stach1111 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Podobno wada padających silników "na gnojówkę" w Subaru od roku 2010 też nie istnieje, więc teraz jest to super niezawodny silnik No a tak na poważnie ja swoim przejechałem ponad 60tys. km i był wymieniany tylko EGR, więc raczej na jakość Subaru nie mogę narzekać. też tyle przejechałem A co to jest ERG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) bukmacerek 60k to troche mało, żeby mówić o awaryjności auta. Ledwo dotarty jest przecież A jeszcze warto zauważyć, że w przypadku awaryjności jest tak jak w przypadku kradzieży aut. Najwięcej kradną Passatów i Golfów, ale tylko w ilości. Patrząc na procent ukradzionych aut w stosunku do ich ilości na ulicach to króluje Leon. Podobnie może być w tym przypadków - ile Subaru BD przypada na auto VAG z jakimś TSi, albo TDI? 1 na 1000? Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Krótko i na temat EKOLOGIA Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Hmmm czy EGR po gwarancji można zaślepić w 2.0D? Najbardziej wadliwe jednostki TSI z tego co słyszałem to 1.4TSI 180KM czyli te w Polo GTI, Fabia RS i Ibiza Cupra. Co chwile coś tam dziękuje za współpracę :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 60tys km to nie jest dużo, zgadzam się, ale jak porównam do poprzednich marek które użytkowałem Renault, Volkswagen, Ford(prawie bez awaryjny) to Subaru jest odpukać bezawaryjne Ja tak sobie myślę że w dzisiejszych czasach niezależnie od marki przebiegi bezproblemowe po 200tys. km to już przeszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazzurek Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jeżdzę Toyotą Verso 1.8 benz, rocznik 2007, 213 tys - bez żadnych problemów - tylko wymiana oleju. Więc jeszcze nie całkiem to przeszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ponawiam pytanie,co to jest erg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 @@stach1111,jeśli już to EGR-zawór recyrkulacji spalin. Kieruje część spalin do układu dolotowego silnika w celu dopalenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Aha,dziękuję, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) 2010 w SBD to zalezy. Od Kwietnia 2010 wplrowadzono ostatnie modyfikacje. Potem nic wiecej juz nie zmieniono. W najnowszym jest inne Turbo (Mitsubishi). W moim 50 tkm i nic sie nie dzieje. Silnik mruczy jak nowy. Ja do 200 tkm i tak nie dojade. Po okolo 7 latach zmieniam auta. Max dojechalem do 150 tkm w Sigmie i tam bylo przez 10 lat 0 problemow. W OBK 2,5 MT po 70 tkm byla juz dwumasa. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:) Ale i tak troszkę za długo to trwało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:) Ale i tak troszkę za długo to trwało:) Jesteś pewny ? Kilka razy to pytanie pojawiało się, ale nikt konkretnie nie potwierdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Świetny temat.Wg mnie jednak nie da sie porównać w żadne sposób do siebie tych dwóch aut, po prostu kosmiczne różnice w podejściu do projektowania aut, ich mechaniki, grupy klientów do których auta sa adresowane etc. Jak sie okazuje nie przeszkadza tym którzy jeżdżą Skodą ekonomicznie uzasadnioną na co dzień wsiadać od czasu do czasu do Subaru. Skoda ( i grupa VAG) ma swoje problemy jeśli chodzi o awaryjnośc ale kto ich nie ma w dzisiejszych czasach. U mnie na gwarancji wymieniane sprzęgła w DSG 7 i znów się ślizgają a auto dobija ledwie to 60 kkm. A wygląda ta nuda tak (zdjęcia robione specjalnie w nocy bo wstyd się w dzień z aparatem do tego zbliżać): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Podobno wada padających silników "na gnojówkę" w Subaru od roku 2010 też nie istnieje, więc teraz jest to super niezawodny silnik No a tak na poważnie ja swoim przejechałem ponad 60tys. km i był wymieniany tylko EGR, więc raczej na jakość Subaru nie mogę narzekać. też tyle przejechałem A co to jest ERG ? Podobno to chłop na oko w szpitalu umarł...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 No proszę...... I znowu widzimy jak właściciel kuraka zajmuje kilka miejsc parkingowych Psssstttttt..... "dokładam do pieca" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 No proszę...... I znowu widzimy jak właściciel kuraka zajmuje kilka miejsc parkingowych Psssstttttt..... "dokładam do pieca" o i tu jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tzw. parkowanie extremalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Rozmawiamy o silniku nie produkowanym od 5 lat a o ile się nie myle to 2.5T ze swoimi uszczelkami jest w produkcji od 2004 az do dzisiaj Od jakiegoś czasu 2,5T jest poprawione głowy co do rocznika nie dam ale chyba 2010:) Ale i tak troszkę za długo to trwało:) Tak dokładnie od końca 2009 - załapałem się na wymianę właśnie wtedy na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A wygląda ta nuda tak (zdjęcia robione specjalnie w nocy bo wstyd się w dzień z aparatem do tego zbliżać): jak zmienisz na coś porządnego nie zapomnij zostawić felg,wyglądają nieżle żeby tylko pasowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nowa octavia rs 2.0t 220hp dsg 7 biegowy Ok 6.5sec do 100 - niezla propozycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nowa octavia rs 2.0t 220hp dsg 7 biegowy Ok 6.5sec do 100 - niezla propozycja Tylko ta konsumpcja sprzęgieł jak to Ayu opisuje... dwa na wymianę, 60 tys przebiegu i kolejny komplet, czyli jedno sprzęgło statystycznie wytrzymuje 15 tys km To mniej niż pierwsze SBD u niewprawionych kierowców, nie wspominając o 2,5XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) jezdze golfem R z dsg ze sporym przebiegiem, auto nie ma lekko i zyje. Mam w firmie passata 2.0tdi z dsg 215k przebiegu - żyje, scirocco R dsg 50tyś przebiegu - zyje ... A no i że niby w WRXie to cięzko zmielic np 2gi bieg ? Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez eMTe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A no i że niby w WRXie to cięzko zmielic np 2gi bieg ? 130 tys i nic A DSG fajna sprawa, testuję od 2 miesięcy, ale jednak wolałbym chyba manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 DSG fajne z łopatkami, ja prawie caly czas na łopatkach jeżdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tak łopatki są bardzo fajne, ogólnie to świetna skrzynia, tryb sport fajnie redukuje i strzela z wydechu, ale mimo wszystko jednak wolałbym skrzynię manualną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się