Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Posts

    2313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

BelegUS last won the day on February 18

BelegUS had the most liked content!

About BelegUS

  • Birthday 04/08/1992

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"
    BP H6

Recent Profile Visitors

2153 profile views

BelegUS's Achievements

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

995

Reputation

  1. BelegUS

    Tylny dyfer

    Przecież używany dyfer w dobrym stanie to jest groszowa sprawa... ja 4.11 z GD za stówę sprzedać nie umiem.
  2. BelegUS

    Kubica w F1

    Uderz w stół - dyskusja na temat tego, że Hamilton został rasistowsko zwyzywany wstawianiem emoji z małpką pod jego tweetem. Pamiętajcie - białasa możecie nazwać małpą. Ale szlachcica o hebanowej skórze wara.
  3. BelegUS

    Kubica w F1

    A widzisz "drobną" różnicę pomiędzy odmówieniem udziału w dalszym ściganiu a głośnym celebrowaniu zwycięstwa niczym największego w karierze i w pełni zasłużonego po bardzo paskudnym wypchnięciu i skasowaniu głównego rywala, a następnie wyprzedzeniu partnera zespołowego na drodze team orders i pokonaniu jedynie Ferrari ze szwankującym silnikiem?
  4. BelegUS

    Kubica w F1

    Rasiści bo wstawiają emoji z małpą? To mnom wszczonsło.
  5. BelegUS

    Kubica w F1

    Przeklęty Sir Whinelton i jego MaFiA. Mam nadzieję, że od teraz Max już z tym zadufanym w sobie burakiem pójdzie na krótko.
  6. Zapewne z powodu nieregulowanego gazu. Nie widzę innego powodu padnięcia H6 - powodu jak w każdym H4, tylko że w H6 koszt regulacji niektórych zapewne do tego wydatku zniechęca odrobinę zbyt długo.
  7. Nie wiem z jakimi usterkami częstszymi niż w 2.0/2.5 miałeś do czynienia w H6. Mam odwrotne doświadczenie.
  8. Wystarczyło pochylić głowę i nie rzucać się że "Boxer Diesel super bezawaryjny silnik tylko użytkownicy do bani", to by nie było "wycia". O, zmiana frontu, teraz to wina skrzyń biegów. Cudnie Zmiany i redesign silnika, którym mamiono użytkowników (choćby vide wątek dieslowy) miały miejsce czy nie?
  9. Nie przekręcam. Dziwnym trafem "workiem bez dna" nie jest ani będąca w mojej rodzinie przeszło dziesięcioletnia Skoda, nie była takową moja pełnoletnia wolnossąca Impreza 2.0, pełnoletnie Legacy 2.5 ani nie jest Outback 3.0. SVX jest, ale to inna kategoria. Dziwnym trafem w żadnym z tych aut nie przytrafiła się katastrofalna awaria wyceniania z robocizną na blisko 20 tysięcy... ani nie słyszałem, żeby komuś się w tych modelach takowa przytrafiła... nie słyszałem o takich awariach w owych memicznych Passatach, bezpośrednich konkurentach modelu Legacy. A Boxer Diesle 08-11? Nagminnie. Czyli znowu wracamy do wyśmianego w mediach branżowych w całej Polsce "Subaru twierdzi, że jego użytkownicy nie potrafią jeździć"? 186 na ile sprzedanych? Nie wiem jaki to ma związek z tematem. SIP wymienia shorblocki w ramach gestu handlowego w autach, w których taka katastrofalna awaria nie powinna na tę skalę w ogóle występować. Miły gest. Sytuacja która nie powinna mieć miejsca. Czy 1/4 owych Lancii sprzedawanych obecnie na rynku wtórnym jest po wspomnianej awarii? Bo widzi Pan, Boxer Diesli 08-11 i owszem.
  10. Jesteście w stanie stwierdzić nadchodzące pęknięcie wału na takim serwisie przedzakupowym? Docieramy do argumentacji, że Subaru to marka uber-ekskluzywna więc i koszty takie muszą być? Boxer Diesel w jednym rzędzie z Panamerami? Dziękuję za informacje że 10-letnie Subaru to "worek bez dna" i "stare auto". Świetna reklama. Zwłaszcza w kontekście samochodu konkurującego z Passatem w TDI.
  11. Kolejny raz proszę o twarde dowody, panie Andrzeju. Macie, jako sieć dilerska i ASO, takowe. Ostatnim razem na Facebooku też mnie Pan zbył. Żeby Pan nie musiał szukać: Mój wpis edytowałem, bo modernizacja tej abominacji była w okolicach 2011, i od tego rocznika jest też ich znacznie mniej "padniętych" w ogłoszeniach. Reszta argumentacji, pytań i wniosków pozostawiam do dyskusji.
  12. Do rocznika ~2011 to głównie z duszą na ramieniu i lękiem w sercu. ... i mimo tego dalej jesteś na nie chętny?
  13. BelegUS

    Kubica w F1

    Startowało. Okrutna klapa. https://pl.wikipedia.org/wiki/Coloni#Coloni-Subaru_(1990) Ale sam silnik był spoko, tylko nie do F1. Prawie skończył w Koenigseggach. https://jalopnik.com/how-koenigsegg-nearly-built-subarus-flat-12-f1-engine-1790634539
  14. BelegUS

    Kubica w F1

    Ale jego blokowali w tym momencie Bottas z Perezem, a inżynier nie powiedział mu o zbliżającym się Alonso...
  15. Jeśli zacisk się różni (vide różnica w klocku) to chyba faktycznie warto. Tylny zacisk w 'Bece jest w teorii (numer części zacisku i jarzma) inny niż w Specu: http://opposedforces.com/parts/b9_tribeca/en_w10/type_1/brake_system/rear_brake/illustration_1/ Faktycznie w Legacy H6 / 2.0 T / 2.5 T są inne jarzma i zaciski na tyle: http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_24/brake_system/rear_brake/illustration_2/ Więc jeśli już to te wentylowane bym wsadzał. Chyba sam poszukam... Jest kalkulator siły hamowania, jeśli chce Ci się policzyć: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Xhyf2lYRpbPaLdQ4TvYl1EqM5f-F75LKyQmf51sXx7Q/edit#gid=0
×
×
  • Create New...