Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Elena i tak był łaskawy dla Prodrive, bo nie dodał złośliwie, że w 2003 Prodrive zdobył z Petterem mistrza dlatego, że Loeb/Elena mieli team orders w GB, żeby bezpiecznie dowieźć mistrza producentów dla Citroena.

Tak przynajmniej sugeruje Loeb w swojej książce.

Realnie wygląda to na jakiś konflikt personalny Eleny z ludźmi z Prodrive.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Bosman napisał:

Realnie wygląda to na jakiś konflikt personalny Eleny z ludźmi z Prodrive.

 

 

Elena nie wygląda na gościa, który spuszcza uszy po sobie i przytakuje jak każą. 

 

 

Daniel-Elena-988385.jpg

 

 

Pewnie w kolejnej książce albo jeszcze szybciej dowiemy się szczegółów. 

 

 

Bez tytułu.png

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Adi napisał:

 

Może @Fala pomoże

Wqrwil go prodrive.

Seb do niego zadzwonił w sprawie decyzji, że się na pilota nie nadaje. Danos spędził też ileś czasu razem ze swoim kolegą inżynierem na poradach jak zrobić samochód wygrywający Dakar, a tamci zrobili i tak po swojemu. 

+wylicza sukcesy, które jednoznacznie czynią z niego DOBREGO pilota. W komentarzach wszyscy bezapelacyjnie za nim. Wiele osób radzi Sebowi - spadaj z tej stajni :)

Edytowane przez Fala
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Czyli tak :)

Po pierwsze bardzo chcę podziękować Harvesterowi  czyli naszemu Michałowi za zaufanie i możność przygotowywania się do startów jego Babcią.

Wrażenia z jazdy są ogromne po mimo tego że jeździłem wieloma subarakami  to ten jest mega hard korowy.

Jak wiecie w rajdach ścigałem  się  ośkami od tych najmniejszych do R2 i myślę że to dobry kierunek z dojściem do czterołapa ,miałem krótki epizod w toyocie st 185  ale dobrze że nie za długo.

Porównując rajdówki przednionapędowe do Babci to jakby przesiąść się z małego fiata do dużego jeśli są tacy którzy  to pamiętają.

Testy w Kielcach zaliczę do udanych, lecz czekam na testy między drzewami bo tu będziemy mogli ocenić nasze tempo.

Cieszę się że mogę reprezentować Subaru Historic Rally Team oraz naszą ukochaną markę subaru, że Michał z Jackiem pojadą ERC .

Trzymajcie za nas kciuki :)

 

www.youtube.com/watch?v=ZQe3Z-rXcvM

 

 

Edytowane przez JackMichalski
  • Super! 2
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajto wraca do WRC3, w planie 7 rajdów. :thumbup:

 

EAGER KAJTO RETURNS FOR WRC3 TITLE TILT

Popular Pole Kajetan Kajetanowicz will return to WRC3 this season to chase a maiden world title.

 

 

https://www.wrc.com/en/news/2021/wrc3/eager-kajto-returns-for-wrc3-title-tilt/?fbclid=IwAR2cVl8cApR5Wxix5HZH7RBV219He4IUKmuEbQeugWxV-uPPsUVM0oI0RE8

 

 

230321_Kajto-livery_01_7e7a9_f_1400x788.jpg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Bosman napisał:

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

 

Zobaczymy co będzie ale scena historycznych rajdów będzie się prężnie rozwijać.... 

 

Nie bez przyczyny, głosami kibiców Pryczkowóz został samochodem medialnym tegorocznego 49 Rajdu Świdnickiego Krause. 

 

 

 

 

166191856_4002685736420821_349720840867196431_n.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Bosman napisał:

Rozumiem to. Nie bez przyczyny nie mogę się rozstać z rajdowym e30, bo dla mnie już nawet e46 jest jakieś takie za wielkie, za ciężkie, za cywilizowane i za mało z nim walki, a co dopiero nowsze konstrukcje :)

 

 

Ja jeszcze nie wiem czy mam żałować sprzedaży rajdowego e30...  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

Byly grupy 2 i 4 potem grupa B potem grupa A potem WRC i  RC1. Normalna kolej rzeczy wydaje mnie się a Rally 1 to chyba od F1 ?

Do puki jest silnik spalinowy nie ma się co bać gorzej bedzie jak po czasie zniknie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Bosman napisał:

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

1. moze w końcu będzie jakiś w miarę porządek... zresztą przecież określenia te dotyczą grupy... nazywać je nadal można WRC, w skrócie co się zmienia:

 

w klasie RC1 dopuszczone samochody grupy Rally1 

w klasie RC2 dopuszczone są samochody grupy Rally2, Rally2 Kit, NR4, S2000-Rally, R4

w klasie RGT dopuszczone są samochody grupy RGT

w klasie RC3 dopuszczone są samochody grupy Rally3 (nowość, bardzo ciekawa konstrukcja)

w klasie RC4 dopuszczone są samochody grupy Rally4, R2, R3, 

w klasie RC5 dopuszczone są samochody grupy Rally5, R1

 

to tak jak my startujemy Skodą Fabią Rally2 evo, a i tak każdy mówi, że jedziemy "R5tką" ;)

 

2. myślę, że będzie wiele rajdów oficjalnie bez kibiców, jednak i tak znajdą się oni na odcinkach.. myślę, że strefy serwisowe będą zamknięte dla kibiców, jednak z odcinków nikt ich jakoś szczególnie wyrzucać nie będzie.. 

 

Co do hybryd, w gruncie rzeczy elektryk będzie sobie pracował w strefie serwisowej, na dojazdówkach, na odcinkach już wszystko będzie jak należy ;) 

o masę bym się nie martwił...

 

aż mi się przypomniało gdy w 2011 roku 2litrówki zostały zastąpione przez 1.6 - wtedy tez miał być koniec wrc itp itd.  jakoś zeszłoroczne samochody wcale tak źle się nie prezentowały... ktoś tęsknił za 2litrówkami? ;)

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...