Jump to content

K1_Czarny

Użytkownik
  • Content Count

    299
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About K1_Czarny

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    P1
  1. Czyżbyś zaopatrzył się już w Evo VI? :wink: haha, źle zabrzmiało. niestety jeszcze Evo6 sie nie dorobiłem. Ale pracuje nad tym
  2. http://otomoto.pl/lancia-delta-evolucjo ... 65886.html Pasowałaby w garażu, obok P1 i Evo 6
  3. górną można na dobry klej do szyb na 100 %, nic sie nie stanie, co do dolnej, to raczej mocowanie na śrubach.
  4. Na allegro masz kupe podróbek za grosze. Myśle ze do N/A nic Ci wiecej nie potrzeba. Zamontuj tylko jakoś sensownie a nie na wkrętach do Rygipsu i bedzie cacy pozdrawiam
  5. Można dopisac do katalogu pare sztuk z Zakopanego, do kolekcji. Coupe P1, białe koło, płot P1 Granatowe GT polift, płot STI (na zdjeciach jeszcze z małym spoilerem), złote koło, Srebrne GT polift, płot STI Granatowe Type RA przedlift z elektrownią, chlapacze, płot STI Okolice Zakopanego, oczywiscie możliwy dojazd Tutaj pare poglądowych fotek:
  6. wszytsko fajne w GC8 i to jeszcze coupe
  7. a według mnie to parapet z STi Bug eye do Hawk Eye pasuje jak kij do oka....lipa na maksa.
  8. Miałem i WRXa i GTka.... za zadne skarby bym sie nie przesiadł z GT do WRXa New Age'a. Klasyk czy New Age..... ale bierz STI!! P.S Za 50 000 można niezłe Type R wytargac
  9. Zamówiłem od wolnossacej. Jutro przyjdą, zobaczymy co i jak lucza, wielkie dzięki za pomoc, jak bedziesz w okolicach Zakopca to sie zgłos po ten obiecany browar
  10. Witajcie, Moje zegary uległy destrukcji, szukam więc licznika do wiązki GT 98 (po liftingu). Znalazłem na alledrogo zegar w przywoitej cenie, kostki i układ zegarów sie zgadza, z tym że tarcze są czarne. Czy można zmienic tarczke na GTkowe i taki zegar bedzie normalnie funkcjonował? Czy raczej musze szukac zegarów z turbo? Z racji tego ze temat jest dosc pilny, bo jazda bez zegarów jest 'ciut dziwna', za każdą wartościową porade daje browar i oscypka Pozdrawiam
  11. No cudo, Seweryn ma konkurencje http://moto.allegro.pl/item1048146182_s ... y_sti.html
  12. A gdzie tam, przed!!!! :wink: Hmm...lustrzane odbicie fotki wnętrza, rozumiem?
  13. http://www.allegro.pl/item1028161906_in ... _nowy.html Co myslicie o czyms takim? Podejdzie to do silnika GTkowego 98? Jeśli tak to jakeis dodatkowe mody? Co z Y-pipem? Może lepiej szukac STIowego? Może nie do konca dobry temat na to ale nie chce zasmiecac technicznego takimi pierdołami
×
×
  • Create New...