Jump to content

cypis

Użytkownik
  • Content Count

    1617
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cypis last won the day on June 20 2010

cypis had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutralny

About cypis

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 05/06/1982

Profile Information

  • Skąd
    gliwice.....a dokladnie z centrum galaktyki
  • Auto
    forek s/tb powered by sti,

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. takie pytanie bo zaliczylem skok i mam drobna ryske na misce olejowej kolo korka spostowego (nim uderzylem) i poci sie olej ktos probowal jakis klejów do alu nie chce mi sie spawac (tzn sciągac miski) a to slad taki na 4mm od korka spustowego...
  2. dobra otwarty dyfer przedni i bedzie krecilo tylem ??? nie probowalem nigdy ale wg mnie nie sila idzie gdzie ma najmniejszy opor czyli kolo na przeciw ?? trzymajac jedna przednie albo kręcac obydowoma tyl bedzie sie krecil, krecac jednym tylnim beda sie 3 krecic (zakladajac znikome opory na napedzie hamulacach itp...) To ja juz nie wiem jak to jest i kiedy sie co dzieje kręcąc jakim kolem......
  3. kolego mylisz pojecia ;p dyferencjał otwary nie ma wiskozy (rodzaj blokady) wiekszośc modeli N/A ma tylko centralna wiskoze. W takim wypadku krecenie ktorym kolwiek (1!!!!) kolem da jedynie taki efekt ze bedzie sie krocilo jedno kolo na tej samej osi nigdy na 2 osiach.Tak masz w wieszosci turbo krecac 1 przednim kolem ogolnie nic sie nie dzieje z tylem. Sa potrzebne 2 osoby ktore będą krecily w ta sama strone Ja ma centralna wiskoze, tylnia wiskoze i przedni dyfer otwarty. Ale wisko to dla mnie sciema nie szpera dobre dopiero mialy sti typ ra 22b lub system dccd reszta to namiastka blok
  4. i daj auto do serwisu .... dlatego ja sam sobie serwisuje i wiem co mam:)
  5. tak przód dyfer otwart krecenie jednym kolem nic sie nie dzieje z tylem przod w przeciwna strone drogie tyl krecac jednym oba w ta sama strone krecac dwoma przednimi albo dwoma tylnimi przynajmniej jedno powinno isc (np na krzyz ) uszkodzona wiskoza krecac ktorym kolwiek czy obydwoma na jednej osi z droga osia nic sie nie dzieje jesli kreca sie na krzyz znaczy ze wisko w skrzyni jest sprawne wg mnie oni upieraja sie ze subaru zawsze ma napedzane 3 kola (krecac jednym przednim tyl powinien isc wg nich ..... ciekawe jak to mozliwe przy otwartym dyferencjale przednim!!!) Klijen wystr
  6. witam Niestety sprzedalem mojego forka i pojawily sie problemy w sumie pisze dla uspokojenia swoejgo sumienia. Klijent po kupnie auto oddal do serwisu (nie subaru jakis tam) i bardzo mnie zdziwilo co stwierdzili ...... Skrzynia biegow do wymiany uszkodzona wiskoza!! Nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzili ale ... Sam skrzynie wymienialem z dyfrem z sti typ r zalana nowym olejem auto ewidentnie szlo z 4 lap pieknie bokiem sie ustawialo i bylo kontrolowalne nawet na sliskim płynnie ruszalo. Panowie w serwisie stwierdzili ze naped nie dziala jak powinien bo subaru ma zawsze 3 koła nap
  7. moze gdzies masz jakies oblodzenie ja tak mialem ...a czesto padaja łaczniki stabilizatora, moze miales pecha do tego niskie temp i sie wyrobiło...
  8. co jeszcze zanotowalem...na postoju wieje tym cieplejsze powietrze im wieksza predkosc nawiewu ustawie. 1bieg letnie -4 gorac i jeszcze jedno auto na postoju wolne obroty letnie powietrze im wiecej gazu daje tym cieplejsze powietrze ..... nie wiem u mnie caly układ mieszania powietrza to jeden wielki wynalazek i rekodzielo pan marek duzo sie napracowal zeby upchac to po prawej stronie auta.... ps Mirek wersja zimowa to kurtka na trasy jak narazie:PPP
  9. Układ był zalewany i odpowietrzany z 3 razy przedmuchiwalem kompresorem weze układ jest drozny. Temeratura płynu stoi idealnie w miejscu.Tem zewnetrza jest ok zgadza sie Jak zwalniam zaczyna grzac cieplejszym a na postoju goraco Chłodnica jest nowa, termostat jest nowy, Zaslepilem wlot powietrza styropianem dalej nic nie pomaga jak jest mniej jak -5C wychladza. Co jeszcze zauwarzylem z nawiewów po stronie pasarzera wieje zimniejsze powietrze niz po stronie kierowcy....
  10. i dupa.......im zimniej na dworze tym chlodniejszym wiele -10C przy 100km chlodne serwa odłaczone:(( Nie wiem nie widzialem zadneo czujnika na podszybiu jedyny jaki mam to w panelu temp wnetrza a jest takowy?? masz fotke jak on wyglada???
  11. ale dalej pytanie co powoduje ze jak szybko jade go przymyka??? moze to nie panel moze jakis bład przy łaczeniu ??watpie czy jest połaczony z czujnikiem predkosci !! Na postoju w aucie jest sauna wolno jadac tez !! Wczoraj wracalem z krakowa A4 i caly czas ok 140kmkm/h ( nie krytykujcie snierzyca była straszna:PP) i mialem cieplo w aucie!!
  12. wyciagam kabelek z jednego serwo i dziala 10sek pracy ale jest opcja ze grzeje na maxa tylko i po wlaczeniu klimy syudzi troszku ) ale opanuje to :)mam taka nadzieje bo do tego panelu nie wiem czy kable mi podpasuja
  13. istrid zmartwie cie mam inny panel:PPP
  14. heheheh nie wiem czy ktokolwiek w pl oprocz mnie ma zamontowanego tego klimatronika ....problem w tym ze wystepowal on tylko na rynek JDM i Pan Andrzej z MTS sporo sie napracowal zeby przelożyć to z lewej na prawa strone.....i watpie czy jakikolwiek serwis w Pl dysponuje softem do tego ((
  15. latem nie ???latem jest wypas bo auto ma tak zajebista klime ze szok !! a szyby parowaly okazalo sie gdy klima dzialala na zewnatrz na szybie kondensowala sie woda taka skuteczna ))) A dzis rozkopalem pol ukladu wodnego prosty jak budowa cepa .....od oslony termostatu ida 2 węże do nagrzewnicy (termostat wymieniony) sa drozne sprawdzilem nagrzewnica tez jest drożna nie znalazlem zadnego zaworku bezpieczenstwa (moze w srodku jest ale nie widzialem 8 bar z kompresora dalem i pełen przedmuch jest. Ogolnie nie ma tam co nie dziala zasilanie nagrzewnica powrót nie wiem jak wyglada to ustrojsto
×
×
  • Create New...