Skocz do zawartości

CnK

Nowy
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Przasnysz

Ostatnie wizyty

747 wyświetleń profilu

Osiągnięcia CnK

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

21

Reputacja

  1. Na tył są podkładki dystansowe pod amortyzator. Ale już 1cm. wymaga dłuższych szpilek, wiem bo taki zakładałem żeby zniwelować ciężar zbiornika LPG. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Trzeba sprawdzić szczelność wydechu od kolektora zaczynając. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Wybaczcie że post pod postem i cytuje sam siebie, ale tak wyszło Sprawdziłem, nie pozwalają, potrzeba dłuższych. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Klejem na gorąco? Przecież to odpadnie. Jeśli już klej to jakiś epoxy dwuskładnikowy. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Legacy V. Czy oryginalne śruby amortyzatorów tylnich pozwalają założyć dystans 1cm? Czy potrzeba dłuższych? Jeśli tak to gdzie dostanę odpowiednie ? Carfit nie ma.
  6. Przy 20000 km rocznie już dawno bym zakładał instalację Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Instalacje mam właśnie KME, ale silnik 2.0, woj. Mazowieckie. Założona 7tysiecy km. Temu, trapią ja jeszcze choroby wieku dziecięcego, najpierw umarł mapsensorbod LPG, teraz wtrysk barakudy. Spalanie z tysięcy kilometrów na benzynie wynosiło niespełna 10l. Na gazie jest to niespełna 11l. Większe opony wpłynęły na wzrost spalania (około 1l PB) Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Na tej feldze nic nigdzie nie obtarło, bez dystansów, nieważne czy samochód z przyczepą czy pasażerem z tyłu. Od niedawna też jest butla LPG i również nic nie trze. Ale chyba dołożę 1-2cm podkładkę pod amortyzatory z tyłu. Dla spokojności i poprawy wyglądu Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    W legacy V Ori zestaw Thule zawiera śruby które mają ogranicznik. Może jak ktoś kombinuje z zamiennikiem z metalowego to powstają dodatkowe wywietrzniki https://www.google.pl/search?client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&sxsrf=AB5stBizyC-FnsY3E_OzR6yY0AtR5irb8w:1689621941201&q=50870+thule&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjXoPCcvJaAAxWAHRAIHWFBCBEQ0pQJegQICBAB&biw=360&bih=604&dpr=3 Bo oryginał kosztuje 70zł za sztukę Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Po zdjęciu dla pewności usmatować uszczelniaczem butylowym typu sika lastomer 711, będzie szczelnie Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Akurat układ powietrza wtórnego pięknie sypie błędami, więc nie wiem czy to jest przyczyną. Ale sprawdzić/wywalić można zawsze Ja bym raczej w kierunku luzów zaworowych spoglądał, ponownie [emoji848] Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. CnK

    Legacy - szybkie pytania

    Na początek nieszczelność wydechu.
  13. CnK

    Legacy III dziwne dzwieki

    Podpora wału, wiskoza...tym tropem bym szedł Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Rozmawiałem kiedyś z właścicielem auta ze zdjęcia. Seria zawias koło od obk. Minus takiej zmiany to wyższe spalanie i troszkę słabsza dynamika auta. Przynajmniej u mnie tak to wygląda. Ale potrzebowałem nowych opon i troszkę prześwitu przy okazji Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Edit. Wg. Mnie outback IV w serii ma opony 225/60R17 co daje 702mm średnicy. Ja mam założone 215/65R16 co daje 686mm. A seria legacy V jest 205/60R16 653mm.
  15. Nie, ja mam 16" oem, w takim rozmiarze opony jak podałem. A w obk jest 17". Średnica całego koła w obk jest jeszcze większa niż w moim teraz. Rok temu siedziałem w temacie, ale trochę już mi się ulotniło z pamięci. Dlatego nie piszę wymiarów z outbacka żeby w błąd nie wprowadzić. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...