Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, kudlatypawelek napisał:

U mnie rok produkcji 2005 i już mam kaganiec. Potwierdzam to co napisał @Gaceq - japońskie wersje albo mają to jakoś inaczej zrealizowane jeśli chodzi o kontrolę trakcji, albo w ogóle tego nie mają - prześledźcie sobie ogłoszenia w JPN - praktycznie żaden oferowany egzemplarz nie ma tego przycisu - czy to przedlift, czy polift :D

Ja w 2005 JDM Blitzen mam przycisk do wyłączenia trakcjiB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, R4RE napisał:

Ja w 2005 JDM Blitzen mam przycisk do wyłączenia trakcjiB)

 

Czyli ją masz na pokładzie... A też przedlift przecież. No to nasze domniemania że przedlifty, zwłaszcza jdm-y nigdy jej nie miały się nie potwierdzają w tym przypadku... Może tylko Blitzeny ją miały w przedlifcie? Dobrze, że masz chociaż przycisk do jej wyłączenia bo zimą byś się nic nie pobawił ;)

 

A jak jest ze szperą z tyłu w Specach AT? Standardowo LSD w każdym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, dr.elich napisał:

Specowicze, czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?

1CE5429C-A310-4C5B-89AA-83B27820B7BA.thumb.jpeg.7675aadf4a546ab43503c020b083722f.jpeg

1248A077-9CF6-44D8-B6C2-B621052926C3.jpeg

 

Pisz na priv jak coś więcej chcesz wiedzieć. 

P.s

reszta ukladu do 2 tygodni k2gear- koncowe zostawiam prodrive. Cata 3 zapewne wytniemy ;) 

Mocy mam wrazenie ze powyzej 5 tys obrotow cos czuc.

Dzwiek dostojniejszy ale nie „zabija” - celowy taki efekt aby rodziny nie zmasakrować na trasach.  

Edytowane przez Szczepanoo
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specowicze, czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?
Będziemy zakładać w tym miesiącu W specu brata. Pochwalę się


Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2019 o 14:52, Szczepanoo napisał:

 

P.s

reszta ukladu do 2 tygodni k2gear- koncowe zostawiam prodrive. Cata 3 zapewne wytniemy ;) 

.  

na którą opcję k2gear czekasz
a51d3e8s-480.jpg

czy tą
nengun-5792-100-k2gear-full_dual_center_


Chociaż przy tej cenie wolałbym wyspawać resztę wydechu od raptora w tył niż kupować k2gear

Edytowane przez Bartosz-B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, frisco napisał:

 

Remont generalny przy takim przebiegu? Co się tam stało że generalkę trzeba było zrobić?

Dzień dobry,

 

Żeby było śmieszniej w aucie jest już drugi silnik zamontowany w 2013 roku...

Aktualne kuku powstało na skutek "ugotowania" silnika:cry:

Trzymajcie kciuki, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i zgodnie z marzeniami to będzie obszerny wątek na forum o chyba już jednym z ostatnich Subaru które jest na szczycie mojej "moto liście osobistej" ;)

image.thumb.png.ad95f3902777330521d973b5555262b9.png

 

Jak to mówią niech się dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba :)

Ale najpierw pasuje mi bardzo sprzedać:cry: mojego ulubionego "gokarta", a to nie jest takie proste bo strasznie go lubię i za darmo go nie oddam:wub:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, OWOC napisał:

Czy ktoś z Was wymieniał niedawno amortyzatory w Spec.B?

Duży to koszt?

Ja wymieniałem ze 2 lata temu cały komplet, koszt około 2500-3000zł za zestaw Bilstein B6, jeśli oryginał Subaru to wtedy bliżej 6-7k zł.

Ceny raczej mocno się nie zmieniły, bo w tym roku wymieniałem jeden przedni i kosztował mniej więcej tyle samo co wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem to chwilę temu - Bilstein B8 przód + B6 tył - koszt około 2500PLN, w ASO powiedzieli mi UWAGA 10k, więc podziękowałem. Do tego wziąłem tylne sprężyny wzmacniane Lesjofors (jakoś "tanio" je trafiłe, bo była promocja :D ). 

Edytowane przez kudlatypawelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem zdaje się tutaj: https://bilsteinpolska.pl/sklep/

Numery B6 do Legacy:

35-118305
35-118312
24-118323

 

Co do regeneracji, to już musiałbys zapytać w Zerkopolu, u mnie w lewym urwał się gwint u góry amorka i jak zapytałem w Zerkopolu co można z tym zrobić, to zaproponowali wymiane wkładu w cenie nowego B6, także podziękowałem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OWOC - poszukaj pare stron wstecz - zostawiłem dane dla potomnych (sklep bilstein Polska). Amorki tylne, chyba można regenerować, przód zdaje się jest nierozbieralny, ale to musi się wypowiedzieć ktos bardziej kompetentny

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...