Jump to content

_Peter_

Nowy
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About _Peter_

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy sedan MY06 2.0 NA DOHC 165 KM
    Forester XT MY07
    Moto: Yamaha WR250X

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki. W czeluściach forum znalazłem przydatny diagram:
  2. Zgadzam się w 100%. Szukałem Spec.B w kombi z manualem od dawna (ostatecznie na przeczekanie kupiłem Forestera XT...), ale jak zobaczyłem zdjęcia na dojazdówce to od razu straciłem zaufanie do egzemplarza, nie do końca jestem w stanie wyjaśnić dlaczego...
  3. Jasne, w teorii nie ma problemu z rozwiązaniem o którym piszesz - liczyłem jednak na szczegóły od kogoś kto już to przerabiał, np. które przewody odpowiadają za sygnał do subwoofera w fabrycznej wiązce. Nie jestem biegły w tych tematach i nie mam namiarów na ogarniętego elektryka który mógłbym mi z tym pomóc.
  4. Wymieniłem w Foresterze XT MY2007 radio na Sony xav-ax200, oryginalne wyglądało tak: Niestety, po wymianie radia subwoofer w bagażniku nie działa. Z tego co zdążyłem się zorientować, fabryczne radio ma wbudowany wzmacniacz który ten subwoofer obsługuje i uruchomienie go z aftermarket'owym sprzętem nie jest trywialne, lecz możliwe poprzez np. dołożenie małego wzmacniacza. Czy komuś udalo się to osiągnąć? Sugestie, że fabryczne głośniki i tak nie grają i trzeba je wymienić prosiłbym zachować dla siebie - jestem zadowolony z tego jak bardzo poprawił się dźwięk po wymianie jednostki - niedziałający subwoofer działa mi jednak na nerwy i chciałbym go wskrzesić za wszelką cenę. Za rozwiązanie oferuje nagrodę.
  5. Dzięki @msi, jestem tego faktu świadomy.
  6. @OWOC czy mógłbyś sięgnąć do swoich nieprzepastnych zasobów wiedzy i znaleźć coś o tym egzemplarzu? :-) @Than_Junior Czy to nie jest przypadkiem Twój stary egzemplarz? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-spec-b-manual-krajowy-ID6ATjXJ.html#c86ff36029
  7. Abstrahując od realnej wartości tych aut - skoro na rynku niemieckim ceny w dalszym ciągu również są wysokie, jak np. tu: https://www.mobile.de/pl/Samochod/Subaru-3.0R-Aut.-F1-Navi-Leder-Xenon-Klima/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:23500_10_,frn:2006,frx:2010,pwn:147/pg:vipcar/260725586.html to po prostu dziwi mnie, skąd nagle tak atrakcyjne ceny na rynku szwajcarskim egzemplarzy w teorii godnych uwagi.
  8. Dzięki, mój entuzjazm szybko opadł... Jeżeli po takiej cenie ktoś go sprzedawał, to za ile był kupiony w Szwajcarii... To raczej nie wróży dobrze.
  9. Od zawsze nastawiałem sie na 6MT, ale znaleźć takiego w nadwoziu kombi graniczy z cudem. Obawiam się, czy ten automat jednak za bardzo nie "dławi" tego silnika - po tym wszystkim co wyczytałem mam wrażenie, że nie poczuję różnicy z obecnym 2.0 DOHC 165 KM z 5-cio biegową skrzynią manualną.
  10. Masz mnie. Tak naprawdę zainteresowałem się głównie tym egzemplarzem: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-h6-3-0-spec-b-bilstein-szwajcar-aso-ID6AegvN.html#c86ff36029 ale nie chciałem wklejać linku w obawie przed konkurencją w zakupie.
  11. Dzięki @OWOC, jestem świadomy tej oferty i nawet chce go obejrzeć, ale tak naprawdę to szukam Spec.B.
  12. Czy ma ktoś może doświadczenie z handlarzem Subaru z okolic Lublina? Od dłuższego czasu stoi u niego parę Legacy H6 ( w tym Spec.B) w dość wysokich cenach i zastanawiam się, czy warto się nimi zainteresować. Przykładowo: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-h6-3-0-lift-szwajcar-zarejestrowany-ID6Axwdf.html#c86ff36029
  13. Piękna maszyna...docelowo za rok/dwa na takie coś chciałbym się przesiąść. Napisz coś na temat motocykla, bo mało o nim w necie. Jak to się sprawuje, jak w turystyce, masz porównanie z innymi motocyklami? Szkoda, że już po sezonie, bo chętnie bym oglądnął maszynę. Zgadza się, jest to mało popularny model - przez cały okres posiadania (od 09.2014) tylko raz widziałem drugą Hyperstradę na drodze... Dużego porównania w turystyce z innymi sprzętami nie mam - wcześniej jeździłem na Suzuki gs500 - ale o dziwo sprawuje się całkiem nieźle. Z dużą szybą z deflektorem nawet jest jakaś ochrona przed wiatrem - ale w tej kwestii typowe turystyki na pewno mają dużą przewagę. Tak jak pisałem, przejechałem nim ponad 1000km w jeden dzień (Dolomity - Kraków) i oprócz typowego zmęczenia nic mi nie doskwierało - pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna, turystyczna kanapa + podwyższona kierownica (zmiany względem Hypermotarda) dużo dają. Jednocześnie na alpejskich przełęczach (wąskie drogi, dużo nawrotek) motocykl rozwija skrzydła i można objeżdżać tłumy na GSach, których tam pełno. (BMW 1200GS) Bardzo ciężko sklasyfikować ten sprzęt - jak mam komuś wytłumaczyć jaki to motor bez pokazywania zdjęć to zawsze mam problem. :-) "Spuchnięte" supermoto (teoretycznie hypermotardy gdzieś głęboko w genach mają właśnie supermoto - wysokie zawieszenie etc.) z turystycznymi dodatkami? Niestety głównie przez wagę do supermoto jednak jest już daleko. Typowy turystyk też to nie jest, to jednak dalej jest Hypermotard (bazowy model) z kilkoma zmianami (kanapa, szyba, podwyższona kierownica, kufry, 2 gniazdka, stopka centralna). Według mnie jest fajnym kompromisem - na tyle mały, że w mieście świetnie daje radę, w trasę z kuframi spokojnie można jechać, po torach (zarówno kartingowych jak i większych, jak Poznań) też już można coś pośmigać. Ciężko znaleźć coś podobnego na rynku. No i na żywo prezentuje się lepiej niż na zdjęciach. Hyperstrada vs Hypermotard: Dodając głos do dyskusji o sprzętach na początek - mimo, że Ducatem zaliczyłem sporo różnego rodzaju szkoleń to tymczasowo przesiadam się na Yamahe wr250x (supermoto), właśnie żeby podszlifować umiejętności nie bojąc się potencjalnego uszkodzenia motocykla. Im dłużej jeżdżę, tym bardziej sobie uświadamiam, że trzeba było od czegoś takiego zacząć (mała pojemność, lekki) - w mojej skromnej opinii w ten sposób można dużo szybciej robić postępy, nie walcząc ze sprzętem a skupiając się na poprawie techniki.
  14. Apropo Ducati, może kogoś zainteresuje: https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-hyperstrada-821-hypermotard-821-ID6zgdTn.html#xtor=EREC-55-[id1]-20171030-[diplayLink]-1307652@1-20171030180626 Bez kufrów bocznych idealny na miasto, dopakowanym zaliczyłem raz Alpy i raz Korsykę w tym przelot 1000km+ w jeden dzień. :-) Po Poznaniu też da się pojeździć.
  15. To miałem na myśli pisząc o szablonie w treści ogłoszeń. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-pelen-serwis-przebieg-tylko-80-tys-stan-fabryczny-4x4-ID6yXGGw.html
×
×
  • Create New...