Skocz do zawartości

BelegUS

Użytkownik
  • Zawartość

    1896
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BelegUS

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Urodziny 08.04.1992

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Istebna/Katowice
  • Auto
    SVX "Skowronek Millenium"
    BH "Złomgacy"

Contact Methods

  • Skype
    suicune.belegus
  • Website URL
    http://www.zazakretem.pl/

Ostatnie wizyty

912 wyświetleń profilu
  1. BelegUS

    Usuwanie nagaru z silnika wodorem

    Oglądałem dzisiaj do kolacji. Ogółem to gość potwierdził moje obserwacje - to nie jest panaceum na wszystko, tylko odpowiednik płukanki silnika. Nagary z tłoków, pierścieni, zaworów wydechowych czyści, skład spalin się poprawia. Czy warto to już sobie musi każdy odpowiedzieć. Ja spróbowałem, poprawa w kulturze pracy i zużyciu oleju była odczuwalna.
  2. BelegUS

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Zjedzą w czym? Sprincie do setki? Dwustu nawet? Może. I tyle.
  3. BelegUS

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    I takie cudo u mnie na Podbeskidziu oO
  4. BelegUS

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    OEM plaster miodu. Grille wyglądają identycznie... czym się różnią, pamiętasz może?
  5. BelegUS

    SVX MY96 - diagnostyka systemu AIRBAG

    "Magików" już obskoczyłem - wolałbym jednak wsparcie oficjalnego serwisu marki, z dostępem do np. manuala serwisowego.
  6. BelegUS

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    Grill/maska nie pasują pomiędzy przedliftem a poliftem? Bo sprawiłem sobie polift grill do przedlifta...
  7. Cześć, Moje bliskie nieskończonym pokłady cierpliwości dla mojego SVX'a (Subaru SVX "Skowronek Millennium") powoli się wyczerpują. Po kilkudziesięciu tysiącach wpompowanych w ten samochód i walce z dostępnością części, dokumentacji etc. itd. dotarłem do ściany z "pierdołą" w postaci świecącej się lampki AIRBAG. Pojawiła się ona losowo jakiś czas temu, z początku znikała po zgaszeniu i odpaleniu stacyjki, potem zaczęła pojawiać w czasie jazdy, teraz już nie gaśnie. Wóz przeszedł diagnostykę w nie-ASO w Katowicach, teraz trafił do uznanego specjalisty od elektroniki samochodowej, który przetrzepał całą instalację i pomierzył wszystko, nie znajdując przyczyny. Podmiana zwijaka kierownicy, poduszki kierowcy, sensorów pod błotnikami, komputera poduszek nie pomogła - na oryginalnym komputerze rzucane są trzy błędy (wszystkie przyczyny z nimi powiązane sprawdzone zgodnie z manualem serwisowym), na drugim, w teorii identycznym - pięć błędów (również sprawadzone). Proszę o wskazanie ASO, które jest w stanie rozwiązać ten problem - unikatowość auta, jego wiek (brak OBD-II) może być problemem dla "pierwszego lepszego". Czy któreś ASO w PL posiada manual do europejskiego SVXa oraz wyszczególnione w nim wiązki diagnostyczne pozwalające na dokładną diagnostykę problemu? Za pomoc w utrzymaniu na (mimo wszystko, choć z rzadka) drodze tej perełki spod znaku Plejad będę bardzo wdzięczny.
  8. BelegUS

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Ja niestety nie dotrę A chciałem sięw końcu na jakiegoś spota z Wami załapać, i przy okazji podpytać o dobrego elektryka/elektronika samochodowego, który mi niedziałający układ AIRBAG ogarnie (lampka się świeci), pilota do centralnego podepnie i takie tam.
  9. BelegUS

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Spotkanie, 3Stawy, środa 24-10-2018, godzina 20:00 1. Sonny_86 2. Tomasz_555 3. KotMorderca 4. MaciekGX 5. Paweł_P 6. xkorespondent 7. Bros 8. BelegUS (jak mi nic nie wyskoczy, dawno Was nie widziałem)
  10. BelegUS

    LEGACY II sedan swap na eg33/ez30

    Problem z TwinTurbo jest taki, że ogromnej rzeźby potrzeba, żeby go w LHD upchać. Z tego co wiem jedna z turbin koliduje z kolumną kierowniczą w LHD.
  11. BelegUS

    LEGACY II sedan swap na eg33/ez30

    Do EG33 podejdzie jakakolwiek skrzynia, manual czy automat (o ile jest Phase I, czyli gdzieś tak do 1997), nawet taka jaka akuratnio siedzi w Legacu - kwestia trwałości. Osobiście odradzam EG33 ze względu na dostępność części zamiennych (zwłaszcza czujników) i zwyczajny żal za "niszczonymi" dla takich swapów SVX'ami. Nie jest to też tak do końca "większe EJ22" - tłoki są różne, różnic generalnie jest więcej niż mniej. Mimo wszystko jednak EG33 będzie o tę odrobinę prostsze w zamontowaniu, że jest to silnik na SSM-1. EZ30 to już OBD-2 (SSM-II)... bo chyba nie CAN? Tak czy siak, czeka Cię mnóstwo zabawy z wiązką (w sumie całość do przełożenia i połączenia). Piękny projekt, kupa $ i roboty.
  12. Przepraszam Cię, wychodzi na to że się myliłem - Forek w 97 miał w takim razie silnik Phase 1 (?) - może w takim razie faktycznie Phase 1 EJ22 lub EJ20 (115KM). Może i EJ25 jest opcją, ale tam jest większe ryzyko padnięcia uszczelki pod głowicą.
  13. Szukasz silnika 125KM, tzw. Phase 2, na Forum (tutaj) powinieneś zdrowy w okolicach 500-1000zł dostać. Z 2.2 będzie dużo trudniej, bo nie jest tak wiele Phase 2 EJ22. EDIT: Nie mam racji, głupi jestem.
  14. BelegUS

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    UPG szarpnie Cię ile? IMO max 2 tysiące z nowymi uszczelkami i wszystkim. Piston slap to norma, czy kiedykolwiek zrobił komuś krzywdę? Nowy silnik to, jak sam powiedziałeś, loteria. Auto zostaje z Tobą? Jak tak to ja bym robił UPG i cisnął dalej.
×