Jump to content

zajcev

Użytkownik
  • Content Count

    414
  • Joined

  • Last visited

About zajcev

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/05/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Krakow
  • Auto
    Lexus IS 200
  • Zainteresowania
    RWD, Rajdy - Wódka - Dupy

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.galersiaswiatla.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A dlaczego karę czasową, w RSMP : 10.1.2. Za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego w czasie trwania rajdu nakładane będą następujące kary:  pierwsze wykroczenie — kara pieniężna w wysokości 2000,- PLN,  drugie wykroczenie — kara czasowa 5 minut,  trzecie wykroczenie — wykluczenie z rajdu. więc na szczęście zawsze to pierwsze wykroczenie kończy się jedynie na finansowej stracie.. - chociaż nie zawsze, bo w tamtym roku były przypadki, że na rajdzie zawodnicy nie otrzymali karty wykroczeń
  2. miałem podobnie, zresztą aż nie mogłem uwierzyć, że to "Joey " ...
  3. inną kwestią jest to, jakie mają opony do dyspozycji w Szwecji? nie siedzę teraz w temacie tego rajdu, ale chyba na Szwecję do dyspozycji był tylko kolec, więc jak na kolcu jechać po błocie? problemem jest regulamin, który zabrania korzystania z innych opon chociaż z tego co widziałem, warunki już się poprawiły..
  4. i co cię w tym boli? bardzo ciekawa dyskusja się wywiązała pod tym zdjęciem na facebookowej grupie ( https://www.facebook.com/groups/forumsubaru/ ) aż sam się w nią włączyłem pomimo, że mało się tam udzielam Ogólnie wywnioskowałem, że gaz to zło, powinno się karać wszystkich co gazują samochody jest to wiocha i w ogóle
  5. Tak tylko weź pod uwagę w którym miejscu doszło do uderzenia, w tym miejscu jest tylko jedna rurka, która po prostu się poddała, nawet przy tej prędkości to już jest dość duża siła..
  6. Procentowo ilość nieukończonych rajdów jest zbliżona, jednak należy wziąć pod uwagę to, że jak Colin kończył rajd to z reguły punktował, tytuł Mistrza Świata, 25 wygranych rajdów, 42 razy na podium, 476 wygranych odcinków
  7. Może coś z gazem, źle wyregulowali, różnie z tym BRC bywa, miałem w jednym samochodzie ich instalację
  8. Dla mnie bohaterem tego rajdu jest Bouffier, wygrał większość odcinków, bardzo szkoda awarii, bo myślę, że pomimo minutowej kary, walczyłby o zwycięstwo, to tylko pokazuję jakim jest znakomitym kierowcą. Mam nadzieję, że tytuł powędruję do niego w tym roku, bo zdecydowanie wg mnie jest nr 1 w tegorocznych RSMP.
  9. i o tym właśnie mówię, dlatego Pirelli w chwili obecnej to wg mnie dawny DMACK. Na ile sukcesy RK to zasługa Pirelli czy po prostu talent RK. Trudny mówić o zasłudze Pirelli, kiedy ciągle w wypowiedziach słychać negatywne opinie. Jumpman - jak najbardziej, jednak jak widzisz, to wszystko to czas przeszły, od momentu kiedy nie są oficjalnymi dostawcami, tak na prawdę opony są jakie są. Ford kiedyś też wygrywał rajdy i zdobywał mistrzostwa
  10. A może to talent RK? Może na DMACK'ach również wygrałby kilka OS? Novikov w 2012 dał radę Nikt poza RK nie robi spektakularnych wyników na tych oponach, a wygrana superOS przez Prokopa nie przemawia do mnie. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
  11. Co łączy Pirelli i DMACKi? to że nikt z czołówki na nich nie jeździ i to że zawodnicy tak jak narzekali na DMACK'i, narzekają na Pirelli. Dlaczego mam ich nie porównywać? Co takiego cudownego jest w tej oponie? Na jakim najlepszym miejscu został sklasyfikowany w tym sezonie zawodnik startujący na Pirelli? Należy je porównywać, bo jest to podobny produkt, tak jak DMACK nie jest oficjalnym dostawcą, tak samo Pirelli, są konkurentami i należy je porównywać.
  12. Oczywiście, nie twierdzę, że Lotos miał na to wpływ, bardziej chodziło mi o to, że nie wyciągnięto wniosków z przeszłości. Zdecydowano się na opony, na których nie jeździ nikt z czołówki, nie jeździ nikt kto "podgryzałby" czołówkę. Zdecydowano się na eksperyment, podobnie jak z DMACK. Można się domyślać, że coś było "uzgodnione" na linii RK - Pirelli i dlatego padł taki wybór, co nie znaczy, że była to dobra decyzja.. Co do promocji opony, właśnie kiepsko to wypada, bo ciągle słychać narzekania na Pirelli, więc nie wiem jak to z tą promocją jest.
  13. Tak mnie zastanawia, wiem, że pewnie cała ta sytuacja jest spowodowana tym, że nie było innej możliwości, ale czy czasem nie jest tak, że powielane są te same "błędy" ? W momencie gdy prawie nikt nie jeździł na DMACK'ach, zespół Lotos WRC (chyba taka wtedy nazwa była) z Michałem K. jako kierowcą, zdecydował się na starty na tych oponach. Produkt nowy, jeszcze wtedy raczkował, podobna sytuacja teraz z Pirelli. Współpraca z Motosport Italia wiadomo jak przebiegała, kolejny raz zdecydowano się na Włochów i A-Style, efekt - znamy. W efekcie mamy cały sezon "szarpaniny". Nie wiem jak to wygląda od wewnątrz, ale patrząc na to z dystansu, można odnieść wrażenie, że ktoś się przeliczył.
×
×
  • Create New...