Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 3 godziny temu, OWOC napisał: Żeby było śmieszniej w aucie jest już drugi silnik zamontowany w 2013 roku... Aktualne kuku powstało na skutek "ugotowania" silnika To dziwna historia, ale cóż, zdarza się. H6 ma swoje bolączki niestety, zresztą jak każdy mocniejszy piec Subaru i tyle. Trzymam kciuki i czekam na wątek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 40 minut temu, Bartosz-B napisał: Nie tyle z Rosji ale z JP przez Rosję zapewne W pewnym sensie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Teraz, Oczkoo15 napisał: W pewnym sensie tak A w jakim? Opowiadaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, frisco napisał: To dziwna historia, ale cóż, zdarza się. H6 ma swoje bolączki niestety, zresztą jak każdy mocniejszy piec Subaru i tyle. Trzymam kciuki i czekam na wątek:) Swego czasu pisałem już o moich wnioskach na temat największej w mej opinii bolączki tych Subaru. I niestety znów dopadło to Spec-a .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Godzinę temu, euyot napisał: A w jakim? Opowiadaj A no nie ma za bardzo co. Rosjanin kupił wydech na aukcji w Japonii, a ja od niego go odkupiłem Ogólnie bardzo ciężko gdziekolwiek dostać ten wydech, używanych nie ma ani w Japonii, ani w Rosji, a nowy z wysyłką i opłatami kosztuje około 4k zł http://www.k2k2.jp/Neo002b.htm 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Oczkoo15 napisał: A no nie ma za bardzo co. Rosjanin kupił wydech na aukcji w Japonii, a ja od niego go odkupiłem Ogólnie bardzo ciężko gdziekolwiek dostać ten wydech, używanych nie ma ani w Japonii, ani w Rosji, a nowy z wysyłką i opłatami kosztuje około 4k zł http://www.k2k2.jp/Neo002b.htm Bywają w Japonii sam widziałem kilka sztuk ale to nie jest towar który się często trafia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Ja w 2005 JDM Blitzen mam przycisk do wyłączenia trakcjiB) Przesyłka dziś dotarła, możemy ogarniać temat! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Pochwal się Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 20.08.2019 o 14:32, OWOC napisał: U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył Koledzy wczoraj stała się rzecz niesłychana Pojechałem z moim najlepszym kolegą ze szkolnych lat którego zaraziłem sympatią do Subaru, po jego pierwsze plejady do Jeleniej Góry po Outbacka 2.5i. Ale, że ja jestem wyznawcą zazady "albo grubo, albo wcale" nie wdając się w szczegóły tej szaleńczej akcji - suma sumarum zboczyłem we Wroclawiu z wyznaczonej trasy i... kilka godzin później mój Type.S przetransportował nas do Białegostoku. Jechałem z nastawieniem oby ten 3.0R był bez rdzy i prosty konstrukcyjnie oraz, aby był wstanie wrócić na kołach bez problemów do Tarnowa, a potem jakoś się go doprowadzi do ładu i składu... Ale niech to będzie H6 Po oglądnięciu tego egzemplarza oraz weryfikacji w ASO byłem ba dalej jestem w szoku jak tak wiele można kupić za tak nie wiele. No cóż magia przebiegu jednak działa niesamowicie... Generalnie po tym jak zobaczyłem jakie dodatki zawiera ten egzemplarz i w jakim jest stanie technicznym miałem go kupić ja bo kolega się go bał Nadmienię, że pierwszym właścicielem był Outback jest m.in po wizycie w Poznaniu oraz dostał w tym roku nowy wydech w MG Motorsport, a patrząc na te kikutki tzn końcówki wydechów myślałem, że to jakiś chinol... W moim odczuciu brzmi jeszcze bardziej subtelnie i cicho, niż przyrdzewiały seryjny wydech w Specu Myślę, że niebawem pojawi się wątek o tym Outbacku z Pazurem Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Nawiązując do tego outbacka.. gdzie w Poznaniu robią mapy do h6??Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, Krzyżanocze napisał: Nawiązując do tego outbacka.. gdzie w Poznaniu robią mapy do h6?? Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka http://subaru.nie-ASO.pl/pl/kontakt.php Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 2 godziny temu, OWOC napisał: Koledzy wczoraj stała się rzecz niesłychana Pojechałem z moim najlepszym kolegą ze szkolnych lat którego zaraziłem sympatią do Subaru, po jego pierwsze plejady do Jeleniej Góry po Outbacka 2.5i. Ale, że ja jestem wyznawcą zazady "albo grubo, albo wcale" nie wdając się w szczegóły tej szaleńczej akcji - suma sumarum zboczyłem we Wroclawiu z wyznaczonej trasy i... kilka godzin później mój Type.S przetransportował nas do Białegostoku. Jechałem z nastawieniem oby ten 3.0R był bez rdzy i prosty konstrukcyjnie oraz, aby był wstanie wrócić na kołach bez problemów do Tarnowa, a potem jakoś się go doprowadzi do ładu i składu... Ale niech to będzie H6 Po oglądnięciu tego egzemplarza oraz weryfikacji w ASO byłem ba dalej jestem w szoku jak tak wiele można kupić za tak nie wiele. No cóż magia przebiegu jednak działa niesamowicie... Generalnie po tym jak zobaczyłem jakie dodatki zawiera ten egzemplarz i w jakim jest stanie technicznym miałem go kupić ja bo kolega się go bał Nadmienię, że pierwszym właścicielem był Outback jest m.in po wizycie w Poznaniu oraz dostał w tym roku nowy wydech w MG Motorsport, a patrząc na te kikutki tzn końcówki wydechów myślałem, że to jakiś chinol... W moim odczuciu brzmi jeszcze bardziej subtelnie i cicho, niż przyrdzewiały seryjny wydech w Specu Myślę, że niebawem pojawi się wątek o tym Outbacku z Pazurem No to gratulacje, wydech faktycznie nie wyglada na MGMotorsport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 http://subaru.nie-ASO.pl/pl/kontakt.php Cena: 3416 zł za pogrzebanie w kompie i wymianę szmaty filtrującej? To musi być jakiś żart...Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Dlatego ja remap Speca robiłem z@Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 21.08.2019 o 12:36, kudlatypawelek napisał: Ja robiłem to chwilę temu - Bilstein B8 przód + B6 tył - koszt około 2500PLN, w ASO powiedzieli mi UWAGA 10k, więc podziękowałem. Do tego wziąłem tylne sprężyny wzmacniane Lesjofors (jakoś "tanio" je trafiłe, bo była promocja ). Możesz pokazać które to dokładnie sprężyny ? Akurat robię w swoim specu kompletny remont zawieszenia i przy obecnym przebiegu najchętniej wymieniłbym od razu sprężyny, a cena orginałów w ogóle do tego nie zachęca. Z firmą Lesjofors spotykam się pierwszy raz. Jak pracują w porównaniu do orginalnych ? No i jak pracuje ogólnie cały zestaw ? Bo jak się okaże, że amorki nie domagają to zapewne nie pozostanie nic innego jak kupić B8. Co do wspomnianego trochę wcześniej tematu regeneracji to na moje zapytanie otrzymałem odpowiedź, że z przodem jest problem bo nie ma dostępnych części do odwróconych monotub. @dr.elich: Jak to nie problem to chciałbym przy okazji podpytać: Co daje remap w specu ? Można poprawić coś w serii czy to raczej wynik jakiejś zmiany mechanicznej ? Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez grayfox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Remap w moim przypadku dawał głównie dostosowanie do wschodnioeuropejskiej Pb98 i LPG. Do tego wyłączony EGR,generalnie poprawa bezpieczeństwa silnika. Z Sashą można dogadać założenia remapu. Moim celem nie było śrubowanie mocy, nie powiem też czy jej przybyło bo remap został zrobiony kilka dni po ponad miesięcznym serwisie więc nie zdążyłem się ponownie wjezdzić w auto by poczuć roznicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 8 godzin temu, OWOC napisał: Koledzy wczoraj stała się rzecz niesłychana Pojechałem z moim najlepszym kolegą ze szkolnych lat którego zaraziłem sympatią do Subaru, po jego pierwsze plejady do Jeleniej Góry po Outbacka 2.5i. Ale, że ja jestem wyznawcą zazady "albo grubo, albo wcale" nie wdając się w szczegóły tej szaleńczej akcji - suma sumarum zboczyłem we Wroclawiu z wyznaczonej trasy i... kilka godzin później mój Type.S przetransportował nas do Białegostoku. Jechałem z nastawieniem oby ten 3.0R był bez rdzy i prosty konstrukcyjnie oraz, aby był wstanie wrócić na kołach bez problemów do Tarnowa, a potem jakoś się go doprowadzi do ładu i składu... Ale niech to będzie H6 Po oglądnięciu tego egzemplarza oraz weryfikacji w ASO byłem ba dalej jestem w szoku jak tak wiele można kupić za tak nie wiele. No cóż magia przebiegu jednak działa niesamowicie... Generalnie po tym jak zobaczyłem jakie dodatki zawiera ten egzemplarz i w jakim jest stanie technicznym miałem go kupić ja bo kolega się go bał Nadmienię, że pierwszym właścicielem był Outback jest m.in po wizycie w Poznaniu oraz dostał w tym roku nowy wydech w MG Motorsport, a patrząc na te kikutki tzn końcówki wydechów myślałem, że to jakiś chinol... W moim odczuciu brzmi jeszcze bardziej subtelnie i cicho, niż przyrdzewiały seryjny wydech w Specu Myślę, że niebawem pojawi się wątek o tym Outbacku z Pazurem Ten wydech to mi na polmostrów wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, grayfox napisał: dr.elich: Jak to nie problem to chciałbym przy okazji podpytać: Co daje remap w specu ? Można poprawić coś w serii czy to raczej wynik jakiejś zmiany mechanicznej ? Ja swojego kupilem z wykresem z hamowni i wychodzi na to, ze cos tam bylo podkrecone. Gdzies wrzucalem wykres. Teraz nie moge go znaleźć. O ile pamietam to wynik 260 kucy na kolach 170. Jak znajde to pokaże. Znalazlem. Co gdzie i jak? Nie wiem. Edytowane 24 Sierpnia 2019 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 9 godzin temu, dr.elich napisał: Do tego wyłączony EGR,generalnie poprawa bezpieczeństwa silnika. Jak to? Znaczy ja lajkonik jestem. Moglbys rozwinac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 10 godzin temu, grayfox napisał: Możesz pokazać które to dokładnie sprężyny ? Akurat robię w swoim specu kompletny remont zawieszenia i przy obecnym przebiegu najchętniej wymieniłbym od razu sprężyny, a cena orginałów w ogóle do tego nie zachęca. Z firmą Lesjofors spotykam się pierwszy raz. Jak pracują w porównaniu do orginalnych ? No i jak pracuje ogólnie cały zestaw ? Bo jak się okaże, że amorki nie domagają to zapewne nie pozostanie nic innego jak kupić B8. To jest konkretnie model LS4288331. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, frisco napisał: To jest konkretnie model LS4288331. Potwierdzam - na ich trop pomógł mi wpaść właśnie @frisco. Pamiętaj, że mowa tu o zestawie na tył. Ja kupowałem online w czesciauto24.pl. B8 + B6 są OK, cześć osób na forum aplikuje zestaw B6 + B6, ale ja po lekturze brytyjskiego forum zdecydowałem się na właśnie taką konfigurację Edytowane 24 Sierpnia 2019 przez kudlatypawelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Rozwinąć musiałby@Sasha_A80 - nie chce się wypowiadać w jego imieniu.Ja mam do niego pełne zaufanie i wierzę , że wie co robi. Już po pierwszych logach kazał mi usunąć izolację znad ECU stwierdzając cechy przegrzewania sterownika. Porównywalem mapę z seryjną i zmian jest sporo więc pewnie jest tam co poprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 24.08.2019 o 09:41, frisco napisał: To jest konkretnie model LS4288331. W dniu 24.08.2019 o 10:46, kudlatypawelek napisał: Potwierdzam - na ich trop pomógł mi wpaść właśnie @frisco. Pamiętaj, że mowa tu o zestawie na tył. Ja kupowałem online w czesciauto24.pl. B8 + B6 są OK, cześć osób na forum aplikuje zestaw B6 + B6, ale ja po lekturze brytyjskiego forum zdecydowałem się na właśnie taką konfigurację Dzięki! Widzę niestety, że z tej serii są tylko na tył. Twarde to tak samo jak oryginał ? Nurtuje mnie jeszcze ile Spec-B siedzi niżej od zwykłego H6 ? Znalazłem kompletny zestaw H&R -35mm i wydaje mi się to ciekawą opcją, tylko nie chcę żeby przysiadł, bo seria spec-b jest już wystarczająco nisko. // EDIT: Teraz widze, że mają w katalogu jeszcze podwyższające + 35. Jak by nie mogli mieć po prostu normalnych Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez grayfox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 7 godzin temu, grayfox napisał: Dzięki! Widzę niestety, że z tej serii są tylko na tył. Twarde to tak samo jak oryginał ? Nurtuje mnie jeszcze ile Spec-B siedzi niżej od zwykłego H6 ? Znalazłem kompletny zestaw H&R -35mm i wydaje mi się to ciekawą opcją, tylko nie chcę żeby przysiadł, bo seria spec-b jest już wystarczająco nisko. // EDIT: Teraz widze, że mają w katalogu jeszcze podwyższające + 35. Jak by nie mogli mieć po prostu normalnych Lesjoforsy wzmocnione są tylko na tył. Są odczuwalnie twardsze od tyłu OEM, dlatego nie siadają i po załadowaniu auta, tył stoi bardzo ładnie, nie jest opadły. Spec ma większy prześwit niż 3.0R - ma inny zawias i większe koła, więc nie siedzi niżej od zwykłej H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 55 minut temu, frisco napisał: Lesjoforsy wzmocnione są tylko na tył. Są odczuwalnie twardsze od tyłu OEM, dlatego nie siadają i po załadowaniu auta, tył stoi bardzo ładnie, nie jest opadły. Spec ma większy prześwit niż 3.0R - ma inny zawias i większe koła, więc nie siedzi niżej od zwykłej H6. Potwierdzam Z tego co pamiętam to: 3.0R ma 15 cm 3.0R Spec.B M/T ma 15,5 cm 3,0R Spec.B A/T ma 16cm 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się