BelegUS

Użytkownik
  • Zawartość

    1814
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O BelegUS

  • Ranga
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Urodziny 08.04.1992

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Istebna/Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Ostatnio na profilu byli

575 wyświetleń profilu
  1. Można i z Boxer Diesla wsadzić, 6MT jak za darmo. Pytanie tylko, czy H6 ładnie tę skrzynie obsłuży (przełożenia dieslowe), chociaż jeździ jeden taki SVX i całkiem dobrze to działa.
  2. STi, Spec B...?
  3. Tak. Tak. Tak.
  4. Wymrugaj błędy i pomyślimy
  5. Ok, ale to jest warte 2, nie 5,5 tysiąca. 5,5 to może przed wypadkiem było warte
  6. A próbowałeś EG33 z SVX? Dość powiedzieć, że ludzie swapują je do 914'tek i innych Porsche... a także mnogiej ilości SambaBusów i VanaGonów
  7. Taką instrukcję mi wysłał
  8. Kluczem tutaj jest wkładanie silnika z GT (Turbo) do NA. Tutaj oczywiście bez zmiany wiązki się nie obejdzie, bo Turbo ma sporo dodatkowych czujników etc. Ale z NA do NA - w obrębie jednej generacji (Phase) silnika (czyli z grubsza z podobnego rocznika) - to się może udać. Podrzucę link do tematu znajomemu, który wkładał EJ22 do EJ20, też się pewnie jakimś przydatnym doświadczeniem podzieli. EDIT: W opinii znajomego warto by zacząć od sprawdzenia, czy Twoje EJ16 ruszy na ECU z EJ25. Można wtedy próbować przerzucać sam słupek, ale np. powinieneś sprawdzić, czy kółka rozrządu mają identyczne wymiary. Generalnie zasugerował sprzedać i kupić np. Outbacka H6
  9. Wszystko wejść wejdzie, skrzynia to nie problem, choć może (acz nie musi) krócej pożyć z tym silnikiem. Szukaj EJ25 z identycznego lub podobnego co Twój rocznika - największa szansa na zgodność. Nie wiem, czy fakt siedzenia w Imprezie, Legacy, Outbacku czy Foresterze ma znaczenie pod kątem wiązki. Niestety, mało osób decyduje się na taki swap, więc informacji jest niewiele. Poszukaj pod hasłem EJ18 to EJ25 swap - popularny mod GC w Stanach, ale na ile ma to przełożenie na GD EJ16 nie wiem. Niemniej, daje podgląd na niezbędne zmiany i możliwe problemy.
  10. Może najlepiej od razu ograniczyć zlot np. tylko do posiadaczy modeli >150k kupionych w ciągu ostatniego roku-dwóch w SIP. Wtedy problem "przeludnienia" zlotu rozwiąże się całkowicie i na amen.
  11. Jak nazwa wskazuje, dedykowane leśniczym/myśliwym - z tego co pamiętam to były w raczej ubogiej wersji wyposażeniowej, ale za to podniesione i z kangurem na froncie.
  12. Legacy Hubertus. To tak w serii szło. http://www.subaru-impreza.de/SubaruGeschichte/Legacy/index1993.htm
  13. A samego kompa z 2.0 próbowałeś przełożyć? Wsadzałeś 2.0 z całym osprzętem, czy osprzęt z 1.6?
  14. No, jak stary motor Phase I (95KM) a nowy Phase II (125KM) to trzeba wszystko pruć. Gdybyś wsadzał 115KM to by mogło się obyć bez zmiany wiązki - ale to teoretyzowanie na podstawie tego, co wyczytałem na NASIOC. Skoro jednak da się P&P swapować 2.0 115KM na 2.2, to nie może być wielkiej różnicy.
  15. A z jakiego 1.6 na jakie 2.0?