Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Content Count

    2296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

BelegUS last won the day on February 18

BelegUS had the most liked content!

Community Reputation

920 Wspaniały

About BelegUS

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 04/08/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"
    BP H6

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Recent Profile Visitors

2031 profile views
  1. Nie wyrobię się z maszyną czasu raczej...
  2. BelegUS

    Kubica w F1

    Szkoda Maxa. Dobrze że szlachciura popisowo spartolił restart.
  3. 5MT jest zdaje się krótsze niż 4EAT.
  4. Pasować fizycznie? Tak. Wymagać np. dłuższego wału napędowego? Wysoce prawdopodobne. Tak jest w SVX. Swapując AT na 5MT trzeba przedłużać wał, przy 6MT nie ma tego problemu. Hm? Jeśli nie zmieniasz przełożenia głównego (FD) to nie musisz zmieniać tylnego dyfra.
  5. Są przy tweeterach, w formie kondensatorów.
  6. Moderacja - to jest serio głupie. Jak będę chciał kogoś odesłać do forturbo czy na inne dwadzieściadwabe to i tak to zrobie w ten czy inny sposób, nie musicie wsadzać kulawych regexpów psujących normalne wypowiedzi żeby temu nieskutecznie przeciwdziałać. DWA CZTERY TURBO miało być.
  7. Wyposażona tylko w 2.nie-ASO na Stany? Zgadnij.
  8. Wiecie, że próbujecie postawić diagnozę jedynie na podstawie informacji, że w aucie jest JAKIŚ problem, prawda?
  9. BelegUS

    Kubica w F1

    Nie zajrzałem, było w artykule po ogłoszeniu sponsora tytularnego.
  10. BelegUS

    Kubica w F1

    Outsourcing do Indii ciężko nazwać technologią.
  11. Zdradzę Wam sekret, bo sam już kupiłem. Nie potrzebujecie zacisków ze Spec B za 700-100zł. Weźcie z Tribeci za 200-300. Bo to ten sam zacisk.
  12. Jak dla mnie w przypadku diesla to całkiem dobre rozwiązanie.
  13. Jak chcesz wsadzać 2.0 SOHC to lepiej od razu rozbieraj to co masz na części. Nieopłacalny interes.
  14. Ale H6 też ma swoje za uszami. Swoje pali. A po założeniu LPG przepala się przez zawory. Nie wiem, czy jak kolegę przeraża remont diesla za 15k chciałby robić przekładkę na H6 za 15k tylko po to, żeby musieć regulować zawory za 5k.
×
×
  • Create New...