Skocz do zawartości

Ygrek

Użytkownik
  • Postów

    682
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ygrek w dniu 18 Marca 2011

Użytkownicy przyznają Ygrek punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowsze
  • Auto
    Jest: Zuffenhausen i Affalterbach
    Było: STi SE nr.5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ygrek

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

17

Reputacja

  1. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Kiera z 356 czy 912 ?
  2. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Jest w Warszawie jeden taki garaż co ma kilka sztuk Ja tam 3-4 w roku na pielgrzymkę jeżdżę
  3. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Ano nie kupiłem, owczy pęd chyba wtedy zadziałał, finalnie zostałem przy flat six
  4. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Miałem każdy z powyższych, mam nadal też co nieco, widzę że urban legend Ci się włączyło Jak dbasz to masz, ale 3 cylindry to ja chętnie w kosiarce, ale nie w aucie 280KM... taka moja prywatna opinia.
  5. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Nie zamawiałem tego auta, żeby na nim zarabiać. Odbiór miałem na koniec stycznia.
  6. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    pozycja za kierownicą brak miejsca na ewentualny kask widoczność (lusterko plus wyświetlacz) brak możliwości połączenia pakietów dźwięk z głośników 3 cylindry (żywotność silnika) i kilka innych dupereli mój wniosek - nie moja bajka, to nadal tylko Toyka
  7. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    Tak, miałem demówkę na cały dzień. To wystarczyło żeby zmienić zdanie.
  8. Ygrek

    GRubo przesadzony Yaris

    A ja swojego odsprzedałem, nie moja bajka zupełnie...
  9. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    HUDa mam już w 3 aucie, dla mnie jest genialny, zwłaszcza w Dresowozie jest mocno rozbudowany, mam wszystko przed nosem, bez odrywania łap od kiery. Wszyscy narzekają na wysoko ustawione siedzenia, więc trzeba będzie pomyśleć o kubłach. Lane assist itp są wkur..., ale czujniki martwego pola już chciałbym mieć, zwłaszcza że dla mnie będzie to miejski zapierdalacz z ikrą, a nie torowa broń. Pyanie jaką robotę robi Torsen i czy da się to ogarnąć później, bo fegli i opony i tak zawsze wymieniam jak rękawiczki (do Solberga miałem 4 komplety ). Ofkorz, że napiszę co i jak, czekam na info jak auto już będzie "uzbrojone" u dealera.
  10. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    Ten olej po 3k km wyglądał słabo , za to ten wydech brzmiał juz naprawdę zacnie, a to tylko lekkie turlanie się po warsztacie Nie rozumiem tylko, dlaczego w EU nie można zamówić obu pakietów jednocześnie, totalnie bez sensu. Carwow też im to wytknęło. Śr/Czw będę miał GRa na krótkie testy, zobaczymy jak to jeździ. Termin odbioru to na razie końcówka Marca 2021.
  11. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    Seryjne 718 jest do wożenia dupy wokół komina i weekendowe wypady z żoną lub kochanką A GT4, no morda mi się śmieje jak tylko kubełki z 918 zobaczę... Nie Ty jeden Gratki
  12. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    PDK ma tą ogromną zaletę, że to jest mega szybka skrzynia, no i wygodna Wiadomo, że takie GT4 z manualem pewnie będzie lepiej trzymało cenę, ale jest z tymi skrzyniami i w GTS i w GT4 jeden problem, zajeb... długa dwójka, niestety w modelu 2020 jest tak samo. Są poprawki do tej skrzyni oczywiście, ale wtedy bye bye gwarancja. Poza tym, Boxster/Cayman GTS 4.0 N/A to chyba najlepsza opcja na rynku obecnie, pełna zgoda @turdziGT A ja się nie zgodzę, bo to jest genialny wóz jako entry lvl w Porsche, z silnikeim za siedzeniami i rozłożeniem masy, opierd... większość mocniejszych i szybszych aut na torze. Alpine fajny, ale chętnie zobaczę to auto za kilka lat..., ile gratów będzie z niego wypadać i trzeszczeć A co do GT4, mógłbym się rozpisać na kilka stron o tym aucie, ale skoro potrafi objechać Turbo i GT3 na ciasnych torach, to chyba wystarczy za komentarz
  13. 19 Września 2008, a w Listopadzie już miałem Solberga na podjeździe
  14. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    Ostanie 718 GTS/GT4 4.0 N/A to tylko i wyłącznie manual, jest ich sporo na rynku. PDK dopiero od 2021 roku.
  15. Ygrek

    Co zamiast STI MY15

    Porsche Approved to święty spokój w temacie uszkodzeń mechanicznych (silnik/skrzynia itp), poza tym żeby dostac Approved to auto musi przejść przegląd ponad 100 punktów kontrolnych i musi być w specyfikacji fabrycznej, włącznie z homogolowanymi oponami. Koszt approved zależnie od modelu od ok 700€ za Caymana np do ok 2k€ za Paname. Warto poszukać auto, które już ma approved, wiesz co kupujesz. Dość istotne jest także to, że możesz to przedłużac do 15 lat lub 150k km... Co do kosztów serwisowych - jak weźmiesz swój olej, to w Macanie 2.0 zamkniesz sie w 2-3k PLN, zależy czy dojdą klocki, filtry kabinowe i takie tam. Przy tych podstawowych modelach w gamie Porsche, ceny naprawdę niewiele odbiegają od innych aut premium. Poza tym, są na rynku firmy, które specjalizują sie w Porsche, więc po gwarancji są spece, którzy to ogarniają i mają dostęp do wiedzy i częsci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...