo aut. Jego wycena spowodowała efekt wow i wodzi na pokuszenie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gazik napisał:

Był gdzieś test Leona Cupry 4 x 4 kontra STI i jakoś sobie radził. Jak jest w praktyce może MarcinK napisze.

W przyszłym roku przymiezrzam się do zakupu i wpadł mi ten Leon w oko. Linia ciekawsza wg mnie niż Golf. Środek trochę plastikowy ale po 13 latach jazdy Subarkami jakoś nie przeraża ;). Za golfem przemawia podobnoo lepsza kość matariałów - nie siedziałem, i mniejsza utrata wartości. W Leonie obawiam sie o o felgi - 19 + niski profil - a sporo jeżdzę wokół komina po wsiowych drogach. W Golfie chyba 18 w standardzie. 

Mógłbys napisać jak zawiecha? Nie jest zbyt twardo na zwykłych drogach niekoniecznie pierwszej kolejności odśnieżania? I jak realnie spalanie?

Może macie jakieś inny pomysł na stosunkowo mocne 4x4 - benzyna, bagaznik 400-500, w budzecie max 160-170 brutto?

Gdyby Levorg miał silnik  z XT nie byłoby tematu.....

Za VAGiem przemawia fakt że kumpel pracuje w korpo biorącej od nich bardzo dużo aut. Jego wycena spowodowała efekt wow i wodzi na pokuszenie.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy golf R ma 7 biegowa skrzynie DSG, Seat 6.

Ja mam u siebie DCC, czuc roznice miedzy comfort, a normal.

Spalani zalezy od nogi :) , najnizsze 7.3 spokojna trasa, ekspresowówka , autostrada ok 9-10, w miescie zalezy od korkow 10-14.

Rabaty wieksze w VW niz w Seacie.

Ja mam 18 i wiekszych bym nie zakładał, ale to moje zdanie.

 

 

 

Edytowane przez lukp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...