Skocz do zawartości

czemu zdecydowaliście się na zakup subaru?


slesz

Rekomendowane odpowiedzi

Bo niech mi ktoś pokaże auto, które:

 

1. jest w zasadzie śmiesznie tanie w stosunku do tego, co oferuje

2. bardzo dobry napęd AWD

3. 4 drzwi i bagażnik w sam raz na wózek i zapas pieluch na weekend w górach...

4. ...po tych górach jeździ diabelnie dobrze...

5. ...a razie gdyby kierowca równie dobrze nie jeździł, ochroni pasażerów

5. jest stosunkowo ekonomiczne jak na swoje osiągi

6. brzmi jak.. każdy wie jak

7. dzieciaki wieszają jego plakat na ścianie

8. jest na tyle rzadkie, żeby w przeciwieństwie do posiadaczy golfów R32 i S4-rek, kierowcy Imprezy pozdrawiali się na drodze i zagadywali na parkingu

9. jest niebieskie

10. ma spoiler prodrive, którego kogii mi zazdrości i rozpowiada, że jest brzydki! :lol:

 

 

Pokażecie inne spełniające te wymagania, a zmienię od ręki ;-)

Co prawda nie do końca można się z tym zgodzić, bo:

Ad 1. Nie do końc a się z tym zgodzę, bo to jednak auto klasy kompakt i taki 2,0 N/A kosztuje sporo więcej niż inne auta tego segmentu (chodzi o imprezę)

Ad.2 Napęd może i dobry, ale potrafi też na śliskim zaskoczyć - szczególnie przy skręcie i nadmiernym gazie- zupełnie jak RWD.

Ad.5 Może turbo, bo N/A niekoniecznie.

Ad.6 jak wyżej

Ad.7 jak wyżej

Ad.10 jak wyżej

 

Z pozostałymi punktami można się zgodzić :smile:

Subaru - w końcu to nie tylko te z turbo - posiada parę innych rozwiązań, których nie ma cała reszta wozideł i dlatego chyba je tak lubimy. Chociaż trzeba mieć świadomość, że nie ma aut idealnych, a posiadanie Subaru w Polsce czasami wiąże się z pewnymi komplikacjami. Mam na myśli chociażby czas oczekiwania na części zamienne, ilość ASO w Polsce itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 282
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bo niech mi ktoś pokaże auto, które:

 

1. jest w zasadzie śmiesznie tanie w stosunku do tego, co oferuje

2. bardzo dobry napęd AWD

3. 4 drzwi i bagażnik w sam raz na wózek i zapas pieluch na weekend w górach...

4. ...po tych górach jeździ diabelnie dobrze...

5. ...a razie gdyby kierowca równie dobrze nie jeździł, ochroni pasażerów

5. jest stosunkowo ekonomiczne jak na swoje osiągi

6. brzmi jak.. każdy wie jak

7. dzieciaki wieszają jego plakat na ścianie

8. jest na tyle rzadkie, żeby w przeciwieństwie do posiadaczy golfów R32 i S4-rek, kierowcy Imprezy pozdrawiali się na drodze i zagadywali na parkingu

9. jest niebieskie

10. ma spoiler prodrive, którego kogii mi zazdrości i rozpowiada, że jest brzydki! :lol:

 

 

Pokażecie inne spełniające te wymagania, a zmienię od ręki ;-)

Co prawda nie do końca można się z tym zgodzić, bo:

Ad 1. Nie do końc a się z tym zgodzę, bo to jednak auto klasy kompakt i taki 2,0 N/A kosztuje sporo więcej niż inne auta tego segmentu (chodzi o imprezę)

Ad.2 Napęd może i dobry, ale potrafi też na śliskim zaskoczyć - szczególnie przy skręcie i nadmiernym gazie- zupełnie jak RWD.

Ad.5 Może turbo, bo N/A niekoniecznie.

Ad.6 jak wyżej

Ad.7 jak wyżej

Ad.10 jak wyżej

 

Z pozostałymi punktami można się zgodzić :smile:

Subaru - w końcu to nie tylko te z turbo - posiada parę innych rozwiązań, których nie ma cała reszta wozideł i dlatego chyba je tak lubimy. Chociaż trzeba mieć świadomość, że nie ma aut idealnych, a posiadanie Subaru w Polsce czasami wiąże się z pewnymi komplikacjami. Mam na myśli chociażby czas oczekiwania na części zamienne, ilość ASO w Polsce itp.

 

Pedros, jak turbina lepiej chroni pasażerów gdy kierowca nie jeździ dobrze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niech mi ktoś pokaże auto, które:

 

1. jest w zasadzie śmiesznie tanie w stosunku do tego, co oferuje

2. bardzo dobry napęd AWD

3. 4 drzwi i bagażnik w sam raz na wózek i zapas pieluch na weekend w górach...

4. ...po tych górach jeździ diabelnie dobrze...

5. ...a razie gdyby kierowca równie dobrze nie jeździł, ochroni pasażerów

5. jest stosunkowo ekonomiczne jak na swoje osiągi

6. brzmi jak.. każdy wie jak

7. dzieciaki wieszają jego plakat na ścianie

8. jest na tyle rzadkie, żeby w przeciwieństwie do posiadaczy golfów R32 i S4-rek, kierowcy Imprezy pozdrawiali się na drodze i zagadywali na parkingu

9. jest niebieskie

10. ma spoiler prodrive, którego kogii mi zazdrości i rozpowiada, że jest brzydki! :lol:

 

 

Pokażecie inne spełniające te wymagania, a zmienię od ręki ;-)

Co prawda nie do końca można się z tym zgodzić, bo:

Ad 1. Nie do końc a się z tym zgodzę, bo to jednak auto klasy kompakt i taki 2,0 N/A kosztuje sporo więcej niż inne auta tego segmentu (chodzi o imprezę)

Ad.2 Napęd może i dobry, ale potrafi też na śliskim zaskoczyć - szczególnie przy skręcie i nadmiernym gazie- zupełnie jak RWD.

Ad.5 Może turbo, bo N/A niekoniecznie.

Ad.6 jak wyżej

Ad.7 jak wyżej

Ad.10 jak wyżej

 

Subaru - w końcu to nie tylko te z turbo - posiada parę innych rozwiązań, których nie ma cała reszta wozideł i dlatego chyba je tak lubimy. Chociaż trzeba mieć świadomość, że nie ma aut idealnych, a posiadanie Subaru w Polsce czasami wiąże się z pewnymi komplikacjami. Mam na myśli chociażby czas oczekiwania na części zamienne, ilość ASO w Polsce itp.

 

1. Pisalem o WRX, malo jest aut ktore przyspieszaja do setki ponizej 6 sekund, a przy tym kosztuja tyle co vectra z paroma dodatkowymi opcjami (mowie o cenach nowek w UK, bo na kontynencie to wyglada nieciekawie juz)

 

2. Jeszcze bardziej zaskakuje przy odjeciu nogi z gazu w srodku zakretu, ale nawet taka fajtlapa jak ja potrafila to opanowac za pierwszym razem. potem zaczalem czerpac z tego zabawe. :-)

 

5(2) no wlasnie turbo, nie jezdze jak emeryt, w weekend gonilem go na wycieczce praktycznie caly czas na 3 i 4 biegu wciskajac do oporu, a dalej srednia nie chce powyzej 14l/100km skoczyc :-)

 

Reszta pkt pewnie tez nie do konca dotyczy kazdego modelu, pisalem to z mojej perspektywy po prostu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Subaru to Bóg wszystkich zboczeńców samochodowych

 

Przy założeniu wielobóstwa może czasem tak być :wink:

 

Nie ma bigamii ani wielobóstwa, Subaru, albo na piechotę! Nikt mi nie powie że czarne jest czarne, a białe jest białe, jak mawia Miłościwie nam Panujący Wielki Człowiek (to była odrobina ironii z domieszką lekceważenia) Dopuszczone są inne marki tylko i wyłącznie jako tzw. zamienniki - dupowozy, ale kochać można i trzeba Jedyna Słuszną Markę na S! Jak się komuś nie podoba, wyzywam na pojedynek, miejsce: lotnisko Orneta, broń: STI :lol: do pierwszej wysadzonej korby! Amen!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma bigamii ani wielobóstwa, Subaru, albo na piechotę!

 

Mamy na sali ekstremiste :mrgreen:

 

 

Dopuszczone są inne marki tylko i wyłącznie jako tzw. zamienniki

 

Czasem jesteśmy zmuszeni do ich użycia... ale tylko po to aby doświadczyć niesamowitego uczucia końca katorgi po wyjsciu z zamiennika :wink:

 

Jak się komuś nie podoba, wyzywam na pojedynek, miejsce: lotnisko Orneta, broń: STI do pierwszej wysadzonej korby! Amen!

 

Znaczy kroi sie impreza? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęło się od chęci przesiadki na 4x4. W grę wchodził tylko Jeep Grand Cherokee wersja WJ z silnikiem 4,7. Niestety kiedy sie przejechałem wiedziałem, że po przesiadce z plaskacza na wysokie auto mogę mieć problemy z prędkościami w zakrętach. I tak mnie olśniło, że przecież Subaru oferuje Outbacka. I trafiłem na to forum a potem było z górki :)

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był na początku Syn. Wziął i się urodził i z tego szczęścia stwierdziłem, że trzeba by kupić większy samochód. Pierwsza myśł ( o zgrozo, przepraszam ) była Seat Leon bo nie wiem dlaczego. Trwało to na szczęście tak długo, że mi przeszło. W rodzinie turlają się dwie Subarynki, Foryś i Imprezka, więc nagle nie wiadomo dlaczego olśniło mnie. Duży, bezpieczny, bezawaryjny, w cenie do przyjęcia ( czytaj atrakcyjna ) i do tego AWD - Subaru Forester. I od tamtej chwili zaczęły się schody. Miał być z turbiną ale tyle co się ich naoglądałem to większość albo klepana na kowadle albo owce w Szwancarii woziła. I wreszcie trafiłem, blisko mnie, ładniuni wolnyssak. Po 20 minutowym testowaniu i oglądaniu decyzja zapadła i był mój, tylko mój, mój skarb..... Dobra dobra, spokojnie bo zaczynam Tolkienem zalatywać. Tak więc stałem się właścicielem zielonego Foryśka z 2000 roku i gdyby nie wydatki z budową domu rodzina powiększyła by się o jeszcze jednego Subaraka, ale na wszystko przyjdzie pora.

Subaru rządzi!!!!!! Już w nic innego się nie przesiąde. Dla ciekawostki czasami mam okazję pojeździć nowym Nissanem PATFINDER'em i jakoś mi nie leży. Ciekawe dlaczego??? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja postanowiłem siedemnaście lat temu przetrzeć szlak WASZEMU szczęściu . Wtedy na drodze kierowcy subaraków pozdrawiali się . Kierowcy w Merolach na mój widok w Legacu pukali się w czoło i to dawało mi największą radość ! A gdy mój brat w Mercedesie ugrzązł i ja go wyciągnąłem z błota ........bezcenne !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja postanowiłem siedemnaście lat temu przetrzeć szlak WASZEMU szczęściu . Wtedy na drodze kierowcy subaraków pozdrawiali się . Kierowcy w Merolach na mój widok w Legacu pukali się w czoło i to dawało mi największą radość ! A gdy mój brat w Mercedesie ugrzązł i ja go wyciągnąłem z błota ........bezcenne !

 

U mnie nadal sie pozdrawiaja praktycznie wszyscy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja postanowiłem siedemnaście lat temu przetrzeć szlak WASZEMU szczęściu . Wtedy na drodze kierowcy subaraków pozdrawiali się . Kierowcy w Merolach na mój widok w Legacu pukali się w czoło i to dawało mi największą radość ! A gdy mój brat w Mercedesie ugrzązł i ja go wyciągnąłem z błota ........bezcenne !

 

U mnie nadal sie pozdrawiaja praktycznie wszyscy :-)

 

U mnie nikt.... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu SUBARU bo jest to jeden z najbezpieczniejszych samochodów , napęd stały 4 x 4 sprawia że jak jest deszcz, kałuże , śnieg , chlapa to ten samochód dopiero pokazuje co potrafi on po prostu kocha takie warunki , kto nie pojeździ ten nie wie o czym mówię , nie wspominając o osiągach , i o przyjemności z jazdy. To na tyle.

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zrobili przyzwoitego diesla a od zawsze jeździłem dieslem, bo kurs EUR był tak niski , że cena Legacy była podobna do ceny Golfa i nie mogłem nie kupić :grin:

 

Do tego linia Legacy to do bólu "klasyczna elegancja" - taka jaką lubię najbardziej, przy okazji miał napęd 4x4, szyby bez ramek, podwójny wydech i dziurę w masce, no miał w sobie to coś co się albo ma albo nie i co nikt nie wie co to tak do końca jest :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...