Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Skontaktowałem się z MTS Dzierżoniów - owszem dowiedziałem się, że mogę u nich zakupić część do "usztywnienia" lewarka zmiany biegów, ale na moje pytanie jak wygląda pełen zestaw elementów "naprawczych" nie uzyskałem odpowiedzi; szkoda że nie chcieli podzielić się ta informacją bo teraz trudno mi jest zdecydować jakie "kawałeczki" układanki mam zamówić. Mój mechanik nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, które elementy faktycznie nadają się do wymiany i kombinowałem, że zamówię cały pakiet i najwyżej czegoś nie użyjemy. Czy ktoś może dysponuje sprawdzoną listą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
6 godzin temu, OWOC napisał:

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS :wub::wub::wub:

...\

 

 

wszystko OK- ale serio zdjęcia na dojazdówce? Jak je zobaczyłem 1 raz to oniemiałem. Wóz pewnie 110% potencjalne zadowolenie klienta- a zdjęcia bez szacunku do marki:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dymian napisał:

 

 

wszystko OK- ale serio zdjęcia na dojazdówce? Jak je zobaczyłem 1 raz to oniemiałem. Wóz pewnie 110% potencjalne zadowolenie klienta- a zdjęcia bez szacunku do marki:P

 

Zgadzam się w 100%.  Szukałem Spec.B w kombi z manualem od dawna (ostatecznie na przeczekanie kupiłem Forestera XT...), ale jak zobaczyłem zdjęcia na dojazdówce to od razu straciłem zaufanie do egzemplarza, nie do końca jestem w stanie wyjaśnić dlaczego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dojazdówka to mi się kojarzy z celową taktyka na uniemożliwienie szybkiej jazdy. Bo jeszcze się bąbelki pojawią wiadomo gdzie. Ale może to tylko taka moja spiskowa teoria haha

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Tinuviel napisał:

myslalem ze IV to juz mialy wszystkie a juz na bank H6. Ciekawe, ciekawe - dzieki. 

 

Wg mnie dobrze myślisz. Wszystkie H6-ki miały VDC. Spec. B pojawił się od MY05 i wg specyfikacji ma VDC (Fahrdynamikregelung): https://www.subaru.de/fileadmin/downloads/prospektarchiv/legacy/technische-daten-legacy-allrad-kombi-limousine-mj-2005.pdf

 

21 godzin temu, OWOC napisał:

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS

 

Świetny, wygląda na zmęczonego, ale jeżeli przebieg prawdziwy ...

 

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, dr.elich napisał:

Mój spec B z 2004 nie ma przycisku do wyłączenia VDC

 

Ale czy ma VDC, to jest pytanie?

 

Ale może rzeczywiście na określone rynki, np. PL były wersje bez VDC.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dr.elich napisał:

A jak to sprawdzić czy ma ?

 

 

śnieg, kierownica skręcona, gaz w podłogę :) Jak Ci nie będzie krztusić, hamować, ucinać mocy to tc/esp/vdc wyłączone/brak. Można też prościej - ruszyć szybko na śliskiej nawierzchni (luźnej albo mokrej) i zobaczyć czy się kontrolka od kontroli trakcji zaświeci. 

 

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2019 o 23:20, Tinuviel napisał:

 

 

hmm, zdjecie 11. Nie da sie wylaczyc ESP? o.O Myslalem ze e kazdym jest ten przycisk.

 

Pewnie nie ma ESP, więc nie ma czego wyłaczać ;)

Ja w przedlifcie GT Spec B też nie mam przycisku bo brak ESP :superhero:  Kopie jak chce, bąki też robi i nic się nie zaświeca.  A zamiast tego systemu kicajce dali składanie lusterek :biglol:

 

DSC_0678.thumb.JPG.caf06366c631d747941f1e8b82b1ff31.JPG

 

10 godzin temu, Tinuviel napisał:

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

 

Na sucho na wprost w automacie nie idzie jej zgubić ;)

 

 

Jedynie jak się przyłoży na skręcie to dupę wtedy podrywa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Tinuviel napisał:

 

 

śnieg, kierownica skręcona, gaz w podłogę :) Jak Ci nie będzie krztusić, hamować, ucinać mocy to tc/esp/vdc wyłączone/brak. Można też prościej - ruszyć szybko na śliskiej nawierzchni (luźnej albo mokrej) i zobaczyć czy się kontrolka od kontroli trakcji zaświeci. 

 

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

 

 

a teraz sezon na jakieś koszenie zbóż- połaci ściernisk do dyspozycji B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

20 godzin temu, dr.elich napisał:

Mój spec B z 2004 nie ma przycisku do wyłączenia VDC

 

U mnie to samo, VDC brak, również mam spec'a z 2004r, ktoś tu kiedyś gdzieś pisał, że jednak nie wszystkie mają kontrolę trakcji, te przedliftowe, bo chyba poliftowe to już wszystkie.

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rok produkcji 2005 i już mam kaganiec. Potwierdzam to co napisał @Gaceq - japońskie wersje albo mają to jakoś inaczej zrealizowane jeśli chodzi o kontrolę trakcji, albo w ogóle tego nie mają - prześledźcie sobie ogłoszenia w JPN - praktycznie żaden oferowany egzemplarz nie ma tego przycisu - czy to przedlift, czy polift :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...