Dzixd Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 A czy podana przeze mnie kwota 20k pieniąszkuff to nadal za mało, żeby zrobić porządne LHD z profi wiązką? Pewnie wystarczy, ale to musiałby się wypowiedzieć ktoś kto takie rzeczy robił. Myślę że przekładka mechaniki to chyba z 5-10k maks.Ja robię własnoręcznie przekładkę zwykłego spec b h6 rhd do budy diesla lhd i już wiem, że sporą część jak nie całą wiązkę trzeba przerabiać, bo wiązkę eu h6 ciężko znaleźć, a takie legacy sti to już totalne rękodzieło będzie Chyba że od imprezy część pasuje? Albo od legacy gt lhd? Ciekawa sprawa. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Teraz, R4RE napisał: Wnętrze się wyjmuje i wiązkę obraca o 180st, czeka mnie to na wiosne Będziesz "polonizował" Blitzena, czy staniesz się właścicielem 3go pojazdu w jeszcze innej specyfikacji ? Dywagować sobie mogę co by było gdyby - to i tak sfera marzeń, lizanie "przez szybkę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 4 godziny temu, frisco napisał: W japońskich sedanach Subaru to standard od dawna. Tu np. W GT 1 gen: O znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman1 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Czy tłumik od Imrezy sti 2016 zmoduje coś w 2.0 NA Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 8 godzin temu, kudlatypawelek napisał: Będziesz "polonizował" Blitzena, czy staniesz się właścicielem 3go pojazdu w jeszcze innej specyfikacji Blitzen z uwagi na niski przebieg pozostaje w oryginale. Jest plan natomiast żeby przełożyć "Daily" (części już czekają ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 5.07.2019 o 21:48, bikeman1 napisał: Rozumiem że mowa tu o H6:) Oczywiście ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 6.07.2019 o 23:58, kudlatypawelek napisał: a do tego przekładka to pewnie kolejne ~20k PLN - pomarzyć można, ale swoją drogą coś w sobie mają te Legasie, chyba ten ogólny look and feel powoduje, że chce się je mieć Nie wiem na co byś chciał te 20 wydać przy przekładce, bo jest to w zasadzie przy Legasiu niemożliwe. Profi przekładka Mitsu EVO która jest 3x bardziej skomplikowana i o częsci 4x trudniej wychodzi mniej jak te 20. Ja już byłem o krok od decyzji z przekładką w swoim Spec-u, to robocizna w zależności u kogo 4-7 tys. Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych. Nie ma na to popytu takiego jak przy Imprezach, bo jak wiadomo temat przekładki w Legasiach zdarza się rzadko i jak już ktoś pyta o set do przekładki na lhd to sprzedający skłonni puszczać cały set w granicach 1,5k. Cena taka standardowa to ok 2-2,5k. Trochę szkoda że od diesli nic poza kokpitem nie pasuje, bo takowe komplety już nieraz miałem okazję za niemal darmo wziąć, byle komuś uprzątnąć po rozbiórce sbd. Wiązka główna zostaje ori GT, trzeba ją obrócić i co niektóre mniejsze wiązki przedłużyć. Więc suma przekładki realnie zamyka się między 6-9 tys. w zależności gdzie się robi, czy to w droższej, ale uznanej firmie, czy w tańszej ale też dobrej Ja koniec końców przesiadłem się w między czasie na STI my11 i mój WR ltd idzie powoli na sprzedaż. Jeszcze tylko wydech czeka na montaż, co by to gadało jak trzeba Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) . Edytowane 8 Lipca 2019 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Poniżej nawet zachęcająca oferta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman1 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 10 godzin temu, Gaceq napisał: Nie wiem na co byś chciał te 20 wydać przy przekładce, bo jest to w zasadzie przy Legasiu niemożliwe. Profi przekładka Mitsu EVO która jest 3x bardziej skomplikowana i o częsci 4x trudniej wychodzi mniej jak te 20. Ja już byłem o krok od decyzji z przekładką w swoim Spec-u, to robocizna w zależności u kogo 4-7 tys. Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych. Nie ma na to popytu takiego jak przy Imprezach, bo jak wiadomo temat przekładki w Legasiach zdarza się rzadko i jak już ktoś pyta o set do przekładki na lhd to sprzedający skłonni puszczać cały set w granicach 1,5k. Cena taka standardowa to ok 2-2,5k. Trochę szkoda że od diesli nic poza kokpitem nie pasuje, bo takowe komplety już nieraz miałem okazję za niemal darmo wziąć, byle komuś uprzątnąć po rozbiórce sbd. Wiązka główna zostaje ori GT, trzeba ją obrócić i co niektóre mniejsze wiązki przedłużyć. Więc suma przekładki realnie zamyka się między 6-9 tys. w zależności gdzie się robi, czy to w droższej, ale uznanej firmie, czy w tańszej ale też dobrej Ja koniec końców przesiadłem się w między czasie na STI my11 i mój WR ltd idzie powoli na sprzedaż. Jeszcze tylko wydech czeka na montaż, co by to gadało jak trzeba Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam Coś więcej szczegółów / fotosów tej ślicznotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 11 godzin temu, Gaceq napisał: Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych tia...... zwłaszcza przekładnia kierownicza, która jednak w H6/turbo jest inna niż w 2,0/2,5.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 12 godzin temu, Gaceq napisał: Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam Niby na daily się nie nadaje, ale rozważyć można... dalej na próbnych K6....? Między nami "mieszka" @carfit, a przy okazji odwiedzę Kolegów w Męcinie i Koralu, więc jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Tak, zgadza się magiel trzeba od h6 lub z tego co pamiętam podchodzi od którejś Imprezy WRX. Tak czy owak nie są to części trudne do zdobycia w normalnych pieniądzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, Guliwer napisał: . dalej na próbnych K6....? Aktualnie na żadnych. Na dniach myślę wziąć znowu próbne na 1,5 miesiąca żeby auto było całkowicie mobilne przy sprzedaży. Godzinę temu, bikeman1 napisał: Coś więcej szczegółów / fotosów tej ślicznotki? tutaj jest wszystko https://forum.subaru.pl/topic/92837-z-legasia-25-sohc-na-gt-spec-b-wr-limited-jdm/page/2/ Edytowane 8 Lipca 2019 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 tia...... zwłaszcza przekładnia kierownicza, która jednak w H6/turbo jest inna niż w 2,0/2,5.... Święty graal prawie Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? Przecież tych h6 to masa była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? Przecież tych h6 to masa była Rhd mam już Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 7 godzin temu, Gaceq napisał: Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? RHD to nie problem, ale po co Tobie? Za to LHD.... szukaj.... powodzenia.... Ja trafiłem raz na 10 lat na alledrogo.... i mam. Niech leży, może się przyda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 To aż taki rarytas ta maglownica - strach pomyśleć, jak się w moim zużyje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Przekładnie kierownicze się naprawia / regeneruje - jak kto woli. Jedynie jak jest połamana po kolizji, to trzeba mieć inny egzemplarz na wymianę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Też mi się tak wydawało, ale zaczęliście pisać o elemencie jako całości, że aż zwątpiłem; do przekładki to zrozumiałe, ale o kolizji nie pomyślałem - lepiej niech nikogo to nie spotyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Czasem jeszcze geniusze motoryzacji wysyłają swoją "na wymianę" do firm, które ogłaszają się w internecie że mają w ofercie regenerowane. I dostają od 2,0-2,5 a oddają jako rdzeń swoją H6. Swego czasu spotkałem się z H6, które miało podobno wymienianą przekładnię na regenerowaną w jednym z ASO. I zgadnijcie jaka była zamontowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Panowie to w serwisie Subaru nie ma do kupienia nowej maglownicy? Wierzyć się nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Panowie to w serwisie Subaru nie ma do kupienia nowej maglownicy? Wierzyć się nie chce Oczywiście że można w serwisie za kawiorową cenę. Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Stać na Konia, stać na bat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się