Jump to content

OA77

Użytkownik
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

OA77 last won the day on January 6

OA77 had the most liked content!

Community Reputation

102 Wspaniały

About OA77

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday November 30

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    Subaru XV 2.0 '18

Recent Profile Visitors

236 profile views
  1. Moj z Japonii przyplynal z 0w20, po 1000 nalali 5w30 i pozniej przy przegladzie 15.000 i 30.000 rowniez 5w30
  2. tez owa sytuacje zaobserwowalem, tak samo jak fotoradary nie powinny byc widoczne i Policja powinna stac w ukryciu a nie byc widoczna z kilometra, ale to juz sprawa politykow a nie nas maluczkich:)
  3. Szybko klocki zdarles ale sie nie dziwie, jak wjezdzam do Polski rowna sie to z koncem plynnej jazdy bez dotykania hamulca, u mnie po sprawdzeniu powiedzieli ze do 45.000km spokojnie dojade a moze i do 60.000km czyli do czwartego przegladu, choc watpie ze az do czwartego poniewaz na serpentynach nie da sie nie dotykac hamulca ale zobaczymy ile wytrzymaja,
  4. Plyn hamulcowy wymienili czy nie?, jaki olej wlali?klocki hamulcowe zdemontowali i czyscili ?
  5. OA77

    XV 2.0 e-Boxer

    Kolezanki i Koledzy, mysle ze nie ma sie co sprzeczac aczkolwiek rzeczowa wymiana zdan czy pogladow ma sens, co do E-Boxer, mialem ostatnio przyjemnosc prowadzic zarowno XV jak i Forestera, a moje spostrzezenia jesli kogos zainteresuja sa nastepujace: XV - glowna zaleta, bardziej eko poniewaz spelnia najnowsze normy spalin, z drugiej strony calkowicie nie eko poniewaz zuzyte akumulatory czy tez nowe sa bardzo szkodliwe w utylizacji i w produkcji, - glowna wada, pomniejszony bagaznik, dla mnie prywatnie nie do zaakceptowania, dlatego tez ja E-Boxera nie kupie, Forester - glowna zaleta, stwarza wrazenie bardziej komfortowego i stabilniejszego niz XV, - glowna wada, przyspieszenie nie do zaakceptowania, dlatego tez jego nie kupie Oczywiscie to moje odczucia, jestem ciekawy co Wy sadzicie po przejechaniu sie wspomnianymi modelami.
  6. OA77

    Spalanie XV II

    Boxera sie nie oszuka:), stary Garbi z 69 roku ma tylko 1200 pojemnosci a pali jak 2 litrowy XV:) ale ladniej od XV brzmi, czysciej ale to moje odczucie
  7. Mysle podobnie, ze to nie wina opon ale braku stabilnosci XV., a szkolenia zawsze polepszaja to co juz umiemy, ja kiedys bylem na szkoleniu w Norwegii z ADAC, tez pare ladnych lat temu ale dzisiaj szkolenie zapewne przyszlo z pomoca, poniewaz wszystko trwalo moze 2-3 sekundy podczas ktorych wykonalem kilka czynnosci jakbý z automatu bez zastanawiania sie co mam zrobic w tej sytuacji, od jutra te zakrety XV bede pokonywal z predkoscia 10kmh, lepiej dmuchac na zimne bo awaryjnego zycia nie mam w zapasie
  8. dokladnie ten model https://www.amazon.de/dp/B076YWQDD3/?smid=A1HOA7DMLXX2RV&tag=idealode-mp-pk02-21&linkCode=asn&creative=6742&camp=1638&creativeASIN=B076YWQDD3&ascsubtag=9-P4D6zmLn61dSJIbhpZoQ&th=1&psc=1
  9. OA77

    Spalanie XV II

    wytrzymuje w terenie zabudowanym, czasami sa ograniczenia do 10kmh , po za nim 100 a na autostradzie wiekszosc jest bez ograniczen
  10. bloto posniegowa, zakret krotki ostry 180 stopni taka gorska serpentyna i zwolnilem przed zakretem do 40 na cyferblacie wszedlem w zakret i samochod przestal jechac na wprost tylko rownolegle w bok jakby go ktos pchal z boku w strone przepasci, dobrze ze z naprzeciwka nic nie jechalo, ratowalem sie elektrycznym recznym i zabawa z pedalem gazu, gdyby nie to juz bym nie pisal z Wami, mialem ponad 1000 metrow w dol gdybym nie opanowal Subaraka, notabene, jezdze po tych zakretach tak samo samochodem w napedem tylnym i samochodem z napedem przednim i nigdy nic takiego nie mialo miejsca, co najwyzej delikatne uslizgi po kilka centymetrow, a Subaraka jakies 4 metry wypchnelo, Coopery do tanich nie naleza ale sie nie sprawdzily albo XV ma podatnosc na wpadanie w poslizg tylko ze objawia sie to w skrajnych warunkach dziekuje Bogu ze nade mna czuwal
  11. Ja mam XV na zimowych Cooper i do dzisiaj sprawowaly sie dobrze, ale po wizycie w dniu dzisiejszym na przeciwleglym pasie ruchu podczas pokonywania zakretu z czystym sumieniem moge je odradzic, dzisiaj XV pokazal jak latwo wpada w poslizg obydwiema osiami sunac rownolegle w bok do kierunku jazdy...
  12. tez nie mam czujnikow, oczy i wyczucie wielkosci samochodu w zupelnosci wystarczy, aczkolwiek jesli ktos je lubi niech korzysta czemu nie:) nikt nie broni:)
  13. OA77

    Spalanie XV II

    spalanie w normie jak na dwulitrowego wolnossaka bez turbo, czyli od 7,2 do 12 litrow, a potrafi rowniez i 23 litry spalic
×
×
  • Create New...