Jump to content

BelegUS

Użytkownik
  • Content Count

    2089
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

BelegUS last won the day on May 7

BelegUS had the most liked content!

Community Reputation

327 Wspaniały

About BelegUS

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 04/08/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"
    BP H6

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Recent Profile Visitors

1435 profile views
  1. To podziemny na 3 Stawach czy na świeżym powietrzu?
  2. To my poprosimy: 1x szpinak 5x mięso 1x ser/brzoskwinia 1x soczewica i koperek (BTW, na Pyszne jest "Koparek" ) 1x pieczarki i ser mozzarella 1x kapusta/grzyby Podgotowane czy jak najlepiej do zamrożenia - będzie na kilka obiadów i obdzielenie rodziny Wolisz gotówkę na spocie czy przelew? No i w tej sytuacji, skoro mnie wywołał @czekker do tablicy, a OBK dopiero w sobotę idzie na serwis: 1. KotMorderca 2. Tomasz_555 3. MPL 4. Pablito79 5 Danuś i Biała Strzała 6. Cherusek1 7. czekker 8. BelegUS 9. ...
  3. BelegUS

    SVX Alcyone

    Nazwa komisu oryginalna, tylny zawias rozpieprzony, radio zamontowane przez stolarza a koła założone odwrotnie I cena z d... pupy.
  4. BelegUS

    SVX Alcyone

    A ja pokraczę, że tą (zdaje się) od kilku lat w ogłoszeniach widuje, kiedyś chyba jeszcze na śląskich tablicach, a SVX dużo raczej w wartość w najbliższych latach nie urośnie - ceny podskoczyły w ciągu ostatnich 4 lat, ale auta jak się nie sprzedawały, tak się nie sprzedają
  5. No tak, ale jak mogę w miejsce radia wstawić coś współczesnego z Android Auto, gdzie będę miał Mapy Googla + muzykę ze Spotify + kamerę cofania i przede wszystkim - nie będzie mnie oślepiać w nocy (mam problemy z akomodacją oka, niestety), to nie ma sensu tego starego ekranu ze starymi mapami trzymać
  6. Sprawiłem sobie Outbacka. Kapitalne samochody. Teraz tylko rozwiązać problem idiotycznego zespolenia (archaicznego) radia z panelem klimy/awaryjnymi, wywalić oślepiającą (archaiczną i bezużyteczną) nawigację, ogarnąć parę "pierdół" i można się cieszyć jazdą
  7. Jest też, że nie możesz stracić. Miałem cztery opony zgodne z wytycznymi producenta. Teraz nie mam, co doprowadzi do zniszczenia napędu w samochodzie.
  8. W sumie sam się zacząłem zastanawiać, ale na szybko nic nie wygooglałem. To były inne skrzynie, bo AWD US miał przełożenie główne 3.54, podczas gdy FWD były ponoć 3.7. Tyle wiem, czego brakowało w samej skrzyni - podejrzewam że nie miała sprzęgieł odpowiedzialnych za FWD, oczywiście wału i dyfra tylnego też nie. Półosie z tego co pamiętam też miał inne. I tak, przy tej masie, mocy, momencie i FWD palił kapora jak głupi.
  9. Rocznik 1994, 4EAT z napędem na przód. Ponoć żeby zbić cenę w dół i w ten sposób podbić sprzedaż. Nie muszę chyba dodawać, że nie pykło?
  10. Beneluks miał sporo Subaru FWD. Legacy I/II, Imprezy GC. Ba... Stany miały nawet w FWD... SVXa.
  11. BelegUS

    LPG w Subaru

    Przebicie się przez 350 stron, nawet z szukajką, jest trochę ciężkie - jaki jest generalny konsensus na LPG w 3.0 H6? Będę dzisiaj prawdopodobnie oglądał Outbacka z 3.0 H6 i instalacją ICOM JTG (V generacja, wtrysk w fazie ciekłej?). Pytania są dwa: 1. Co ile wymagana jest regulacja luzów zaworowych w H6 na LPG 2. Czy (chyba dość stara) instalacja V generacji (faza ciekła) ma jakikolwiek pozytywny wpływ na luzy zaworowe, czy też taka egzotyczna instalacja z trudnym serwisem będzie jedynie kamieniem młyńskim u szyi kamienia młyńskiego, jakim jest H6 (w LPG)? Czemu Subaru nie pozostało przy hydraulice (jak w SVXowym EG33) przekracza moje pojęcie...
  12. Znaczy też nie do końca - jak mało jeżdżę, to rzadziej reguluje zawory Pytanie brzmi po prostu, czy środki zaoszczędzone w czasie resursu pomiędzy regulacjami zwrócą koszta (z sensowną nawiązką) owej regulacji i dodatkowych kosztów gazu. Będzie trzeba kalkulator odpalić i tyle... chociaż, obok H6 które mnie interesuje pojawiło się ogłoszenie dopasionego, młodszego 2.5 NA - też z VTD/VDC. Także dodatkowa trudność decyzji... Też mam home office, auto jest zakupowo-weekendowe. Zanim nie nastała pandemia robiłem jakieś 20k km rocznie. Ani to dużo, ani mało.
  13. Też na to trafiłem przed momentem. Ponoć nawet głowice z 3.6 pasują do 3.0, ale...: 1. Mój mechanik ma Tribecę 3.6 i zawory i tak regulował po 50-60 tysiącach 2. Od pakowania się w pisanie doktoratów na temat modyfikacji mam SVX i jego EG33, jak mam kupić daily i kombinować swapy głowic to... 3. 3.6 w BP w naturze nie ma
  14. Nie wiem czy H6 na daily (LPG) to pomysł w kontekście luzów zaworowych
×
×
  • Create New...