GREGG Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 21 minut temu, Zyzol napisał: Biorąc pod uwagę ograniczenie wielkości tego silniczka, to nie spodziewam się cudów Coż trzeba go powiększyć a może dołożyć gdzieś drugi mały silniczek itp. Toyota ma już know-how na różne opcje trzeba poprosić większego brata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 12 minut temu, Skodziarz napisał: Nawiązując na chwilę do wątku obok - w PHEV na rynek USA w to samo miejsce, do CVT, włożyli 118 KM - jakaś nadzieja jest. problemem nie jest wielkość silnika elektrycznego a zapewne ilość energi el. jaką taki silnik potrafi zużyć a to przekłada się na wielkość baterii ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 2 minuty temu, ketivv napisał: problemem nie jest wielkość silnika elektrycznego a zapewne ilość energi el. jaką taki silnik potrafi zużyć a to przekłada się na wielkość baterii ;-) I musi być też jakiś inny, że cały zespół napędowy w PHEV mimo teoretycznej sumarycznej mocy grubo ponad 200KM dalej oferuje okolice 150KM do dyspozycji dla kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 10 minut temu, aflinta napisał: I musi być też jakiś inny, że cały zespół napędowy w PHEV mimo teoretycznej sumarycznej mocy grubo ponad 200KM dalej oferuje okolice 150KM do dyspozycji dla kierowcy. pytanie jakie Nm ten hybrydowy zestaw oferuje w trakcje zwykłej jazdy bo moc sama w sobie to najczęściej nie jest wykorzystywana w naszych codziennych sposobach używania auta, niektórym jest potrzebna ale w przypadku XV rączka w górę kto nim jeździ 200 km/h lub więcej zresztą przesadziłem kto nim jeździ 160 km/h lub więcej a komu bardziej brakuje sprawności w szybkim rozpędzaniu w zakresie 60-120 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 12 minut temu, ketivv napisał: pytanie jakie Nm ten hybrydowy zestaw oferuje w trakcje zwykłej jazdy bo moc sama w sobie to najczęściej nie jest wykorzystywana w naszych codziennych sposobach używania auta, niektórym jest potrzebna ale w przypadku XV rączka w górę kto nim jeździ 200 km/h lub więcej zresztą przesadziłem kto nim jeździ 160 km/h lub więcej a komu bardziej brakuje sprawności w szybkim rozpędzaniu w zakresie 60-120 km/h O Nm nie piszą niestety, niemniej ta nieco ociężała konstrukcja osiąga setkę o sekundę szybciej niż 2.0i - więc z pewnością jest odrobinę lepiej pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 56 minut temu, ketivv napisał: rączka w górę kto nim jeździ 200 km/h Ja. Raz. Przez 5 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 10 minut temu, Blixten napisał: Ja. Raz. nawet nie mow - dwiescie??? popatrz, a jaca86 nie byl w stanie wyprzedzic przy 80, biedny mis tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 3 minuty temu, OBK CVT napisał: nawet nie mow - dwiescie??? Co ciekawe, widziałem też zapis z przelotu podobną prędkością nową imprezą 1,6i..... No ale to autostrada była, więc dało się też wyprzedzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 5 minut temu, OBK CVT napisał: nawet nie mow - dwiescie??? 7 minut temu, aflinta napisał: Co ciekawe, widziałem też zapis z przelotu podobną prędkością nową imprezą 1,6i..... No ale to autostrada była, więc dało się też wyprzedzać Tak i miało to miejsce na A1. Przy prędkości 200 km/h hałas był taki, że nie słyszałem wcale silnika, którego obroty były bliskie 6000. Warto było to wytrzymać i zobaczyć miny kierowców uciekających w popłochu na prawy pas - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 18 minut temu, Blixten napisał: Tak i miało to miejsce na A1. Ten co ja widziałem miał miejsce jakoś rok remu, jak Impreza/XV 1,6i jeszcze oficjalnie u nas nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 6 godzin temu, OBK CVT napisał: nawet nie mow - dwiescie??? popatrz, a jaca86 nie byl w stanie wyprzedzic przy 80, biedny mis Problem w tym, że osiągnięcie tej prędkości (licznikowej) można traktować jedynie jako ciekawostkę i przedmiot badań Trwa to wieczność, silnik wyje jak w odrzutowcu, a olej osiąga 120 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 9 minut temu, Zyzol napisał: że osiągnięcie tej prędkości (licznikowej) można traktować jedynie jako ciekawostkę GPS: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 @aflinta - ale ja mówię o własnych doświadczeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 9 godzin temu, ketivv napisał: pytanie jakie Nm ten hybrydowy zestaw oferuje w trakcje zwykłej jazdy bo moc sama w sobie to najczęściej nie jest wykorzystywana w naszych codziennych sposobach używania auta, niektórym jest potrzebna ale w przypadku XV rączka w górę kto nim jeździ 200 km/h lub więcej zresztą przesadziłem kto nim jeździ 160 km/h lub więcej a komu bardziej brakuje sprawności w szybkim rozpędzaniu w zakresie 60-120 km/h ja od poniedzialku do piatku:) 8 godzin temu, Blixten napisał: Tak i miało to miejsce na A1. Przy prędkości 200 km/h hałas był taki, że nie słyszałem wcale silnika, którego obroty były bliskie 6000. Warto było to wytrzymać i zobaczyć miny kierowców uciekających w popłochu na prawy pas - bezcenne oj tam oj tam, mozna sie przyzwyczaic:), a zwiewac musze ja Subarakiem bo juz motocyklisci powyciagali maszyny a oni gnaja po autostradach srednio 300km/h wiec XV moze tylko pomachac wycieraczkami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 10 godzin temu, aflinta napisał: Co ciekawe, widziałem też zapis z przelotu podobną prędkością nową imprezą 1,6i..... No ale to autostrada była, więc dało się też wyprzedzać Ta jak by tak w Gdańsku na A1 wcisnąć gaz do dechy, to już w Toruniu będzie te 200. Pod warunkiem że z wiatrem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Jaca68 napisał: Ta jak by tak w Gdańsku na A1 wcisnąć gaz do dechy, to już w Toruniu będzie te 200. Zapewniam, że wyhamowałem przed bramkami (Następnym razem zrobię zdjęcie dla niedowiarków) W dniu 9.02.2019 o 14:09, Karas napisał: nie wiem jak to teraz wygląda w Subaru - pisze na podstawie swojego XV czy forka obecnej generacji. Natomiast byłem dzisiaj w Hondzie - oglądałem nowe crv .Jakość wykończenia tego auta super porównując z moim xv to tak jakbym nagle wszedł do jakiegoś mercedesa - nie podobały mi się natomiast wstawki ala drewno ale wraz z pojawieniem się hybrydy będzie można to wymienić na srebrne. Dotykałem , macałem , naciskałem kokpit i wszystkie elementy stabilne nie skrzypia nie pukaja , fotele mega wygodne , bagażnik jest monstrualny, nawiewy dla pasazerów z tunelu srodkowego i pamiec fotela jest. Zaliczka 2k pln i okres oczekiwania aż przypłynie z Japonii - tak nowy crv jest produkowany w JP a nie w GB Naped zapewne gorszy niz w Subaru ale co z tego. W gorach nie mieszkam, zimy sa jakie sa na ryby czy potaplac się w błotku raz w roku da rade. a obecny powoz mogą wziąć w rozliczeniu Tak na wszelki wypadek poczekam jeszcze na nowego forka - jestem ciekaw co pokażą no i z zewnątrz ładna jest Przejeżdżałem wczoraj obok salonu Hondy i wszedłem zobaczyć z ciekawości. Z zewnątrz ładna, wnętrze robi naprawdę dobre wrażenie, ma elegancki charakter, natomiast zaskoczyła mnie pozycja kierowcy i widoczność do przodu. Dolna krawędź szyby wydaje się być sporo wyżej , a maska silnika jest bardziej pozioma (w porównaniu do XV w którym siedziałem minutę wcześniej) co pogarsza w moim odczuciu widoczność Podwyższyłem fotel zostawiając sobie zaledwie parę cm nad głową żeby lepiej widzieć, ale nawet wtedy czułem się dziwnie .... Sytuacja przypomina trochę widoczność z mostka załadowanego kontenerowca - wyobraźcie sobie jak zmienia się kąt widzenia gdy kontenerów jest więcej niż na poniższym rysunku Edytowane 8 Marca 2019 przez Blixten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, Zyzol napisał: osiągnięcie tej prędkości (licznikowej) można traktować jedynie jako ciekawostkę zgadzam sie, pojechal tyle i nie rozpadl sie, nikt rozsadny nie jezdzi tak na co dzien generalnie polemizuje z onanistami forestera xt, dla ktorych 150 koni plus cvt to smierc na drodze mialem forka i xv (xv dosc krotko) w takiej konfiguracji i znam doskonale mozliwosci i ograniczenia tych aut i nie stawiam ich na rowno z sti ale jak ktos poplakuje ze przy predkosciach zgodnych z prawem i rozsadkiem nie moze wyprzedzac to jest po prostu dupa jas tapatalked Edytowane 8 Marca 2019 przez OBK CVT 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Blixten napisał: Dolna krawędź szyby wydaje się być sporo wyżej , a maska silnika jest bardziej pozioma (w porównaniu do XV w którym siedziałem minutę wcześniej) To usiądź w Forku i porównaj, bo XV to maluch jest. A nawiązując do kontenerowca - trzeba hondzie trym na dziób zrobić będzie lepiej 50 minut temu, OBK CVT napisał: ale jak ktos poplakuje ze przy predkosciach zgodnych z prawem i rozsadkiem nie moze wyprzedzac to jest po prostu dupa jas Forek i XV z 2.0 NA to idealne auta do Holandii lub Francji. Tam na drogach poza obszarem zabudowanym jest ograniczenie do 80 km/h wszyscy tyle jadą i nikt nikogo nie wyprzedza - prawda? Na autostradzie można się rozbujać do zawrotnej dozwolonej prędkości 120 km/h W PL trochę inaczej to wygląda, poza miastem można 90, w praktyce licznikowe 100 jest bezkarne (błąd licznika + tolerancja władzy), i zawsze trafi się TIR lub Janusz który jedzie te 80 a za nim konwój osobówek czających się do wyprzedzania. W PL na autostradach (tak już są) limit jest 140 - w praktyce 150-160 na liczniku jest też bez sankcji. Edytowane 8 Marca 2019 przez Jaca68 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 35 minut temu, Jaca68 napisał: W PL trochę inaczej to wygląda, poza miastem można 90, w praktyce licznikowe 100 jest bezkarne (błąd licznika + tolerancja władzy), i zawsze trafi się TIR lub Janusz który jedzie te 80 a za nim konwój osobówek czających się do wyprzedzania. W PL na autostradach (tak już są) limit jest 140 - w praktyce 150-160 na liczniku jest też bez sankcji W 3 mieście wyciągają lizak po przekroczeniu 70 km/h... a z samego rana, kiedy policja jeszcze śpi, większość grzeje z prędkością bliską 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 3 godziny temu, Blixten napisał: Dolna krawędź szyby wydaje się być sporo wyżej , a maska silnika jest bardziej pozioma (w porównaniu do XV w którym siedziałem minutę wcześniej) co pogarsza w moim odczuciu widoczność Podwyższyłem fotel zostawiając sobie zaledwie parę cm nad głową żeby lepiej widzieć, ale nawet wtedy czułem się dziwnie .... Sytuacja przypomina trochę widoczność z mostka załadowanego kontenerowca - wyobraźcie sobie jak zmienia się kąt widzenia gdy kontenerów jest więcej niż na poniższym rysunku Moim zdaniem, jedna z głównych zalet XV, to właśnie dobra widoczność i pozycja za kierownicą - taka nie za niska i nie za wysoka. Wsiadłem i nic mi nie przeszkadzało - ani lusterka w złym miejscu, ani słupki, ani maski Wszystko na swoim miejscu. Zapewne wynika to też z kompaktowości XV Jeżeli takiego da się ogarnąć, to i Hondę też 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 5 minut temu, Zyzol napisał: Moim zdaniem, jedna z głównych zalet XV, to właśnie dobra widoczność i pozycja za kierownicą - taka nie za niska i nie za wysoka. Wsiadłem i nic mi nie przeszkadzało - ani lusterka w złym miejscu, ani słupki, ani maski Wszystko na swoim miejscu. Zapewne wynika to też z kompaktowości XV Dokładnie tak. Jak czasami jeżdżę CX-5 Żony (głównie na myjnię ), to mam wrażenie jakbym siedział na krześle - nie jest źle, ale dzisiaj wolę pozycję XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Godzinę temu, Jaca68 napisał: jest ograniczenie do 80 km/h wszyscy tyle jadą i nikt nikogo nie wyprzedza - prawda? nieprawda poza tym dyskutujemy nie o lamaniu prawa tylko o tym, czy da sie normalnie jezdzic i wyprzedzac w autach n/a plus cvt tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 27 minut temu, Blixten napisał: Dokładnie tak. Jak czasami jeżdżę CX-5 Żony (głównie na myjnię ), to mam wrażenie jakbym siedział na krześle - nie jest źle, ale dzisiaj wolę pozycję XV Tutaj o dziwo się zgodzę - taka pozycja jest najlepsza do jazdy. Ta krzesełkowa z kolei do przemieszczania się A, że XV jeździ nie najgorzej, to jest to optimum. W nowym X1 z tym właśnie miałem problem - niby świetne zawieszenie i układ kierowniczy (znacznie lepszy niż w XV), ale pozycja "na krześle" kompletnie do tego nie pasowała, stąd gdybym miał wybierać, to biorę X2, mimo znacznie gorszej praktyczności za tą samą cenę. Edytowane 8 Marca 2019 przez Skodziarz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 36 minut temu, Zyzol napisał: Jeżeli takiego da się ogarnąć jestem co prawda mechanikiem a nie nawigatorem ale duze kontenerowce sa mocno wspomagane elektronika taki aj-sajt dla statkow tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 14 minut temu, OBK CVT napisał: jestem co prawda mechanikiem a nie nawigatorem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się