Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Content Count

    2287
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

BelegUS last won the day on February 18

BelegUS had the most liked content!

Community Reputation

809 Wspaniały

About BelegUS

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 04/08/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"
    BP H6

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Recent Profile Visitors

1926 profile views
  1. BelegUS

    Kubica w F1

    Nie zajrzałem, było w artykule po ogłoszeniu sponsora tytularnego.
  2. BelegUS

    Kubica w F1

    Outsourcing do Indii ciężko nazwać technologią.
  3. Zdradzę Wam sekret, bo sam już kupiłem. Nie potrzebujecie zacisków ze Spec B za 700-100zł. Weźcie z Tribeci za 200-300. Bo to ten sam zacisk.
  4. Jak dla mnie w przypadku diesla to całkiem dobre rozwiązanie.
  5. Jak chcesz wsadzać 2.0 SOHC to lepiej od razu rozbieraj to co masz na części. Nieopłacalny interes.
  6. Ale H6 też ma swoje za uszami. Swoje pali. A po założeniu LPG przepala się przez zawory. Nie wiem, czy jak kolegę przeraża remont diesla za 15k chciałby robić przekładkę na H6 za 15k tylko po to, żeby musieć regulować zawory za 5k.
  7. Ja Cię rozumiem. Ale moderacja i ich regulamin niekoniecznie. No ale w wątku Ci wszyscy odradzali. To się serio tak musiało skończyć, szkoda tylko że dużo prędzej niż później. Rozważ swap na benzynę, zwłaszcza jeśli masz jakiegoś sensownego elektromechanika w okolicy.
  8. 1. Słownictwo 2. Jeśli auto było serwisowane w ASO to możesz mieć nadzieje na gest handlowy. Jeśli nie to shortblock bodaj 10-15k kosztuje. 3. Silniki po 2011 były lepsze. Im młodszy tym więcej usprawnień. 4. Swapy na benzynę też bywają wykonywane
  9. Ale co ma kontrolka check engine do stanu oleju? "Zapaliła się kontrolka check engine". To sprawdź jaki błąd został zarejestrowany! Idziesz do lekarza, mówisz że źle się czujesz i na podstawie tego stwierdzenia oczekujesz diagnozy dokładniejszej niż "to coś panu może dolegać"?
  10. Plejady będą, oczywiście. W formie teleporady.
  11. Valvo ATF (jeszcze jako MaxLife) leje do 4EAT Phase 1 w SVXie, do której niby oryginalnie był Dex II. Dużo lepiej chodzi na syntetycznym Valvo - płynniejsze zmiany biegów etc. Próbowałem Dexa II, Dexa III i Valvo ATF, w tym zestawieniu Valvo jest nie do pobicia.
  12. Tak na moje to najlepiej lać to, co producent zalecił, albo chociaż co spełnia normę. W moich 4EAT (ale starszych) stosuje z sukcesami Valvoline ATF (spełnia normę Subaru ATF-HP), do 5EAT lałem ori ATF-HP. Kolorem bym się tak nie przejmował. Olej w skrzyni w moim Legacy zmieniał kolor z czerwonego na żółtawy nawet po kilku tysiącach kilometrów.
  13. A instrukcja mówi o laniu ATF HP?
  14. Pod maską, jak mnie pamięć nie myli to albo okolice kielicha albo gdzieś bardziej z przodu. Po stronie kierowcy. Jak tam nie ma to po otwarciu drzwi kierowcy naklejka we wnęce na słupku albo nad progiem.
  15. Na tabliczce znamionowej też jest. Zrób fotkę to pomożemy
×
×
  • Create New...