Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Zastanawiam sie nad wymiana przewodów hamlucowych na jakies w oplocie. Z renomowanych producentów do Hel i Goodridge, mozna jeszcze dorobić "customowo" coś.

Podzielcie się swoimi doświadczeniami. Jesli kupowaliście cos w sieci to od razu podrzućcie linki.

Thank you from the mountain :upside-down-face_1f643-small:jakby to pewien prezydent powiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Neutrino33 napisał(a):

Zastanawiam sie nad wymiana przewodów hamlucowych na jakies w oplocie. Z renomowanych producentów do Hel i Goodridge, mozna jeszcze dorobić "customowo" coś.

Podzielcie się swoimi doświadczeniami. Jesli kupowaliście cos w sieci to od razu podrzućcie linki.

Thank you from the mountain :upside-down-face_1f643-small:jakby to pewien prezydent powiedział.

Pizzabrakes. Mam, nie mogę nic złego powiedzieć 

https://pizzabrakes.pl/

Robią customy, plus jak komuś to coś robi, to są polskim producentem 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2023 o 12:24, Neutrino33 napisał(a):

Zastanawiam sie nad wymiana przewodów hamlucowych na jakies w oplocie. Z renomowanych producentów do Hel i Goodridge, mozna jeszcze dorobić "customowo" coś.

Podzielcie się swoimi doświadczeniami. Jesli kupowaliście cos w sieci to od razu podrzućcie linki.

Thank you from the mountain :upside-down-face_1f643-small:jakby to pewien prezydent powiedział.

 

Sprawę przewodów hamulcowych w oplocie odkładam na mniejszy palnik. Przy zmianie kół na letni zestaw okazało się, że tylna tuleja przedniego wahacza do wymiany...znaczy wymienie komplet przednia/tylna z lewej i z prawej.

Troche poczytałem i zastanawiam się pomiędzy poli (jakiś cywilny zestaw, ale też dylemat która firma) a gumą (tutaj też duży przekrój od OEM, przez Peddersy, Whiteline'y az po STI)

Weź tu teraz człowieku zdecyduj. ...a jeszcze musze zwymiarowac stab z przodu , bo przy zakupie poli warto pełen zestaw brać a tam wpadaja też częsci do staba, tlko średnice trzeba podać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Neutrino33 napisał(a):

 

Sprawę przewodów hamulcowych w oplocie odkładam na mniejszy palnik. Przy zmianie kół na letni zestaw okazało się, że tylna tuleja przedniego wahacza do wymiany...znaczy wymienie komplet przednia/tylna z lewej i z prawej.

Troche poczytałem i zastanawiam się pomiędzy poli (jakiś cywilny zestaw, ale też dylemat która firma) a gumą (tutaj też duży przekrój od OEM, przez Peddersy, Whiteline'y az po STI)

Weź tu teraz człowieku zdecyduj. ...a jeszcze musze zwymiarowac stab z przodu , bo przy zakupie poli warto pełen zestaw brać a tam wpadaja też częsci do staba, tlko średnice trzeba podać.

@Danko Ty nie pchałeś poli u siebie przypadkiem? Nie trzeszczy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Foresterze u mnie: przód duże Powerflex bodaj fioletowe, przednie małe zostały w oryginale (prawie się nie niszczą),

tył cały czerwone Strongfex - wszystkie śruby też musiały być nowe.

 

Generalnie nic nie trzeszczało, osadzane na smar dostarczony razem z tulejami.

 

Zawieszenie stało się w końcu bezobsługowe. ;-)

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Neutrino33 napisał(a):

Troche poczytałem i zastanawiam się pomiędzy poli (jakiś cywilny zestaw, ale też dylemat która firma) a gumą (tutaj też duży przekrój od OEM, przez Peddersy, Whiteline'y

 

Ja tam polecam wstawić oem gume, chyba że za komfortowo masz, no ale to subiektywne odczucia są, wiadomo.

 

P.S. Wstawiłem sobie kilka lat temu poli od Whiteline (mocowanie tylnego staba), których ponoć nawet smarować nie trzeba (tak jest w instrukcji WL) - trzeszczały niemiłosiernie. Trzeba było nasmarować żeby było cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Orear napisał(a):

@Danko Ty nie pchałeś poli u siebie przypadkiem? Nie trzeszczy? 

 

Pchałeś. Wszedzie strongflexy czerwone, obecnie już stopniowo przechodzę na żółte. 

Ciekaw jestem powerflexa i pewnie też będę kupował. 

@artaajakieś porównanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółte są za twarde dla mnie... ;-)

Dlatego też po konsultacjach, zostawiłem przód na hybrydzie guma/poli.

 

Fioletowe i czerwone to generalnie zastępcy standardowych tulei o trochę większej twardości, za to praktycznie nieskończonej trwałości w cywilnym używaniu.

 

Żółte to już trzeba mieć zdrowy kręgosłup.... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, artaa napisał(a):

Żółte są za twarde dla mnie... ;-)

Dlatego też po konsultacjach, zostawiłem przód na hybrydzie guma/poli.

 

Fioletowe i czerwone to generalnie zastępcy standardowych tulei o trochę większej twardości, za to praktycznie nieskończonej trwałości w cywilnym używaniu.

 

Żółte to już trzeba mieć zdrowy kręgosłup.... ;-)

Bardziej chodziło mi o wrażenia powerflex/strongflex:biglol:

Ja kręgosłup w domu zostawiam. Gwint mi nie przeszkadza, poli mi nie przeszkadza.. Progi mi przeszkadzają :mrgreen:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Neutrino33 napisał(a):

A ktoś cos takiego próbował?

 

https://powerflex.pl/produkt/tylna-tuleja-przedniego-wahacza-z-regulacja-kata-anti-lift-i-caster-11/

 

Czy w przypadku StrongFlex-a dawali też śruby w zestawie?

Strongflex niestety nie oferuje anti-lift kitu. Taki z powerflexa miałem kupować, ale. Swap sie trochę rozwinął więc temat odłożyłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamski napisał(a):

Robił ostatnio ktoś z Was regenerację maglownicy? Ile taka przyjemność z demontażem i montażem? Ma ktoś z was sprawdzony warsztat w małopolskim? Może być PW. Z góry dzięki 

 

1500 pln z montażem i demontażem, sugerowałem tez skrócenie przełożenia ale fachowiec bazując na doswiadczeniu stwierdził, że pompy w tych samochodach nie są znane z wytrzymałości i lepiej jej już nie nadwyrężać - posłuchałem.

Robiłem w Łodzi, więc z woj.małopolskim nie pomogę :upside-down-face_1f643-small:

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Automatyczne wycieraczki przedniej szyby. Co robie nie tak, ze nie dziala automatycznie tylko a pozycji AUTO dziala w trybie przerywanym - caly czas czy padq czy nie, zgodnie z ustawieniem czasu przerywania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest średnica tylnej tulei przedniego wahacza w Legacy IV. Musze kupić a u jednego sprzedawcy jest 59mm, a u drugiego 60mm. Ponieważ w obu wypadkach są częścią poliuretanowego kompletu, który chcę nabyć to sprawa nie rozchodzi się o 30pln - w takim wypadku kupił bym po jednej i uzył tej która pasuje.

:ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie zalega komuś chłodnica z Legacy IV / OBK III H6 z automatyczną skrzynią? Chcę zlecić zrobienie Chłodnic-polowi z Sośnicowic dorobienie takiej z 30mm rdzeniem i całej z aluminium, ale nie chcę unieruchamiać auta a przydała by się ori na wzór. Może być nieszczelna, ściorana etc., chodzi jedynie o wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, muszę holować dziś w nocy uszkodzone auto, teraz jestem daleko od mojego Legay 2.5GT 2005r. kombi, może ktoś się orientuje czy w nim jest ucho do holowania fabryczne na stałe czy wkręcane, chodzi o tył pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...