Jump to content

Rajdowe dyskusje 2021


Recommended Posts

Teraz, przymar napisał:

 

 

Edited by przymar
Link to post
Share on other sites
  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeśli pozwolicie zaśmiecę trochę temat i skrobnę parę zdań o ostatnim Tarmacu w końcu od strony zawodnika   Z góry przepraszam za długi tekst     Po pierwsze, patrząc na to co sie dzieje wok

Będę reprezentował naszych co prawda nie Yetim tylko jakąś tam seryjną N14 ex sprt ale niech będzie poważnie to nie mogę się doczekać. Dzięki Marasowi mam szanse wsiąść do nowego dla mnie auta. Ciek

Witajcie! Chciałbym Was zaprosić do polubienia mojej nowej strony na FB. Nowi forumowicze pewnie mnie nie do końca kojarzą, ale starsi na pewno potwierdzą, że będzie tam baaardzo dużo o Subaru :).

Posted Images

Elena i tak był łaskawy dla Prodrive, bo nie dodał złośliwie, że w 2003 Prodrive zdobył z Petterem mistrza dlatego, że Loeb/Elena mieli team orders w GB, żeby bezpiecznie dowieźć mistrza producentów dla Citroena.

Tak przynajmniej sugeruje Loeb w swojej książce.

Realnie wygląda to na jakiś konflikt personalny Eleny z ludźmi z Prodrive.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Bosman napisał:

Realnie wygląda to na jakiś konflikt personalny Eleny z ludźmi z Prodrive.

 

 

Elena nie wygląda na gościa, który spuszcza uszy po sobie i przytakuje jak każą. 

 

 

Daniel-Elena-988385.jpg

 

 

Pewnie w kolejnej książce albo jeszcze szybciej dowiemy się szczegółów. 

 

 

Bez tytułu.png

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, chojny napisał:

Ni du, du po francusku

 

Może @Fala pomoże

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Adi napisał:

 

Może @Fala pomoże

Wqrwil go prodrive.

Seb do niego zadzwonił w sprawie decyzji, że się na pilota nie nadaje. Danos spędził też ileś czasu razem ze swoim kolegą inżynierem na poradach jak zrobić samochód wygrywający Dakar, a tamci zrobili i tak po swojemu. 

+wylicza sukcesy, które jednoznacznie czynią z niego DOBREGO pilota. W komentarzach wszyscy bezapelacyjnie za nim. Wiele osób radzi Sebowi - spadaj z tej stajni :)

Edited by Fala
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.03.2021 o 15:53, szubaru napisał:

 

jeden taki ma wystartować :)

 

 

rajd amatorski a tu kilka R5 na liście :biglol:

Tańsze to od testów więc dużo załóg woli pojechać taki rajd .

Link to post
Share on other sites

  Czyli tak :)

Po pierwsze bardzo chcę podziękować Harvesterowi  czyli naszemu Michałowi za zaufanie i możność przygotowywania się do startów jego Babcią.

Wrażenia z jazdy są ogromne po mimo tego że jeździłem wieloma subarakami  to ten jest mega hard korowy.

Jak wiecie w rajdach ścigałem  się  ośkami od tych najmniejszych do R2 i myślę że to dobry kierunek z dojściem do czterołapa ,miałem krótki epizod w toyocie st 185  ale dobrze że nie za długo.

Porównując rajdówki przednionapędowe do Babci to jakby przesiąść się z małego fiata do dużego jeśli są tacy którzy  to pamiętają.

Testy w Kielcach zaliczę do udanych, lecz czekam na testy między drzewami bo tu będziemy mogli ocenić nasze tempo.

Cieszę się że mogę reprezentować Subaru Historic Rally Team oraz naszą ukochaną markę subaru, że Michał z Jackiem pojadą ERC .

Trzymajcie za nas kciuki :)

 

www.youtube.com/watch?v=ZQe3Z-rXcvM

 

 

Edited by JackMichalski
  • Like 2
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Bosman napisał:

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

 

Zobaczymy co będzie ale scena historycznych rajdów będzie się prężnie rozwijać.... 

 

Nie bez przyczyny, głosami kibiców Pryczkowóz został samochodem medialnym tegorocznego 49 Rajdu Świdnickiego Krause. 

 

 

 

 

166191856_4002685736420821_349720840867196431_n.png

Link to post
Share on other sites

Rozumiem to. Nie bez przyczyny nie mogę się rozstać z rajdowym e30, bo dla mnie już nawet e46 jest jakieś takie za wielkie, za ciężkie, za cywilizowane i za mało z nim walki, a co dopiero nowsze konstrukcje :)

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Bosman napisał:

Rozumiem to. Nie bez przyczyny nie mogę się rozstać z rajdowym e30, bo dla mnie już nawet e46 jest jakieś takie za wielkie, za ciężkie, za cywilizowane i za mało z nim walki, a co dopiero nowsze konstrukcje :)

 

 

Ja jeszcze nie wiem czy mam żałować sprzedaży rajdowego e30...  ;)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Bosman napisał:

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

Byly grupy 2 i 4 potem grupa B potem grupa A potem WRC i  RC1. Normalna kolej rzeczy wydaje mnie się a Rally 1 to chyba od F1 ?

Do puki jest silnik spalinowy nie ma się co bać gorzej bedzie jak po czasie zniknie.....

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Bosman napisał:

https://pl.motorsport.com/wrc/news/hyundai-zostaje-w-mistrzostwach-swiata/6004178/ 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/what---s-behind-the-wrc---s-new-2022-regulations-/

 

Fajnie że Hultaj zostaje, ale...

Do tej pory jakoś wypierałem tę wiedzę o hybrydach w rajdach, ale chyba nieuchronnie zbliżamy się do końca wspaniałej ery prawdziwych WRC.

1. Po pierwsze po 24 latach najszybsze auta mają się już nie nazywać WRC, tylko jakieś Rally1. Komu to przeszkadzało????

2. Widząc co hybrydyzacja zrobiła z F1, trzeba w tym roku jechać na tyle rajdów WRC, na ile tylko się da i wpuszczą publiczność (będą takie?);

3. Na samą myśl o hybrydach plug-in(?!?) w połączeniu z mniejszym skokiem i prostszymi elementami zawieszenia strach się bać, jakie to będą krowy w porównaniu z obecnymi genialnymi WRC;

4. Czy ktoś wie, jaka ma być masa tych aut?

5. Czy ja dobrze słyszałem, że cały ten zespół hybrydowy ma działać tylko na dojazdówkach, a na oesach robić za balast?

 

Spieszmy się kochać WRC, itd......

 

1. moze w końcu będzie jakiś w miarę porządek... zresztą przecież określenia te dotyczą grupy... nazywać je nadal można WRC, w skrócie co się zmienia:

 

w klasie RC1 dopuszczone samochody grupy Rally1 

w klasie RC2 dopuszczone są samochody grupy Rally2, Rally2 Kit, NR4, S2000-Rally, R4

w klasie RGT dopuszczone są samochody grupy RGT

w klasie RC3 dopuszczone są samochody grupy Rally3 (nowość, bardzo ciekawa konstrukcja)

w klasie RC4 dopuszczone są samochody grupy Rally4, R2, R3, 

w klasie RC5 dopuszczone są samochody grupy Rally5, R1

 

to tak jak my startujemy Skodą Fabią Rally2 evo, a i tak każdy mówi, że jedziemy "R5tką" ;)

 

2. myślę, że będzie wiele rajdów oficjalnie bez kibiców, jednak i tak znajdą się oni na odcinkach.. myślę, że strefy serwisowe będą zamknięte dla kibiców, jednak z odcinków nikt ich jakoś szczególnie wyrzucać nie będzie.. 

 

Co do hybryd, w gruncie rzeczy elektryk będzie sobie pracował w strefie serwisowej, na dojazdówkach, na odcinkach już wszystko będzie jak należy ;) 

o masę bym się nie martwił...

 

aż mi się przypomniało gdy w 2011 roku 2litrówki zostały zastąpione przez 1.6 - wtedy tez miał być koniec wrc itp itd.  jakoś zeszłoroczne samochody wcale tak źle się nie prezentowały... ktoś tęsknił za 2litrówkami? ;)

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jedyne za czym tęsknię to ALS

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...