Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno wada padających silników "na gnojówkę" w Subaru od roku 2010 też nie istnieje, więc teraz jest to super niezawodny silnik :biglol: No a tak na poważnie ja swoim przejechałem ponad 60tys. km i był wymieniany tylko EGR, więc raczej na jakość Subaru nie mogę narzekać.

 

też tyle przejechałem :)

 

A co to jest ERG :huh: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bukmacerek 60k to troche mało, żeby mówić o awaryjności auta. Ledwo dotarty jest przecież :)

 

A jeszcze warto zauważyć, że w przypadku awaryjności jest tak jak w przypadku kradzieży aut. Najwięcej kradną Passatów i Golfów, ale tylko w ilości. Patrząc na procent ukradzionych aut w stosunku do ich ilości na ulicach to króluje Leon.

 

Podobnie może być w tym przypadków - ile Subaru BD przypada na auto VAG z jakimś TSi, albo TDI? 1 na 1000?

Edytowane przez Jachu93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60tys km to nie jest dużo, zgadzam się, ale jak porównam do poprzednich marek które użytkowałem Renault, Volkswagen, Ford(prawie bez awaryjny) to Subaru jest odpukać bezawaryjne ;) Ja tak sobie myślę że w dzisiejszych czasach niezależnie od marki przebiegi bezproblemowe po 200tys. km to już przeszłość :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2010 w SBD to zalezy. Od Kwietnia 2010 wplrowadzono ostatnie modyfikacje. Potem nic wiecej juz nie zmieniono. W najnowszym jest inne Turbo (Mitsubishi).

W moim 50 tkm i nic sie nie dzieje. Silnik mruczy jak nowy. Ja do 200 tkm i tak nie dojade. Po okolo 7 latach zmieniam auta. Max dojechalem do 150 tkm w Sigmie i tam bylo przez 10 lat 0 problemow. W OBK 2,5 MT po 70 tkm byla juz dwumasa.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj

 

Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:)

Ale i tak troszkę za długo to trwało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj

 

Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:)

Ale i tak troszkę za długo to trwało:)

Jesteś pewny ? Kilka razy to pytanie pojawiało się, ale nikt konkretnie nie potwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny temat.Wg mnie jednak nie da sie porównać w żadne sposób do siebie tych dwóch aut, po prostu kosmiczne różnice w podejściu do projektowania aut, ich mechaniki, grupy klientów do których auta sa adresowane etc. Jak sie okazuje nie przeszkadza tym którzy jeżdżą Skodą ekonomicznie uzasadnioną na co dzień wsiadać od czasu do czasu do Subaru. Skoda ( i grupa VAG) ma swoje problemy jeśli chodzi o awaryjnośc ale kto ich nie ma w dzisiejszych czasach. U mnie na gwarancji wymieniane sprzęgła w DSG 7 i znów się ślizgają a auto dobija ledwie to 60 kkm.

A wygląda ta nuda tak (zdjęcia robione specjalnie w nocy bo wstyd się w dzień z aparatem do tego zbliżać):

wkhczs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno wada padających silników "na gnojówkę" w Subaru od roku 2010 też nie istnieje, więc teraz jest to super niezawodny silnik :biglol: No a tak na poważnie ja swoim przejechałem ponad 60tys. km i był wymieniany tylko EGR, więc raczej na jakość Subaru nie mogę narzekać.

 

też tyle przejechałem :)

 

A co to jest ERG :huh: ?

Podobno to chłop na oko w szpitalu umarł......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj

 

Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:)

Ale i tak troszkę za długo to trwało:)

Tak dokładnie od końca 2009 - załapałem się na wymianę właśnie wtedy na gwarancji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa octavia rs 2.0t 220hp dsg 7 biegowy Ok 6.5sec do 100 - niezla propozycja

Tylko ta konsumpcja sprzęgieł jak to Ayu opisuje... dwa na wymianę, 60 tys przebiegu i kolejny komplet, czyli jedno sprzęgło statystycznie wytrzymuje 15 tys km ;) To mniej niż pierwsze SBD u niewprawionych kierowców, nie wspominając o 2,5XT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze golfem R z dsg ze sporym przebiegiem, auto nie ma lekko i zyje. Mam w firmie passata 2.0tdi z dsg 215k przebiegu - żyje, scirocco R dsg 50tyś przebiegu - zyje ...

 

 

A no i że niby w WRXie to cięzko zmielic np 2gi bieg :biglol: ?

Edytowane przez eMTe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...