Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Moje zdanie jest takie, że jak sam nie zrobisz to za żadne pieniądze nikt Tobie tak nie zrobi. Zabawy jest z tym trochę sam ogarniałem podłogę w tamtym roku. Bez zdejmowania wydechu i wszelkich osłon mija się z celem, może zapytaj o zakres prac i czy po samym czyszczeniu auta możesz zajechać i obejrzeć efekt prac, bo pomazać kitem na rdze to i 750 szkoda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



mi też te 750 zł wydaje się bardzo mało. Widział niedawno jak gość robił konserwację samochodu mojego taty. Rozbierał w zasadzie wszystko od wydechu, przez hamulce, kończąc na boczkach drzwi. Konserwacja "po znajomości" 2500 zł.


W miarę sensowna cena za takie coś. Demontaż spodu do gołej blachy w legacy IV od sanek silnika do tyłu zajął mi z 10 godzin, ale rozkręcałem wszystkie wahacze i inne pierdoły na czynniki pierwsze, bo będą szły do piaskowania. Robiłem też przerwy na focenie i oglądanie. Pewnie mechanikowi który ma podnośnik i robił takie rzeczy zajmie to ze 3 godziny. Czyszczenie i konserwację będę dopiero robić.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, chyba zaryzykuję - nie mam za bardzo alternatywy, nie znam wartszatów w okolicy, które mogłyby się tym zająć (pewnie coś by się znalazło, ale ja nie za bardzo wiem jak ich szukać :/ ). Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2019 o 18:33, kudlatypawelek napisał:

Może macie jakieś spostrzeżenia w tej materii; pewnie ze 5k za robotę w aucie, z którym ślubu nie wziąłem nie jest sensowne, ale znowu poniżej 1k wydaje się "tanio" ..... Spodziewałem się kwoty rzędu 2-3k

 

W zeszłym roku sOBKa zabezpieczałem tutaj:

https://bit.ly/2skSVhJ

 

Z tego co pamiętam wyszło ~1500 zeta.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o montażu oryginalnego subwoofer'a?

Był oferowany jako opcja, niestety moja wersja nie posiada i zastanawiam się nad dodaniem.

Są do kupienia w internecie np.

https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-subwoofer-amplifier-kit~h630sag000.html 

 

Nawet pełne instrukcje montażu czegoś takiego:

 

http://www.trabbic.com/legacy/radio install.pdf 

 

Zastanawiam się tylko czy coś to da w kontekście poprawienia jakości dźwięku.

 

Pchać się w coś takiego czy raczej myśleć o wygłuszaniu drzwi i wymianie seryjnych głośników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, andrzej080985 napisał:

Co myślicie o montażu oryginalnego subwoofer'a?

Był oferowany jako opcja, niestety moja wersja nie posiada i zastanawiam się nad dodaniem.

Są do kupienia w internecie np.

https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-subwoofer-amplifier-kit~h630sag000.html 

 

Nawet pełne instrukcje montażu czegoś takiego:

 

http://www.trabbic.com/legacy/radio install.pdf 

 

Zastanawiam się tylko czy coś to da w kontekście poprawienia jakości dźwięku.

 

Pchać się w coś takiego czy raczej myśleć o wygłuszaniu drzwi i wymianie seryjnych głośników?

Mam taki wyjęty z WRX US Spec, grało nawet spoko z podłączonym, wyjąłem bo zmieniałem audio całkiem, ale mega  basu nie ma choć poprawia jego brzmienie z pewnością :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, frisco napisał:

W Legacy IV jest pod stołkiem kierownika. W każdym razie ten fabryczny sub.

albo jak w wersjach JDM lub US w tylnej półce głośnik a wzmacniacz pod siedzeniem (jako część zestawu McIntosh) B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, R4RE napisał:

albo jak w wersjach JDM lub US w tylnej półce głośnik a wzmacniacz pod siedzeniem (jako część zestawu McIntosh) B)

Ale w US to chyba nie było mcintosha... Zresztą ja mam USDM'a i jedyne suby na jakie trafiłem są właśnie montowane pod stołkiem, w tym samym miejscu co cd-rom nawigacji. Nie widziałem też żadnego US z wstawionym mcintoshem, który by wyglądał na fabryczny dedykowany do tego modelu - czyli z takim samym ułożeniem głównych przycisków (z odwróconym z RHD to widziałem na fotach nieraz, ale to się nie liczy bo to swapy z JDM;). A w JDM to wiadomo, zawsze musi być trochę inaczej - tak dla zasady haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, frisco napisał:

Ale w US to chyba nie było mcintosha... Zresztą ja mam USDM'a i jedyne suby na jakie trafiłem są właśnie montowane pod stołkiem, w tym samym miejscu co cd-rom nawigacji. Nie widziałem też żadnego US z wstawionym mcintoshem, który by wyglądał na fabryczny dedykowany do tego modelu - czyli z takim samym ułożeniem głównych przycisków (z odwróconym z RHD to widziałem na fotach nieraz, ale to się nie liczy bo to swapy z JDM;). A w JDM to wiadomo, zawsze musi być trochę inaczej - tak dla zasady haha

sorry, miałem na myśli JDM i AU :P

Edytowane przez R4RE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Blitzenie najpierw wymieniłem subwoofer z półki na BOSE (OEM głośniki McIntosha grają dobrze tylko jak są nowe :biglol:) ostatecznie jednak go odłączyłem (mechanizm klapy w sedanie brzęczał niemiłosiernie) Skończyło się na wymianie wzmacniacza pod siedzeniem na Alpine i wszystkie niskotonowe w drzwiach również podmienione. Teraz gra jak powinno :lol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, VitoZ napisał:
11 minut temu, ManoLEE napisał:

a to chyba od kolegi @Oczkoo15 :)

Tak, to moje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, R4RE napisał:

Czy to radio wymaga kodowania do konkretnego auta w ASO tak jak EU jednostki? 

 

wait, radia EU trzeba jakoś kodować? Jak wyciągne radio z Legacy IV i włoże do innego legacy IV to nie będzie działać? O.o 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bonless napisał:

Raczej chodziło u wersje UK/JDM. Poliftowe radia w wersji UE (LHD) nie wymagają kodowania.

Dzięki za wyjaśnienie

Ktoś tam kiedyś się skarżył na UKLegacy.com, że nie udało mu się podmienić McIntosha na radio z auta UK bo nie było możliwości zakodowania w JDMie. Byłem ciekaw jak się ma to do montażu McIntosha w wersji EU B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...