Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Content Count

    1925
  • Joined

  • Last visited

About BelegUS

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/08/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Istebna/Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Recent Profile Visitors

1033 profile views
  1. Trzeba by zrobić kopie OF, wczoraj też przeżyłem mikrozawał że leży...
  2. No na pewno nie, "wczesne godziny ranne" to nie jest dla nie-do-końca-technicznego umysłu dobra godzina na nazywanie rzeczy. Ale resztę obserwacji podtrzymuje I tam ma się co "zakleszczyć", tam jest sprężynka/kuleczka - sposobem na sprawdzenie stanu jest "potrząsanie" zaworkiem. W sprawnym/nowym słychać/czuć podskakiwanie, w "zapchanym" tego nie ma - tak pisują na forach Subarowych w JuEsEj i tak było w moim przypadku.
  3. Zawór recyrkulacji spalin. U mnie objawem było... wypychanie bagnetu poziomu oleju silnikowego. Konsekwencją zablokowanego/zastanego PCV może być m.in. zwiększone zużycie oleju. Nt. teorii się niestety nie wypowiem, ale to są obserwacje i opinie jakie zebrałem walcząc z tematem w SVXie
  4. No nie? Jak producenci aut rodzinnych śmią pokazywać rodziny w reklamach!!!1
  5. Choroba, jak ja moją kobietę przekonam że tego potrzebujemy na daczy, a księgowego że mi to do działalności potrzebne... Z Matchboxami jest faktycznie trudno w PL obecnie. SVXy będę ciągnął ze Stanów jak będzie trzeba. Kolekcja jakaś jest W domu rodzinnym więcej tego dużo po dzieciństwie zostało...
  6. Napalam się na to do mojej kolekcji, ale to: https://lamleygroup.com/2019/01/29/matchbox-teased-the-upcoming-subaru-svx-and-polaris-slingshot-daaaaaaaang/ jara mnie bardziej.
  7. Zawór recyrkulacji spalin aka PVC?
  8. Powinien pasować. Spróbuj wymrugać błędy skrzyni: https://www.subaruforester.org/vbulletin/f89/temp-light-flashing-how-read-code-237225/ To nam sporo powie
  9. Masz skrzynię 4.11 z VDC: https://legacypic.uk/transmission/search.php?code=tv1a4yfaab Na tej stronie masz też listę pasujących przełożeniem - patrz tylko na te VTD, ACT-4 (MPT) nie zadziała. Nie zadziałają także te z TZ na początek nazwy - ogółem dobierając patrz, czy skrzynia kupowana jest Phase 2 (można rozpoznać po zewnętrznym, wkręcanym filtrze oleju). Mam tę samą w swoim. Problem z dobraniem polega na tym, że skrzynie VDC (z VTD) są sporo rzadsze (na pocieszenie: dużo lepsze) niż MPT w "codziennych" Subaru. Zaczął bym od znalezienia dyfra 4.11 (są popularne), 4.44 spokojnie sprzedasz (możliwe że nawet ja będę w najbliższych tygodniach/miesiącach potrzebował do SVX) Skrzynia rzucała błędami? Mrugała lampka POWER, zapalały lampki VDC i ABS?
  10. Legacy III 1998, UPG było robione sądząc po czerwonym silikonie wszędzie, na pewno przed (deklarowanym :P) 192k km.
  11. W 1 UPG pada jak muchy, w 3 jak bardziej żywotne muchy ^^
  12. BelegUS

    SVX Alcyone

    Jak im wytknąłem że nie ma w SVX czegoś takiego jak "oryginalny automat z usuniętymi wszystkimi wadami fabrycznymi" to zaczęli ckliwe historie o magicznym warsztacie w Szwajcarii co robi nowe automaty do SVX lepsze niż fabryka. Także no...
  13. Właśnie prawdopodobnie jest. W obrębie jednej "fazy" (Phase) czyli (w uproszczeniu) porównywalnych roczników EJ'ty są zamienne. Amerykanie w GC swapowali 1.8 na 2.2 i 2.5 bez problemu. Silnik, komputer, dzida. Ale warto by się upewnić, nie wiem jak zabawki pokroju zmiennych faz (1.6 w tym roczniku je miało, czy tylko 2.0?) wpływają na cały proces. Na pewno w GC proste NA SOHC dało się wymienić na inne proste większe NA SOHC.
  14. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-subaru-brat-pickup-ID6BJyDw.html? Na Wałbrzych!
  15. Kurde, przez chwile myślałem że Złomgac już jest tak brudny, że tablicy nie widać Odpozdrawiam Umyję w tym tygodniu
×
×
  • Create New...