Jump to content

Jacool

Użytkownik
  • Content Count

    485
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Jacool last won the day on January 10 2012

Jacool had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutralny

About Jacool

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. załóżmy że skorzystam z waszych rad i przesiądę się na 205/50 to czy wówczas typy lukass'a z cytowanego przeze mnie wcześniej postu są nadal do rozważenia? I jeszcze raz jak na ich tle wypada lm-32? kiedyś do STi popularna na forum była lm-25 ale to dawno było, teraz jest nowy model - pytanie czy równie dobry? dzięki za pomoc
  2. Renault Clio III RS Cup - wolnossąca ośka bez szpery (narazie ) i 200 KM
  3. w przypadku GY UG8 Perf różnica to niecałe 120 PLN na komplecie a wolałbym pozostać przy seryjnym rozmiarze pytanie tylko czy dobra opona w rozmiarze 205/50R17 jest nadal dobrą oponą w innmym rozmiarze (konkretnie 215/45R17)?
  4. W zależnosci od budżetu i osobistych upodobań czy sympatii do jakiejś marki ja wybierałbym coś spośród: Goodyear UG8 perf., Dunlop 4D, Conti TS830P, Semperit Speed Grip2, Fulda kristal controll HP, Uniroyal. Miałem jeszcze wpisać Nokiana, ale w tym rozmiarze wystepuje w zdecydowanie słąbszym bieżniku WRA3, a nie w niełym WRD3. Czy do hot hatch'a o wadze ok. 1250kg i rozmiarze opon 215/45/17 też byś polecił jak wyżej, jak na tym tle wypada blizzak lm-32. Jadę na narty w połowie stycznia i muszę do tego czasu kupić jakąś dobrą zimówkę bo ze starą WRG2 się nie odważę. z góry dzięki serd
  5. Harvester, zajrzyj do tego wątku :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=150572&view=unread#unread bo miałem ten sam problem jakiś czas temu i wówczas również rozważałem KAPSA, koniec końców po rezebraniu DCCD okazało się że płytki popękały i uszkodziły koła zębate w DCCD które są nienaprawialne (oficjalnie) więc zmieniłem całe DCCD, niemniej płytki widziałem a co do szczegółów to pytaj Bryka bo to On je dla mnie zamawiał i składał więc myślę, że ma w tym temacie jakieś doświadczenie pozdr
  6. pogubiłem się :roll: , to do czego właściwie szukasz tego zawiasu :?: jak wsadzisz do (jak wnioskuję) wyeksploatowanego już nieco GC8 twardy gwint, który nie wybiera nierówności (czytaj chińsko-tajwańskie budżetowe gówno) to Ci się buda rozejdzie w mgnieniu oka :wink: ale zrobisz jak uważasz, twoje zdrowie, nerwy, pieniądze (kolejność nieprzypadkowa)
  7. Jacool

    Tactrix

    wgrywałeś też kabelkiem VAG KKL :?: dokładnie, powszechnie mówi się że nadają się one tylko do czytania błędów ale jak się okazuje nie tylko. sprawdzałem kabel w STI MY04 i MY05 i w obu przypadkach nie było problemu
  8. jak kupowałem jakieś 3 lata temu to nie wiedziałem jeszcze że jest możliwość odbudowy serii, pewnie wybrałbym wtedy tą właśnie drogę bo seryjny zawias jest naprawdę fajny, choć Teinowi też nie mam wiele do zarzucenia.
  9. nie ma czegoś takiego. model STi w USA wszedł od 2004 roku (w zasadzie to chyba końcem 2003) razem z faceliftingiem (blob). Bug w USA był tylko w specyfikacji WRX i do tego zubożonej. Jeśli masz możliwość kupić zawias od STI MY04 US-spec czerwony na grubej sztycy to warto, bo to fajny zawias (pod warunkiem że nie jest już nadszarpnięty przez ząb czasu)
  10. Jacool

    Tactrix

    ja w STi 2004 US-spec zgrywałem mapę programem ECU Flash używając kabla KKL dedykowanego do Volkswagena (tfu :wink: ), mapę modyfikowałem w Romraiderze i wgrywałem ją z powrotem ECU Flashem - wszystko to oprogramowanie open source więc za free - powodzenia
  11. u mnie seryjne Kayaby najpierw zaczęły lekko pukać, potem napierd!@#!@$ aż wreszcie dodatkowo jeszcze skokowo działać zatem wnioskuje, że z grubsza w taki sposób objawia się ich zużycie (choć sprawność amortyzatora była jeszcze OK - tzn. ok 75-80%). Zmieniłem na Teina i po problemie, choć jest kilka patentów z rozbieraniem i smarowaniem amortyzatora -> pomaga na jakiś czas (http://www.scoobymods.com/showthread.php/04-sti-rear-strut-repacking-9972.html?). Słyszałem też kilka lat temu że w Zerkopolu naprawiają dokładając jakieś tam tulejki -> ile w tym prawdy, nie wiem.
  12. Jacool

    Tactrix

    zgrać mapę z ECU, zmodyfikować w Romraiderze żeby nie wyświetlał określonego kodu błędu (przy kodzie błędu zaznaczyć Disable), wgrać poprawioną mapę i gotowe. - przynajmniej tak to się odbywało w newage
  13. +1, u mnie było podobnie i wcale się tym nie przejmowałem choć pasażerowie zawsze pytali co tak się tłucze - wystarczyło spokojniej przepinać biegi na pełnym ogniu i już nic nie waliło.
  14. chyba o R26.R idzie :wink: chociaż nie wiem czy w obecnej odsłonie Megane RS nie pobił tego rekordu
  15. Jacool

    Filmy

    Z otwartymi dyframi niewykonalne... Brakuje mi czasami szpery... niestety 3 zeszperowane dyfry w STi rozpieszczają (do puki nie trzeba ich naprawić :wink: ) i spotkanie z otwartym dyfrem w ośce jest bolesnym doświadczeniem nawet na suchym
×
×
  • Create New...