BelegUS Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 8 godzin temu, Neutrino33 napisał(a): No proszę Cię - naturalna - naturellement. A tak swoja drogą zrób foty bo sam jestem ciekaw. Z tego co pamiętam fotele w OBK są takie "dzadkowe" a te w Gackach podobno takie bardziej "sportowe" ...chyba tylko w porównaniu do tych z OBK, bo mam nieco odmienne zdanie. Okazuje się, że miałem efekt Mandeli... byłem pewien, że mam u siebie te sportowe w OBK H6 przedlift, dzisiaj poszedłem do auta.... mam zwykłe. A kupiłem takie. Ten kolor <3 Nie wiedziałem że była taka kombinacja tapicerki. Tylko jak teraz wiem, że Legacy ma "sportsitze" to bym chciał sportowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 42 minuty temu, Bonless napisał(a): Można też dodać, że nawet te usportowione mają nie najlepsze trzymanie boczne i podparcie pod uda też takie se Niestety fotele w Legacy to nie jest najmocniejszy punkt. Subaru mogłoby się bardziej postarać przynajmniej w tych mocniejszych wersjach. Akurat się nie mogę zgodzić - fotele w moim OBK to najlepsze fotele jakie miałem do jej pory w Subaru. Przebijają i kubły WRXowe które miałem w GC i kubły z SVXa... ... ale w sumie może istnieją inne marki i mają faktycznie lepsze fotele xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 6 minut temu, BelegUS napisał(a): Akurat się nie mogę zgodzić - fotele w moim OBK to najlepsze fotele jakie miałem do jej pory w Subaru. Przebijają i kubły WRXowe które miałem w GC i kubły z SVXa... ... ale w sumie może istnieją inne marki i mają faktycznie lepsze fotele xD Nie mówię, że są złe ale bardzo im daleko do sportowego charakteru jaki lubię. Po prostu wygodna kanapa Chociaż jeśli chodzi o trzymanie boczne to poprzeczka jest u mnie dość wysoko bo w drugim aucie mam regulowany kubeł Recaro a żona jeździ Civic-em TypeR UFO więc w tym aspekcie Legacy wypada blado Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 34 minuty temu, Bonless napisał(a): Nie mówię, że są złe ale bardzo im daleko do sportowego charakteru jaki lubię. Po prostu wygodna kanapa Chociaż jeśli chodzi o trzymanie boczne to poprzeczka jest u mnie dość wysoko bo w drugim aucie mam regulowany kubeł Recaro a żona jeździ Civic-em TypeR UFO więc w tym aspekcie Legacy wypada blado Ford ST i bmka też bije Subaru mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Godzinę temu, Vercy napisał(a): Ford ST i bmka też bije Subaru mocno Oj tak BMW ma super stołki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Z fotelami w Subaru nie narzekam. Jeśli ktoś lubi typowo sportową/torową jazdę to cały samochód wymaga modyfikacji a nie tylko fotele. Fotele sportowe mają dla mnie wadę jeśli dobrze trzymają w odcinku lędźwiowym to często podczas dłużej jazdy powodują ból pleców. ponadto bardzo głębokie fotele utrudniają wsiadanie/wysiadanie oraz z racji tego wystające elementy fotela ulegają często szybszemu zużyciu. Twardość pianki fotela w OBK/Legacy o których piszemy jest odpowiednia, fotele są po prostu przyjemne w dotyku. Jeśli wybieramy się na szybszą przejażdżkę możemy pomyśleć/zastanowić się nad naszym ubiorem osobistym aby zwiększyć przyczepność do fotela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 42 minuty temu, SubaruLPG napisał(a): Z fotelami w Subaru nie narzekam. Jeśli ktoś lubi typowo sportową/torową jazdę to cały samochód wymaga modyfikacji a nie tylko fotele. Fotele sportowe mają dla mnie wadę jeśli dobrze trzymają w odcinku lędźwiowym to często podczas dłużej jazdy powodują ból pleców. ponadto bardzo głębokie fotele utrudniają wsiadanie/wysiadanie oraz z racji tego wystające elementy fotela ulegają często szybszemu zużyciu. Twardość pianki fotela w OBK/Legacy o których piszemy jest odpowiednia, fotele są po prostu przyjemne w dotyku. Jeśli wybieramy się na szybszą przejażdżkę możemy pomyśleć/zastanowić się nad naszym ubiorem osobistym aby zwiększyć przyczepność do fotela. W przypadku skóry to musiałbys sie ubrac w gumę chyba, no może w jakis zamsz...ale namoczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Jakie tarcze wybrać pod zaciski czterotłoczkowe Brembo? Macie jakieś sprawdzone? Moje nadają się na śmietnik. Biły, przetoczyłem, przestały. Nie minęły dwa miesiące i powtórka z rozrywki. W dodatku hamowanie to też jakieś nieporozumienie, szczerze zastanawiam się nad szukaniem albo alternatywy albo powrotem do seryjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Przy hamulcach to sa pewne zasady sztuki ich przegladu i serwisowania, których należy się trzymac by wszystko po złożeniu działało jak trzeba...ja nie potrafię, ale u mnie po zakupie zrobiony był pełen remont zacisków, założone tarcze Zimmermann i takie same klocki. Po tym zabiegu nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że Legacy nie hamuje i kombinuja z zaciskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ron Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 2 godziny temu, czort napisał(a): Jakie tarcze wybrać pod zaciski czterotłoczkowe Brembo? Macie jakieś sprawdzone? Moje nadają się na śmietnik. Biły, przetoczyłem, przestały. Nie minęły dwa miesiące i powtórka z rozrywki. W dodatku hamowanie to też jakieś nieporozumienie, szczerze zastanawiam się nad szukaniem albo alternatywy albo powrotem do seryjnych. W moim przypadku niecały rok temu wpadł zestaw nawiercanych Zimmermannów Sport i klocki Brembo Xtra, chociaż te wybory bardziej wynikały wtedy z braków magazynowych (mogłem wybrać gładką tarczę, mój zestaw lub później to już sporo droższe zestawy DBA). Przy okazji zrobiona pełna regeneracja zacisków z ich odmalowaniem bo były już mocno pordzewiałe. Jest to zestaw patrząc na ceny raczej ze średniej półki, ale złego słowa powiedzieć nie mogę Chociaż pewnie robiąc większy research i nie będąc ograniczonym czasowo skompletujesz fajny zestaw 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 1 godzinę temu, Neutrino33 napisał(a): Przy hamulcach to sa pewne zasady sztuki ich przegladu i serwisowania, których należy się trzymac by wszystko po złożeniu działało jak trzeba...ja nie potrafię, ale u mnie po zakupie zrobiony był pełen remont zacisków, założone tarcze Zimmermann i takie same klocki. Po tym zabiegu nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że Legacy nie hamuje i kombinuja z zaciskami. Oj brakuje Ci punktu odniesienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 2 godziny temu, Neutrino33 napisał(a): Po tym zabiegu nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że Legacy nie hamuje i kombinuja z zaciskami. Pytanie brzmi: jakie masz hamulce (Legacy H6 czyli największy dwutłoczek 316mm przódi wentylowany jednotłoczek 290mm tył?) i jaki styl jazdy. Dla mnie wymiana "średnich" dwutłoczków 294mm w OBK H6 na set z Legacy H6 / Tribeci (największy dwutłok 316mm) to mod typu must-have. Teraz przygotowują mi się wentylowane jednotłoczki 290mm na tył - totalną kpiną jest dla mnie że Subaru wsadziło do OBK H6 na tył lite 274mm, mniej niż miało Legacy III 2.5 (też lite ale chociaż 290mm)... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Szczerze to ja bym sprawdził jeszcze stan przewodów podciśnienia; Subaru hamulec primary jest na podciśnienie; jeżeli 'normalnie' nie hamuje ale po 'glebie' jednak tak, to może być że tylko awaryjny ci działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 siema, potrzebuje rozpiskę pinów dla lamp od Legacy 2004 (EU vs JDM). Pamięta ktoś może adres strony gdzie były takie manuale i diagramy? mi gdzieś przepadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 9 minut temu, Tinuviel napisał(a): siema, potrzebuje rozpiskę pinów dla lamp od Legacy 2004 (EU vs JDM). Pamięta ktoś może adres strony gdzie były takie manuale i diagramy? mi gdzieś przepadło https://jdmfsm.info/Auto/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 17 godzin temu, BelegUS napisał(a): Pytanie brzmi: jakie masz hamulce (Legacy H6 czyli największy dwutłoczek 316mm przódi wentylowany jednotłoczek 290mm tył?) i jaki styl jazdy. Dla mnie wymiana "średnich" dwutłoczków 294mm w OBK H6 na set z Legacy H6 / Tribeci (największy dwutłok 316mm) to mod typu must-have. Teraz przygotowują mi się wentylowane jednotłoczki 290mm na tył - totalną kpiną jest dla mnie że Subaru wsadziło do OBK H6 na tył lite 274mm, mniej niż miało Legacy III 2.5 (też lite ale chociaż 290mm)... Przepraszam. Zupełnie zapomniałem, że w OBK-u sa te małe komplety. W takiej sytuacji zwracam honor i przyznaję Ci absolutną rację. 18 godzin temu, Herostrates napisał(a): Oj brakuje Ci punktu odniesienia ...byc może, ale wiesz...ja mało hamuję 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dobra, jak to jest z tymi światłami przednimi. Kiedy ten lift był? Światła z 2006 do 2005 wlezą? hmmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 8 minut temu, euyot napisał(a): Dobra, jak to jest z tymi światłami przednimi. Kiedy ten lift był? Światła z 2006 do 2005 wlezą? hmmm? ...a tu już stąpasz po cienkim lodzie bo właśnie chyba w 2006 był lift, ale mogły się zdarzyć egzemplarze z 2005 produkcji zarejestrowane w 2006. W takim wypadku musisz dokładnie wiedzieć czy lampy są z przed- , czy polifta. Sam rocznik może tu być zwodniczy. Czyróżnią sięw jakiś szczególny sposób by je rozpoznać kiedy są poza samochodem ...nie wiem. Na samochodzie to wiadomo. Może po wyjęciu wciąż widoczne jest jakieś wyprowfilowanie pod te spryskiwacze poliftowe (?) Panie @Oczkoo15 , co Pan na to? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Lampy się najmocniej różnią jak spojrzysz na kierunkowskaz - masz takie wzorki. Kształt lampy też nieco inny, ale to już mniej się to rzuca się w oczy po zdjęciu. Nie idzie się pomylić. 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Dziękował. Właśnie tak sądziłem, że ten lift to właśnie był tuż po rozpoczęciu produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Przedlift ma lampy a'la Blob. Polift ma lampy a'la Hawk. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Pytanie mam odnośnie czujnika cofania w skrzyni 6MT, czy to normalne, że on sobie pływa w oleju? Pytam, bo podobno był wymieniany w ASO jakieś 3 lata temu, ale albo został wymieniony tylko na fakturze, albo jest u mnie coś nie tak i szlag go trafił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roradentor Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Cześć, Subaru Legacy 2.0 138km przy przyspieszaniu, a dokładnie wtedy gdy daje gaz do podłogi wydobywają się takie metaliczne wibracje gdzieś jakby z przodu. Co by to mogło być? A swoją drogą szukając jakichś "luźnych" elementów, to zauważyłem że dolot do filtra powietrza strasznie 'biega' przy tym łączeniu, też tak macie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 29 minut temu, roradentor napisał(a): Cześć, Subaru Legacy 2.0 138km przy przyspieszaniu, a dokładnie wtedy gdy daje gaz do podłogi wydobywają się takie metaliczne wibracje gdzieś jakby z przodu. Co by to mogło być? A swoją drogą szukając jakichś "luźnych" elementów, to zauważyłem że dolot do filtra powietrza strasznie 'biega' przy tym łączeniu, też tak macie? Tam w tym zagłębieniu mam wsadzony gumowy element, który to usztywnia i nic nie lata dzięki niemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roradentor Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Godzinę temu, Orear napisał(a): Tam w tym zagłębieniu mam wsadzony gumowy element, który to usztywnia i nic nie lata dzięki niemu. To jest w tym dolocie czy już w obudowie filtra? Czy to jest coś całkiem osobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się