Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie to w serwisie Subaru nie ma do kupienia nowej maglownicy? Wierzyć się nie chce

Oczywiście że można w serwisie za kawiorową cenę.

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, house_1 napisał:

RHD to nie problem, ale po co Tobie? 

 

Że z rhd nie problem to się domyślam :D Poruszaliśmy temat ewentualnej przekładki jakby robić w tym moim jdmie.

19 godzin temu, house_1 napisał:

Ja trafiłem raz na 10 lat na alledrogo.... i mam. 

 

To faktycznie cieżko o tego magla... ale przy takim deficycie i bryndzy z krótszym to myślę idzie przeżyć nawet z takim od N/A? Ile tam jest różnicy lock to lock? ok 0,5 obrotu pewnie jak w Imprezach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Gaceq napisał:

 

To faktycznie cieżko o tego magla... ale przy takim deficycie i bryndzy z krótszym to myślę idzie przeżyć nawet z takim od N/A? Ile tam jest różnicy lock to lock? ok 0,5 obrotu pewnie jak w Imprezach?

Z tego co mi wiadomo to różnica lock to lock jest 2,8 do 3,2. Nie uważam żeby robiło to jakąś znaczną różnicę przy codziennej jeździe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to różnica lock to lock jest 2,8 do 3,2. Nie uważam żeby robiło to jakąś znaczną różnicę przy codziennej jeździe. 
Dla przeciętnego kierowcy jakim jestem pewnie nie robi to różnicy, dlatego skończy się na tym, że normalną od 2.0 nabedę.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bonless napisał:

Nie uważam żeby robiło to jakąś znaczną różnicę przy codziennej jeździe. 

 

3 godziny temu, Dzixd napisał:

Dla przeciętnego kierowcy jakim jestem pewnie nie robi to różnicy

 

Nie macie niestety racji. Każdy, tak KAŻDY znany mi kierownik Outbacka H6 wsiadając do Legaca pierwsze co zauważa to inny magiel.

Te "pół" obrotu powoduje konieczność przekładania rąk w zakręcie (skrzyżowanie) lub nie....

Robi to robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powoli ogarniam różne tematy i pora się zająć luzami na drążku zmiany biegów. Tych "paskudnych" tulejek (na krzyżaku pod autem,  przy mocowaniach pod autem (front/rear), od strony kabiny) jest całkiem sporo niestety. Gdzie najlepiej kupić to jako komplet, ewentualnie oddzielnie, ale jednak u jednego dostawcy. Pytanie drugie - jakie to są dokładnie numerki części? Tutaj: http://www.uklegacy.com/forums/index.php?/topic/137897-solutions-for-a-spec-b-gear-stick-floppy-sloppy-loose/  znalazłem schemat do 6MT z opisem numerów - czy tym się można kierować w rozmowach z ASO, czy lepiej gdzieś indziej zrobić zakup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisuje z faktury, mam nadzieję, że nic nie pomyliłem, u mnie kilka lat temu było tak:

 

Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035AG030 2szt.

Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035FE030 2szt.

Podkładka dystansowa 35044AG030 1szt.

Podkładka dystansowa 35044FE000 1szt.

Przegub lewarka 35046FE010 1szt.

 

Pozdrawiam!

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nysiopysio84 - pięknie dziękuję, za pomoc. Powiedz mi plz, czy sam krzyżak też musiałeś wymieniać (na liście nie widzę wyszczególnionego)? Druga sprawa - zamawiałeś części w ASO, czy w sklepach online?

 

BTW - 35035C oraz 35036 nie widzę u Ciebie, czyli nie wszystkie kawałki wymieniałeś :D ?

Edytowane przez kudlatypawelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2019 o 18:54, kudlatypawelek napisał:

@nysiopysio84 - pięknie dziękuję, za pomoc. Powiedz mi plz, czy sam krzyżak też musiałeś wymieniać (na liście nie widzę wyszczególnionego)? Druga sprawa - zamawiałeś części w ASO, czy w sklepach online?

 

BTW - 35035C oraz 35036 nie widzę u Ciebie, czyli nie wszystkie kawałki wymieniałeś :D ?

 

Sorry za tak długi delay, praca ;)

 

Sprawdziłem jeszcze raz fakturę i jest tylko to co wyszczególniłem jeśli chodzi o wybierak, także nic innego nie było robione, wszystko natomiast robił P.Marek w MTSie, pamiętam, że strasznie lewarek latał, padła diagnoza, te części co napisałem zostały wymienione i od tamtej spory spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej. Długo cieszyłem się, że mimo przejechanych 184000km nic poważnego nie dzieje się z moim Specem, ale niestety zauważyłem, że zaczął wzrastać poziom oleju. Kontrolki nic nie pokazują, jedynie co to na bagnecie stan przekracza poziom max o ok. 1cm. W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego poziom z kolei zszedł do min. Dolałem ok. 05,l i jest na maxa. Wiem, że muszę zdiagnozować problem w serwisie, ale w tej chwili do serwisu mam 600km i zastanawiam się, czy dam radę wrócić. Czy to może wskazywać na UPG?

  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, exit napisał:

Z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Da radę przejechać asekuracyjnie te 600km?

Może i da rade. Tyle, że jeśli olej faktycznie dostaje płynu chłodniczego to pytanie czy pozostałe komponenty (np. panewki) silnika wytrzymają taką trasę. Bąbelki w wyrównawczym masz? Olej zmienił kolor? Sam koszt UPG to raczej bliżej 4k, ale to zależy od serwisu i tego co przy okazji zrobisz mając piec na wierzchu (rozrząd, sprzęgło etc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie zapewni ile to pożyje, bo każda sytuacja może być jednak inna. Ja miałem przedmuch ciśnienia do układu chłodzenia, im szybciej się jechało tym mocniej wywalało płyn chłodniczy zbiorniczkiem przelewowym. Jeździłem tak chyba ponad rok, bo człowiek na początku nie był świadomy, później masa obserwacji, wymian od korka chłodnicy po węże, czytanie forum, szukanie informacji, no i skończyło się na remoncie, ale bodźcem było zagotowanie silnika podczas mocnej jazdy autostradą (tak wiem, mało odpowiedzialne). Ogólnie nie jeździłem za szybko gdy miałem z tym problemy, jedynie sporadycznie aby diagnozować problem, ale raz na prawdę się spieszyłem, był but na autostradzie i ciśnienie wywaliło wtedy tyle płynu chłodniczego, że temp się mocno podniosła, po tamtej akcji kilka miesięcy później motor wylądował na stole. 

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...