czort Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 1 godzinę temu, ura_bus napisał(a): Mam w forku HID-y i tak się u mnie zachowywała przetwornica jak ją "zalała" skraplająca się woda w lampie. To jest jakiś trop. Muszę zobaczyć jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 U mnie przetwornica jest na spodzie (a właściwie to pod) lampą. Wszystko co się skropli we wnętrzu lampy spływa do przetwornicy. Jeżeli u ciebie też jes taka konfiguracja to warto sprawdzić. Dodam, że żeby się dostać do przetwornicy w forku trzeba wymontować całą lampę a dostęp do mocowań wymaga trochę gimnastyki. Po którymś z kolei zawilgoceniu przepustnicy (lampę doszczelniałem jakąś masą elastyczną po stwardnieniu) nawierciłem kilka otworów chyba fi 1,5 mm w spodzie obudowy "wokół" otworu na przepustnicę. Lampa utraciła hermetyczność ale problemy z "zalaną" przepustnicą i mocno zaparowaną lampą ustały. Pozdrawiam, 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 29 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 Jeżeli przetwornica w Legacy jest również pod spodem to do wyjęcia lamp niestety potrzebne jest zdjęcie zderzaka. Pro tip - po jednej śrubie pod błotnikami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Dzięki Panowie za pomoc Wczoraj cztery godziny w trasie w deszczu i zero problemu z lampą. Chyba Legacy mojej Żony, to kapryśnica i ma swoje fochy lafirynda, pudernica jedna. Czytał ktoś post z moim problemem z drganiami kierownicy? Dzisiaj przeszło 60 km zrobione i zero problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruszon18 Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Czołem.. Moje Subaru zaczęło mieć kaprysy z przednimi reflektorami. Do sedna. Pękł mi prawy klosz, pęknięcie ok 3cm długości. Do lampy dostaje się woda ewidentnie, bo to akurat w takim miejscu gdzie spryskiwacz lampy kieruję swój strumień.. Rozchodzi się teraz o to, że lampa przestała świecić. Żarniki (żarówki) wymieniałem pod koniec grudnia, a teraz podmieniałem na stary który jeszcze działał i nie ma efektu. Podejrzewam że bezpiecznik mógł się spalić. Pytanie tylko który, bo według opisu na tej klapce od bezpieczników nie potrafię tego wywnioskować. Kolejne moje pytanie, ile jest zachodu z tym aby dobrać się do lampy, by ją wymienić? Nigdy nie zdejmowałem zderzaka, szczególnie w tym aucie, do którego mechanicznie przez 3 lata użytkowania nie musiałem dotykać bo nic się z nim nie dzieje.. Miejsca w garażu za dużo nie mam, jeśli okazało by się że nie jest to jakaś zbyt inwazyjna czynność, to może podjął bym się tego sam, ale nie będzie też problemu abym oddał to w ręce profesjonalisty. Nowe lampy są dość drogie, kloszy domyślam się że się nie wynienia. Jeśli miałbym kupować nową, to kupię tylko jedną na razie. Słyszałem o regeneracji lamp ale nie znalazłem pozytywnych opinii. Zastanawiałem się również nad kupnem używanej lampy, ale pytanie czy brać jedną czy dwie, bo lewa lampa też łapie mi wilgoć. Doradźcie Panowie, zawsze to inaczej decyzję podjąć jak ktoś jeszcze coś podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 38 minut temu, gruszon18 napisał(a): Czołem.. Moje Subaru zaczęło mieć kaprysy z przednimi reflektorami. Do sedna. Pękł mi prawy klosz, pęknięcie ok 3cm długości. Do lampy dostaje się woda ewidentnie, bo to akurat w takim miejscu gdzie spryskiwacz lampy kieruję swój strumień.. Rozchodzi się teraz o to, że lampa przestała świecić. Żarniki (żarówki) wymieniałem pod koniec grudnia, a teraz podmieniałem na stary który jeszcze działał i nie ma efektu. Podejrzewam że bezpiecznik mógł się spalić. Pytanie tylko który, bo według opisu na tej klapce od bezpieczników nie potrafię tego wywnioskować. Kolejne moje pytanie, ile jest zachodu z tym aby dobrać się do lampy, by ją wymienić? Nigdy nie zdejmowałem zderzaka, szczególnie w tym aucie, do którego mechanicznie przez 3 lata użytkowania nie musiałem dotykać bo nic się z nim nie dzieje.. Miejsca w garażu za dużo nie mam, jeśli okazało by się że nie jest to jakaś zbyt inwazyjna czynność, to może podjął bym się tego sam, ale nie będzie też problemu abym oddał to w ręce profesjonalisty. Nowe lampy są dość drogie, kloszy domyślam się że się nie wynienia. Jeśli miałbym kupować nową, to kupię tylko jedną na razie. Słyszałem o regeneracji lamp ale nie znalazłem pozytywnych opinii. Zastanawiałem się również nad kupnem używanej lampy, ale pytanie czy brać jedną czy dwie, bo lewa lampa też łapie mi wilgoć. Doradźcie Panowie, zawsze to inaczej decyzję podjąć jak ktoś jeszcze coś podpowie. Zderzak musisz zdjąć żeby wyjąć lampy. Proste to jest, nie trzeba sporo miejsca. Dwie śruby pod nadkolami, 4 kołki pod atrapą chłodnicy, reszta na ślizgach. Światła przeciwmgłowe odłączyć, bo mają krótkie przewody. Zresztą, na YT jest na bank jakiś filmik. Klosze same da się kupić do Legacy IV. Nie wiem czy oryginalne. Regeneracja lamp to spoko sprawa, żaden strach, zwłaszcza, że odbłyśniki w Legacy IV się wypalają z biegiem lat. Ktoś na forum ostatnio robił pełną regenerację z oklejeniem folią PPF. Sam też polecam bo mam u siebie to samo. Natomiast jeśli zdecydujesz się na wymianę lamp na nowe, daj mi znać na priv. ile byś chciał za te stare lampy. Jeśli zechcesz sprzedać za niewielkie pieniądze to wezmę bo potrzebuję uszkodzonych lamp do Legacy IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruszon18 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Godzinę temu, Orear napisał(a): Zderzak musisz zdjąć żeby wyjąć lampy. Proste to jest, nie trzeba sporo miejsca. Dwie śruby pod nadkolami, 4 kołki pod atrapą chłodnicy, reszta na ślizgach. Światła przeciwmgłowe odłączyć, bo mają krótkie przewody. Zresztą, na YT jest na bank jakiś filmik. Klosze same da się kupić do Legacy IV. Nie wiem czy oryginalne. Regeneracja lamp to spoko sprawa, żaden strach, zwłaszcza, że odbłyśniki w Legacy IV się wypalają z biegiem lat. Ktoś na forum ostatnio robił pełną regenerację z oklejeniem folią PPF. Sam też polecam bo mam u siebie to samo. Natomiast jeśli zdecydujesz się na wymianę lamp na nowe, daj mi znać na priv. ile byś chciał za te stare lampy. Jeśli zechcesz sprzedać za niewielkie pieniądze to wezmę bo potrzebuję uszkodzonych lamp do Legacy IV. A tak jeszcze zapytam.. Pełno np na allegro aukcji typu lampa prawa +lewa ale USA. Chodzi zapewne o fakt że w autach z USA, coś jest pomieszane z kierunkowskazem prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 4 godziny temu, gruszon18 napisał(a): A tak jeszcze zapytam.. Pełno np na allegro aukcji typu lampa prawa +lewa ale USA. Chodzi zapewne o fakt że w autach z USA, coś jest pomieszane z kierunkowskazem prawda? Tak kierunek inny, polift ma w jednej żarówce kierunek i pozycyjne, proszę mnie poprawić jeśli się mylę - polift usdm już ma asymetryczne ale przedlift chyba ma symetryczne linie odcięcia światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 6 godzin temu, aplam13 napisał(a): Tak kierunek inny, polift ma w jednej żarówce kierunek i pozycyjne, proszę mnie poprawić jeśli się mylę - polift usdm już ma asymetryczne ale przedlift chyba ma symetryczne linie odcięcia światła Przedlift USA też ma asymetryczne. Oprócz kierunku różni się też wiązka lampy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 54 minuty temu, Bonless napisał(a): Przedlift USA też ma asymetryczne. Oprócz kierunku różni się też wiązka lampy. A to słuszna uwaga wiązka jest inna potwierdzam również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruszon18 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Szkoda. Te lampy są dużo tańsze i faktycznie lepiej wyglądają.. Nie jestem pewien co faktycznie zrobić w obecnej sytuacji.. Dwóch nowych lamp kupować nie będę, bo to wydatek a przecież tyle wydawać nie będę, bo wpakowalem się w SBD więc jakoś wielce się nie przywiązuje do tego auta więc i ograniczam wydatki jedynie do systematycznego serwisowania silnika i ewentualnych innych usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 7 godzin temu, gruszon18 napisał(a): Szkoda. Te lampy są dużo tańsze i faktycznie lepiej wyglądają.. Nie jestem pewien co faktycznie zrobić w obecnej sytuacji.. Dwóch nowych lamp kupować nie będę, bo to wydatek a przecież tyle wydawać nie będę, bo wpakowalem się w SBD więc jakoś wielce się nie przywiązuje do tego auta więc i ograniczam wydatki jedynie do systematycznego serwisowania silnika i ewentualnych innych usterek. Jeżeli tylko to pęknięcie o którym piszesz jest problemem i nie jest to konkretny ubytek klosza to można się pokusić o samo oklejenie PPF. To dość mocna folia i TEORETYCZNIE powinna uszczelnić pęknięcie. Wydatek rzędu 400 złotych. Taniej to już nie wiem co można wykombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruszon18 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 17 godzin temu, Orear napisał(a): Jeżeli tylko to pęknięcie o którym piszesz jest problemem i nie jest to konkretny ubytek klosza to można się pokusić o samo oklejenie PPF. To dość mocna folia i TEORETYCZNIE powinna uszczelnić pęknięcie. Wydatek rzędu 400 złotych. Taniej to już nie wiem co można wykombinować. Niee. Nie chcę się bawić z folią. Rozglądam się za używanymi bo u mojego mechanika zapytałem o nową to za oryginalną 4tys a zamienników nie ma w intercars ani u niedziałka.. Na alledrogo jest pełno tych amerykańskich albo UK. Ale są I takie po 300-400 zł ale zdjęcia kiepskie, na dodatek brakuje zazwyczaj ten zaślepki od spryskiwacza.. Póki co na fb rzuciłem zapytanie na "giełdzie subaru", może będzie odzew. Jak będzie Cię faktycznie interesuje zakup ode mnie tych lamp to będę się odzywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Godzinę temu, gruszon18 napisał(a): Niee. Nie chcę się bawić z folią. Rozglądam się za używanymi bo u mojego mechanika zapytałem o nową to za oryginalną 4tys a zamienników nie ma w intercars ani u niedziałka.. Na alledrogo jest pełno tych amerykańskich albo UK. Ale są I takie po 300-400 zł ale zdjęcia kiepskie, na dodatek brakuje zazwyczaj ten zaślepki od spryskiwacza.. Póki co na fb rzuciłem zapytanie na "giełdzie subaru", może będzie odzew. Jak będzie Cię faktycznie interesuje zakup ode mnie tych lamp to będę się odzywać Dawaj foty na priv jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Pany, wkładał ktoś może wydajniejszą pompę paliwa do IV? Celowałem w deatschwerks DW200 ale okazuje się za duża(na szerokość idzie to dopasować, ale koszyczek po się nie zamknie). Póki co doszedłem wstępnie wniosku że DW65C lub AEM 50-1220 powinny wejść. Pierwsza niby pasuje wymiarowo ale średnio mam gdzieś potwierdzenie, że ktoś to realnie zakładał bez kombinowania, AEM widziałem w kilku projektach - ale zawsze podawali jako "AEM 340LPH" a o takiej wydajności jest kilka pomp o różnych wymiarach . Może akurat ktoś ma coś sprawdzonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 (edytowane) 18 godzin temu, PotężnyWarmianin napisał(a): Pany, wkładał ktoś może wydajniejszą pompę paliwa do IV? Walbro GSS 342, ale koszyk trzeba delikatnie przerobic - któreś mocowania chyba w środku trzeba było spiłować. @thomson0073 może masz jeszcze foty, które Tobie podsyłałem do montażu walbro? Nie zapomnij o nowych oringach;) Edytowane 18 Stycznia 2023 przez frisco 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 2 godziny temu, frisco napisał(a): @thomson0073 może masz jeszcze foty, które Tobie podsyłałem do montażu walbro? Niestety... już nie mam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 @thomson0073@frisco To macie na myśli czy coś jeszcze? Seryjna ma chyba obwód 38mm, Walbro ma 39, tak samo jak DW200, więc to już mam chyba ogarnięte. Bardziej się martwię czy po długości wejdzie bez przeróbek, 120mm w miejsce 111 seryjnych - o ile udało mi się znaleźć poprawne wymiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 29 minut temu, PotężnyWarmianin napisał(a): To macie na myśli czy coś jeszcze? Seryjna ma chyba obwód 38mm, Walbro ma 39, tak samo jak DW200, więc to już mam chyba ogarnięte. Bardziej się martwię czy po długości wejdzie bez przeróbek, 120mm w miejsce 111 seryjnych - o ile udało mi się znaleźć poprawne wymiary. @PotężnyWarmianin Ja w koszyku z pompą grzebałem z rok-dwa lata temu, szczegółów po prostu nie pamiętam. Walbro z tego co pamiętam też jest dłuższa, dlatego koszyk trzeba dorzeźbić, no ale jak masz to na wierzchu to pewnie widać jak na dłoni... W weekend mogę sprawdzić jeszcze w garażu - powinienem mieć stary koszyk dorzeźbiony pod walbro właśnie. Na jego bazie wysyłałem foty do kolegi @thomson0073 właśnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraska102 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 23 godziny temu, PotężnyWarmianin napisał(a): Pany, wkładał ktoś może wydajniejszą pompę paliwa do IV? Celowałem w deatschwerks DW200 ale okazuje się za duża(na szerokość idzie to dopasować, ale koszyczek po się nie zamknie). Póki co doszedłem wstępnie wniosku że DW65C lub AEM 50-1220 powinny wejść. Pierwsza niby pasuje wymiarowo ale średnio mam gdzieś potwierdzenie, że ktoś to realnie zakładał bez kombinowania, AEM widziałem w kilku projektach - ale zawsze podawali jako "AEM 340LPH" a o takiej wydajności jest kilka pomp o różnych wymiarach . Może akurat ktoś ma coś sprawdzonego. Wiesz może do ilu seria starcza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 10 godzin temu, PotężnyWarmianin napisał(a): Walbro ma 39, Walbro wejdzie na pewno. Z tym, że u mnie to robił mój macher od Subarki przy okazji serwisu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 @Kraska102 GT ma 155LPH z tego co wyczytałem na wiadomym anglojęzycznym forum. No dobra to będę kombinował jak mówicie że wejdzie, wychodzi sporo taniej jak pozostałe opcje. Przy DW był problem z filtrem - bo ten już się nie mieścił nawet po przeróbkach stąd tak dopytuję . Ten koszyczek wyjęty nie jest kompletny i nie mam seryjnej pompy do porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Mam w Legacy "fabryczną" instalację lpg BRC. Za wskaźnik robią 4 diody. Czy wie ktoś może o co chodzi gdy wszystkie migają? Dzieje się to raz na jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 (edytowane) 15 minut temu, czort napisał(a): Za wskaźnik robią 4 diody. Pewnie gdy masz zbiornik na full. Może wariować czujnik poziomu i masz takie odczyty że niby zbiornik przepełniony. Masz dwa wyjścia, albo u gazownika podnieść limity na wskaźniku, albo wymienić tzw "szkiełko" na zbiorniku. Edytowane 19 Stycznia 2023 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 2 godziny temu, ewemarkam napisał(a): Pewnie gdy masz zbiornik na full. dokładnie. Dzięki serdeczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się