gpruszko Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ja mam 3 lato, zima i podjezdzawki również , 3 komplety felg, 6 kompletów opon i to tylko do swojego auta a to ponoć wciąż mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ygrek, a trzeba się "trzymać" ET53 czy moga być ET45 ?? Myślałem o ATS DTM GOLD 17x7.5 5x100 a te mają ET45, choć na stronie zakazanej firmy jest SI STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ygrek, a trzeba się "trzymać" ET53 czy moga być ET45 ?? Myślałem o ATS DTM GOLD 17x7.5 5x100 a te mają ET45, choć na stronie zakazanej firmy jest SI STI mozna et45, ja mam u siebie o takim odsadzeniu i jest lepiej niz seria (ze wzgledow estetycznych) bo IMO et53 za bardzo gina w nadkolach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ygrek, a trzeba się "trzymać" ET53 czy moga być ET45 ?? Myślałem o ATS DTM GOLD 17x7.5 5x100 a te mają ET45, choć na stronie zakazanej firmy jest SI STI Wszystko mozna - proponuje jednak sprawdzic czy Ci wejda bez problemu na Brembo (no chyba ze masz inny hamulunek), zeby nie bylo akcji ze obcieraja o zaciski. Ja na lato mam 18" SpeedlineCorse, niby zdjete z Subaru, niby z duzym hamulunkiem, ale... no wlasnie to ale - musialem zalozyc 6mm dystanse, inaczej felgi moglyby robic za pufki w domu Ta strona czasami pomaga http://www.waxtum.com/auto/rechner/et.html , ale tylko czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Na co zwrócić uwagę przy zakupie felg na zimę ?? Takie ATS DTM Competition będą OK ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Takie ATS DTM Competition będą OK ?? Będa ok. Sam mam takie tylko że na lato, bo na zimę to trochę duzo ramion do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Sam mam takie tylko że na lato, bo na zimę to trochę duzo ramion do czyszczenia. OK. też tak zrobię, zostawię oryginalne na zimę. Potrzebuję opinii ułatwiającej wybór felg. Znacie te modele ?? Cena ok.2500/kpl : BK RACING BK984 ATS DTM Competition Cena ok.4000/kpl OZ ULTRALEGGERA Spedline 2113 lub 2120 ten droższy kpl.byłby raczej ostatecznością i możliwy dopiero wiosną. Nie wiem czy ma sens taki wydatek do cywilnej jazdy :? Dziś też będę oglądał oryginalne używki i nie wykluczam, że ze względu na dobrą cenę skończę na seryjnych :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasec Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Mam pytanko, czy ktos z Was orientuje sie moze czy do WRX-a 03 wejda felgi (tzn. czy nie beda obcierac) 8x17 ET 35 z opona 225/45 bo mogę kupić w atrakcyjnych pieniądzach a sprzedający mnie zapewnia, ze na pewno będzie wszystko w porządku - co do tego mam wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 ATS DTM Competition Bierz ATS - dobra, wytrzymała markowa felga za rozsądną kasę. W dodatku jeżeli jest to pozycja dedykowana przez ATS do Subaru to ma odpowiedni otwór centralny (nie potrzebujesz tych wkładek plastikowych) i pasują orginalne nakrętki więc wszystko jest Plug&Play Mam pytanko, czy ktos z Was orientuje sie moze czy do WRX-a 03 wejda felgi (tzn. czy nie beda obcierac) 8x17 ET 35 z opona 225/45 Nie! Ja w swoim WRX miałem na zimę felgi 7x16 z ET35 i z oponą 205/55R16 było absolutnie na styk z przodu i z tyłu. Tak więc z opona 225 na bank będzie obcierać z tyłu na dobiciu i z przodu będzie poza obrysem (no chyba że zrobisz mega negatywy to sie górą schowają. Tu masz linke co by sprawdzić to co napisałem: http://www.waxtum.com/auto/rechner/et.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Mogą ci trzeć opony o nadkole, przynajmniej wg. tego [ Dodano: Sob Gru 05, 2009 8:50 am ] Tu masz linke co by sprawdzić to co napisałem: http://www.waxtum.com/auto/rechner/et.html to mnie uprzedziłeś Bierz ATS - dobra, wytrzymała markowa felga za rozsądną kasę w tej kwestii masz bezwględnie rację. Niestety nie widziałem ATS na "żywo" a na zdjęciach tu : mają nieciekawy kolor, inny niż na fotach z 4***. OZy i Speedline mają piękny "miedziany" odcień i są poprostu łande Mógłbym do wiosny uzbierać kaskę tylko byłby to w moim przypadku wydatek typowo dla lansu :???: nie mogę znaleźć w necie zdjęć ATS na Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasec Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Nie! Ja w swoim WRX miałem na zimę felgi 7x16 z ET35 i z oponą 205/55R16 było absolutnie na styk z przodu i z tyłu. Tak więc z opona 225 na bank będzie obcierać z tyłu na dobiciu i z przodu będzie poza obrysem (no chyba że zrobisz mega negatywy to sie górą schowają.Tu masz linke co by sprawdzić to co napisałem: http://www.waxtum.com/auto/rechner/et.html Dzieki za pomoc!!! Bede w takim razie szuka cos w rozmiarze 7x17 (ewentualnie 7,5x17) ET 45-55 z oponkami 225/45 R17 i wtedy przynajmniej bede mial pewnosc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 nie mogę znaleźć w necie zdjęć ATS na Subaru Zaraz poszukam mojego i wkleję [ Dodano: Sob Gru 05, 2009 11:24 am ] Znalazłem takie: + link do lepszej jakości: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15c ... a6da5.html mają nieciekawy kolor, inny niż na fotach z 4***. To fakt na żywo są ciemniejsze, ale jak czyste to naprawdę ok. Poza tym czy musza być złote? Bo występują chyba fabrycznie w 3-4 kolorach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Poza tym czy musza być złote? Do niebieskiego STI nie podobają mi się inne, auto traci swój charakter. [ Dodano: Sob Gru 05, 2009 10:30 am ] Znalazłem takie: rzeczywiście ładnie wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Do niebieskiego STI nie podobają mi się inne, auto traci swój charakter. Muszę w końcu zrobić zdjecie na moim 3kpl czyli na niedawno nabytych Antracytowych BBS-ach i muszę powiedzieć że jest przekozak, wg mnie lepiej niz na złocie [ Dodano: Sob Gru 05, 2009 11:34 am ] O dokładnie na tych: http://moto.allegro.pl/item766605598_la ... _cena.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasec Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Znaowy mam pytanie Czy ktos z Was próbował zalozyc i jezdzic oczywiscie na felgach w WRX-e 7x17 ET 38 opony 215/45 bo nie wiem czy nie beda trzec? Jak ktos przeprowadzal podobne próby to prosil bym o pomoc. Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Znaowy mam pytanie Czy ktos z Was próbował zalozyc i jezdzic oczywiscie na felgach w WRX-e 7x17 ET 38 opony 215/45 bo nie wiem czy nie beda trzec? Jak ktos przeprowadzal podobne próby to prosil bym o pomoc. Z gory dzieki ET jest złe, pewnie felgi z Golfa 4 masz? ET ma byc 45-53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Jak zmierzyć ET felgi? (wiem, powinno być napisane, ale jeśli nie wierzę w to co widzę? ) Z prób, które przed chwilą zrobiłem (seryjne 17x7" WRX EU i coś 18x7,5") wychodzi mi, że bez zdjęcia opony się nie obejdzie (a i wtedy będzie trudno). Jako "środek symetrii" felgi (względem którego ET się mierzy) bierze się nie środek odcinka między zewnętrznymi krawędziami felgi, tylko środek odcinka między jej ścianami wewnętrznymi (zapewne tymi, o które opierają się zewnętrzne strony ścian bocznych/stopki opony). Mam rację? BTW. Jeśli poprawnie odczytuję tą felgę 18x7,5" to WRX potrafi też jeździć na ET42 + 225/40R18 - na oponach nie widać śladu po żadnym obcieraniu (i ja żadnego obcierania nie pamiętam z jazdy). Chyba wyjdę przed dom zobaczyć, czy nie mam zaklepanych nadkoli... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 a co powiecie na felgę 17x7,5" ET38 (ATS DTM) przy oponie 225/45/17 ? przy kącie 1.3' nie powinna obcierać ale to jest tylko 0.25 cm luzu - właściciel twierdzi, że na seryjnym zawieszeniu w WRX 02 kombi nic mu nie obcierało... czy ktoś z was spotkał się z taką konfiguracją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Mont, skad wziales cene OZtów? jeszcze 4 miesiece temu kosztowaly 650zl/szt fajna lekka felga. 7,5x17 wazy jakies 7,3kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 A gdzie w Polsce kupie Speedline Corse 2113? W tym sklepie widzialem http://www.maxtuning.pl/index.php?dzial ... =corse&f=6 ale zero kontaktu, na maile nie odpowiadaja. [ Dodano: Sob Sty 30, 2010 3:11 pm ] Umarli wszyscy czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 ktoś zna te felgi? http://www.inovit.pl/tuning.php Myślałem o dwóch kompletach zima 16" białe, lato 17" złote do WRX 06. Nie wiem tylko który wzór, tarmac złoty na lato a STVI na zime białe albo na odwrót? Redline jeszcze są ładne :/ Fajnie, że mają galerie i można je porównać na samochodach, dużo Subarek :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajem77 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam Zainteresowanych. Z początkiem listopada 2009 roku kupiłem w łódzkim salonie Subaru, w promocyjnej cenie, kpl. 17" alufelg sygnowanych przez Subaru Deutschland. http://patrz.pl/zdjecia/anzio-winterdri ... x100-et-48 (tak wyglądają) Niestety jazda na krajowej 1 od Włocławka do Łodzi zakończyła się pokrzywieniem wszystkich alu (profil 45). Osobiście uważam, że na polskie drogi muszą być kute, gdyż nawet spokojna jazda (jak w opisywanym przypadku) może doprowadzić do uszczerbku finansowego. Cóż zatem zrobić? Prostować, co automatycznie podniesie cene - słabych moich zdaniem alu - do niebotycznej jak na kiepską jakość, czy też kupić nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ktoś zna te felgi? http://www.inovit.pl/tuning.phpMyślałem o dwóch kompletach zima 16" białe, lato 17" złote do WRX 06. Nie wiem tylko który wzór, tarmac złoty na lato a STVI na zime białe albo na odwrót? Redline jeszcze są ładne :/ Fajnie, że mają galerie i można je porównać na samochodach, dużo Subarek :grin: Ja mam biale 16", ST VI http://picasaweb.google.com/witold.grzy ... 8528329170 (tu sa prawie biale, hahaha). Felgi nie sa z gornej polki, normalne dobre felgi do normalnego jezdzenia. Z wad to odpadaja dekielki (2 szt.) w szybkich zakretach, a pierscienie centrujace nie sa odporne na wysokie temperatury To drobiazgi, bez dekielkow wyglada lepiej (przedstawiciel obiecal przyslac nowe w ramach reklamacji), a pierscienie wytoczylem z aluminium. Podobno te felgi nie sa jakies super mocne (alunetik pisal ze z gowno-czegos-tam czyli ze nie kute), ale zjechalem na nich komplet opon i na wywazaniu kolejnych wyszlo ze sa idealne. Na pewno wygladaja swietnie i sa bardzo lekkie. Zaciski WRX 4-tloczki wchodza z mega zapasem, a o blotnik nic nie zawadza. Jesli bylbys zainteresowany zakupem to daj znac, do Imprezy juz mi nie potrzebne, a do Legaca to chyba tylko 15" bede zakladal (to taka koncepcja z tego tygodnia). Mam na nich zimowki 205/50/16 w bdb stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vip3r Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Cześć, ponieważ spędziłem nieco czasu szukając zdjęć różnych felg na foresterach (żeby zdecydować które wybrać) chiałem się podzielić sensownym linkiem z wami: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ter-19106/ myślę że pasuje w tym temacie i może się przydać nie tylko mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Tak, to jest dobry, znany czesci z nas link :wink: Ale dobrze ze trafil do tego watku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się