MaMis Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Bardzo ładna kijanka.... z zewnątrz. W środku pewnie jak większość tej marki czyli twardy ordynarny plastik. Silniki turbo szczególnie 1,6 i 204 km!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 29 minut temu, TomekNN napisał: Bardzo zgrabny, zastanawia mnie czemu Koreańczycy potrafią skroić samochód, który podoba się wszystkim, a Japończycy poza Mazdą i klasą premium tworzą modele o wyglądzie .... dość kontrowersyjnym? Myślę, że Japończycy tak jak Amerykanie, Francuzi, Włosi czy Niemcy starają się zachować swój narodowy charakter we wzornictwie a Koreańczycy biorą od każdego tak by trafić do wszystkich i każdemu się podobać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 3 godziny temu, MaMis napisał: Bardzo ładna kijanka.... z zewnątrz. W środku pewnie jak większość tej marki czyli twardy ordynarny plastik. Silniki turbo szczególnie 1,6 i 204 km!! Nie widziałem sam na żywo w środku, ale obecny Ceed w różnych testach niszczy jakością wnętrza konkurencję i jest porównywalny z Golfem czyli topem w tej klasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 3 godziny temu, TomekNN napisał: Bardzo zgrabny, zastanawia mnie czemu Koreańczycy potrafią skroić samochód, który podoba się wszystkim, a Japończycy poza Mazdą i klasą premium tworzą modele o wyglądzie .... dość kontrowersyjnym? Bo koncern Kia / Hyundai zainwestował mocno w europejski rynek i m.in. stworzyli w tym celu centrum projektowe w Niemczech, zatrudnili europejskich projektantów itd. A ci japończycy którzy pozostają mniej lub bardziej niezależni (jak subaru, honda czy suzuki) siedzą sobie w swoich niszach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, GREGG napisał: Bo koncern Kia / Hyundai zainwestował mocno w europejski rynek i m.in. stworzyli w tym celu centrum projektowe w Niemczech, zatrudnili europejskich projektantów itd. A ci japończycy którzy pozostają mniej lub bardziej niezależni (jak subaru, honda czy suzuki) siedzą sobie w swoich niszach Zawieszenie do pro ceed podobno projektował gość który wcześniej pracował dla BMW. Edytowane 30 Czerwca 2019 przez MaMis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 22 godziny temu, Blixten napisał: I co Panowie na to ? interesujące autko do jazdy po mieście i od czasu do do czasu do wyskoczenia poza miasto ale dalej oczywiście po drogach. ...tylko testy tego gościa musze puszczać niestety tak na min. 1,5x predkości bo się inaczej oglądać nie da. Przerwy takie robi w zdaniach, że zapominam o czym mówił na początku. Nie chcę nikogo urazić bo widocznie ma taką manierę ale mnie to irytuje a moja córka mówi, że mu "procesor laguje" i dlatego nie daje rady mówić szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Jedyne co w normalnym tempie powiedział to na końcu: "dziękuje - do widzenia" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Napisałem do KIA na fejsiku - w XCeed nie będzie napędu 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 43 minuty temu, Meteor napisał: interesujące autko do jazdy po mieście i od czasu do do czasu do wyskoczenia poza miasto ale dalej oczywiście po drogach. ...tylko testy tego gościa musze puszczać niestety tak na min. 1,5x predkości bo się inaczej oglądać nie da. Przerwy takie robi w zdaniach, że zapominam o czym mówił na początku. Nie chcę nikogo urazić bo widocznie ma taką manierę ale mnie to irytuje a moja córka mówi, że mu "procesor laguje" i dlatego nie daje rady mówić szybciej Nie rozumiem i nigdy nie zrozumię, dlaczego auta długości ponad 4 m i mocy 140 km (oczywiście mowa tu o silniku 1,4 t) to auta do miasta, czyli do stania w korkach w mieście. Klasa "miejski crossover" to wymysł podszyty jakimiś kompleksem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 16 minut temu, FanSub napisał: Nie rozumiem i nigdy nie zrozumię, dlaczego auta długości ponad 4 m i mocy 140 km (oczywiście mowa tu o silniku 1,4 t) to auta do miasta, czyli do stania w korkach w mieście. Klasa "miejski crossover" to wymysł podszyty jakimiś kompleksem. bardziej chyba moda niz kompleks. Natomiast co do długości (wymiarów) i mocy to rózne sa opinie i rózne punkty widzenia. 140KM to przy benzynie rewelacji nie ma, (te konie to może i sa ale przy 5000-6000 obr/min a moment obrotowy tak naprawdę niziutki) zwłaszcza w "dynamicznym" ruchu miejskim gdzie jak zostawiasz zbyt duzo miejsca przed autem to zaraz ci się ktoś wcisnie Co do wielkości hmmm, przy dzwonie to z małego autka typu opel corsa to niewiele zostaje a zdrowie i zycie ludzi w srodku to jednak priorytet. parkowanie małego kompakta tak 4-4,2 to tez żaden problem jak ktoś nie ma hobby wciskania się gdzieś po trawnikach czy przy śmietnikach - wszystko ma więc swoich zwolenników i uzytkowników, i tak ma być, różnorodność jest OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 15 minut temu, Meteor napisał: bardziej chyba moda niz kompleks. Natomiast co do długości (wymiarów) i mocy to rózne sa opinie i rózne punkty widzenia. 140KM to przy benzynie rewelacji nie ma, (te konie to może i sa ale przy 5000-6000 obr/min a moment obrotowy tak naprawdę niziutki) zwłaszcza w "dynamicznym" ruchu miejskim gdzie jak zostawiasz zbyt duzo miejsca przed autem to zaraz ci się ktoś wcisnie Co do wielkości hmmm, przy dzwonie to z małego autka typu opel corsa to niewiele zostaje a zdrowie i zycie ludzi w srodku to jednak priorytet. parkowanie małego kompakta tak 4-4,2 to tez żaden problem jak ktoś nie ma hobby wciskania się gdzieś po trawnikach czy przy śmietnikach - wszystko ma więc swoich zwolenników i uzytkowników, i tak ma być, różnorodność jest OK! Co Europa, powiedzmy zachodnia i południowa uważa za auta miejskie, to widać na ulicach (i ich zderzakach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, FanSub napisał: Co Europa, powiedzmy zachodnia i południowa uważa za auta miejskie, to widać na ulicach (i ich zderzakach). co racja to racja! Edytowane 30 Czerwca 2019 przez Meteor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) 9 godzin temu, FanSub napisał: Klasa "miejski crossover" to wymysł podszyty jakimiś kompleksem. W Subaru takim miejskim crosoverem jest XV ale tylko dlatego że oni zwyczajnie nie mają mniejszego auta w ofercie niż Impreza. Marketing marketing i jeszcze raz marketing. Najlepszy przykład Impreza i XV. Pomimo że to to samo XV sprzedaje się a Impreza jakoś tak słabo. Ford z Focusem zrobił to samo, teraz Kia z Ceed'em. Teraz "miejskiego crossovera" można zrobić praktycznie z każdego auta podwyższając go o pare cm i dodając offroadowe nakładki, dokładki, pierdoły. Sprzedaż aut to biznes, firmy chcą produkowac to co sprzedaje się najlepiej. Wcale bym się nie zdziwił jakby Toyota czy Honda zrobiły to samo z Aurisem czy Civem wracając do tematu to nie kompleks to moda Edytowane 1 Lipca 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) 20 minut temu, Karas napisał: W Subaru takim miejskim crosoverem jest XV ale tylko dlatego że oni zwyczajnie nie mają mniejszego auta w ofercie niż Impreza. Marketing marketing i jeszcze raz marketing. Najlepszy przykład Impreza i XV. Pomimo że to to samo XV sprzedaje się a Impreza jakoś tak słabo. Ford z Focusem zrobił to samo, teraz Kia z Ceed'em. Teraz "miejskiego crossovera" można zrobić praktycznie z każdego auta podwyższając go o pare cm i dodając offroadowe nakładki, dokładki, pierdoły. Sprzedaż aut to biznes, firmy chcą produkowac to co sprzedaje się najlepiej. Wcale bym się nie zdziwił jakby Toyota czy Honda zrobiły to samo z Aurisem czy Civem wracając do tematu to nie kompleks to moda toyota już próbowała. Toyota auris w wersji freestyle. Tylko obudowana, prześwitu nie ruszali. Edytowane 1 Lipca 2019 przez Szmiglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 1 minutę temu, Karas napisał: Marketing marketing i jeszcze raz marketing. Najlepszy przykład Impreza i XV. Pomimo że to to samo XV sprzedaje się a Impreza jakoś tak słabo. Marketing marketingiem, ale ten prosty przykład jasno dowodzi w czym rzecz. Komfort wsiadania, pozycja za kierownicą, lepsza widoczność, prześwit, który przydaje się nawet w mieście na dziurawych i wyboistych drogach, podczas podjeżdżania do krawężnika, itd. Dla mnie auto musi być funkcjonalne . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 18 minut temu, Blixten napisał: Dla mnie auto musi być funkcjonalne . Dokładnie, po mieście zdecydowanie wygodniej przemieszczać się podwyższonym autem, powody wypunktowałeś. Więc to nie tylko moda, raczej 'moda i wygoda' Przy prawie takiej samej cenie XV i Imprezy było oczywiste, że sprzedaż tej ostatniej będzie śladowa. Impreza miałaby sens tylko z mocnym silnikiem, a jako "mułek" bez wszystkich zalet XV jest kompletnie nietrafioną propozycją 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 11 godzin temu, bmbm napisał: Napisałem do KIA na fejsiku - w XCeed nie będzie napędu 4x4. No to lipa... Ale się nie dziwię, bo opcję 4x4 wzięłoby kilka % klientów, więc pewnie nie opłaca się jej wprowadzać. Może w późniejszej fazie dorzucą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 1 godzinę temu, GREGG napisał: No to lipa... Ale się nie dziwię, bo opcję 4x4 wzięłoby kilka % klientów, więc pewnie nie opłaca się jej wprowadzać. Może w późniejszej fazie dorzucą Pytałem, czy w planach mają 4x4 dodać - też napisali, że nie. Jak ktoś szuka 4x4 ma brać Sportage, któ®e w przyszłym roku ma być zupełnie nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Blixten napisał: Komfort wsiadania, pozycja za kierownicą, lepsza widoczność, prześwit, który przydaje się nawet w mieście na dziurawych i wyboistych drogach, podczas podjeżdżania do krawężnika, itd. Dla mnie auto musi być funkcjonalne . dokładnie tak. Kiedyś temat został poruszony w dziale XV ponieważ któryś z użytkowników forum napisał że auta typu Suv są dla niego bez sensu. Podejrzewam że gdyby XV oferowany był z napędem na jedną oś to sprzedaż XV z AWD byłaby marginalna - ze względu na cenę i osiągi . - w DE była oferowana impreza z napędem na jedna os Edytowane 1 Lipca 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Godzinę temu, bmbm napisał: Jak ktoś szuka 4x4 ma brać Sportage, ze stałym napędem 4x4 czy tylko dołączaną tylną osią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 26 minut temu, Blixten napisał: ze stałym napędem 4x4 czy tylko dołączaną tylną osią ? Tego to ja nie wiem, ale zakładam, że nie zmieni się od tego, co teraz ma Sportage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 2 godziny temu, Blixten napisał: czy tylko dołączaną tylną osią ? Kia tylko takie coś ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W piątek/sobotę u Zdanowicza w Gdańsku będzie nowy e-boxer: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 No, ale forester to nie jest opcja zamiast XV - za duży 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meteor Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 18 godzin temu, Blixten napisał: W piątek/sobotę u Zdanowicza w Gdańsku będzie nowy e-boxer: a w Warszawie gdzieś juz jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się