Skocz do zawartości

Co zamiast Outbacka?


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Nie wiem jak Wy uzyskujecie takie rabaty? Mówimy o aucie nowym, skonfigurowanym do produkcji czy roczniku 2019 z placu?

Coś tam na temat flot, polityk cenowych itd. Wydawało mi się, że wiem. I albo mnie w tym VW oszukują, albo nie umiem negocjować. Obecnie zamawiam do firmy 6 Passatów w konfiguracji cennik za 160k zł. Poproszę o ofertę z rabatem 20%. To „ciut więcej” oddaję temu, kto mi taką ofertę przyniesie. 

 

Czasy są teraz inne niż kiedykolwiek.

 

 

W 2019 dostałem 17% w Skodzie na auto z placu i sfinalizowałem. Miałem oferte na passata comfortline przedlift z rabatem 22% i audi a4 w strasznym kolorze gotland greeen :facepalm: z rabatem 27%(no tu toby musieli jeszcze sporo dołożyć tego rabatu zeby kolor zakryć;)

 

Takie doświadczenia.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dirkdiggler napisał:

audi a4 w strasznym kolorze gotland greeen :facepalm: z rabatem 27%(no tu toby musieli jeszcze sporo dołożyć tego rabatu zeby kolor zakryć;)

 

Kwestia gustu, ale wg mnie ten kolor jest całkiem, całkiem. Taki trochę Subarowy ;) Tutaj akurat A6-la.

 

James Baggott on Twitter: "And here she is. The lifestyle spec ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michał W. napisał:

Szósta generacja Outbacka i Volvo V60 Cross Country od "Redlinie Reviews".

Oba mi się bardzo podobają. 

Bardziej w tym porównaniu do outbacka powinni przyrównać v90 CC. Ale test przyjemny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę, że g-man do Outbacka przesiadł się z Forestera. Taki sam up-grade zrobiliśmy w 2012 roku i byliśmy bardzo zadowoleni. Żona tym Outbackiem jeździ do dziś ale zaczęła przebąkiwać, że po 8 latach mogłaby zmienić już auto. Jest wątek to mogę poteoretyzować co zamiast Outbacka 3.6. Czy w obecnej ofercie Subaru w Polsce jest auto, które może zastąpić H6 - pytanie dla mnie niestety retoryczne. W USA pojawił się Outback 2.4 z turbiną, który jest interesującą propozycją na następcę, ale powiedzmy, że szukamy auta, które będzie krokiem naprzód pod względem dynamiki i komfortu.  2.4  ma te parametry zbliżone  do H6. Podobny problem występuje z autami z segmentu premium, którymi żona jeździła na jazdach próbnych: BMW X3, Volvo XC60, V60 CC, Audi Q5, Mercedes GLC. Wszystkie z 2.0 turbo. Dynamika i komfort jazdy na podobnym poziomie. Oczywiście auta te mają ładniej zaprojektowane wnętrza i nowocześniejsze kokpity, ale po przesiadce z H6 nie ma efektu wow, szczególnie jeśli chodzi o jazdę. Dynamika jest akceptowalna z komfortem różnie - najbardziej rozczarowała Q5, Najprzyjemnie jechało się w volvo V60 CC. Spróbowała jeszcze Lexusa NX hybrydę, ale auto u mnie oblało totalnie testy dynamiczne. Przy okazji przejechaliśmy się też Lexusem RX 450h - i to jest auto, które spełniło kryteria i żony i moje.  Jak by co,  teoretycznie już  mam wybranego następcę. 

 

A gdyby tak Subaru wpadło na pomysł, żeby zostawić w ofercie silnik H6 i doprojektować do niego 100 KM silnik elektryczny i jeszcze zaoferowało taki zestaw w Europie.  

 

 

Edytowane przez plejadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, plejadek napisał:

 

 

A gdyby tak Subaru wpadło na pomysł, żeby zostawić w ofercie silnik H6 i doprojektować do niego 100 KM silnik elektryczny i jeszcze zaoferowało taki zestaw w Europie.  

 

 

I wtedy się obudziłem :)

 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam właśnie w serwisie Fiata na odbiór mojej kieszonkowej 500-ki i przeglądałem Stelvio. Jeśli chodzi o silniki to jest dobrze, 2.0 turbo zrobione na 200 i 280 KM, cenowo też bardzo dobrze to wygląda. Wersja B-Tech z 280 km. i tapicerką materiał/syntetyczna "skóra" to ok. 190 tys. zł. Obok stała wersja executive 200 KM z bardzo fajnymi fotelami do wzięcia za 200 tys. Auto po sprawdzeniu ma sporo zalet ale i kilka wad które mocno ograniczają jego miejską funkcjonalność. Po pierwsze taki sobie promień skrętu, po drugie bardzo słabą widoczność do tyłu, skorelowaną z jeszcze słabszą kamerą cofania. W mojej ocenia Alfa jest bardzo ciemna w środku z uwagi na małe okna, warto więc dodać okno dachowe, a to już skutkuje koniecznością zamówienia nowego auta + cena znacznie bliżej cennikowej. Pojazd "z placu" zwykle nie mają też łopatek do zmiany przełożeń, bez czego już nie wyobrażam sobie jazdy. Do tego cenniki zrobione "na Niemca" a więc chcesz mieć schowek musisz dokupić lepsze lusterko. Podsumowując:

Jeśli mówimy o wersjach za 160 - 160 tys. brutto na pewno bym nie brał. Te wersje mają niestety dość tandetne zamienniki dobrych elementów z wyższych wersji, np. wyświetlacz centralny wygląda prawie jak z Forka MY 13, efektywnie obejmuje tylko część ekranu. Za system wypełniający cały ekran trzeba sporu dopłacić. ipt.

 

Jeśli mówimy o wersjach z placu za 190 - 200 tys. brutto to jest już naprawdę auto z klasą. Jednak powiem to jeszcze raz - to nie jest auto dla użytkownika OBK który chce wozić ponton/namiot na dachu, wjechać do lasu, wejść z błota do środka czy przywieźć jabłka z działki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2020 o 08:21, plejadek napisał:

Widzę, że g-man do Outbacka przesiadł się z Forestera. Taki sam up-grade zrobiliśmy w 2012 roku i byliśmy bardzo zadowoleni. Żona tym Outbackiem jeździ do dziś ale zaczęła przebąkiwać, że po 8 latach mogłaby zmienić już auto. Jest wątek to mogę poteoretyzować co zamiast Outbacka 3.6. Czy w obecnej ofercie Subaru w Polsce jest auto, które może zastąpić H6 - pytanie dla mnie niestety retoryczne. W USA pojawił się Outback 2.4 z turbiną, który jest interesującą propozycją na następcę, ale powiedzmy, że szukamy auta, które będzie krokiem naprzód pod względem dynamiki i komfortu.  2.4  ma te parametry zbliżone  do H6. Podobny problem występuje z autami z segmentu premium, którymi żona jeździła na jazdach próbnych: BMW X3, Volvo XC60, V60 CC, Audi Q5, Mercedes GLC. Wszystkie z 2.0 turbo. Dynamika i komfort jazdy na podobnym poziomie. Oczywiście auta te mają ładniej zaprojektowane wnętrza i nowocześniejsze kokpity, ale po przesiadce z H6 nie ma efektu wow, szczególnie jeśli chodzi o jazdę. Dynamika jest akceptowalna z komfortem różnie - najbardziej rozczarowała Q5, Najprzyjemnie jechało się w volvo V60 CC. Spróbowała jeszcze Lexusa NX hybrydę, ale auto u mnie oblało totalnie testy dynamiczne. Przy okazji przejechaliśmy się też Lexusem RX 450h - i to jest auto, które spełniło kryteria i żony i moje.  Jak by co,  teoretycznie już  mam wybranego następcę. 

 

A gdyby tak Subaru wpadło na pomysł, żeby zostawić w ofercie silnik H6 i doprojektować do niego 100 KM silnik elektryczny i jeszcze zaoferowało taki zestaw w Europie.  

 

 

 

Forestera sprzedałem 2 lata temu... zamieniając na Q5, żona jeździ. Teraz rozstałem się z Alhambrą 4drive i przyszedł czas żeby kupić samochód pod siebie a nie pod rodzinę... miał być pojemny, wygodny dla 3 osób na tylnej kanapie, z napędem, automatem i większym prześwitem... Czekałem na nowego Outbacka ale juz dałem sobie spokój. Dostałem bardzo dobrą ofertę na demo w wersji, która może się już nie pojawić więc postanowiłem nie czekać. Jak już wcześniej pisałem z automatu odrzuciłem wszelkie SUV-y... oglądałem różnego rodzaju Kombi i padło na outbacka. Złoty środek. 

 

Lexus RX450H też mi się podobał ale to już jest cena x 2 lekko.... Przy takim budżecie jest już w czym wybierać. Osobiście pewnie bym się skusił na coś co mój znajomy określa mianem "stodoły z lampkami" czyli Q7 lub  nowego Mercedesa GLE.......  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2020 o 08:42, nohol napisał:

 

Gratulacje :thumbup: I w tym samym salonie, co ja odbierałeś :)

 

 

Negocjacje były żmudne :biglol: ale jestem zadowolony... z każdym dniem coraz bardziej.... jeszcze tylko trochę zmian stylistycznych wprowadzę i będzie git. 

Irytują mnie te "srebrne" obwódki wokół świateł przeciwmgielnych i listwa wokół okien... Jak zrobią mi to chłopcy od "wrapping-u" tak samo jak przedni gril to będzie ideał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2020 o 08:01, Michał W. napisał:

VW Passat Alltrack 2.0 TDI w teście „LEFTLANE.PL”.

 

Taki Passat, dokładnie w tym kolorze był/jest do wzięcia spod Krakowa... od dealera. Cennikowo kosmos : 242tys :blink: ale miał wszystko co mógł mieć poza hakiem.... 

Po rabacie nadal był kilkanaście tysięcy droższy od Outback'a... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mechanik napisał:

Gratulacje! Dużo radości, niech służy! 

Wielkie dzięki.. Kupowałem ten samochód bez jakiejś wielkiej podjarki... Ot zdroworozsadkowy wybór... Ale powiem szczerze, że z każdym dniem coraz bardziej mnie kręci ten samochód B)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2020 o 13:59, g-man napisał:

Irytują mnie te "srebrne" obwódki wokół świateł przeciwmgielnych i listwa wokół okien... Jak zrobią mi to chłopcy od "wrapping-u" tak samo jak przedni gril to będzie ideał :D

 

Może niech zrobią Tobie tak :)  Bez tego pałąka u góry nawet niespecjalnie się rzuca w oczy. Tu akurat przy XV, ale i do OBK też się trafią.

Ja rozważam, choć nie kryję, że ponad 1k$ to poszukam na miejscu zdolnego do roboty w stali :) 

 

 

WA-106221_2.jpg

 

Plus połączyć z... i na Plejady jak znalazł. Wyciągarki nie musi być jak dla mnie :)

DSC_0484-Edit_1024x1024.jpg

Edytowane przez nohol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo V60  CC to bardzo fajne auto, ale ma takie sobie silniki. Diesel jest za słaby,  2.0 turbo benzyna jest lepsza ale też nie imponuje dynamiką, dodatkowo jest bardzo paliwożerna. W opcji nie ma wersji hybrydowej. Mimo tego, niestety z przykrością muszę stwierdzić, że  i tak to jest droższa ale i ciekawsza propozycja niż obecnie oferowany w Polsce Outback 2.5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, plejadek napisał:

Volvo V60  CC to bardzo fajne auto, ale ma takie sobie silniki. Diesel jest za słaby,  2.0 turbo benzyna jest lepsza ale też nie imponuje dynamiką, dodatkowo jest bardzo paliwożerna. W opcji nie ma wersji hybrydowej. Mimo tego, niestety z przykrością muszę stwierdzić, że  i tak to jest droższa ale i ciekawsza propozycja niż obecnie oferowany w Polsce Outback 2.5. 

Pełna zgoda. Nie wiem czemu nie dają D5 do V60 CC, tego co w V90 CC. Pewnie chodzi o jakieś pozycjonowanie modeli. V90 to już kobyła, nie każdy chce tak duże auto i myślę, że V60 CC z tym silnikiem byłoby fajnie dynamicznym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2020 o 18:57, plejadek napisał:

Volvo V60  CC to bardzo fajne auto, ale ma takie sobie silniki. Diesel jest za słaby,  2.0 turbo benzyna jest lepsza ale też nie imponuje dynamiką, dodatkowo jest bardzo paliwożerna.

 

Nie jest tak źle ze spalaniem, co prawda piszę na podstawie jazdy obecnym S60 T5AWD ale pali mniej niż ... Levorg. Kierownik ten sam, trasy te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejne zestawienie dziennikarskie porównujące Subaru Outbacka z VW Passat Alltrack 2.0 TDI DSG. 

Wynik do przewidzenia ;), podobny jak w poprzednich testach tych dwóch modeli w innych redakcjach.

https://www.wyborkierowcow.pl/subaru-outback-volkswagen-passat-alltrack-porownanie/?fbclid=IwAR2YsfaW9TfR_QKJ5WGSgD6bmp_GtUUWbAd_Ptmmsqs6kg6j6uX7OSEm8NQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...