Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Content Count

    2164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

BelegUS last won the day on May 7

BelegUS had the most liked content!

Community Reputation

476 Wspaniały

About BelegUS

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 04/08/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"
    BP H6

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Recent Profile Visitors

1643 profile views
  1. Ja widziałem i czytałem już dość, żeby lepiej dopytać
  2. Doprecyzuj czy chcesz wersję z silnikiem turbodoładowanym czy wolnossącym. Bo koszty są o rząd wielkości (albo i dwa) większe przy turbo.
  3. Cały problem i tak się rozbija o komputer TCU, jego podpięcie i współpracę z ECU. Ogarnięcie tego Cię u speców kilka(naście) tysięcy sieknie i może być wielotygodniowym/wielomiesięcznym procesem bez szansy na sukces. Źródło: chciałem wsadzić 5EAT do SVXa z 4EAT.
  4. Ja bym wsadził boxera, ale: 1. Nie wchodzi 2. Jest BRZ 3. Mam SVXa
  5. 13B Renesis - 112kg z osprzętem. 231 koni LS7 - 205kg z osprzętem. 460 koni 80 kilo różnicy. Dwukrotność koni różnicy.
  6. A ja bym RX-8 nawet z 1.9TDI wolał niż z Wanklem. Lata pojeżdżawek, spotów, lektury, gier i filmów i nadal nie rozumiem fenomenu silnika, który trzeba kręcić pod niebiosa a i tak nie jedzie.
  7. Ale to w DOHC. Legacy I z 2.0 ma seryjnie kolektor różnoodległościowy i deklarowane przez producenta 115 koni. Impreza I z 2.0 ma seryjnie kolektor równoodleglościowy i deklarowane przez producenta 115 koni. Wnioski pozostawiam Wam.
  8. Znaczy - nie wiem, o jakim kombinowaniu tu mówimy. Sprawy 7 lat temu wyglądały tak: - Wolnossące Imprezy GC miały z przodu hamulce jednotłoczkowe z tarczą 266mm. Takie hamulce mieściły się na każdą felgę (14' na pewno, 13' chyba też) - Wolnossące Imprezy GD, wolnossące Forestery I generacji, Imprezy GC GT (turbo) przed liftem, niektóre Legacy miały z przodu hamulce dwutłoczkowe z tarczą 277mm. Takie hamulce mieściły się na każdą (?) felgę 15'. Na 14' bez szans - Imprezy GD WRX (turbo) na USA, niektóre Forki i Legacy miały z przodu hamulce dwutłoczkowe z tarczą 294mm. Takie hamul
  9. Wątek powstał 7 lat temu. Siedem lat temu miałem 20 lat, wolnossącą Imprezę, byłem studentem, a na pasję miałem całe "czypieńćdziesiąt". Wyrwałem komplet zacisków za czteropak - okazało się, że pod tarczę 294mm, na tamte czasy droga i rzadka rzecz. Ja miałem felgi 15', z nowymi oponami za dwumiesięczne oszczędności, więc hamulca 294mm nie mogłem wsadzić - chciałem 277. Przy próbie podmiany jarzm - na wtedy "wiedza forumowa" była taka, że KAŻDY dwutłoczek ma jarzma wymienne między sobą - okazało się, że jednak nie. Qba który mi pomagał i był mentorem setup miał rozwiązany tak, że -
  10. To jest widzimisie konserwatora, przepis nie precyzuje. Przepisy są ogółem mocno uznaniowe, IMO przy odrobinie bezczelności LPG to "modyfikacja odpowiednia dla epoki" - zwłaszcza że na JDM-land szły Subaru z fabrycznym gazem z tego co pamiętam. EDIT: Kanty nie... może tu jest problem
  11. Skąd to info? Nie widziałem takiego zapisu w PRAWIE (nie widzimisie konserwy), co więcej, przepisy mówią o "modyfikacjach z epoki", LPG się da pod to podciągnąć...
  12. Tymczasem w Polsce... https://www.otomoto.pl/oferta/klapa-tyl-tylna-komplet-subaru-exiga-ID6DmWRl.html? ... skąd. Wszystkich zero posiadaczy Exigi w Polsce pewnie śpi spokojniej wiedząc, że klapa tył do ich auta jest dostępna od ręki.
  13. Jak by mnie na długość ręki do 22B dopuścili to bym przełożył - Gralla Świętego.
  14. DXRacer... ha-tfu na to badziewie które popsuło mi kręgosłup. Wymieniłem na Omegę od SecretLab i teraz na ten przereklamowany i przepłacony szit bym nawet nie spojrzał. Wątpliwą odpustową estetykę taniej ekoskóry w dotyku jak z jakiegoś Kanta czy innego Poloneza zupełnie pomijam.
  15. Bo Kamil robi dobrą robotę. Ja mam termin na wiosnę (tzn. mogłem mieć na grudzień, ale bez zimówek się tam nie wdrapię)
×
×
  • Create New...